Haha awhhquote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel beterMaar kan altijd beter natuurlijk
Met jou?
Dat is alleen maar leuker.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ze zijn agressief.
grote lulquote:
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maak tr danom het eruit te halen, ik kan dat niet want tr ban
Ja geen idee, ik wist niks anders.quote:
30cm maar?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Misschien omdat alle FOK!ers ook 30cm+ hebben, daarom noemen ze elkaar negers..
ja matti jwz stele van die rijke tatta'squote:Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef Plastic_zak het volgende:
rob is ook wel een van mn negers jatog
En ze lult zo hard uit haar nek he. Iedereen zegt hetzelfde behalve zijquote:
Nee, dat lijkt me ook erg lastig.quote:
Dan vervuil je het water!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ze lult zo hard uit haar nek he. Iedereen zegt hetzelfde behalve zijEn ze geloven dat jankwijf ook nog. Serieus, ik laat nooit meer een neger liggen, de volgende rol ik gewoon de sloot in.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ze lult zo hard uit haar nek he. Iedereen zegt hetzelfde behalve zijEn ze geloven dat jankwijf ook nog. Serieus, ik laat nooit meer een neger liggen, de volgende rol ik gewoon de sloot in.
[..]
Serieus, ik laat nooit meer een neger liggen, de volgende rol ik gewoon de sloot in.
Ja maar dat is niet gek als je opeens een lul van 100 meter hebt.quote:
Lijkt me wel lastig als je dat hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet gek als je opeens een lul van 100 meter hebt.
Dat ze uit haar nek aan het lullen was, had ik gistermiddag ook al doorquote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook. Dan heb je een goederen lift nodig om te urineren.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je dat hebt.
De helft van die moraalridders zijn ook gewoon aan het trollen, he. Tenminste gisteren in die SC wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:44 schreef arachide. het volgende:
Echt, als je in R&P FB kijkt, man man man, wat een kankertriest gejammer van een stel moraalridders die er niet bij waren. Serieus, alsof zij iemand helpen die ze meerdere malen aanvalt. Ik kan me echt zo boos maken om dat volk. Dat zijn dezelfde lui die willen dat Mauro in Nederland blijft.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:44 schreef arachide. het volgende:
Echt, als je in R&P FB kijkt, man man man, wat een kankertriest gejammer van een stel moraalridders die er niet bij waren. Serieus, alsof zij iemand helpen die ze meerdere malen aanvalt. Ik kan me echt zo boos maken om dat volk. Dat zijn dezelfde lui die willen dat Mauro in Nederland blijft.
[..]
uiteraard.quote:
Zeker, ze zijn weer verder gegaan in R&P. Wat een internethelden. Voelde jij je schuldig?quote:
Ik versterk je wel even een beetje in R&P, ik heb je rugquote:Op maandag 28 mei 2012 11:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zeker, ze zijn weer verder gegaan in R&P. Wat een internethelden. Voelde jij je schuldig?
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |