Nee, mijn hondje neemt gewoon mijn facebook overquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heerlijk zo rustig op het strand.
Mijn foto's zijn aan het uploaden.. maar duurt best lang.
Zijn er hier meer mafkezen waarbij de hond of kat ofzo Facebook heeft?
In de voorwaarden van facebook staat toch tegenwoordig dat dat niet meer mag? Nouja ik heb Lobbes als profiel foto dus min of meer heeft ie er één.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heerlijk zo rustig op het strand.
Mijn foto's zijn aan het uploaden.. maar duurt best lang.
Zijn er hier meer mafkezen waarbij de hond of kat ofzo Facebook heeft?
Ja er mag zoveel niet. Maar dat gebeurt ook allemaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
In de voorwaarden van facebook staat toch tegenwoordig dat dat niet meer mag? Nouja ik heb Lobbes als profiel foto dus min of meer heeft ie er één.
Wij bestellen vaak bij zooplus en als je je steeds met een nieuw mailadres aanmeldt heb je steeds 5% korting.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje,
Is er een betrouwbare honden/kattenvoerwebsite die snel levert? Ik zoek zelf Royal Canine.
En omdat foto's:
[ afbeelding ]
Haha wat een maf! leuke foto's !quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, mijn hondje neemt gewoon mijn facebook overKomt bijna op hetzelfde neer.
Hoor dat vaker van mensen. Ben ook best een beetje trots op hem. Het is ook echt zo'n enorme lieverd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niet veel met retrievers, maar dit vind ik wèl een hele mooie!
Als je snel scrolt is het net of je er bij bent, of dat het een filmpje is.quote:
Ja het is ook letterlijk een 'hondenwerkje'quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Uiteindelijk toch alles maar met tinypic gedaan. Maar het ellendige daarvan is dat je het 1 voor 1 moet doen.
echt niet http://tachinid.wordpress(...)it-just-doesnt-work/quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:41 schreef CesarMilan het volgende:
Ik fouilleer Lobbes altijd na het wandelen gelukkig nog vaak kunnen voorkomen dat ze al een plekje hadden gevonden. Daarna verzuip ik ze altijd onder de kraan vatsige beesten!
haha ik heb inderdaad ook weleens gedacht "misschien kunnen ze er wel gewoon tegen!" Maarja dan spoelen ze in ieder geval weg bij mijn hondjes! Fijn zullen ze het niet vinden in ieder geval..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef JerryLee het volgende:
[..]
echt niet http://tachinid.wordpress(...)it-just-doesnt-work/
heb er ooit één in 5,0 milliliter Prac-Tic gestopt (monsterflesje parfum ),die ging dus na 5 dagen eieren afzetten .quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:01 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
haha ik heb inderdaad ook weleens gedacht "misschien kunnen ze er wel gewoon tegen!" Maarja dan spoelen ze in ieder geval weg bij mijn hondjes! Fijn zullen ze het niet vinden in ieder geval..
Met imgur kan dat alleen dan ben ik steeds foto's kwijt heel vreemd. En met Photobucket moet het ook kunnen ik weet alleen niet hoe.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je snel scrolt is het net of je er bij bent, of dat het een filmpje is.![]()
[ afbeelding ]
Deze is echt leukCanvaswaardig.
[..]
Ja het is ook letterlijk een 'hondenwerkje'![]()
Misschien dat iemand anders nog een tip heeft waar je het makkelijker kan doen, mapje maken en dan 10 foto's tegelijk uploaden ofzo.
Het was iig een leuke serie, de moeite waard!
Apart dat er eerst een geselecteerd moet worden en dat daarna pas de rest kan :-) maar het komt vanzelf wel goed.. hoop ik. Ben gewoon zo niet handig met computersquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
Bij imgur kies je COMPUTER, dan 1 foto, dan weer COMPUTER en dan alle andere foto's. Zo werkt het bij mij altijd en dan Zie je bovenaan first, second, third etc.
Echt heel mooi! Was het moeilijk om een pup te vinden (je ziet ze niet zo vaak)?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Net wat plaatjes geschoten (klikbaar voor grotere versies):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie actiefoto, ze gaapte, rekte uit en pakte het balletje tegelijkertijd:
[ afbeelding ]
Je ziet ze inderdaad niet vaak en wij vonden echt specifiek een korthaar collie leuk en mooi en bij ons passen. Toeval wilde dat er een fokker in de buurt zit (15 min rijden) en dat die een nestje gepland had dus het was vrij snel geregeld (maar wel een tijd moeten wachten omdat we vorig jaar al zochten en pas dit jaar een nestje gepland was). Het is alle moeite zeker waard geweest, het is een modelpup, ook qua gedragquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Echt heel mooi! Was het moeilijk om een pup te vinden (je ziet ze niet zo vaak)?
Oh wat een mooi koppie!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Net wat plaatjes geschoten (klikbaar voor grotere versies):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie actiefoto, ze gaapte, rekte uit en pakte het balletje tegelijkertijd:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |