Nou ja, das idd niet veel. Maar dat krijgt hij 2x per dag.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
100 gram is toch al een hele kleine portie?
Dat eten die kleintjes van mij als t ff kan al twee keer per dag.
Geef m gewoon eerst eens een paar happen, als dat goed binnen blijft gewoon de rest geven hoor, hij kan zijn energie goed gebruiken nu.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef Guess. het volgende:
Fijn dat het allemaal goed is gegaan
(Ik wil wel een foto zien van zielige Baloe)
Nou, iets rustiger kan voor Baloe geen kwaad... maar liever nietquote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
de hond van mn schoonouders werd vooral heel lui naar zn castratie.. en is nu dus ook een spekje geworden. Maar waar het dan precies door komt blijft een duister mysterie
( ze laten hem wel minstens 3 uur op n dag uit, maar eerst rende ie zelf alle kanten op, nu sjokt ie)
mooi! en alles blijft erin zitten?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:06 schreef Qwea het volgende:
Nou meneer heeft 150gr gehad, omdat ie vanochtend ook niks gehad heeft. En hij vond het heerlijk
Jup, alles blijft erin zittenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi! en alles blijft erin zitten?
die foto, idd meneer is zielig!
Volgens daphne en miranda is het echt totaal niet oke om dat te doen. Er komen zoveel bacterien vrij, dat dat gewoon niet gezond is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal ook alvast hier antwoorden anders kan je t straks allemaal niet meer vinden.
Maar gebit saneren doen ze meestal bij alle andere operaties samen hoor, juist omdat het zonde is om een hond daarvoor speciaal onder narcose te brengen.
Bij Chico is twee keer een tumor weggehaald en beide keren is zn gebit ook gereinigd.
Beide keren geen AB gehad en ook geen pijnstilling, dus daar zou ik me niet zo druk om maken ieg
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens daphne en shirley is het echt totaal niet oke om dat te doen. Er komen zoveel bacterien vrij, dat dat gewoon niet gezond is.
Dat hangt er heel erg van af hoe slecht de situatie in de bek is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens daphne en shirley is het echt totaal niet oke om dat te doen. Er komen zoveel bacterien vrij, dat dat gewoon niet gezond is.
Ik kwam bij die DA, en toen vroeg ik dus "Kan je ook tijdens de castratie zn tandplak verwijderen? Of is dat niet handig?" ja dat kon. Nou, hij ff in zn bek kijken, was niet veel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hangt er heel erg van af hoe slecht de situatie in de bek is.
Toen ik Chico net kreeg was zijn gebit zo goor dat ie van te voren eerst een AB kuur moest voor ie onder het mes hing, maar dat was echt exeptioneel.
Bijna altijd doet de da ff snel wat tandjes meepakken als de hond toch onder zeil is, speciaal voor de tanden narcose doen is NOG slechter namelijk.
En je zegt dat ie ondertemp, heeft, wat is zijn normale temp?
Weet je dat?
Dit was de 1ste x dat ik baloe tempte.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar het wijkt wel af per hond hoor, net als bij mensen, vandaag dat je als je zulke dingen echt in de gaten wil houden je hond ook af en toe es moet tempen onder normale omstandigheden.
Frits en Karel schelen bv bijna 2 graden
Wat is iposan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:18 schreef Qwea het volgende:
Ooh en nog wat he... hij had helemaal NIET gecastreerd hoeven te wordenHet had ook gekund met iposan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |