quote:Op maandag 28 mei 2012 11:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik denk dat ze gewoon boos was omdat snuf te lekker is
Ze kon het dus gewoon niet handelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik denk dat ze gewoon boos was omdat snuf te lekker is
Dan vraag ik me af wat ze had gedaan als jij aanwezig wasquote:Op maandag 28 mei 2012 12:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze kon het dus gewoon niet handelen.
zelfmoord (y)quote:Op maandag 28 mei 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat ze had gedaan als jij aanwezig was
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat ze had gedaan als jij aanwezig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ik geef ook echt geen neuk! en dankjewelquote:Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik versterk je wel even een beetje in R&P, ik heb je rug
Maar nee, totaal niet. Ergens ver weg verdiende ze het gewoon. Ze liep heel de avond te zeiken op iedereen.
Dan hadden we niks van haar gehoord hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee maar serieus, wat als ze wel verkracht of gekidnapt was![]()
Dan kwamen we gewoon in het nieuws
'Groepje FOK!kers verantwoordelijk voor verkrachting en kidnapping neger'
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee maar serieus, wat als ze wel verkracht of gekidnapt was![]()
Dan kwamen we gewoon in het nieuws
'Groepje FOK!kers verantwoordelijk voor verkrachting en kidnapping negerin'
Nee maar haar ouders oid zouden na een tijdje wel wat door hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan hadden we niks van haar gehoord hoor
Oh dat wel, misschien had ik me daadwerkelijk schuldig gevoeld als er iets met haar was gebeurt, maar ze lult zo hard uit haar nek.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar haar ouders oid zouden na een tijdje wel wat door hebben.
Ik ben er op zich wel klaar mee, maar zij doet alsof wij de grote boze groep zijn, en ik wil dat recht hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er wel klaar mee hoor...
Jezus wat een wijf
Ik voelde me echt schuldig...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh dat wel, misschien had ik me daadwerkelijk schuldig gevoeld als er iets met haar was gebeurt, maar ze lult zo hard uit haar nek.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:19 schreef Re het volgende:
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.
Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.
Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
Ja denk niet dat het nu gaat gebeuren, ze kan de weg naar feedback niet vinden geloof ikquote:Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben er op zich wel klaar mee, maar zij doet alsof wij de grote boze groep zijn, en ik wil dat recht hebben.
Ze heeft me aangevallen, mooi niet dat ik me schuldig voelquote:Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voelde me echt schuldig...
Alleen toen ik de topics terug las, dacht ik Wtf ze zit gewoon te liegen en dingen te verzinnen!
Nou dan voel ik me niet meer schuldig hoorOndanks mijn leeftijd, wat een bullshit
Ja in jou geval vind ik dat zeker logisch. Ik heb geen woord met haar gewisseld en alleen mijn flesje water gegeven.. Terwijl ik die zelf nodig had voor mijn katerquote:Op maandag 28 mei 2012 12:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze heeft me aangevallen, mooi niet dat ik me schuldig voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |