abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220407638
De ene darmoperatie is de andere niet. Afhankelijk van de locatie maar ook de staat van de darmen kan het advies anders zijn. En darmlekkages zie je soms pas als het te laat is en je hond septisch wordt. Dus in dit geval zou ik eerder te voorzichtig zijn dan te snel weer die darmen teveel belasten. (Wat wel zo is, is dat elke darmoperatie standaard al 5% risico op lekkage heeft. Is de darm weer slechter aan toe, dan kan dat risico hoger komen te liggen)
  zondag 22 maart 2026 @ 18:51:14 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220407716
Leo had een afgestorven stuk darm van 10 cm, ze hebben het eruit gehaald en alles weer vastgemaakt, hij moest 1 week speciaal voer eten en mocht daarna weer alles gelukkig.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220407781
Onze hond had iets opgegeten wat al ver in zijn darmen zat en dat dus al schade had gegeven. Ze hadden mijn man een dag eerder afgewimpeld met dat het een reactie was op de meloxidyl die hij zaterdags had gehad voor een gekneusde staart. Ik zei woensdagmorgen al tegen mij man je moet met hem naar de dierenarts er is iets aan de hand.

Uiteindelijk is hij 's middags geweest en hielden ze het weer op een reactie op de pijnstilling heeft toen een spuit gehad.

Hij wilde die dag eigenlijk niet eten en donderdagmorgen ook niet lopen heb ik weer gebeld. Mocht ik later komen en toen voelde ze iets en hebben ze hem gehouden.

Ik baal van de woensdag dat had hem wat ellende kunnen besparen.
  zondag 22 maart 2026 @ 19:37:21 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220407993
Bij Leo had de da me dagen aan het lijntje gehouden. Op vrijdag was ie op sterven na dood en kreeg ik een andere da. Die heeft hem meteen open gemaakt en zijn leven gered. Net op tijd.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220510563
Fijne paasdagen allemaal

S. 2014
J. 2016
pi_220526624
Mijn lieve vriendje O+

quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 08:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fijne paasdagen allemaal

[ link | afbeelding ]
Ik weet niet waarom maar in mijn hoofd had jij een Jack Russeltje