Haha awhhquote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel beterMaar kan altijd beter natuurlijk
Met jou?
Dat is alleen maar leuker.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ze zijn agressief.
grote lulquote:
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maak tr danom het eruit te halen, ik kan dat niet want tr ban
Ja geen idee, ik wist niks anders.quote:
30cm maar?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Misschien omdat alle FOK!ers ook 30cm+ hebben, daarom noemen ze elkaar negers..
ja matti jwz stele van die rijke tatta'squote:Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef Plastic_zak het volgende:
rob is ook wel een van mn negers jatog
En ze lult zo hard uit haar nek he. Iedereen zegt hetzelfde behalve zijquote:
Nee, dat lijkt me ook erg lastig.quote:
Dan vervuil je het water!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ze lult zo hard uit haar nek he. Iedereen zegt hetzelfde behalve zijEn ze geloven dat jankwijf ook nog. Serieus, ik laat nooit meer een neger liggen, de volgende rol ik gewoon de sloot in.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ze lult zo hard uit haar nek he. Iedereen zegt hetzelfde behalve zijEn ze geloven dat jankwijf ook nog. Serieus, ik laat nooit meer een neger liggen, de volgende rol ik gewoon de sloot in.
[..]
Serieus, ik laat nooit meer een neger liggen, de volgende rol ik gewoon de sloot in.
Ja maar dat is niet gek als je opeens een lul van 100 meter hebt.quote:
Lijkt me wel lastig als je dat hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet gek als je opeens een lul van 100 meter hebt.
Dat ze uit haar nek aan het lullen was, had ik gistermiddag ook al doorquote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook. Dan heb je een goederen lift nodig om te urineren.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je dat hebt.
De helft van die moraalridders zijn ook gewoon aan het trollen, he. Tenminste gisteren in die SC wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:44 schreef arachide. het volgende:
Echt, als je in R&P FB kijkt, man man man, wat een kankertriest gejammer van een stel moraalridders die er niet bij waren. Serieus, alsof zij iemand helpen die ze meerdere malen aanvalt. Ik kan me echt zo boos maken om dat volk. Dat zijn dezelfde lui die willen dat Mauro in Nederland blijft.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:44 schreef arachide. het volgende:
Echt, als je in R&P FB kijkt, man man man, wat een kankertriest gejammer van een stel moraalridders die er niet bij waren. Serieus, alsof zij iemand helpen die ze meerdere malen aanvalt. Ik kan me echt zo boos maken om dat volk. Dat zijn dezelfde lui die willen dat Mauro in Nederland blijft.
[..]
uiteraard.quote:
Zeker, ze zijn weer verder gegaan in R&P. Wat een internethelden. Voelde jij je schuldig?quote:
Ik versterk je wel even een beetje in R&P, ik heb je rugquote:Op maandag 28 mei 2012 11:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zeker, ze zijn weer verder gegaan in R&P. Wat een internethelden. Voelde jij je schuldig?
neequote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik denk dat ze gewoon boos was omdat snuf te lekker is
Ze kon het dus gewoon niet handelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik denk dat ze gewoon boos was omdat snuf te lekker is
Dan vraag ik me af wat ze had gedaan als jij aanwezig wasquote:Op maandag 28 mei 2012 12:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze kon het dus gewoon niet handelen.
zelfmoord (y)quote:Op maandag 28 mei 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat ze had gedaan als jij aanwezig was
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ik geef ook echt geen neuk! en dankjewelquote:Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik versterk je wel even een beetje in R&P, ik heb je rug
Maar nee, totaal niet. Ergens ver weg verdiende ze het gewoon. Ze liep heel de avond te zeiken op iedereen.
Dan hadden we niks van haar gehoord hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee maar serieus, wat als ze wel verkracht of gekidnapt was![]()
Dan kwamen we gewoon in het nieuws
'Groepje FOK!kers verantwoordelijk voor verkrachting en kidnapping neger'
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee maar serieus, wat als ze wel verkracht of gekidnapt was![]()
Dan kwamen we gewoon in het nieuws
'Groepje FOK!kers verantwoordelijk voor verkrachting en kidnapping negerin'
Nee maar haar ouders oid zouden na een tijdje wel wat door hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan hadden we niks van haar gehoord hoor
Oh dat wel, misschien had ik me daadwerkelijk schuldig gevoeld als er iets met haar was gebeurt, maar ze lult zo hard uit haar nek.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar haar ouders oid zouden na een tijdje wel wat door hebben.
Ik ben er op zich wel klaar mee, maar zij doet alsof wij de grote boze groep zijn, en ik wil dat recht hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er wel klaar mee hoor...
Jezus wat een wijf
Ik voelde me echt schuldig...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh dat wel, misschien had ik me daadwerkelijk schuldig gevoeld als er iets met haar was gebeurt, maar ze lult zo hard uit haar nek.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:19 schreef Re het volgende:
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.
Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.
Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
Ja denk niet dat het nu gaat gebeuren, ze kan de weg naar feedback niet vinden geloof ikquote:Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben er op zich wel klaar mee, maar zij doet alsof wij de grote boze groep zijn, en ik wil dat recht hebben.
Ze heeft me aangevallen, mooi niet dat ik me schuldig voelquote:Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voelde me echt schuldig...
Alleen toen ik de topics terug las, dacht ik Wtf ze zit gewoon te liegen en dingen te verzinnen!
Nou dan voel ik me niet meer schuldig hoorOndanks mijn leeftijd, wat een bullshit
Ja in jou geval vind ik dat zeker logisch. Ik heb geen woord met haar gewisseld en alleen mijn flesje water gegeven.. Terwijl ik die zelf nodig had voor mijn katerquote:Op maandag 28 mei 2012 12:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze heeft me aangevallen, mooi niet dat ik me schuldig voel
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh zelfs Yvonne bemoeit zich ermee, wat een erorm gejank zeg.
Stel moraalridders.
Hahaha bazin, gewoon ander account.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh zelfs Yvonne bemoeit zich ermee, wat een erorm gejank zeg.
Stel moraalridders.
Ja dat was een beetje een foutje, ik ben weg hierquote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahaha bazin, gewoon ander account.
ik zal je missen xx je mannetjequote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje een foutje, ik ben weg hier
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb net R&P SC even bijgelezenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er wel klaar mee hoor...
Jezus wat een wijf
Jammer, gemistquote:
quote:
Het sweetiepietjesquote:
Waarom ben jij daar verdrietig over? was hij zo leuk dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer, gemist. Terug lezen waard?
[..]
[..]
Het sweetiepietjes
Het is uit met mn zus en haar vriend en nu ben ik een beetje verdrietig.
en tussen jou en tchock ?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het sweetiepietjes
Die hele situatie wordt echt zo ontzettend opgeblazen, niet normaal meer, man. Kudos voor de trolls in dat topic. Dat dan weer wel.quote:
nee. samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met 2 lelijke mensen op foto's welke ook nog eens overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het sweetiepietjes
Nee gewoon, omdat ik weet hoe het voelt wanneer een relatie uit gaat.Is gewoon kut en dat vind ik sneu voor haarquote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar verdrietig over? was hij zo leuk dan?
Dat gaat goedquote:
Hahaquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met 2 lelijke mensen op foto's welke ook nog eens overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.
zoiets.
ik ontken.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gewoon, omdat ik weet hoe het voelt wanneer een relatie uit gaat.Is gewoon kut en dat vind ik sneu voor haar.
[..]
Dat gaat goed.
[..]
Haha. Ennn, heb jij die rar toevallig zodat ik die ook kan bekijken?
mooizo,quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gewoon, omdat ik weet hoe het voelt wanneer een relatie uit gaat.Is gewoon kut en dat vind ik sneu voor haar.
[..]
Dat gaat goed.
[..]
Juist niet. Mensen zijn bereid om veel te betalen voor Apple.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:14 schreef Boterbartje het volgende:
maar het grote probleem waardoor je in mijn inzicht gezakt bent voor je kutproject is:
APPLE![]()
oja hallo kusjes
R&P FB lezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer dat het goed gaat.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat goed.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fkiojasdiofdsopsofid2012?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet zitten te wachten in de starbucks op een fokker
pics or it didn't happen. met buitenlucht en een krant van vandaag.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat het goed gaat.ik zou graag tchock van je overnemen.
tchock
Je mag hem van mij best een paar dagen lenen als je wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Hipsterquote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
Wat?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
Het was wel een geslaagde meet enzoquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met 2 lelijke mensen op foto's welke ook nog eens overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.
zoiets.
Echt?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag hem van mij best een paar dagen lenen als je wilt?
niet haten op mijn sneeuwmuts en grote bril zonder glazenquote:
waarom?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
Best wel slecht eigenlijk, maar dit is gewoon te vermakelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
S_O is aanwezig in R&P feedback, even popcorn pakken.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beter maar anders heb je morgen allemaal velletjes rond je anus
en een geslaagde rel.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was wel een geslaagde meet enzo
Was jij dat niet? Die ineens middenin die rel postte "Hey, waar gaat het over?"quote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol whut
Ik volg het helemaal niet, alleen maar gejank lees ik
Lachen toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol whut
Ik volg het helemaal niet, alleen maar gejank lees ik
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was jij dat niet? Die ineens middenin die rel postte "Hey, waar gaat het over?"![]()
Ik heb gisteravond wel even hartelijk kunnen lachen. Meteen ook een stel nieuwe FOK!kers leren kennen.quote:
Godver wilde net gaan douchenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
S_O is aanwezig in R&P feedback, even popcorn pakken.
Ik heb me die avond/nacht ook helemaal slap gelachen om haar gedrag.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk, maar dit is gewoon te vermakelijk.
Dat heb ik niet meer bijgehouden eigenlijk, had wel betere dingen te doenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb me die avond/nacht ook helemaal slap gelachen om haar gedrag.
Nee Tuurlijk niet, dat verzon ze opeens toen detective Snarf zei; wees blij dat er geen erge dingen zijn gebeurd.quote:
Meteen R&P uit m'n index geflikkerd.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef yvonne het volgende:
Als het hier verder gaat, als ik hier ook maar 1 iemand nog in R&P zie gaat deze reeks onherroepelijk dicht
Nee ik bedoel op die 'meet'quote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer bijgehouden eigenlijk, had wel betere dingen te doen.
wie weet is ze wel aangerand met een klauwhamer, is niet bevordelijk voor je denkvermogen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef Boterbartje het volgende:
zoeiets, blijkbaar is ze nog wel dronken hoe ze typt die so
Jij maakt overal een gay-chat vanquote:
Users Die Overal Worden Uitgekots = UDOWUquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef Etsu het volgende:
nu moet iedereen mij vertellen wat de geschiedenis van UDOWU is en waarom het gesloten werd enzulks.
de posts van yv hierboven snap ik niet veel van.
Etsu past hier prima dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekots = UDOWU
Één grote baggerzooi met rellen en zo.
ah, daar hoor ik zeker thuis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekots = UDOWU
Één grote baggerzooi met rellen en zo.
quote:
Shhh!quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
UDOWU is weer open? Deze baggerput? Hebben ze niet geleerd van toen het dicht ging? En die andere keer dat het dicht ging? En een van die andere keren dat het dicht ging?
Het is maar tijdelijk, bagger nu het nog kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
UDOWU is weer open? Deze baggerput? Hebben ze niet geleerd van toen het dicht ging? En die andere keer dat het dicht ging? En een van die andere keren dat het dicht ging?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Overal waar Rezania komt, is er meteen bagger.
Ik wilde eigenlijk mijn arsenaal plaatjes van gespierde mannen in kleine slipjes uit de kast halen maar ik zie dat jij dat al gecovered had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is maar tijdelijk, bagger nu het nog kan.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn arsenaal plaatjes van gespierde mannen in kleine slipjes uit de kast halen maar ik zie dat jij dat al gecovered had.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]effe fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Luister de volgende albums:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest best wel lachen. Warning: NSFW.
Moet je doen! Is wel fijn, vooral get lucky.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
Die nieuwe Daft Punk nog steeds niet helemaal geluisterd. Veel te veel muziek uitgekomen de afgelopen week.
Ja :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent daar veel te jong voor mevrouw LB.
Daar las ik al een verbaasde post over toen je net begon, haha. Grotemensenwereld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja :S
Heb ook toegang tot kpd :S
Nu wel ja. Maar dat komt omdat de ruziemakers er niet zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Wat voor problemen? Gaat lekker toch zo
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Wat voor problemen? Gaat lekker toch zo
Ik hoor dat niet te zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar las ik al een verbaasde post over toen je net begon, haha. Grotemensenwereld.
Ik moet wel zeggen dat KPD ook oprecht ranzig is. Denk niet dat iedereen zo is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor dat niet te zien
"Mama ik zie vieze dingen :S"
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
Behalve Etsu. Pas op voor Etsu oooohhh jonge
Heb daar niet ingekekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat KPD ook oprecht ranzig is. Denk niet dat iedereen zo is.
Toegegeven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet van mijn aandacht houdt.
quote:
Kom dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez geilt op mij, is het je nog niet duidelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom dan.Kom jij maar hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, jij hebt een auto en een OV-studentenchipkaart.quote:
Gewoon fietsen naar Grunn. Goed voor je conditie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, jij hebt een auto en een OV-studentenchipkaart.Ik heb een fucking fiets.
Fiets jij maar naar Leiden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon fietsen naar Grunn. Goed voor je conditie.
Oh, hey Etsuquote:
Vast wel terugleesbaar maar er is heel veel ook verwijderd en het staat uitgespreid over tientallen topics. Dus ehhh. Succes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:48 schreef Lpunt het volgende:
Ooo, er is hier altijd ruzie. Is dat ook terug te lezen? Kan toch niet slapen. ;{
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaaaa.
[ Bericht 16% gewijzigd door Oerbeer op 16-05-2013 01:50:08 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, hey Etsu
Is er iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
die spierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaaaa.maar wel knap koppie
Komt goed! Stom eigenlijk, ruzies via fok enzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vast wel terugleesbaar maar er is heel veel ook verwijderd en het staat uitgespreid over tientallen topics. Dus ehhh. Succes.
Even serieus. Vind je dat mooi? Die nekspierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaaaa.Zum kotsen. En die halve kloof tussen zijn overigens veel te grote tieten. Bah.
Mehh nou het lichaam is té maar ziet er wel goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaaaa.![]()
Kijk jij naar mannen? Wist ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus. Vind je dat mooi? Die nekspierenZum kotsen. En die halve kloof tussen zijn overigens veel te grote tieten. Bah.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus. Vind je dat mooi? Die nekspierenZum kotsen. En die halve kloof tussen zijn overigens veel te grote tieten. Bah.
Nekspieren?!quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan toch best inhoudelijk commentaar geven op Rez' foto?quote:
Hoiquote:
Dit is UDOWU. Niet zo serieusssssquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan toch best inhoudelijk commentaar geven op Rez' foto?Als je me vraagt wat ik mooi vind zou ik dat denk ik niet uit kunnen leggen maar dat dit een misvormd familielid van The Amazing Hulk is kan ik ook wel zien.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja suppppppperrrrgeil even fappen fapfap
Ik zie geen spieren in zijn nek. Maar ik vind zichtbare spieren in nekken altijd angstaanjagend ieeeeeeh in de film daglicht had die ene Monique van de ven (ofzo) ook zo'n dikke spiernek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen dan? Rijmt vast op ceps.
Sup?quote:
Ben geen manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch wel mijn perfecte man.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch wel mijn perfecte man.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
Wauw, schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch wel mijn perfecte man.![]()
Nooit gezien of van gehoord.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:01 schreef Etsu het volgende:
mogen we een nieuw deel aanmaken, o zo almachtige oerbeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |