Owjaquote:
Die blijft goed jaquote:
Dat is Koda niet, misschien daarom?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat ding is echt gaafEn ik denk meteen 'waarom herken ik Koda niet meer'
Ja daarom dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is Koda niet, misschien daarom?
Haha zag die foto en dacht: " zo zo die Koda ziet er nu weer totaal anders uit". Ik herinnerde me hem een aantal tinten minder donker. En sowieso iets ander kopje, wat slanker ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is Koda niet, misschien daarom?
Eerst rustig kennis mee laten maken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Haha zag die foto en dacht: " zo zo die Koda ziet er nu weer totaal anders uit". Ik herinnerde me hem een aantal tinten minder donker. En sowieso iets ander kopje, wat slanker ofzo.
Misschien ga ik er morgen één halen voor Lobbes even denken nog.. want die is bang voor veel dingen die hij raar vindt. En als meneer het toch al van z'n hoofd af wil hebben dan gaat het ook niet werken... Lady past het niet die is te klein...
Oh Yous....geweldig!quote:
Ja dat wel, maar niet Loebes oh ik heb net toch zooooo lekker in een smerige plas liggen rollen en nu sneak ik hem snel op de bank proef hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Die bank is anders wel Loebeshaarproof hoor
![]()
Gelukkig voelt ie zich weer beter
Fijn dat Loebes zich weer wat beter voelt! Heeft hij al wat minder pijn aan z'n kaak? En die foto van z'n kop is echt heel leuk, het is echt een mooie hond vind ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuke foto's weer!
Loebes lust wel weer wat
[ afbeelding ]
En Loebes op zijn charmantst als hij ligt te slapen (Let niet op mijn bank, een lichte stoffe bank is het stomste wat ik ooit heb kunnen doen met een hond)
[ afbeelding ]
Hij heeft pijnstillers. Hij mag niet meer op zijn kluiven knabbelen voorlopig niet meer met zijn zeer geliefde bal spelen en geen bomen meer om zeep helpen. En dat met zijn bal mag dubbelop niet omdat het weleens te intensief kan zijn voor hem de komende weken. Maar het is afwachten ik moet over een paar dagen stoppen met de pijnstiller geven om te kijken of het nog zeer doet. maar aan de manier hoe hij gaapt merk ik dat hij er nog last van heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:36 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Fijn dat Loebes zich weer wat beter voelt! Heeft hij al wat minder pijn aan z'n kaak? En die foto van z'n kop is echt heel leuk, het is echt een mooie hond vind ik
Mooie foto!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hahaha deze is zo grappig,
Net in de tuin gemaakt toen hij probeerde mijn gras op te vreten
[ afbeelding ]
wat is er zielig aan als ze het zelf zo laten zitten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het zo zielig voor die honden![]()
Aan onze hond geen oranje
Fijn dat hij zich al weer wat beter voeltquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet Loebes oh ik heb net toch zooooo lekker in een smerige plas liggen rollen en nu sneak ik hem snel op de bank proef haha
Mag Loebes straks ook in de OP trouwens? vind dit toch zo'n mooie foto trouwens he.. zo kijkt hij altijd als hij blij is.. ^^
Met deze foto ofzo? [ afbeelding ]
Waarom tot dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb er ook 1 gekocht, nu die M&M's nog zien te bewaren tot zaterdag avond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |