abonnement Unibet Coolblue
pi_112118619
Welkom in het Feedback R&P!

R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

:7
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 11:25:53 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112118659
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef twi het volgende:

[..]

Er zijn gisteren al genoeg discussies in dit topic, en topics vol met discussies in de AVNZMG-reeks geweest. Iedereen is het er over eens dat dit anders aangepakt had moeten worden. Als je het er zo graag nog over hebt, dan open je maar een algemeen topic ergens en wens ik je veel plezier. Gezien de aanwezigen voor het overgrote deel niets met AVNZMG te maken hebben, en de 'pesterijen' van dusdanig voorspelbaar niveau zijn mede door de eentonige manier van oude koeien uit de sloot trekken, zijn die twee zaken irrelevant aan Feedback over een topic in R&P.
Het is blijkbaar wel relevant aangezien er over gesproken werd door Samzz en door s-o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112118677
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef twi het volgende:

[..]
, zijn die twee zaken irrelevant aan Feedback over een topic in R&P.
Inderdaad. Laten we naar algemeen feedback gaan.
Dit had gewoon erg schadelijk kunnen zijnsoordelen dat meisje (hoe gestoord ze dan ook is) en voor FOK! Als er iets met dat meisje was gebeurd en dat weet de krant te halen of de ouders of iemand anders inbaar omgeving gaat verhaal halen bij FOK! Omdat het toch een FOK! Meet was.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 11:26:46 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112118686
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat heeft ze dus klaarblijkelijk niet
Allemaal aannames, maar niets concreets.
Als iemand van het padje is, om welke reden dan ook, hoe vervelend dan ook laat je ze niet midden in de nacht in het Zuiderpark in Rotterdam achter.
Als iemand achter blijft ga je toch goddome terug om te kijken wat er is?!

Niemand heeft nu de verantwoordelijkheid genomen haar écht te laten gaan, te laten stoppen met drinken iig gezorgd dat ze veilig was. Dat hebben jullie als groep nagelaten.
Ik mag hopen dat deze meeting niet op FOK! aangekondigd is en al helemaal niet als FOK!meet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 11:27:17 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112118716
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Inderdaad. Laten we naar algemeen feedback gaan.
Dit had gewoon erg schadelijk kunnen zijnsoordelen dat meisje (hoe gestoord ze dan ook is) en voor FOK! Als er iets met dat meisje was gebeurd en dat weet de krant te halen of de ouders of iemand anders inbaar omgeving gaat verhaal halen bij FOK! Omdat het toch een FOK! Meet was.
We blijven lekker hier ^O^dit gaat R&P aan en niet een stel mensen die zich vervelen op de zondag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:28:02 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112118732
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:21 schreef Crutch het volgende:
De reden waarom ik het topic sloot, hebben jullie die meegekregen?

[..]

Het is niet alleen om het 'voorval' waardoor het topic nu dicht is.
Er wordt serieus gepest en getreiterd in de reeks.
En hoe komt dit?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112118733
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

We blijven lekker hier ^O^dit gaat R&P aan en niet een stel mensen die zich vervelen op de zondag.
Het is maandag.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112118777
Ik kan even niet quoten vanuit het vorige topic, want mobiel, Yvonne, maar we hebben haar echt wel gezegd en proberen tegen te houden dat ze moet stoppen met drinken. (en blowen)

Maar als je er wat van zei, dan werd je voor alles uitgescholden. Je mocht haar niet aanraken en je mocht al helemaal niet aan haar spullen (fles drank) zitten.

Tijdens de meet hebben we gewoon voor haar gezorgd.

En ja we hadden terug moeten gaan, maar we waren allemaal aangeschoten/dronken.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 11:29:55 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112118786
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:28 schreef Joysa het volgende:

[..]

Het is maandag.
Jij je zin, 2e Pinksterdag is een zondag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112118801
Het was niet eens echt een meet, er was geen topic niks. Er was ook iemand bij die niet op fok zat. Wat een triest geneuzel. Zij heeft mensen de armen opengekrabt, er klopt geen kut van haar verhaal en eerlijk gezegd: verdiende loon.
#TeamMiley
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 11:31:09 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112118840
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef arachide. het volgende:
Het was niet eens echt een meet, er was geen topic niks. Er was ook iemand bij die niet op fok zat. Wat een triest geneuzel. Zij heeft mensen de armen opengekrabt, er klopt geen kut van haar verhaal en eerlijk gezegd: verdiende loon.
En jij bent?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112118859
Ja ik snap dat ze onhandelbaar was, maar juist dan is het belangrijk dat iemand zijn verantwoordelijkheid over neemt, ze was misschien minder dronken dan jullie of iets dergelijks, maar duidelijk wel geestelijk de weg kwijt.
pi_112118879
Ja dat ook wat arachide zegt. Haar verhalen kloppen niet. Ik zeg, zet detective Snarf op de zaak :+
pi_112118893
Heeft er iemand een samenvatting?

Voor wat ik nu op kan maken... Had bv. de politie even gebeld? Dan had mw. in de cel haar roes uit kunnen slapen. Probleem opgelost.
pi_112118902
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ja ik snap dat ze onhandelbaar was, maar juist dan is het belangrijk dat iemand zijn verantwoordelijkheid over neemt, ze was misschien minder dronken dan jullie of iets dergelijks, maar duidelijk wel geestelijk de weg kwijt.
Kom op maar het houd ook een beetje op hoor, we kunnen haar moeilijk meesleuren.... Want als je haar al aanraakte ging ze hysterisch doen...
  maandag 28 mei 2012 @ 11:33:17 #16
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112118908
Je laat mensen gewoonweg niet alleen dronken / aangeschoten of niet. Als je met een groep gaat en je weet dat je gaat drinken. Blijf je verantwoordelijkheid houden.

Als ze echt zo lastig was als jullie beweren had dan gewoon politie gebeld bv. dat was nog altijd beter geweest dan het achterlaten van haar imho.

Al betekend dat gezeik i.v.m gemaakte troep e.d.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_112118909
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef arachide. het volgende:
Het was niet eens echt een meet, er was geen topic niks. Er was ook iemand bij die niet op fok zat. Wat een triest geneuzel. Zij heeft mensen de armen opengekrabt, er klopt geen kut van haar verhaal en eerlijk gezegd: verdiende loon.
Ik heb ook een keer mensen bezeerd toen ik teveel gedronken had terwijl ik ook slaapmedicatie gebruikte en het een beetje misging. Ik ben blij dat ik toen met een groep was die wel voor me heeft gezorgd.
pi_112118917
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik blijf het nogal een bizar verhaal vinden en ja ook al zeggen ze was bij etc. Het lijkt me voor iemand die achtergelaten is nogal een enge ervaring en dat vind ik eigenlijk raar dat niemand dat erkent en daarvoor excuses aanbied. Hoe zou jij je voelen in zo'n situatie , sta daar ook even bij stil.
Excuses aanbieden voor de hele situatie voel ik me niet schuldig over, zou wel rustig met der willen praten, dan zijn er van beide kanten punten waarop we fouten hebben gemaakt.

En Yvonne, er is wel geprobeerd om te zorgen dat ze niet meer zou drinken. Helaas ging de eerste kwart van de fles gewoon te snel om het door te kunnen hebben. De rest is omgevallen en der andere fles is over het vuur gegoten.

Verder is der voor der gezorgd, heeft ze water gekregen, heeft ze met der hoofd bij iemand op schoot gelegen. Uiteindelijk alleen met een dekentje, waarbij nog wel regelmatig even gecontroleerd werd. Toen ze weer bijkwam na een lange poos slapen werd er gepraat, op een redelijke en rustige manier vanaf onze kant, vooral kudo's voor monopoly wat dat betreft. Constant aanvallend vanaf haar kant, je kon niets goed zeggen of doen.

Net voordat we weggingen besloot ze mij nog uit te schelden, wat ze sowieso al de hele avond tegenover iedereen deed. We zijn niet kinderachtig bewust weggegaan zodat ze het niet door zou hebben, ik kan me eerlijk waar niet voorstellen dat ze het niet door heeft gehad. Ik dacht dat ze gewoon te koppig en te eigenwijs was en ons zat was.
pi_112118922
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Halcon het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting?

Voor wat ik nu op kan maken... Had bv. de politie even gebeld? Dan had mw. in de cel haar roes uit kunnen slapen. Probleem opgelost.
Dat was niet slim geweest met een illegaal kampvuur en de rotzooi op de heuvel :')
pi_112118925
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef stefanhaan het volgende:

Al betekend dat gezeik i.v.m gemaakte troep e.d.
Dan moet je je zooi maar netjes opruimen.
pi_112118936
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

En jij bent?
Ze was er ook bij :)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 mei 2012 @ 11:34:22 #22
54593 crew  Olga
Cheese
pi_112118947
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat was niet slim geweest met een illegaal kampvuur en de rotzooi op de heuvel :')
Dat is jullie probleem. Wat als er iets heel ernstigs was gebeurd met haar? Dat ze gisteren dus niet meer kon posten omdat ze in het ziekenhuis lag?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_112118954
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat was niet slim geweest met een illegaal kampvuur en de rotzooi op de heuvel :')
Dan moet je gewoon je zooi opruimen of gewoon de gevolgen dragen. Dat lijkt me altijd beter dan iemand in zo'n toestand alleen laten liggen in een park in Rotterdam. :')
pi_112118967
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat was niet slim geweest met een illegaal kampvuur en de rotzooi op de heuvel :')
Ja, mensen achterlaten in een park terwijl er van alles had kunnen gebeuren toen ze alleen was is een stuk slimmer. Kom op, wat is er nu belangrijker :')
pi_112118978
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

En jij bent?
Ik was er ook bij, dus ik heb recht van spreken, zeker aangezien ze mij ook heeft toegetakeld. Ik heb geen goed woord over voor dat meisje. Zoals iedereen zo ongeveer zegt, hebben we haar geprobeerd te helpen. Ze begon al in het begin met ons afzeiken, daarna ging ze veeeeeels te ver, toen heeft ze iemands armen opengekrabt, toen heeft ze mijn armen omgedraaid. Het vel wat normaal bij je ellebogen zit, zat gewoon in de holtes van mijn arm. Toen heeft ze iemand proberen te zoenen en vervolgens van de heuvel afgesleurd, rennend. En daarna was ze helemaal bij, we hebben hardop gezegd dat we gingen, we waren zelf ook lam, dus zo snel ging het allemaal niet.. Ze had ons makkelijk achterna kunnen lopen. Al met al duurde het van de plek tot het zuidplein een uur om te lopen. Onderweg nog lopen kotsen en alles, we waren niet stil of stiekem.

Ze lult harde bullshit. Zij maakt ons zwart.
#TeamMiley
  maandag 28 mei 2012 @ 11:35:24 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112118984
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:

Dat was niet slim geweest met een illegaal kampvuur en de rotzooi op de heuvel :')
En jij bent serieus de oudste uit die groep?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112119004
Het politiebureau zat om de hoek, maar ik denk niet dat ze daarheen mee was gelopen.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:36:05 #28
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112119007
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En hoe komt dit?
Vanwege een aantal users die hun kliekje verdedigen.
Klachten via DM over pesterijen en weer die tinychat.

Lees voorgaande FB-topics er ook maar eens op na, blijkbaar kan er na duizend waarschuwingen nog niet normaal met elkaar worden omgegaan.

Dan is het voor mij klaar en mag het topic even afkoelen.
Je moeder is een hamster
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 mei 2012 @ 11:36:20 #29
54593 crew  Olga
Cheese
pi_112119017
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik was er ook bij, dus ik heb recht van spreken, zeker aangezien ze mij ook heeft toegetakeld. Ik heb geen goed woord over voor dat meisje. Zoals iedereen zo ongeveer zegt, hebben we haar geprobeerd te helpen. Ze begon al in het begin met ons afzeiken, daarna ging ze veeeeeels te ver, toen heeft ze iemands armen opengekrabt, toen heeft ze mijn armen omgedraaid. Het vel wat normaal bij je ellebogen zit, zat gewoon in de holtes van mijn arm. Toen heeft ze iemand proberen te zoenen en vervolgens van de heuvel afgesleurd, rennend. En daarna was ze helemaal bij, we hebben hardop gezegd dat we gingen, we waren zelf ook lam, dus zo snel ging het allemaal niet.. Ze had ons makkelijk achterna kunnen lopen. Al met al duurde het van de plek tot het zuidplein een uur om te lopen. Onderweg nog lopen kotsen en alles, we waren niet stil of stiekem.

Ze lult harde bullshit. Zij maakt ons zwart.
Jullie laten iemand die niet meer voor zichzelf kan zorgen alleen achter in een park. Wat als het jou was overkomen?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_112119037
Ik word echt heel erg moe van die griet.
#TeamMiley
pi_112119042
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

Vanwege een aantal users die hun kliekje verdedigen.
Klachten via DM over pesterijen en weer die tinychat.

Lees voorgaande FB-topics er ook maar eens op na, blijkbaar kan er na duizend waarschuwingen nog niet normaal met elkaar worden omgegaan.

Dan is het voor mij klaar en mag het topic even afkoelen.
Waar gaat het nou om?
Iets wat jij pesten noemt of dat gezeik om de meet?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112119066
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef Myraela het volgende:
Het politiebureau zat om de hoek, maar ik denk niet dat ze daarheen mee was gelopen.
Je kunt de politie ook bellen. :')
pi_112119070
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef Olga het volgende:

[..]

Jullie laten iemand die niet meer voor zichzelf kan zorgen alleen achter in een park. Wat als het jou was overkomen?
Dan had ik het verdiend. Ik ben wel eens out gegaan in de club. Ze hebben me door heel Utrecht heen gesleurd, maarja, als ik mensen had aangevallen of beledigd, hadden ze me ook laten liggen.
#TeamMiley
  maandag 28 mei 2012 @ 11:38:03 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112119073
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef arachide. het volgende:
Ik word echt heel erg moe van die griet.
Die griet die zich hier niet meer heeft laten zien sinds gistermiddag?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:38:10 #35
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112119077
Toch ironisch dat het punt waar het hier nu over gaat langs de meesten heen gaat.

Tunnelvisie alles hier.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_112119082
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef Olga het volgende:

[..]

Jullie laten iemand die niet meer voor zichzelf kan zorgen alleen achter in een park. Wat als het jou was overkomen?
"overkomen" is een beetje dubbel. Als zij dronken daar had gelegen hadden we voor haar gezorgd en haar daarna meegenomen ja. Maar zij zou zich ook niet verzetten en lopen kankeren.
pi_112119083
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt de politie ook bellen. :')
Jezus man, we waren stoned, dronken en we hadden een illegaal kampvuur.
#TeamMiley
  maandag 28 mei 2012 @ 11:38:28 #38
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112119087
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef Joysa het volgende:

[..]

Waar gaat het nou om?
Iets wat jij pesten noemt of dat gezeik om de meet?
Kun je niet lezen?
Je moeder is een hamster
pi_112119104
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die griet die zich hier niet meer heeft laten zien sinds gistermiddag?
Heerlijk, ik hoop dat ze wegblijft. Nare meid.
#TeamMiley
  maandag 28 mei 2012 @ 11:39:09 #40
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112119112
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef arachide. het volgende:

[..]

Jezus man, we waren stoned, dronken en we hadden een illegaal kampvuur.
en jij bent bijna volwassen? :{
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_112119114
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kun je niet lezen?
Jij zegt dat pesten, maar iedereen blijft hier doorzagen over de meet, kan het topic net zo goed weer open he?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112119121
-nvm-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112119124
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef arachide. het volgende:

[..]

Dan had ik het verdiend. Ik ben wel eens out gegaan in de club. Ze hebben me door heel Utrecht heen gesleurd, maarja, als ik mensen had aangevallen of beledigd, hadden ze me ook laten liggen.
Ik mag toch hopen dat niet de hele mensheid er zo over denkt. Het klinkt meer als de gedachtegang van iemand van 14 die nog geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 mei 2012 @ 11:39:53 #44
54593 crew  Olga
Cheese
pi_112119137
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef arachide. het volgende:

[..]

Dan had ik het verdiend. Ik ben wel eens out gegaan in de club. Ze hebben me door heel Utrecht heen gesleurd, maarja, als ik mensen had aangevallen of beledigd, hadden ze me ook laten liggen.
Hoe oud ben je? 12? Je wil het echt niet snappen he?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  maandag 28 mei 2012 @ 11:40:12 #45
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112119143
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:39 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jij zegt dat pesten, maar iedereen blijft hier doorzagen over de meet, kan het topic net zo goed weer open he?
Dat maken wij wel uit.
Je moeder is een hamster
  maandag 28 mei 2012 @ 11:40:19 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112119148
Maar verder is het heus niet allen tegen een, hoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 28 mei 2012 @ 11:41:26 #47
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112119194
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef Copycat het volgende:
Maar verder is het heus niet allen tegen een, hoor.
Een voor allen, allen tegen een!
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112119199
Het is zo makkelijk om een mening te hebben als je er niet bij was.
#TeamMiley
pi_112119201
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat maken wij wel uit.
:D _O-

Maar het gaat dus om het pesten? Nouja ok. Als iemand de hele tijd agressief blijft doen tegen iedereen, om hulp vraagt, dan mensen die helpen gaat afzeiken, dan zijn mensen niet meer zo lief tegen je. Kan je om huilen, maar is eigenlijk niet zo heel gek.
pi_112119207
Topic sluiten is gewoon een maatregel tegenover wat het merendeel als niet pesten ziet. Maar blijkbaar weet iedereen welke situaties bedoeld worden, van beíde kanten (dus ook het oprakelen door Kree bijvoorbeeld) misschien dat het sluiten van het topic er voor zorgt dat iedereen een volgende keer tot 10 telt voordat op invoeren gedrukt wordt?
pi_112119231
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Topic sluiten is gewoon een maatregel tegenover wat het merendeel als niet pesten ziet. Maar blijkbaar weet iedereen welke situaties bedoeld worden, van beíde kanten (dus ook het oprakelen door Kree bijvoorbeeld) misschien dat het sluiten van het topic er voor zorgt dat iedereen een volgende keer tot 10 telt voordat op invoeren gedrukt wordt?
Allang geprobeerd.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:42:48 #52
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112119244
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef arachide. het volgende:
Het is zo makkelijk om een mening te hebben als je er niet bij was.
Als men dit gevoel zichzelf inbeeld, worden de reacties op de FP misschien ook eens iets genuanceerder...
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112119248
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Topic sluiten is gewoon een maatregel tegenover wat het merendeel als niet pesten ziet. Maar blijkbaar weet iedereen welke situaties bedoeld worden, van beíde kanten (dus ook het oprakelen door Kree bijvoorbeeld) misschien dat het sluiten van het topic er voor zorgt dat iedereen een volgende keer tot 10 telt voordat op invoeren gedrukt wordt?
wat is dat met het oprakelen van kree dan?
was het nog steeds dat van het minderjarige meisje?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112119256
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

En jij bent serieus de oudste uit die groep?
Wat heeft dat er mee te maken?

Aangeschoten is aangeschoten, maakt niet uit wat je leeftijd dan is. Ik ga niet minder drinken omdat ik de oudste ben :')

Teven was ze zelf ook eigenwijs. Watertornado was ook lam, was ook kwijt, gingen we ook zoeken.... Maar die liep gewoon netjes mee toen we hem vonden.

Ik denk ook wel dat je erbij had moeten zijn om een goed oordeel te geven over de situatie.
pi_112119266
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Topic sluiten is gewoon een maatregel tegenover wat het merendeel als niet pesten ziet. Maar blijkbaar weet iedereen welke situaties bedoeld worden, van beíde kanten (dus ook het oprakelen door Kree bijvoorbeeld) misschien dat het sluiten van het topic er voor zorgt dat iedereen een volgende keer tot 10 telt voordat op invoeren gedrukt wordt?
Ja, want als je uit jezelf niet reageert dat benadrukt kree het nog wel een keer gewoon zodat je toch reageert. Dat is nu ook al zo'n eindeloze discussie. Terwijl kree zelf toegeeft gewoon te zitten trollen de helft van de tijd.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:43:22 #56
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112119267
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

wat is dat met het oprakelen van kree dan?
nog steeds dat van het minderjarige meisje?
Nee nee, ik dacht dat het foto's van de meet waren welke ook in een .rar gedeeld waren.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112119283
en over de meet, als ik er bij was geweest, had ik sowieso niet gedronken, maar ik vraag me wel sterk af hoe ik gereageerd zou hebben in een dergelijke situatie. Ik heb al snel een schuldgevoel en laat sowieso niemand achter, maar ik denk dat ik weggelopen was en van een afstandje de situatie in de gaten had gehouden, gebaseerd op de verhalen die ik hoor. Kon ik inspringen als het nodig bleek te zijn. Maar dat is achteraf en nuchter makkelijk te bedenken, als je zelf ook half laveloos bent, not so much. Iedereen weet nu hoe níet te handelen een volgende keer :+
pi_112119289
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die griet die zich hier niet meer heeft laten zien sinds gistermiddag?
Dat komt omdat het topic is gesloten. Anders had ze gewoon doorgepost :)
  maandag 28 mei 2012 @ 11:44:27 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112119302
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:

Wat heeft dat er mee te maken?

.
Dat je je meer druk maakt om eventuele zelf veroorzaakte problemen met de politie dan om een mens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112119317
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, want als je uit jezelf niet reageert dat benadrukt kree het nog wel een keer gewoon zodat je toch reageert. Dat is nu ook al zo'n eindeloze discussie. Terwijl kree zelf toegeeft gewoon te zitten trollen de helft van de tijd.
Ik heb het ook heel bewust over beide partijen, kree weet ook dondersgoed waar híj de mist in gaat. Actie vraagt om reactie, beide partijen moeten beter nadenken en zich niet zo laten opfokken (en ja soms ben ik daar ook een van, dat geef ik ruiterlijk toe)
pi_112119322
Ik was er niet bij , maar bij komt het over dat schijnbaar iets wat ze gebruikt heeft niet goed is gevallen en daardoor geflipt is , hulpinstanties zijn heel makkelijk te bereiken met een telefoon. Ik heb hier voor mijn huis ook weleens iemand dronken en onhandelbaar aan de deur gehad 112 gebeld en er zijn mensen voor die juist in dat soort situaties goed weten te handelen.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:45:33 #62
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112119324
Als er iets gebeuert was met haar waren jullie de klos vanwege nalatigheid.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 28 mei 2012 @ 11:46:10 #63
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_112119340
Als ik het goed begrijp:

Een groep mensen die elkaar oppervlakkig kennen van het internet en gemeenschappelijk hebben dat zij sociaal kwetsbaar zijn, besluiten dat het een verstandig plan is om elkaar te ontmoeten 's nachts midden in een bos in de buurt van Rotterdam om daar grote hoeveelheden softdrugs en liters drank te gaan nuttigen. Tegen alle verwachtingen in blijkt niet iedereen even stabiel te zijn, raken mensen onder invloed en wordt het ruzie. Vervolgens worden er nog een boel merkwaardige foto's van elkaar gemaakt, een vuurtje gestookt en een lam en instabiel wijf achtergelaten in het bos. De rest strompelt midden in de nacht terug naar het wonderschone Rotterdam.

De dag erop moet dit succes nog even plein en public besproken worden op een forum en worden er in 'besloten' kring .rar bestanden met daarin de foto's rondgestuurd.

Leuke boel, zo'n meet. Volgende keer toch maar weer discobowlen en het houden bij een paar glazen ranja.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_112119347
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Cassandra87 het volgende:
en over de meet, als ik er bij was geweest, had ik sowieso niet gedronken, maar ik vraag me wel sterk af hoe ik gereageerd zou hebben in een dergelijke situatie. Ik heb al snel een schuldgevoel en laat sowieso niemand achter, maar ik denk dat ik weggelopen was en van een afstandje de situatie in de gaten had gehouden, gebaseerd op de verhalen die ik hoor. Kon ik inspringen als het nodig bleek te zijn. Maar dat is achteraf en nuchter makkelijk te bedenken, als je zelf ook half laveloos bent, not so much. Iedereen weet nu hoe níet te handelen een volgende keer :+
Een volgende keer. :') Ik doe gewoon alleen nog meetings in kroegen en dit soort dingen alleen met de mensen die we al kennen. Ookal kende ik haar nu ook al, dat dit fout zou gaan wist ik allang. Alleen was het juist uit fatsoen om iemand niet buiten een meet te sluiten.
pi_112119349
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was er niet bij , maar bij komt het over dat schijnbaar iets wat ze gebruikt heeft niet goed is gevallen en daardoor geflipt is , hulpinstanties zijn heel makkelijk te bereiken met een telefoon. Ik heb hier voor mijn huis ook weleens iemand dronken en onhandelbaar aan de deur gehad 112 gebeld en er zijn mensen voor die juist in dat soort situaties goed weten te handelen.
Dit. Zo moeilijk kan dat toch niet geweest zijn jongens? Gewoon een hulpdienst bellen, er was vast wel iemand die daar nuchter genoeg voor was?
  maandag 28 mei 2012 @ 11:47:14 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112119368
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat komt omdat het topic is gesloten. Anders had ze gewoon doorgepost :)
Jullie posten toch ook gewoon door hier?
The love you take is equal to the love you make.
pi_112119374
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was er niet bij , maar bij komt het over dat schijnbaar iets wat ze gebruikt heeft niet goed is gevallen en daardoor geflipt is , hulpinstanties zijn heel makkelijk te bereiken met een telefoon. Ik heb hier voor mijn huis ook weleens iemand dronken en onhandelbaar aan de deur gehad 112 gebeld en er zijn mensen voor die juist in dat soort situaties goed weten te handelen.
ik denk dat ze gewoon avondje los wilde gaan, met de drank enzo.
en dat zij de medefokkers te bettutelend vond, dat ze de drank van haar wilden afpakken, en daarom beetje aggresief werd.
ik vind haar zielig

en toen dat kwijtraken is gewoon een ongelukkig voorval.
seduco sum.en ben erg stout
pi_112119377
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een volgende keer. :') Ik doe gewoon alleen nog meetings in kroegen en dit soort dingen alleen met de mensen die we al kennen. Ookal kende ik haar nu ook al, dat dit fout zou gaan wist ik allang. Alleen was het juist uit fatsoen om iemand niet buiten een meet te sluiten.
Ik heb alleen saaie mutsen meets :P
Nouja hoe dan ook, het is helaas niet meer terug te draaien..
pi_112119379
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:45 schreef stefanhaan het volgende:
Als er iets gebeuert was met haar waren jullie de klos vanwege nalatigheid.
Lul niet. :') Lees het verhaal gewoon. :')
pi_112119391
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef Esses het volgende:

[..]

Als men dit gevoel zichzelf inbeeld, worden de reacties op de FP misschien ook eens iets genuanceerder...
Het punt is gewoon dat iedereen denkt dat wij een hulpeloos meisje hebben laten liggen terwijl ze helemaal buiten westen lag te wezen. Dat is dus niet zo, want ze heeft 3 mensen opzettelijk pijn gedaan, ze heeft op iedereen zitten schelden en kankeren, ze was hardstikke wakker toen we gingen, we zeiden dat het tijd was om te gaan, we liepen heus niet snel, we hadden meerdere mensen bij ons die flink aan het kotsen waren, ook iemand die blaren had en niet kon lopen.. We hebben gewacht, onderaan de bult, halverwege ahoy, op het zuidplein..

Ik ga niet om 3 uur snachts een agressieveling helpen hoor. Ik had me niet kunnen verweren, ik was katsbezopen.
#TeamMiley
  maandag 28 mei 2012 @ 11:48:33 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112119407
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Esses het volgende:

[..]

Nee nee, ik dacht dat het foto's van de meet waren welke ook in een .rar gedeeld waren.
Oh leuk!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 mei 2012 @ 11:48:47 #72
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112119415
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Lul niet. :') Lees het verhaal gewoon. :')
ik heb het gelezen. En het is wel zo.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_112119418
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat je je meer druk maakt om eventuele zelf veroorzaakte problemen met de politie dan om een mens.
Ik maakte me meer zorgen om 2 andere personen die dronken waren dan om haar ja. Mag ik?

Ik heb heel de avond geen woord net haar gesproken alleen mijn flesje water gegeven... Die ik eigenlijk zelf nodig had voor mijn kater. Ik wilde nog geen eens met haar praten omdat ze iedereen uitschold en pijn deed :@
pi_112119420
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:45 schreef stefanhaan het volgende:
Als er iets gebeuert was met haar waren jullie de klos vanwege nalatigheid.
I couldn't care less.
#TeamMiley
pi_112119421
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef arachide. het volgende:

[..]

Het punt is gewoon dat iedereen denkt dat wij een hulpeloos meisje hebben laten liggen terwijl ze helemaal buiten westen lag te wezen. Dat is dus niet zo, want ze heeft 3 mensen opzettelijk pijn gedaan, ze heeft op iedereen zitten schelden en kankeren, ze was hardstikke wakker toen we gingen, we zeiden dat het tijd was om te gaan, we liepen heus niet snel, we hadden meerdere mensen bij ons die flink aan het kotsen waren, ook iemand die blaren had en niet kon lopen.. We hebben gewacht, onderaan de bult, halverwege ahoy, op het zuidplein..

Ik ga niet om 3 uur snachts een agressieveling helpen hoor. Ik had me niet kunnen verweren, ik was katsbezopen.
Ze was wakker, maar zo te horen nauwelijks nog aanspreekbaar en een gevaar voor zichzelf en anderen.
pi_112119434
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jullie posten toch ook gewoon door hier?
Volgens mij is zijn nieuw op fok en weet de weg nog biet zo goed? Geen idee hoor...
pi_112119436
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef arachide. het volgende:

[..]

I couldn't care less.
:')
pi_112119439
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

ik heb het gelezen. En het is wel zo.
Als je kan dansen en kan zingen en kan schreeuwen kan je ook lopen.
pi_112119449
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze was wakker, maar zo te horen nauwelijks nog aanspreekbaar en een gevaar voor zichzelf en anderen.
Oh jawel, ze kon prima vertellen hoe kut wij waren, hoe oversekst wij waren, hoe wij schuldig waren voor alles, hoe kut haar leven was.
#TeamMiley
pi_112119450
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze was wakker, maar zo te horen nauwelijks nog aanspreekbaar en een gevaar voor zichzelf en anderen.
Ze was aanspreekbaar, ze was net zo aanspreekbaar als altijd. Ze is altijd zo agressief en defensief. :') Dus dan is ze altijd een gevaar voor zichzelf en andere, ze was niet meer zwaar onder invloed.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:50:14 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112119459
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef arachide. het volgende:

I couldn't care less.
...

Misselijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112119463
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:45 schreef stefanhaan het volgende:
Als er iets gebeuert was met haar waren jullie de klos vanwege nalatigheid.
is het niet gewoon ieder voor zich, iedereen is toch gewoon meerderjarig enzo.(s_o dan).

dacht dat je alleen verplicht bent te helpen om niet nalatig te zijn wanneer het levensbedreigend ofzo is.
seduco sum.en ben erg stout
  maandag 28 mei 2012 @ 11:50:55 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112119473
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

Vanwege een aantal users die hun kliekje verdedigen.
Klachten via DM over pesterijen en weer die tinychat.

Lees voorgaande FB-topics er ook maar eens op na, blijkbaar kan er na duizend waarschuwingen nog niet normaal met elkaar worden omgegaan.

Dan is het voor mij klaar en mag het topic even afkoelen.
Dat is geen antwoord op de vraag waarom er gepest wordt. Of in ieder geval waarom je denkt dat er gepest wordt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 28 mei 2012 @ 11:51:14 #84
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112119478
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Volgens mij is zijn nieuw op fok en weet de weg nog biet zo goed? Geen idee hoor...
Die kloon is nieuw. De persoon niet.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112119499
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:49 schreef arachide. het volgende:

[..]

Oh jawel, ze kon prima vertellen hoe kut wij waren, hoe oversekst wij waren, hoe wij schuldig waren voor alles, hoe kut haar leven was.
Dat zeg ik toch, ze was dus wel bij maar niet meer voor rede vatbaar. Mensen kunnen ook met weinig op compleet mentaal flippen.
pi_112119500
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

is het niet gewoon ieder voor zich, iedereen is toch gewoon meerderjarig enzo.(s_o dan).

dacht dat je alleen verplicht bent te helpen om niet nalatig te zijn wanneer het levensbedreigend ofzo is.
Punt wat werd aangehaald was dat je niet kan bepalen of iets levensbedreigend is of niet en dáár verschilt de mening blijkbaar over
pi_112119502
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

...

Misselijk.
Ze heeft me aangevallen, mag ik?
#TeamMiley
pi_112119512
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit. Zo moeilijk kan dat toch niet geweest zijn jongens? Gewoon een hulpdienst bellen, er was vast wel iemand die daar nuchter genoeg voor was?
Niemand was nuchter. Iedereen was stoned en lam :')
pi_112119532
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Niemand was nuchter. Iedereen was stoned en lam :')
waarom mis ik dit soort dingen :( . ik had weleens niet de stomste enzo willen zijn
het gaat wel nog een keer gebeuren? :D

quote:
Punt wat werd aangehaald was dat je niet kan bepalen of iets levensbedreigend is of niet en dáár verschilt de mening blijkbaar over
alleen in een park achterblijven is levensbedreigend? of wat dan nog had kunnen gebeuren met haar gezondheid ofzo?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112119537
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef arachide. het volgende:
Het is zo makkelijk om een mening te hebben als je er niet bij was.
pi_112119561
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Niemand was nuchter. Iedereen was stoned en lam :')
Ja, echt verstandig, met zijn allen op een heuvel in een park dronken en stoned zitten zonder dat er iemand in staat is eventueel hulp in te schakelen. Er was nu gezeik met haar, maar er had van alles kunnen gebeuren.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:55:36 #92
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112119602
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag waarom er gepest wordt. Of in ieder geval waarom je denkt dat er gepest wordt.
Dat is een hartstikke duidelijk antwoord, als je denkt dat ik namen en rugnummers ga geven dan heb je het mis.
Je moeder is een hamster
pi_112119610
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, echt verstandig, met zijn allen op een heuvel in een park dronken en stoned zitten zonder dat er iemand in staat is eventueel hulp in te schakelen. Er was nu gezeik met haar, maar er had van alles kunnen gebeuren.
Je verwacht niet dat je een kleuterjuf nodig hebt op een meet.
#TeamMiley
  maandag 28 mei 2012 @ 11:56:59 #94
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112119649
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef arachide. het volgende:

[..]

I couldn't care less.
kijk, toch niet iedereen is schijnheilig hier.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:57:07 #95
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112119651
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:

[..]

Je verwacht niet dat je een kleuterjuf nodig hebt op een meet.
Je verwacht het niet, maar het was overduidelijk nodig. Er moet voor haar ook een virtuele kleuterjuf komen voor als ze op Fok zit.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112119711
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:53 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

waarom mis ik dit soort dingen :( . ik had weleens niet de stomste enzo willen zijn
het gaat wel nog een keer gebeuren? :D

het was ook een spontaan idee om dit te gaan doen in het park :@
pi_112119712
Ik was best nuchter, ik durfde niet veel te drinken aangezien ik eigenlijk nog ziek was en flink wat pijnstillers had genomen.

Maar dit is een beetje een eindeloze discussie waarbij zij word gezien als een hulpeloos meisje, en wij als een grote sterke groep die haar gewoon hadden moeten verzorgen.

Zij was niet te zwak om ons uit te schelden of bepaalde mensen aan te vallen. Ze was niet te zwak om te proberen te flirten. Maar dan is ze ineens wel te zwak om achter ons (in slentertempo) aan te lopen. Achja, het zal wel.

Ik had het gehad met haar, ging me met andere mensen bezig houden, ze had kunnen volgen, maar meer aandacht was ze niet meer waard na al dat gezeik.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:00:21 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112119754
Ik was er biet bij en ik heb het wat door zitten bladeren en ik kom op de volgende 2 dingen uit.

1
quote:
s_o heeft een mix van drugs en alcohol gebruikt waar door ze onhandelbaar is geworden en ze zo goed als alles en iedereen tegen zich in het harnas heeft gejaagd.
Dit is heel simpel, eigen schuld. Niemand is dan ook op welke manier verplicht haar mee te nemen!

Ik zag ook iets over ambu of politie. Hier in Den Haag nemen ze je echt niet mee. Ze laten je gewoon liggen als je nog aanspreekbaar bent. Weer niet hoe dat in Rotterdam is. Pas als je KO bent nemen ze je mee, eerder niet.

2
quote:
opeens zijn er allemaal mensen die het nodig vinden om precies dat te zeggen om de discussie te gaan opjutten en andere verwijten te maken. Want oh oh oh wat js iedereen slecht die haar heeft laten liggen. Aldus onze grote internet helden.
houd toch op en bemoei je er niet mee. Zoek een leven in gods naam.

Wat is niet snap is dat een topic dicht moet wegens een voorval op een meeting. Dat stond in het verleden los van elkaar toch? Meetings werden niet besproken in een SC?

Vind het jammer dat een topic dicht moet wegens een gebeurtenis op een meeting.
Waar veel users uit de betreffende SC niet bij waren of niks mee te maken heeft.

Maar dat is mijn simpele mening.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 28 mei 2012 @ 12:01:11 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112119779
Ik snap dat er geen land met haar te bezeilen was. Ik snap niet waarom jullie het nog zo lang met haar hebben volgehouden. Had ze niet al veel eerder een schop richting metro moeten krijgen? Je pikt dat gescheld en gekrab toch niet?
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:01:43 #100
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112119792
Ik weet er niets van, ik was er niet bij, ik hoef het ook niet te weten, maar in sommige draadjes wordt er verder op doorgegaan. Hele verhalen over tinychat en een en of andere .rar die in omloop is.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_112119817
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap dat er geen land met haar te bezeilen was. Ik snap niet waarom jullie het nog zo lang met haar hebben volgehouden. Had ze niet al veel eerder een schop richting metro moeten krijgen? Je pikt dat gescheld en gekrab toch niet?
maar dat "gescheld en gekrab" was toch alleen omdat ze haar drank wilden afpakken?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112119839
Niemand wordt gepest? :') what the..

Anyway, ik was er ook bij die avond.
Ik vind dat ze het zelf heeft uitgelokt dat we haar achter hadden gelaten.
Zoals arachide al zei, er was nog een fokker verdwenen die we gezocht hadden, later kwam hij zelf terug lopen en liep hij met ons mee terug.

Zij had gewoon een halve fles vodka, een joint en weet ik veel wat voor shit allemaal op. Sowieso is dat op een meet met FOK!kers lekker onverstandig tenzij je de mensen goed kent. ( zij was de enige onbekende in de groep, de rest kent elkaar al een halfjaar of langer)

Toen ze eenmaal goed dronken was begon ze met zomaar mensen uitschelden voor hoer, en iemand vond het leuk om haar even op de kont te slaan voor de grap, oke sommige mensen vinden dat niet leuk, maar om iemand z'n armen te gaan open krabben daarvoor.. dan ben je niet goed. Ze heeft ook de hele avond staan schreeuwen, huilen en zeuren over alles en iedereen, en het werd op den duur gewoon grappig. Ja wat moet je anders doen? mee gaan huilen? Dan zou ze onze hele avond verpesten.

Ook heeft ze steun gehad van andere FOK!kers, ze hebben een deken over haar gelegd, ze mocht op iemand z'n schouder leunen, we hebben meerdere malen geprobeerd met haar te praten en alles.

Toen we eenmaal weg gingen, wat niet snel ging ( we namen onze tijd om de spullen bij elkaar te rapen etc. ) was ze al helemaal wakker en bij bewust zijn. Ik weet niet waar ze was, maar toen wij het park uitliepen was ze er ineens niet meer. Wij hebben nog een tijdje gestaan en gewacht, en we praten en lachten ook hard op ( we waren dus niet stil ). Ook stonden we op 100 meter afstand van waar het kampvuur was.

We zijn na 10 min maar gaan lopen.

Ze heeft het zelf uitgelokt dat we het zat waren op voor haar te zorgen, en niemand kwam op het idee op dat moment op de politie te bellen omdat iedereen wel drank op had.
pi_112119841
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, echt verstandig, met zijn allen op een heuvel in een park dronken en stoned zitten zonder dat er iemand in staat is eventueel hulp in te schakelen. Er was nu gezeik met haar, maar er had van alles kunnen gebeuren.
Slaat nergens op, waarom zouden mensen zich in moeten houden?

Heel de groep kent elkaar goed genoeg om dronken en stoned te worden. Ok zij was nieuw... Ze was snel dronken, lag snel te slapen.... Geen last van har gehad, totdat ze wakker werd.

En ja eerst voelde ik me schuldig, totdat ik de topics doorlas. Ze verzon van alles bij elkaar en daar hou ik niet van. Dat is de reden waarom ik me nu ook niet meer schuldig voel :)
pi_112119857
Wat voor park is dat eigenlijk, waar ze is achtergebleven? Ligt daar op elke bank een junk of is het het netste park van Nederland?
pi_112119878
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:03 schreef Sloggi het volgende:
Wat voor park is dat eigenlijk, waar ze is achtergebleven? Ligt daar op elke bank een junk of is het het netste park van Nederland?
oeh ik weet.
zuiderpark rotterdam dacht ik. stats over aantallen junks weet ik niet
seduco sum.en ben erg stout
pi_112119930
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap dat er geen land met haar te bezeilen was. Ik snap niet waarom jullie het nog zo lang met haar hebben volgehouden. Had ze niet al veel eerder een schop richting metro moeten krijgen? Je pikt dat gescheld en gekrab toch niet?
Ow dat hadden we graag willen doen, toen ik gaar hyper zag doen toen ze de metro uitstapte, had ze van mij gelijk de metro weer in mogen gaan... Maar helaas...
  maandag 28 mei 2012 @ 12:06:34 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112119958
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is een hartstikke duidelijk antwoord, als je denkt dat ik namen en rugnummers ga geven dan heb je het mis.
Ik hoef geen namen hoor, ik weet prima over wie je het hebt.
Alleen:

V: Waarom wordt er gepest?
A: Vanwege een aantal users die hun kliekje verdedigen.

V: Waarom wordt er gepest?
A: Klachten via DM over pesterijen en weer die tinychat.

V: Waarom wordt er gepest?
A: Lees voorgaande FB-topics er ook maar eens op na, blijkbaar kan er na duizend waarschuwingen nog niet normaal met elkaar worden omgegaan.

Zijn geen antwoorden.

Dat van de tinychat geef ik je helemaal gelijk in. Moet verder losstaan van FOK! en niet in het topic zitten of besproken worden.

Het pesten in het topic echter, is iets anders. Het is niet zo dat er "kliekjes" zijn die bepalen wie er wel en wie er niet aardig zijn en vervolgens mensen weg gaan pesten. Het is niet zo dat mensen stelselmatig genegeerd worden, of propjes naar geschoten worden, of in elkaar geslagen worden.

Wat er echter wel gebeurt, is dat users na langere tijd vervelend posten (ik zal hier ook maar geen namen en rugnummers noemen dan) minder goed in de groep liggen.
Dit vervelend posten kan zijn het constante zeiken over andere users, het maar blijven oprakelen van oude koeien en vervolgens anderen daarvan de schuld te geven, het agressief benaderen van iedereen, het mensen blijven lastig vallen via DM/PM, etc.

Dit zijn niet dingen die van de een op het andere moment gebeuren. Na verloop van tijd worden andere users deze vervelende users echter wel zat en volgt er grover taalgebruik (onder andere). En dit wordt dan gerapporteerd en worden de uitgelokte users op de vingers getikt.
Nou is dit niet in alle gevallen onterecht, maar de echte uitlokkers kunnen gewoon rustig hun gang gaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112120016
Maar is het topic nou dicht vanwege de meet of vanwege het 'pesten' ?
pi_112120026
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik hoef geen namen hoor, ik weet prima over wie je het hebt.
Alleen:

V: Waarom wordt er gepest?
A: Vanwege een aantal users die hun kliekje verdedigen.

V: Waarom wordt er gepest?
A: Klachten via DM over pesterijen en weer die tinychat.

V: Waarom wordt er gepest?
A: Lees voorgaande FB-topics er ook maar eens op na, blijkbaar kan er na duizend waarschuwingen nog niet normaal met elkaar worden omgegaan.

Zijn geen antwoorden.

Dat van de tinychat geef ik je helemaal gelijk in. Moet verder losstaan van FOK! en niet in het topic zitten of besproken worden.

Het pesten in het topic echter, is iets anders. Het is niet zo dat er "kliekjes" zijn die bepalen wie er wel en wie er niet aardig zijn en vervolgens mensen weg gaan pesten. Het is niet zo dat mensen stelselmatig genegeerd worden, of propjes naar geschoten worden, of in elkaar geslagen worden.

Wat er echter wel gebeurt, is dat users na langere tijd vervelend posten (ik zal hier ook maar geen namen en rugnummers noemen dan) minder goed in de groep liggen.
Dit vervelend posten kan zijn het constante zeiken over andere users, het maar blijven oprakelen van oude koeien en vervolgens anderen daarvan de schuld te geven, het agressief benaderen van iedereen, het mensen blijven lastig vallen via DM/PM, etc.

Dit zijn niet dingen die van de een op het andere moment gebeuren. Na verloop van tijd worden andere users deze vervelende users echter wel zat en volgt er grover taalgebruik (onder andere). En dit wordt dan gerapporteerd en worden de uitgelokte users op de vingers getikt.
Nou is dit niet in alle gevallen onterecht, maar de echte uitlokkers kunnen gewoon rustig hun gang gaan.
Er wordt NIET gepest.

Pesten is het kleineren van een persoon zonder dat er aanleiding voor is.

quote:
Pesten is het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden
Wij zaten duidelijk niet te pesten.
pi_112120031
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Maar is het topic nou dicht vanwege de meet of vanwege het 'pesten' ?
Ik kreeg als antwoord 'Kun je lezen?'. Dus geen idee wat kruk nou allemaal wil :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112120037
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:03 schreef Sloggi het volgende:
Wat voor park is dat eigenlijk, waar ze is achtergebleven? Ligt daar op elke bank een junk of is het het netste park van Nederland?
Zuiderpark Rotterdam. Ik heb geen junk gezien gelukkig en ben ook alleen met huppel gaan schommelen. Ik voelde me op zich wel veilig :P
  maandag 28 mei 2012 @ 12:08:56 #112
364404 arachide.
mamachide
pi_112120039
20:30 Rotterdam CS
De mensen verzamelen zich, gezellige sfeer, veel oude bekenden, meer een vriendengroep dan een meet. Als laatste komt SO aan, we moeten meteen gaan zodat zij kan gaan roken. Ze stelt zich amper voor en luistert constant muziek.

We pakken de metro en maken nog een tussenstop om een kratje bier op te halen. Hierbij moet SO weer meteen roken, ze lijkt een beetje van de wereld te zijn. Ze zegt al meteen dat ze eigenlijk wel dood wil.

We vervolgen onze route naar het Zuidplein. Op dat moment splitsen we in twee groepen. De ene groep gaat alvast naar het park, de andere groep gaat nog naar de nachtwinkel. Bij de nachtwinkel koopt SO een fles vodka. Zodra ze buiten staat, begint ze deze puur uit de fles te drinken. Ze praat alleen met twi, de rest beledigt ze soms even on the side als je haar aanspreekt. Tegen de tijd dat we terug zijn in het park, zegt ze dat ze het maar moet overleven. Het is op dat moment 21:30 en er is nog tijd zat om de metro te pakken en naar huis te gaan. Ik zeg dat tegen haar, maar dat wilt ze niet. Ze begint vervolgens over dat ze vast wel vrienden heeft en dat ze dit niet doet omdat ze niks beters te doen heeft en dat ze het leuk vond, maar wij bleken niet zo leuk te zijn, dus het werd maar overleven. Ze geeft weer aan dat ze dood wil.

Rond 22:00 Zuiderpark
SO draait voor zichzelf een jointje. Ze bied aan mensen aan maar de meeste zijn voorzien. Na een kleine aanvaring over dat ze voorzichtig moet doen met W., flipt ze voor de eerste keer. H, die zo ongeveer iedereen op de kont slaat, slaat haar op de kont. SO flipt en krabt de armen van H open. Ze flipt weer: we vinden haar vast raar want iedereen kijkt haar raar aan en niemand wil haar drank of jointje. Ze valt uiteindelijk in slaap. We leggen een dekentje over haar heen. Drie mensen helpen haar om niet helemaal bad te gaan.

We sprokkelen hout en maken een kampvuur. De sfeer zit er goed in.

1:00 Ze wordt weer wakker en sluit zich aan bij de rest. Ze begint te jammeren over van alles en nog wat. Ondertussen spreidt ze haar benen bij het kampvuur omdat ze dat zo lekker vindt. M begint tegen haar aan te praten dat het allemaal niet zo erg is, we doen allemaal ons best om haar een beetje op te vrolijken. In plaats daarvan valt ze nu mij aan. C staat nu aan de rand van de bult, SO loopt op hem af en probeert hem te zoenen, vervolgens sleurt ze hem de berg af. Ondertussen scheldt SO de helft nog even uit voor hoer.

2:00 Tijd om te gaan.
We willen gaan. We hebben het er een tijdje over, op dit moment is SO gewoon bij bewustzijn. Ze is iets stiller, maar ze weet zeker wel wat er gaande is. We lopen langzaam, lachen hard en helpen degene die moeten kotsen of blaren hebben.

3:11 de nachtbus op het zuidplein gemist

3: 30 taxi gebeld, geld gepind, taxi gepakt.

EDIT: Er kwam nog een stelletje voorbij, SO kon het niet laten om met de vrouw te flirten.
#TeamMiley
  maandag 28 mei 2012 @ 12:09:08 #113
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112120045
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik hoef geen namen hoor, ik weet prima over wie je het hebt.
Alleen:

V: Waarom wordt er gepest?
A: Vanwege een aantal users die hun kliekje verdedigen.

V: Waarom wordt er gepest?
A: Klachten via DM over pesterijen en weer die tinychat.

V: Waarom wordt er gepest?
A: Lees voorgaande FB-topics er ook maar eens op na, blijkbaar kan er na duizend waarschuwingen nog niet normaal met elkaar worden omgegaan.

Zijn geen antwoorden.

Dat van de tinychat geef ik je helemaal gelijk in. Moet verder losstaan van FOK! en niet in het topic zitten of besproken worden.

Het pesten in het topic echter, is iets anders. Het is niet zo dat er "kliekjes" zijn die bepalen wie er wel en wie er niet aardig zijn en vervolgens mensen weg gaan pesten. Het is niet zo dat mensen stelselmatig genegeerd worden, of propjes naar geschoten worden, of in elkaar geslagen worden.

Wat er echter wel gebeurt, is dat users na langere tijd vervelend posten (ik zal hier ook maar geen namen en rugnummers noemen dan) minder goed in de groep liggen.
Dit vervelend posten kan zijn het constante zeiken over andere users, het maar blijven oprakelen van oude koeien en vervolgens anderen daarvan de schuld te geven, het agressief benaderen van iedereen, het mensen blijven lastig vallen via DM/PM, etc.

Dit zijn niet dingen die van de een op het andere moment gebeuren. Na verloop van tijd worden andere users deze vervelende users echter wel zat en volgt er grover taalgebruik (onder andere). En dit wordt dan gerapporteerd en worden de uitgelokte users op de vingers getikt.
Nou is dit niet in alle gevallen onterecht, maar de echte uitlokkers kunnen gewoon rustig hun gang gaan.
Hier ben ik het wel mee eens. Het verhaal zit inderdaad complexer in elkaar dan wat Crutch beweert.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112120048
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zuiderpark Rotterdam. Ik heb geen junk gezien gelukkig en ben ook alleen met huppel gaan schommelen. Ik voelde me op zich wel veilig :P
Er zaten zelf mensen te vissen aan de waterkant aan het einde van de heuvel.
pi_112120059
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Er wordt NIET gepest.

Pesten is het kleineren van een persoon zonder dat er aanleiding voor is.

[..]

Wij zaten duidelijk niet te pesten.
Dit ging over de slowchat, wat hij verteld over de slowchat klopt wel.
pi_112120073
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik kreeg als antwoord 'Kun je lezen?'. Dus geen idee wat kruk nou allemaal wil :')
Ja ik weet het niet meer :')

Nou ik ga mijn bikini aantrekken, als mensen nog wat willen weten, pm of DM me maar.

Ben er nu wel klaar mee eigenlijk...
pi_112120101
Ik lig ook niet altijd goed in de groep hoor maar ik heb nou niet het idee dat ik mensen lastigval in pm en sterker nog ben er vaak ook niet.

En een boel dingen zoals de tinychat enzo heb ik niet meegekregen en dat boeit me niet zo.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:11:35 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112120124
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Er wordt NIET gepest.

Pesten is het kleineren van een persoon zonder dat er aanleiding voor is.

[..]

Wij zaten duidelijk niet te pesten.
Ik ben niet op de meet geweest, maar ging over het topic.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112120132
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit ging over de slowchat, wat hij verteld over de slowchat klopt wel.
Oh mijn fout. Dat heb ik niet meegekregen.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:12:38 #120
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112120155
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik lig ook niet altijd goed in de groep hoor maar ik heb nou niet het idee dat ik mensen lastigval in pm en sterker nog ben er vaak ook niet.

En een boel dingen zoals de tinychat enzo heb ik niet meegekregen en dat boeit me niet zo.
Jij wordt dan ook niet "gepest".
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:16:55 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120281
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Excuses aanbieden voor de hele situatie voel ik me niet schuldig over, zou wel rustig met der willen praten, dan zijn er van beide kanten punten waarop we fouten hebben gemaakt.

En Yvonne, er is wel geprobeerd om te zorgen dat ze niet meer zou drinken. Helaas ging de eerste kwart van de fles gewoon te snel om het door te kunnen hebben. De rest is omgevallen en der andere fles is over het vuur gegoten.

Verder is der voor der gezorgd, heeft ze water gekregen, heeft ze met der hoofd bij iemand op schoot gelegen. Uiteindelijk alleen met een dekentje, waarbij nog wel regelmatig even gecontroleerd werd. Toen ze weer bijkwam na een lange poos slapen werd er gepraat, op een redelijke en rustige manier vanaf onze kant, vooral kudo's voor monopoly wat dat betreft. Constant aanvallend vanaf haar kant, je kon niets goed zeggen of doen.

Net voordat we weggingen besloot ze mij nog uit te schelden, wat ze sowieso al de hele avond tegenover iedereen deed. We zijn niet kinderachtig bewust weggegaan zodat ze het niet door zou hebben, ik kan me eerlijk waar niet voorstellen dat ze het niet door heeft gehad. Ik dacht dat ze gewoon te koppig en te eigenwijs was en ons zat was.
Je laat geen mensen van je groep, hoe vervelend ook, achter in het Zuidpark om 3 uur 's nachts in Rotterdam.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:17:12 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112120284
Het enige wat ik mij nog afvraag is of er niet een echte volwassene bij was. Eentje met wat meer op de teller dan net volwassen of erboven?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:17:32 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120294
Was er überhaupt iemand nuchter, iemand die in geval van nood dingen kon regelen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112120316
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige wat ik mij nog afvraag is of er niet een echte volwassene bij was. Eentje met wat meer op de teller dan net volwassen of erboven?
Ja, sowieso 6/7 mensen waren 20 jaar of ouder
pi_112120319
Goed, ik was er niet bij maar dit is wat ik er tot zover over te zeggen heb.

Met betrekking tot de meet hebben ze het naar mijn mening aardig gedaan. Ik had haar direct laten liggen indien ze zich zo zou gedragen. Nog best lief dat ze dan een dekentje en water en dergelijke voor haar regelen terwijl ze ze in principe gewoon aanvalt. Als iemand zo over de schreef gaat dan verdien je het gewoon om daar liggen gelaten te worden.

Met betrekking tot de pesterijen, ja er zijn wat mensen die elkaar niet zo goed liggen. Maar of er nu serieus echt gepest word? Er zijn een paar mensen die gewoon af en toe even een realitycheck nodig hebben. Neem als voorbeeld Kree die een heel topic lang over 1 onderwerp aan iemand doorvraagt. Als die hier dan gewoon mee doorgaat vind ik dat persoonlijk irritanter dan pesten maar goed daar word weer niet over gesproken. De slachtofferkaart blijft toch altijd wel een makkelijke om te spelen.

Tot slot met betrekking tot de TC, ik ben er niet altijd maar zou de rechten bij de wat serieuzere mensen kunnen leggen die er mee om weten te gaan (ik zeg niet dat dit nu niet het geval is want volgens mij valt het reuze mee).
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 12:19:24 #126
364404 arachide.
mamachide
pi_112120360
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef yvonne het volgende:
Was er überhaupt iemand nuchter, iemand die in geval van nood dingen kon regelen?
Nee niemand was nuchter.
#TeamMiley
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:19:26 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120365
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik was er ook bij, dus ik heb recht van spreken, zeker aangezien ze mij ook heeft toegetakeld. Ik heb geen goed woord over voor dat meisje. Zoals iedereen zo ongeveer zegt, hebben we haar geprobeerd te helpen. Ze begon al in het begin met ons afzeiken, daarna ging ze veeeeeels te ver, toen heeft ze iemands armen opengekrabt, toen heeft ze mijn armen omgedraaid. Het vel wat normaal bij je ellebogen zit, zat gewoon in de holtes van mijn arm. Toen heeft ze iemand proberen te zoenen en vervolgens van de heuvel afgesleurd, rennend. En daarna was ze helemaal bij, we hebben hardop gezegd dat we gingen, we waren zelf ook lam, dus zo snel ging het allemaal niet.. Ze had ons makkelijk achterna kunnen lopen. Al met al duurde het van de plek tot het zuidplein een uur om te lopen. Onderweg nog lopen kotsen en alles, we waren niet stil of stiekem.

Ze lult harde bullshit. Zij maakt ons zwart.
Wat een pathetisch groepje zijn jullie, echt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:19:51 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112120372
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.

Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.

Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:20:33 #129
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112120392
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja, sowieso 6/7 mensen waren 20 jaar of ouder
Dat is blijkbaar niet volwassen. Ik doel meer op een persoon ouder dan 20 jaar die weet wat verstandig is en wat niet en zichzelf niet laat beďnvloeden door een groep. Zie Yvonne erboven. Ik denk dat ze op hetzelfde doelt.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_112120399
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:19 schreef Re het volgende:
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.

Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.

Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
Er is geen kliekje in TC :') Waar dat toch telkens weer vandaan komt :') Gisteren zat half UDOWU er in, gezellig toch.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:21:10 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120413
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef arachide. het volgende:

[..]

Heerlijk, ik hoop dat ze wegblijft. Nare meid.
Ja, zo gaan we dit dus niet doen. Ga maar even nadenken.
Of niet.
Boeit me eik niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:22:11 #132
364404 arachide.
mamachide
pi_112120444
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, zo gaan we dit dus niet doen. Ga maar even nadenken.
Of niet.
Boeit me eik niet.
Ik wacht op haar verhaal. wat ik tot nu toe over ons heb gelezen, is gelogen. En ik geloof de rest ook niet.
#TeamMiley
pi_112120466
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:19 schreef Re het volgende:
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.

Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.

Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Er is geen kliekje in TC :') Waar dat toch telkens weer vandaan komt :') Gisteren zat half UDOWU er in, gezellig toch.
Dit. In ONZ zijn er groepjes die elkaar best vaak zien. Zaterdagavond was dat groepje er ook en er waren ongeveer 3 mensen die nieuw waren, waaronder SO. De andere 2 deden gewoon normaal en leuk.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:23:28 #134
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112120486
-opzouten kneus-

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 28-05-2012 12:24:07 ]
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_112120495
bemoei je er niet mee.

[ Bericht 94% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 12:27:58 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 12:23:45 #136
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112120502
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Er is geen kliekje in TC :') Waar dat toch telkens weer vandaan komt :') Gisteren zat half UDOWU er in, gezellig toch.
"Kliekje" is inderdaad een te groot woord. Het is niet moeilijk om zelf op de TC te komen. Ik ben daar zelf ook een paar keer aanwezig geweest. Het enige wat wel zo is is dat sommigen elkaar beter kennen dan anderen.
Als het echt een kliekje was, dan was ik niet welkom.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112120509
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:19 schreef Re het volgende:
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.

Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.

Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
Via tc de meet geregeld? Lijkt me sterk. :P
En het is altijd makkelijk om "een kliekje" aan te wijzen op gedrag dat enkel voortkomt uit actie-reactie.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:24:23 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120523
Onder de vlag van FOK!? FOK! nog ergens gegild, neergekladderd, hmm?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:24:43 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120536
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:23 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je valt geen mensen uit en scheld ze constant uit op een meet, kom dan gewoon niet :')
Was jij erbij?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112120544
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan geen medelijden hebben met iemand die ik niet ken en mij vanaf minuut 1 loopt te beledigen.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:25:11 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112120560
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Via tc de meet geregeld? Lijkt me sterk. :P
En het is altijd makkelijk om "een kliekje" aan te wijzen op gedrag dat enkel voortkomt uit actie-reactie.
Via FOK! dan? Maar er is dus geen kliekje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112120580
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:19 schreef Re het volgende:
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.

Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.

Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
Deze meet is niet via de TC geregeld. Gewoon in het topic :)
  maandag 28 mei 2012 @ 12:25:59 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112120597
Yvonne, ik zag dat je op mij gereageerd had, ik kan je bericht niet quoten want mobiel. Je vroeg iets over pesterijen, ik heb niet het idee dat dit gebeurt, tenminste niet bewust. Het kan zijn dat users stevige kritiek opvatten als wegpesten.

Het klopt dat het er in het topic niet altijd even gemoedelijk aan toe gaat, dat er stevig gediscussieerd wordt en dat mensen persoonlijk worden aangevallen, maar dat kan imo ook niet anders als je voor de 3 miljoenste keer iets duidelijk wilt maken wat gewoon totaal niet opgepikt lijkt te worden, het hoort niet, maar hell we zijn allemaal mensen.

Ik post zelf nog niet lang in het topic, maar ik vind het tot nu toe erg leuk. Serieus geklets maar ook een hoop onzin. Ik voel me niet gepest of niet welkom of wat dan ook en ik heb ook niet het idee dat anderen bewust weggepest of genegeerd worden. Ook al zijn er users die werkelijk waar het bloed onder je nagels vandaan halen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112120600
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je laat geen mensen van je groep, hoe vervelend ook, achter in het Zuidpark om 3 uur 's nachts in Rotterdam.

Klopt, je drinkt ook geen kwart van een fles alcohol en gaat niet iedereen lopen uitkankeren en aanvallen.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:26:06 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120602
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Deze meet is niet via de TC geregeld. Gewoon in het topic :)
Link.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112120622
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:19 schreef Re het volgende:
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.

Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.

Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
Je hebt het altijd over het tc-kliekje maar wie behoren daar volgens jou nou daadwerkelijk bij?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112120626
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was jij erbij?
Hij was er niet bij maar hij haalt de woorden uit mijn mond.
pi_112120644
opbokken

[ Bericht 96% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 12:27:25 ]
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:27:08 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120661
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klopt, je drinkt ook geen kwart van een fles alcohol en gaat niet iedereen lopen uitkankeren en aanvallen.
En jullie waren gelukkig allemaal nuchter, hebben geen teringbende achtergelaten en hebben geen illegale vuurtjes gestookt ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112120671
Waarom stopt iedereen die er niet bij was gewoon niet met oordelen?
pi_112120687
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

En jullie waren gelukkig allemaal nuchter, hebben geen teringbende achtergelaten en hebben geen illegale vuurtjes gestookt ^O^
Daar jankt niemand om.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:27:34 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112120688
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Deze meet is niet via de TC geregeld. Gewoon in het topic :)
FOK! Meet dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112120692
nogmaals bemoei je er niet mee.

[ Bericht 95% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 12:28:22 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112120705
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Snuf. het volgende:
Waarom stopt iedereen die er niet bij was gewoon niet met oordelen?
iedereen heeft recht op een mening dude. zit de mening van de meerderheid je aan de verkeerde kant? :')
pi_112120728
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Re het volgende:

[..]

Via FOK! dan? Maar er is dus geen kliekje
Ja, een kliekje dat volkomen los van het topic staat. wat mensen die in de buurt van Rotterdam wonen en wat mensen die we goed kende. De meet is begonnen in het topic, maar wegens te weinig animo gestopt. Maar last-minute toch in Rotterdam doorgegaan met veel meer andere mensen en toen mochten de mensen van de oorspronkelijke meet ook langskomen als ze dat zouden willen.
pi_112120742
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

iedereen heeft recht op een mening dude. zit de mening van de meerderheid je aan de verkeerde kant? :')
Iedereen heeft een mening ja. Maar je gaat geen dingen lullen die niet waar zijn en die niet gebeurd zijn.
Ze hallucineert gewoon.
pi_112120763
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Re het volgende:

[..]

Via FOK! dan? Maar er is dus geen kliekje
Of er een TC kliekje is? Er zijn vaak dezelfde mensen, maar iedereen is welkom.
Als je er enkel komt om ruzie te zoeken of te trollen ben je minder welkom, maar dat is niet zo gek. :)
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:29:28 #158
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112120775
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Snuf. het volgende:
Waarom stopt iedereen die er niet bij was gewoon niet met oordelen?
Hier wil ik als buitenstaander best een antwoord opgeven. Het valt nogal op dat hier veel activiteit is. Dan blijkt dat er dus een meet is geweest waar van alles misgegaan is. Misschien is het juist, omdat wij er niet geweest zijn en erbij betrokken waren, het mogelijk is om de zaak te beoordelen aan hetgeen wij hier lezen. En het is mij een nogal apart verhaal, wie nu ook de waarheid mag spreken of niet.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:29:32 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120781
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Daar jankt niemand om.
Je mist volledig het punt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112120802
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Link.
Heeft in de OP gestaan van AVNZMG. Paar topics terug.

De meet ging Niet door (utrecht) en op het laatste moment wel omdat Iemand het idee had om naar het park te gaan :)

Ik zit mobiel, geen idee welk topic :@
pi_112120809
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Re het volgende:

[..]

FOK! Meet dus
Jah, stond in de OP en is diverse malen besproken in het topic. Dus jah fokmeet.
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:30:21 #162
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_112120819
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar niet volwassen. Ik doel meer op een persoon ouder dan 20 jaar die weet wat verstandig is en wat niet en zichzelf niet laat beďnvloeden door een groep. Zie Yvonne erboven. Ik denk dat ze op hetzelfde doelt.
huppel en c_a zijn toch allebei rond de 30?

Ik vind het wel frappant dat het slachroffer in kwestie niet post, als enige.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_112120822
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

En jullie waren gelukkig allemaal nuchter, hebben geen teringbende achtergelaten en hebben geen illegale vuurtjes gestookt ^O^
Ik zeg nergens dat wij ons netjes hebben gedragen. Mijn grens was gewoon bereikt qua of ik nog voor iemand zou zorgen of niet. Beter, als voor de rest iedereen zich prima zou voelen had ik het misschien nog geprobeerd. Maar als ik andere kan helpen vind ik dat belangrijker, dan iemand die in mijn ogen alleen aandacht zocht.
pi_112120848
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat wij ons netjes hebben gedragen. Mijn grens was gewoon bereikt qua of ik nog voor iemand zou zorgen of niet. Beter, als voor de rest iedereen zich prima zou voelen had ik het misschien nog geprobeerd. Maar als ik andere kan helpen vind ik dat belangrijker, dan iemand die in mijn ogen alleen aandacht zocht.
nou uit de omschrijvingen zou ik haar toch wel als serieus labiel omschrijven hoor.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:31:33 #165
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112120861
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Re het volgende:

[..]

FOK! Meet dus
Inderdaad het was een Fok Meet. Als ik in de buurt woonde, dan was ik er waarschijnlijk ook heen geweest.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 28 mei 2012 @ 12:32:29 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112120893
[SC Versieren makkelijk of niet?] #437 Bier in de zon!

Hier staat in de OP iets over de meet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112120897
Waar het bij mij op neer komt als ik zo zie heeft So wat issues, en is dat versterkt door drank waardoor ze schijnbaar raar en agressief reageerde. Kan gebeuren maar dat wil nog niet zeggen dat wat er gebeurde ze verdiende. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat niemand een hulplijn is gaan bellen en dat het zo gegaan is als gegaan is.
pi_112120961
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Jah, stond in de OP en is diverse malen besproken in het topic. Dus jah fokmeet.
Nee want de fokmeet ging niet meer door. Dat is op het laatste moment afgezegd.

Alleen besloten we 'als vrienden' toch samen af te spreken en de mensen die eigenlijk naar de meet zouden komen niet te weigeren :)
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:34:27 #169
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112120974
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

huppel en c_a zijn toch allebei boven de 30?

Ik vind het wel frappant dat het slachroffer in kwestie niet post, als enige.
Ik heb geen idee wie er wel bij was of niet. Maar als die twee dus net zo dronken waren als de rest dan schiet je er niets mee op. Als je 30 bent mag ik hopen dat je een beetje weet te beperken. Ik krijg nu wel een beetje alsof niemand de ballen had op te treden. Kijk als je begin 20 bent dan kan je nog wel eens rare dingen doen, maar als je 30 bent, dien je toch beter te weten.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 12:34:48 #170
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112120991
Als je weet dat er zo'n persoon in de groep zit, dan weet je toch ook dat het niet verstandig is om drugs en alcohol te nuttigen bij een illegaal kampvuur? Had dan eerst de politie gebeld en daarna had je kunnen doen wat je wilde met de rest van de groep.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112120994
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:21 schreef Crutch het volgende:
De reden waarom ik het topic sloot, hebben jullie die meegekregen?

[..]

Het is niet alleen om het 'voorval' waardoor het topic nu dicht is.
Er wordt serieus gepest en getreiterd in de reeks.
Kan ik me een beetje in vinden, de sfeer in de reek is de afgelopen maanden in mijn ogen behoorlijk achteruit gegaan. Maar enkele dingen kloppen dan alsnog niet helemaal.

• De sfeer is al langere tijd slechter geworden. Waarom juist nu deze stap nemen? Wat probeer je daarmee te bereiken/op te lossen?
• Slechts enkele mensen veroorzaken deze slechte sfeer. Het lijkt me proportioneler en beter om die users op hun gedrag aan te spreken of te straffen. Dat had alleen misschien al in een eerder stadium moeten gebeuren en is ook wat laat. Maar een hele reeks dicht gooien waarin ook goede dingen gebeuren vanwege een klein groepje users is in mijn ogen net zoiets als een mug dood maken met een atoombom.

Het voorval tijdens die meet laat ik buiten beschouwing en hoe moet worden omgegaan met wat daar is gebeurd moet maar door de mods bekeken worden. Maar het lijkt me lastig om mensen voor iets wat min of meer redelijk spontaan in de echte wereld gebeurd is te straffen.

In mijn ogen heeft die meet weinig raakvlakken met de reeks omdat er meer mensen van buiten de reeks kwamen. (Edit: en het schijnbaar niet eens meer een meet was) De discussie over die meet leidt af van de discussie over waarom de reeks dicht zit. Naar mijn mening moeten beide discussies gevoerd worden.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:35:13 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121010
Nou ja, op FOK! komt ze ook over als iemand met issues waar geen redelijk woord uit te krijgen is, dus wat dat betreft geloof ik het meteen dat ze de hele avond onredelijk is geweest en al helemaal met een pleur vodka achter de kiezen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112121022
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Waar het bij mij op neer komt als ik zo zie heeft So wat issues, en is dat versterkt door drank waardoor ze schijnbaar raar en agressief reageerde. Kan gebeuren maar dat wil nog niet zeggen dat wat er gebeurde ze verdiende. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat niemand een hulplijn is gaan bellen en dat het zo gegaan is als gegaan is.
Toen we weg gingen was ze gewoon bij bewust zijn en ze kon makkelijk meelopen.
Al geef ik toe dat het wel een beetje dom was dat niet een van ons is teruggelopen de heuvel op.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:35:32 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121025
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

huppel en c_a zijn toch allebei rond de 30?

Ik vind het wel frappant dat het slachroffer in kwestie niet post, als enige.
Ik zie wel meer mensen van die meet niet posten, dat is geen argument.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:35:35 #175
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112121028
Hallo :W

Ik betreur de gang van zaken mbt de meet. Ik vind niet dat je de groep van alles kan kwalijk nemen. Ja iemand achter laten is not done. Ben ik direct met iedereen eens. Daarentegen vind ik wel dat je als je 25 bent iets verantwoordelijker met drankgebruik moet omgaan.

Ik was ook blauw en besloot dus al vroeg dat ik beter richting een bed kon gaan.

Hoe dan ook, het is gebeurd, het is kut, het had anders moeten gaan en nu ga ik mijn wonden verzorgen!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112121071
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie er wel bij was of niet. Maar als die twee dus net zo dronken waren als de rest dan schiet je er niets mee op. Als je 30 bent mag ik hopen dat je een beetje weet te beperken.
Waarom zou ik minder drinken dan de rest? Omdat ik in de 30 ben, wat een onzin :')

Trouwens maakte ik me wel degelijk zorgen, bijvoorbeeld over watertornado die lam was en steeds kwijt was, ben met me aangeschoten kop gewoon gaan zoeken in dat donkere bos :')
  maandag 28 mei 2012 @ 12:36:51 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121084
Sowieso snap ik niet zo waarom iedereen hun straatje schoon wil proberen te vegen. Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat er fout is gehandeld? Daar zullen van alle soorten excuses voor zijn, en sommigen zijn valide. Al denk ik wel dat iedereen vanwege die defensieve houding wel weet dat het allemaal beter aangepakt had moeten worden. Dan kan direct het oordelen van de anderen stoppen. Het is namelijk gebeurd, en ondanks dat er iemand met een hele nare ervaring zit, zijn erger denkbare scenario's niet gebeurd.

Mensen die zijn uitgescholden en aangevallen mogen zich best wat argumenten aanmeten waarom ze vinden dat ze minder eager zijn geweest om iemand die duidelijk geen hulp wilde wél te helpen. Ik baal er zelf van dat ik niet in staat ben geweest om ofwel te helpen, ofwel uitgescholden te worden. Maar zonder voor iedereen te willen spreken denk ik wel dat iedereen zoveel fatsoen in zich heeft om toe te geven dat dingen zo niet horen te lopen.

Ik heb in elk geval m'n les wat mezelf betreft geleerd en ik vind het ontzettend jammer dat de modjes klaarblijkelijk een topic vol mensen die er vrijwel niets mee te maken hebben willen straffen, omdat er een dozijn vol users zijn die op een meet waar zij geen weet van hadden beter hadden kunnen handelen. Een meet die overigens wel in het AVNZMG topic is opgelet, maar waarbij je terug kan lezen dat Myraela rond 18.30 zei dat de meet niet door ging. De rest is niet op FOK!, en niet uit naam van FOK! opgezet via WhatsApp en ons-kent-ons contacten.

Nee yvonne, we hebben niet met een FOK!-vlag gezwaaid. We hebben hooguit tegen degene die niet op FOK! kwam gezegd dat we FOK!kers waren en dat hij maar een accountje aan moet maken. Is jouw straatje daarmee ook weer schoon?
  maandag 28 mei 2012 @ 12:37:30 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121115
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Waar het bij mij op neer komt als ik zo zie heeft So wat issues, en is dat versterkt door drank waardoor ze schijnbaar raar en agressief reageerde. Kan gebeuren maar dat wil nog niet zeggen dat wat er gebeurde ze verdiende. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat niemand een hulplijn is gaan bellen en dat het zo gegaan is als gegaan is.
Dat vind ik ook raar, maar wel begrijpelijk, ze waren zelf ook niet helemaal legaal bezig.

Het lijkt me een goed idee dat S_O haar kant van het verhaal eens post.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 28 mei 2012 @ 12:37:54 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121133
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

huppel en c_a zijn toch allebei rond de 30?

Ik vind het wel frappant dat het slachroffer in kwestie niet post, als enige.
Die heb ik gisteren telefonisch een half uur gesproken, en ze heeft daar de conclusie getrokken dat het voor haar situatie beter is om maar (even?) niet meer op FOK! te posten, omdat de handelswijze van de mensen haar is tegengevallen. Wat natuurlijk haar recht is.
pi_112121161
samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met haar en nog iemand anders op foto's welke overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.

zoiets.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:39:00 #181
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112121183
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef twi het volgende:
Sowieso snap ik niet zo waarom iedereen hun straatje schoon wil proberen te vegen. Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat er fout is gehandeld? Daar zullen van alle soorten excuses voor zijn, en sommigen zijn valide. Al denk ik wel dat iedereen vanwege die defensieve houding wel weet dat het allemaal beter aangepakt had moeten worden. Dan kan direct het oordelen van de anderen stoppen. Het is namelijk gebeurd, en ondanks dat er iemand met een hele nare ervaring zit, zijn erger denkbare scenario's niet gebeurd.

Mensen die zijn uitgescholden en aangevallen mogen zich best wat argumenten aanmeten waarom ze vinden dat ze minder eager zijn geweest om iemand die duidelijk geen hulp wilde wél te helpen. Ik baal er zelf van dat ik niet in staat ben geweest om ofwel te helpen, ofwel uitgescholden te worden. Maar zonder voor iedereen te willen spreken denk ik wel dat iedereen zoveel fatsoen in zich heeft om toe te geven dat dingen zo niet horen te lopen.

Ik heb in elk geval m'n les wat mezelf betreft geleerd en ik vind het ontzettend jammer dat de modjes klaarblijkelijk een topic vol mensen die er vrijwel niets mee te maken hebben willen straffen, omdat er een dozijn vol users zijn die op een meet waar zij geen weet van hadden beter hadden kunnen handelen. Een meet die overigens wel in het AVNZMG topic is opgelet, maar waarbij je terug kan lezen dat Myraela rond 18.30 zei dat de meet niet door ging. De rest is niet op FOK!, en niet uit naam van FOK! opgezet via WhatsApp en ons-kent-ons contacten.

Nee yvonne, we hebben niet met een FOK!-vlag gezwaaid. We hebben hooguit tegen degene die niet op FOK! kwam gezegd dat we FOK!kers waren en dat hij maar een accountje aan moet maken. Is jouw straatje daarmee ook weer schoon?
Ik heb het hem afgeraden :)

Het had inderdaad allemaal anders moeten gaan. Het is allemaal niet goed te praten.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:40:08 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121228
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie er wel bij was of niet. Maar als die twee dus net zo dronken waren als de rest dan schiet je er niets mee op. Als je 30 bent mag ik hopen dat je een beetje weet te beperken. Ik krijg nu wel een beetje alsof niemand de ballen had op te treden. Kijk als je begin 20 bent dan kan je nog wel eens rare dingen doen, maar als je 30 bent, dien je toch beter te weten.
Zoals ik het nu begrijp was er dus niemand met een beetje verstand en die nuchter bleef.

Ik wil niet zeggen dat wij op meets niet drinken, op hele grote meets drinken er idd een stel niet om de boel in de hand te houden en evt verzorging te verlenen, maar er zijn altijd users die ingrijpen, helpen, weetikveelwat als er iets mis dreigt te gaan.
En dat is hier niet gebeurd, hier is het stoer om teringzooi te trappen, zelf laveloos te zijn, lekker pochen op tc en fb hoe stoer ze wel niet zijn met d'r 16 jaar,
maar dit alles WEL als FOK!meet.
En ja, dan zullen we iets moeten gaan doen en daar zullen dan weer anderen de dupe van worden.

Dus even niks overhaasts, maar met elkaar, en dan bedoel ik crew en jullie, dit op zien te lossen, dat het opgelost moet worden is evident.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:40:10 #183
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112121231
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waarom zou ik minder drinken dan de rest? Omdat ik in de 30 ben, wat een onzin :')

Trouwens maakte ik me wel degelijk zorgen, bijvoorbeeld over watertornado die lam was en steeds kwijt was, ben met me aangeschoten kop gewoon gaan zoeken in dat donkere bos :')
Meis als je op 30ste nog naar meets gaat waar je ruimschoots de oudste bent en je dan met de rest laveloos lam zuipt is het tijd voor een moment van reflectie.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 12:40:55 #184
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112121254
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ja ik snap dat ze onhandelbaar was, maar juist dan is het belangrijk dat iemand zijn verantwoordelijkheid over neemt, ze was misschien minder dronken dan jullie of iets dergelijks, maar duidelijk wel geestelijk de weg kwijt.
ik heb een blackout gehad dus ik was straalbezopen
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 12:41:27 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121277
Gebeurd is gebeurd. De meet stond los van FOK!, topic kan weer open. Ja O+?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112121319
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zoals ik het nu begrijp was er dus niemand met een beetje verstand en die nuchter bleef.

Ik wil niet zeggen dat wij op meets niet drinken, op hele grote meets drinken er idd een stel niet om de boel in de hand te houden en evt verzorging te verlenen, maar er zijn altijd users die ingrijpen, helpen, weetikveelwat als er iets mis dreigt te gaan.
En dat is hier niet gebeurd, hier is het stoer om teringzooi te trappen, zelf laveloos te zijn, lekker pochen op tc en fb hoe stoer ze wel niet zijn met d'r 16 jaar,
maar dit alles WEL als FOK!meet.
En ja, dan zullen we iets moeten gaan doen en daar zullen dan weer anderen de dupe van worden.

Dus even niks overhaasts, maar met elkaar, en dan bedoel ik crew en jullie, dit op zien te lossen, dat het opgelost moet worden is evident.
amen!
  maandag 28 mei 2012 @ 12:43:05 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121325
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik heb een blackout gehad dus ik was straalbezopen
En dat heb je zelf gedaan. Ondanks meerdere pogingen om je te helpen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:43:13 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121334
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Toen we weg gingen was ze gewoon bij bewust zijn en ze kon makkelijk meelopen.
Al geef ik toe dat het wel een beetje dom was dat niet een van ons is teruggelopen de heuvel op.
Een beetje? :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:43:39 #189
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112121353
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik heb een blackout gehad dus ik was straalbezopen
Doe iets met het advies wat ik je gisteren gaf, zoek geestelijke hulp.

Klaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 28-05-2012 12:44:18 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:44:13 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121376
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef twi het volgende:

Nee yvonne, we hebben niet met een FOK!-vlag gezwaaid. We hebben hooguit tegen degene die niet op FOK! kwam gezegd dat we FOK!kers waren en dat hij maar een accountje aan moet maken. Is jouw straatje daarmee ook weer schoon?
Je verhaal is valide, de sneer onnodig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:44:15 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121377
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een beetje? :D
Jezus yvonne, wat wil je nou? Ze geeft toch toe dat het dom was? Wacht je op de overtreffende trap dat het oerstom was en dat ze maar een brug op gaat zoeken, omdat ze het schuldgevoel niet meer aan kan?
pi_112121380
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

En dat is hier niet gebeurd, hier is het stoer om teringzooi te trappen, zelf laveloos te zijn, lekker pochen op tc en fb hoe stoer ze wel niet zijn met d'r 16 jaar,
maar dit alles WEL als FOK!meet.

Sorry, wat? :')

En het was GEEN FOK!meet. Het is op het laatste moment afgeblazen als meet, en diegene die nog wouden komen waren welkom.
Het was nu een meet met mensen die elkaar buiten fok ook spreken.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:44:49 #193
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112121400
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef twi het volgende:

[..]

Jezus yvonne, wat wil je nou? Ze geeft toch toe dat het dom was? Wacht je op de overtreffende trap dat het oerstom was en dat ze maar een brug op gaat zoeken, omdat ze het schuldgevoel niet meer aan kan?
Ja
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:45:13 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121412
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met haar en nog iemand anders op foto's welke overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.

zoiets.
Dat zou helemaal te hufterig voor woorden zijn
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112121420
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Meis als je op 30ste nog naar meets gaat waar je ruimschoots de oudste bent en je dan met de rest laveloos lam zuipt is het tijd voor een moment van reflectie.
Jij gaat niet bepalen wat ik met mijn leven doe. Het was geen meet, die was afgezegd (Utrecht). We hebben als vrienden afgesproken in Rotterdam.

En met vrienden maak ik lol, drink ik en lach ik.

Jij bent gewoon een sensatiezoeker eb probeerd het vuurtje nog hoger op te steken. Dat doe je altijd en overal op fok.
Blijf gewoon lekker weg :')
pi_112121441
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat zou helemaal te hufterig voor woorden zijn
true story bro. je bent ook slecht ingelicht! kijk maar in mijn dm's. :7
pi_112121449
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Waar het bij mij op neer komt als ik zo zie heeft So wat issues, en is dat versterkt door drank waardoor ze schijnbaar raar en agressief reageerde. Kan gebeuren maar dat wil nog niet zeggen dat wat er gebeurde ze verdiende. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat niemand een hulplijn is gaan bellen en dat het zo gegaan is als gegaan is.
Dit inderdaad

blijkbaar heeft ze een soort bad trip gehad of zo
ik zou een vreemde die ik tegen kwam nog niet alleen laten in zo'n toestand maar oke

maar misschien moet ik mij er niet mee bemoeien want ik was er niet
ik kom echter wel af en toe in die reeks
maar wat mij betreft blijft ie dicht eigenlijk
er heerst daar een 'zure' spiraal

waar ik zelf aan mee doe omdat soms iemand het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en ik uit mijn slof schiet

misschien is het beter als de boel gewoon opbreekt en op andere plekken zijn draai weer vind op fok
als je elkaar dan 'wil blijven spreken' om het zo maar te zeggen komt dat vanzelf wel en je hebt ook nog dm
en als je elkaar dan niet wilt blijven spreken hoeft dit niet want fok is groot genoeg
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 28 mei 2012 @ 12:46:28 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121471
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat zou helemaal te hufterig voor woorden zijn
Maar wel waar. Ik heb 'm ook gehad.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 28 mei 2012 @ 12:46:33 #199
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112121475
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat zou helemaal te hufterig voor woorden zijn
redelijk onflatteuze foto's ja.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:46:43 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121482
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

true story bro. je bent ook slecht ingelicht! kijk maar in mijn dm's. :7
Schat als ik dat zou kunnen had ik er nóg een dagtaak bij.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:46:55 #201
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112121487
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Sorry, wat? :')

En het was GEEN FOK!meet. Het is op het laatste moment afgeblazen als meet, en diegene die nog wouden komen waren welkom.
Het was nu een meet met mensen die elkaar buiten fok ook spreken.
Okee, dan was het uiteindelijk geen Fok Meet, maar het kon er net zo goed wel eentje kunnen zijn en dan was het waarschijnlijk net zo verlopen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 28 mei 2012 @ 12:46:59 #202
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112121489
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je verhaal is valide, de sneer onnodig.
ga maar terug naar ONZ

[ Bericht 5% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 12:47:51 ]
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_112121497
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:46 schreef leeell het volgende:

[..]

redelijk onflatteuze foto's ja.
en overbelicht. maker moet echt eens in FOTO forum gaan lezen.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:48:25 #204
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112121553
Waarom gaan mensen er eigenlijk nog over door? Laat het gewoon :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 28 mei 2012 @ 12:48:26 #205
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112121554
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zoals ik het nu begrijp was er dus niemand met een beetje verstand en die nuchter bleef.

Ik wil niet zeggen dat wij op meets niet drinken, op hele grote meets drinken er idd een stel niet om de boel in de hand te houden en evt verzorging te verlenen, maar er zijn altijd users die ingrijpen, helpen, weetikveelwat als er iets mis dreigt te gaan.
En dat is hier niet gebeurd, hier is het stoer om teringzooi te trappen, zelf laveloos te zijn, lekker pochen op tc en fb hoe stoer ze wel niet zijn met d'r 16 jaar,
maar dit alles WEL als FOK!meet.
En ja, dan zullen we iets moeten gaan doen en daar zullen dan weer anderen de dupe van worden.

Dus even niks overhaasts, maar met elkaar, en dan bedoel ik crew en jullie, dit op zien te lossen, dat het opgelost moet worden is evident.
Dit was geen fokmeet, dit was een samenzijn van over het algemeen mensen die elkaar al veel langer kende, of er dan iemand nuchter moet blijven moet een eigen keuze zijn. Het zijn allemaal volwassenen.
pi_112121572
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik heb een blackout gehad dus ik was straalbezopen
Maar hoe zie jij nu deze avond? Wat is er waar van al die beschuldigingen aan jouw adres?
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:49:22 #207
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112121584
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik was er ook bij, dus ik heb recht van spreken, zeker aangezien ze mij ook heeft toegetakeld. Ik heb geen goed woord over voor dat meisje. Zoals iedereen zo ongeveer zegt, hebben we haar geprobeerd te helpen. Ze begon al in het begin met ons afzeiken, daarna ging ze veeeeeels te ver, toen heeft ze iemands armen opengekrabt, toen heeft ze mijn armen omgedraaid. Het vel wat normaal bij je ellebogen zit, zat gewoon in de holtes van mijn arm. Toen heeft ze iemand proberen te zoenen en vervolgens van de heuvel afgesleurd, rennend. En daarna was ze helemaal bij, we hebben hardop gezegd dat we gingen, we waren zelf ook lam, dus zo snel ging het allemaal niet.. Ze had ons makkelijk achterna kunnen lopen. Al met al duurde het van de plek tot het zuidplein een uur om te lopen. Onderweg nog lopen kotsen en alles, we waren niet stil of stiekem.

Ze lult harde bullshit. Zij maakt ons zwart.
ik heb geen reden om julliec zwart te maken jullie blijkbaar wel
aangezien jullie dan denken dat jullie dat konden maken
ik weet daar helemaaol nikss meer van
het verhaal word 2 dagen ineens weol heel erg overdreven zeker na dat ik tywi aan de te3lefoon had gehad
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 12:50:08 #208
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121612
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef yvonne het volgende:
Je verhaal is valide, de sneer onnodig.
Ik heb me toen ik wat helderder was meer druk gemaakt over of dat meisje wel heelhuids thuis is gekomen, dan dat ik me zorgen heb gemaakt dat we ergens iets van bewijs dat we FOK!kers waren hebben achtergelaten. Vandaar de sneer. En de andere sneer lijkt me duidelijk, wanneer iemand een fout toegeeft, dan is het wel zo normaal om daar niet lacherig nog maar wat meer excuses uit te pulken.
pi_112121625
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:48 schreef Smoofie het volgende:
Waarom gaan mensen er eigenlijk nog over door? Laat het gewoon :')
pi_112121630
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Kan ik me een beetje in vinden, de sfeer in de reek is de afgelopen maanden in mijn ogen behoorlijk achteruit gegaan. Maar enkele dingen kloppen dan alsnog niet helemaal.

• De sfeer is al langere tijd slechter geworden. Waarom juist nu deze stap nemen? Wat probeer je daarmee te bereiken/op te lossen?
• Slechts enkele mensen veroorzaken deze slechte sfeer. Het lijkt me proportioneler en beter om die users op hun gedrag aan te spreken of te straffen. Dat had alleen misschien al in een eerder stadium moeten gebeuren en is ook wat laat. Maar een hele reeks dicht gooien waarin ook goede dingen gebeuren vanwege een klein groepje users is in mijn ogen net zoiets als een mug dood maken met een atoombom.

Het voorval tijdens die meet laat ik buiten beschouwing en hoe moet worden omgegaan met wat daar is gebeurd moet maar door de mods bekeken worden. Maar het lijkt me lastig om mensen voor iets wat min of meer redelijk spontaan in de echte wereld gebeurd is te straffen.

In mijn ogen heeft die meet weinig raakvlakken met de reeks omdat er meer mensen van buiten de reeks kwamen. (Edit: en het schijnbaar niet eens meer een meet was) De discussie over die meet leidt af van de discussie over waarom de reeks dicht zit. Naar mijn mening moeten beide discussies gevoerd worden.
Ik wou nog even kwijt dat ik het met vetgedrukte niet eens ben, ik heb niks van een neergaande spiraal gemerkt.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:50:32 #211
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112121633
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Maar hoe zie jij nu deze avond? Wat is er waar van al die beschuldigingen aan jouw adres?
ik had niet zoveel moeten drinken want ik weet het gewoonweg niet meer ik hebh met twi gebeld en die heeft hele andere dingen verteld niet zo extreem pas 2 dagen later word het verhaal ineens extreem wat ik vreemd vind
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 12:51:25 #212
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112121663
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik had niet zoveel moeten drinken want ik weet het gewoonweg niet meer ik hebh met twi gebeld en die heeft hele andere dingen verteld niet zo extreem pas 2 dagen later word het verhaal ineens extreem wat ik vreemd vind
Neem een paar dagen pauze van FOK!, ga buiten zitten, doe chill, loop niet zo te stressen het is gebeurd. Doe wat je ermee wilt doen, hoef je niet hier te posten. Fuck wat mensen zeggen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112121719
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef twi het volgende:

[..]

Jezus yvonne, wat wil je nou? Ze geeft toch toe dat het dom was? Wacht je op de overtreffende trap dat het oerstom was en dat ze maar een brug op gaat zoeken, omdat ze het schuldgevoel niet meer aan kan?
nou twi ik vind dat jij (misschien wel als enige) 'het heel goed doet'
je ziet tenminste wat fout was en dat je het niet had moeten doen etc
dat gevoel krijg ik tot nu toe niet van iemand anders die er bij was

ik vind dat zorgelijk en vind het niet vreemd dat mensen daar over door blijven gaan om iets te activeren in die hersenen want dit is wel zo bizar allemaal
als je hierbij echt niets voelt dan vind ik dat echt dermate ongezond dat ik het niet raar vind dat mensen daar over door blijven gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112121720
Ik heb misschien 3 drankjes op. Ik was nuchter zat. En er waren er meer die misschien gedronken hadden maar echt nog wel wisten wat ze deden. De drugs stelde al helemaal niets voor, sommige mensen een jointje gedeeld. :')

Het was niet echt een meeting, het zou een meeting zijn die niet door ging, maar die mensen wilde we niet buitensluiten terwijl wij eigenlijk een soort ons-kent-ons avondje ervan hadden gemaakt.

Wij hebben fouten gemaakt, zij heeft fouten gemaakt. Zij draagt verantwoordelijkheden als individu, en wij hadden de verantwoordelijkheid om haar als groep niet alleen te laten of iig veilig te stellen. Iets wat achteraf misschien nog wel had gekunt, maar op dat moment gewoon niet onze aandacht/prioriteit had.
pi_112121727
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jij gaat niet bepalen wat ik met mijn leven doe. Het was geen meet, die was afgezegd (Utrecht). We hebben als vrienden afgesproken in Rotterdam.
[SC Versieren makkelijk of niet?] #444 Shopping for suits!
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef El_Matador het volgende:

Volgende Meeting
ZATERDAG 20u IN DAT KUT ROTTERDAM
Wie er komt? Geen idee, laat je verrassen.
Gewoon als vrienden afgesproken, maar het wel op FOK! als meeting aangekondigd.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:53:02 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121737
En dan als volwassene in ONZ verdergaan, echt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:53:50 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121762
Voor zover ik het kan beoordelen was het overigens geen bad trip. Gewoon zoals meer mensen hebben een nog extravertere versie van zichzelf, ze was namelijk 'normaal' ook al zo defensief ingesteld en aggressief wanneer iemand iets tegen haar zei (en dat hoefde niet eens iets negatiefs te zijn, zelfs uit een compliment kon een aggressieve reactie volgen in 'nuchtere' toestand).
pi_112121769
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef Light het volgende:

[..]

[SC Versieren makkelijk of niet?] #444 Shopping for suits!

[..]

Gewoon als vrienden afgesproken, maar het wel op FOK! als meeting aangekondigd.
Elmatador was er niet bij man. :')
pi_112121770
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef yvonne het volgende:

hier is het stoer om teringzooi te trappen, zelf laveloos te zijn, lekker pochen op tc en fb hoe stoer ze wel niet zijn met d'r 16 jaar,
Wat een enorm kinderachtig sneer, totaal niet gehinderd door enige vorm van waarheid. :')
pi_112121826
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef Light het volgende:

[..]

[SC Versieren makkelijk of niet?] #444 Shopping for suits!

[..]

Gewoon als vrienden afgesproken, maar het wel op FOK! als meeting aangekondigd.
Als je nou effe verder leest, zie je dat myraela zegt dat de meet niet doorgaat :')
pi_112121835
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik had niet zoveel moeten drinken want ik weet het gewoonweg niet meer ik hebh met twi gebeld en die heeft hele andere dingen verteld niet zo extreem pas 2 dagen later word het verhaal ineens extreem wat ik vreemd vind
Oh, gisteren maakte je de opmerking dat je aangifte ging doen... ben je dat nog steeds van plan?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112121857
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef twi het volgende:
Voor zover ik het kan beoordelen was het overigens geen bad trip. Gewoon zoals meer mensen hebben een nog extravertere versie van zichzelf, ze was namelijk 'normaal' ook al zo defensief ingesteld en aggressief wanneer iemand iets tegen haar zei (en dat hoefde niet eens iets negatiefs te zijn, zelfs uit een compliment kon een aggressieve reactie volgen in 'nuchtere' toestand).
als je psychisch niet helemaal in orde bent en je gooit van alles op dat vuurtje kan dat voor een vreemde en explosieve combinatie zorgen... misschien niet letterlijk een bad trip maar ook echt niet zo dat het verantwoord is om zo iemand alleen te laten

zo heb ik ook eens uren de stad door gerent om een vriend van ons onder controle te krijgen
die had helemaal niet zo veel op maar ging compleet door het lint (ook richting ons) ik ben de enige die niet aangevallen is omdat ik te mietig was om dicht bij te komen :') en daar is de politie bij gekomen uit eindelijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 28 mei 2012 @ 12:57:17 #223
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112121866
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik had niet zoveel moeten drinken want ik weet het gewoonweg niet meer ik hebh met twi gebeld en die heeft hele andere dingen verteld niet zo extreem pas 2 dagen later word het verhaal ineens extreem wat ik vreemd vind
Wat ik voor mij persoonlijk veel vreemder vind is dat je gewoon niet fatsoenlijk reageert op mijn posts (en al helemaal niet op mijn DMs), terwijl mijn goede bedoelingen er van af spatten. Ik ben sociaal achterlijk en daarom post ik soms wat vreemd, maar ik heb goede intenties en dat weet je zelf verdomme donders goed.
Ik weet dat je je nu weer extreem aangevallen voelt en als je echt heel erg stoer bent, dan post je ook nu voor de ogen van Yvonne en de mods weer een hele vervelende post.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112121886
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef yvonne het volgende:
En dan als volwassene in ONZ verdergaan, echt.
Ja daaaag ik zit mobiel, ik las je berichtje te laat.

Ik neem aan dat je het over mij hebt :')
  maandag 28 mei 2012 @ 12:57:48 #225
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112121889
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou twi ik vind dat jij (misschien wel als enige) 'het heel goed doet'
je ziet tenminste wat fout was en dat je het niet had moeten doen etc
dat gevoel krijg ik tot nu toe niet van iemand anders die er bij was

ik vind dat zorgelijk en vind het niet vreemd dat mensen daar over door blijven gaan om iets te activeren in die hersenen want dit is wel zo bizar allemaal
als je hierbij echt niets voelt dan vind ik dat echt dermate ongezond dat ik het niet raar vind dat mensen daar over door blijven gaan
Ik was op de meet, ik ben ruim voor de rest, zeker een uur of anderhalf, al weggegaan. Van dit achterlaten verhaal heb ik dus niets meegekregen, je de volgende dag pas.

Ik moet zeggen dat ik het ook niks voor deze users vindt om iemand achter te laten, ik ken ze juist als behulpzaam zeker als iemand teveel heeft gedronken. Hadden ze terug moeten lopen, ja! Hadden ze so dan vervolgens met stunguns moeten verdoven om haar mee te krijgen, ook ja!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112121908
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou twi ik vind dat jij (misschien wel als enige) 'het heel goed doet'
je ziet tenminste wat fout was en dat je het niet had moeten doen etc
dat gevoel krijg ik tot nu toe niet van iemand anders die er bij was

ik vind dat zorgelijk en vind het niet vreemd dat mensen daar over door blijven gaan om iets te activeren in die hersenen want dit is wel zo bizar allemaal
als je hierbij echt niets voelt dan vind ik dat echt dermate ongezond dat ik het niet raar vind dat mensen daar over door blijven gaan
En daar ben ik het wel mee eens , ik zie inderdaad een paar die wel verantwoordelijkheid voor de situatie namen en inzagen dat het fout is en dat is overigens niet alleen Twi en ik zie anderen juist ook blaten dat het haar schuld was en bladiebla en dat stoort me want hoe hadden hun zich gevoeld als het hun was overkomen.
Ik kan me voorstellen dat de situatie bizar was en je er even geen raad mee weet, maar ik kan me niet voorstellen dat je over zo'n situatie zegt goh haar eigen schuld, dat vind ik een hele rare kromme houding.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:58:58 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121921
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef Light het volgende:
Gewoon als vrienden afgesproken, maar het wel op FOK! als meeting aangekondigd.
En toen meldde iedereen van het topic zich af, is de meet gecancelled. Kwam er ineens weer een aanmelding van iemand via WhatsApp, waarna er spontaan veel meer random mensen op af kwamen die ik persoonlijk - als vaste poster van AVNZMG - nog niet of nauwelijks kende.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:00:42 #228
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112121994
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef Snuf. het volgende:

[..]

ik heb niemand vanaf minuut 1 beledigd als ik 1 ding zei werd ik raar aangekeken dus begon ik maar muziek te luisteren
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_112122014
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef twi het volgende:

[..]

En toen meldde iedereen van het topic zich af, is de meet gecancelled. Kwam er ineens weer een aanmelding van iemand via WhatsApp, waarna er spontaan veel meer random mensen op af kwamen die ik persoonlijk - als vaste poster van AVNZMG - nog niet of nauwelijks kende.
Dat is natuurlijk onzin een ieder die in het topic post had het gezien als een fok meet...
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112122021
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik heb niemand vanaf minuut 1 beledigd als ik 1 ding zei werd ik raar aangekeken dus begon ik maar muziek te luisteren
Maar waarom ben je dan niet gewoon naar huis gegaan?
pi_112122044
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef Roburtt het volgende:

[..]

SC in onz, maar die is door yvonne dicht gegooid ofzo omdat er mensen van daar hier posten :')
als ik het goed begrepen heb iig
net? of is dit een oud verhaal?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112122053
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin een ieder die in het topic post had het gezien als een fok meet...
Die niet door is gegaan
  maandag 28 mei 2012 @ 13:02:14 #233
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_112122059
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:59 schreef Roburtt het volgende:
Dus dit is de nieuwe UWODU als ik het goed begrijp?
Pleur eens op terug naar UDOWU als je hier niets mee te maken hebt, zei ik gisteren ook al tegen de rest die het waarschijnlijk niet gelezen hebben. Het is volgens mij niet vanuit FOK! gegaan nee want ik wist er helemaal niets van en kreeg zelf die avond een belletje van mono of ik ook nog zin had om langs te komen.

En ja het verhaal zal wel 2 kanten hebben en mono C_A myra ken ik in het echt ook al lang genoeg om te weten dat ze echt niet zomaar iemand achterlaten (hoewel het achterlaten opzich natuurlijk fout is maar ik neem aan dat ze dat zelf ook wel begrijpen).

Udowu is nu ook dicht zie ik.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_112122074
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin een ieder die in het topic post had het gezien als een fok meet...
Ik dacht dat de meet niet door was gegaan eigenlijk.
Omdat het op FOK! was afgekondigd.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 13:03:57 #235
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112122129
Het lijkt mij verstandig om de beslissing van Yvonne om die reeks te sluiten niet hier uit te vechten. Je moet toch wel heel naďef zijn om te denken dat als het een gesloten is, je er een sub-forum verderop over kan zeuren.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 13:03:57 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112122131
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef system_overload het volgende:
ik heb niemand vanaf minuut 1 beledigd als ik 1 ding zei werd ik raar aangekeken dus begon ik maar muziek te luisteren
Je hebt niemand vanaf minuut 1 beledigd, maar je gedroeg je wel alsof je om bijna alles wat er tegen je gezegd werd door minder bekenden, beledigd werd. Ik heb een tijdje gewoon prima met je gesproken, op de momenten dat je de koptelefoon af had. Daar heb ik overigens ook nog wat over gezegd tegen je, maar je zei dat je die op had om rustiger te worden, omdat mensen je bij de vorige meet zo druk vonden. En dus niet zoals je zegt omdat je raar werd aangekeken.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:05:45 #237
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112122197
ik ben 23

en ik weet er NIKS meer van
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_112122231
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Als je nou effe verder leest, zie je dat myraela zegt dat de meet niet doorgaat :')
En daarna zegt ze dat de meet wel doorgaat.
pi_112122266
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:06 schreef Light het volgende:

[..]

En daarna zegt ze dat de meet wel doorgaat.
Ja met mensen die elkaar buiten fok ook kennen en diegene die nog willen komen zijn welkom.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:08:08 #240
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112122285
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja met mensen die elkaar buiten fok ook kennen en diegene die nog willen komen zijn welkom.
i8k dacht dat het een normale meet was
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_112122333
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:08 schreef system_overload het volgende:

[..]

i8k dacht dat het een normale meet was
Oh, dan was het niet duidelijk gezegd. Ik ben trouwens dat meisje met de pony en die dat roze shirtje aan had. Dacht, zeg het even.
pi_112122355
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:06 schreef Light het volgende:

[..]

En daarna zegt ze dat de meet wel doorgaat.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:08 schreef system_overload het volgende:

[..]

i8k dacht dat het een normale meet was
Het had dus wel wat duidelijker gemogen. Alles is blijkbaar last-minute gegaan
pi_112122363
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik dacht dat de meet niet door was gegaan eigenlijk.
Omdat het op FOK! was afgekondigd.
Gek, dan zullen we het wel verkeerd gelezen hebben dan...
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Oh, meet gaat wel door. Omdat heloef en pinda O+ enzo. O+

Ik weet niet meer wie er zouden komen. Voortaan toch maar een topic of een lijst of iets, want dit schiet niet op. :')

8 uur op Rotterdam centraal. We wachten niet lang, want ik weet niet op wie we wachten. [ afbeelding ]
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
meet in het park... chillen in het park :9

dus 20;00 uur r'dam CS Myr en twi pikt jullie daarop...
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112122387
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:10 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Gek, dan zullen we het wel verkeerd gelezen hebben dan...

[..]

[..]

Ah, je hebt gelijk, toen las ik al niet meer mee. :)
  maandag 28 mei 2012 @ 13:12:08 #245
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112122441
ik heb toegegeven dat ik ook fout waarom doen jullie dat ook niet geen sorry niks het enige wat ik wil sorry horen
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_112122476
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef system_overload het volgende:
ik heb toegegeven dat ik ook fout waarom doen jullie dat ook niet geen sorry niks het enige wat ik wil sorry horen
Oke van mijn kant een sorry kan geen kwaad.

Sorry dat ik niet ben terug gelopen om je te halen.
pi_112122500
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef system_overload het volgende:
ik heb toegegeven dat ik ook fout waarom doen jullie dat ook niet geen sorry niks het enige wat ik wil sorry horen
Sorry dat ik niet op de meet was om je te helpen. Je bent van harte welkom in de tc en het topic wanneer deze weer open is.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112122549
Sorry dat ik ook niet ben terug gelopen om je op te halen.

Ik wil ook een sorry van jou, omdat ik mijn best heb gedaan om je te kalmeren en 2 uur lang mijn tijd er aan heb verdaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 13:15:04 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 13:14:57 #249
349633 SiIk
Echt zijde
pi_112122551
Als je oud genoeg bent om zelfstandig naar een meet te gaan, ben je ook oud genoeg om je eigen verantwoordelijkheid te nemen. Als je tussen een stel onbekenden jezelf lam zuipt ben je gewoon dom bezig. Ik zou van een stel onbekenden (of mensen die ik misschien 1 keer heb gezien) nooit verwachten dat ze zorg over mij dragen, al helemaal niet als ik ook nog irritant doe.
Wij kregen inderdaad nog een telefoontje van Mono of we ook kwamen, maar ik was niet zo lekker dus niet gegaan. Blij toe als ik het zo hoor :')
Je kan echt niet met elke stap die je zet alle koppen gaan tellen. Toen wij de vorige keer in Utrecht arachide en vh enzo kwijtraakten kwamen we daar ook pas een half uur later ofzo achter.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_112122554
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef system_overload het volgende:
ik heb toegegeven dat ik ook fout waarom doen jullie dat ook niet geen sorry niks het enige wat ik wil sorry horen
Omdat je dat nog helemaal niet had toegegeven. Je was alleen maar bezig met aanvallen.

Wij waren het er al wel over eens dat we op z'n minst hadden moeten zorgen/controleren dat je veilig was, dus sorry.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 13:15:40 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112122576
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat een enorm kinderachtig sneer, totaal niet gehinderd door enige vorm van waarheid. :')
Oh geloof me maar dat dit waar is :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:15:42 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112122579
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou twi ik vind dat jij (misschien wel als enige) 'het heel goed doet'
je ziet tenminste wat fout was en dat je het niet had moeten doen etc
dat gevoel krijg ik tot nu toe niet van iemand anders die er bij was

ik vind dat zorgelijk en vind het niet vreemd dat mensen daar over door blijven gaan om iets te activeren in die hersenen want dit is wel zo bizar allemaal
als je hierbij echt niets voelt dan vind ik dat echt dermate ongezond dat ik het niet raar vind dat mensen daar over door blijven gaan
Ik ken haar niet eens en ze schreeuwt alleen maar. Voor mij was het net als doorlopen als je een bezopen vreemde vent in een greppel ziet liggen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112122591
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef system_overload het volgende:
ik heb toegegeven dat ik ook fout waarom doen jullie dat ook niet geen sorry niks het enige wat ik wil sorry horen
Ik wil ook best sorry zeggen, heb me die nacht best kut gevoeld, dat ik niet ben teruggelopen. Dus bij deze sorry :)

Ik hou er alleen niet van, dat de volgende dag leugens worden verteld. Maar goed, mag ik nu de zon in?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 13:17:02 ]
pi_112122639
De groep zat fout en so zat fout, gewoon sorry zeggen en zand erover, klaar.

Geniet van dit mooie weer.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:17:53 #255
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112122659
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat ik voor mij persoonlijk veel vreemder vind is dat je gewoon niet fatsoenlijk reageert op mijn posts (en al helemaal niet op mijn DMs), terwijl mijn goede bedoelingen er van af spatten. Ik ben sociaal achterlijk en daarom post ik soms wat vreemd, maar ik heb goede intenties en dat weet je zelf verdomme donders goed.
Ik weet dat je je nu weer extreem aangevallen voelt en als je echt heel erg stoer bent, dan post je ook nu voor de ogen van Yvonne en de mods weer een hele vervelende post.
een post als weklke dan dat ik het naar vind dat je zo denigrerend overkomt of de post dat ik je negeer ik heb niks te verbergen jij wel?
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_112122699
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh geloof me maar dat dit waar is :)
Ik zit vaak in de tc en op het forum, maar daar heb ik totaal niets van mee gekregen.
Dus sorry, maar ik geloof er geen zak van. :)
  maandag 28 mei 2012 @ 13:19:18 #257
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112122714
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik wil ook best sorry zeggen, heb me die nacht best kut gevoeld, dat ik niet ben teruggelopen. Dus bij deze sorry :)

Ik hou er alleen niet van, dat de volgende dag leugens worden verteld. Maar goed, mag ik nu de zon in?
welke leugens ik heb vernomen van jullie wat gebeurd is en de aanranding diefstal etc zijn echt gebeurd
maar bedankt dat je sorry zegt dat waardeer ik
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_112122738
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef system_overload het volgende:

[..]

welke leugens ik heb vernomen van jullie wat gebeurd is en de aanranding diefstal etc zijn echt gebeurd
maar bedankt dat je sorry zegt dat waardeer ik
Je bent aangerand?
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:20:42 #259
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112122766
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken haar niet eens en ze schreeuwt alleen maar. Voor mij was het net als doorlopen als je een bezopen vreemde vent in een greppel ziet liggen.
een vreemde vent loopt niet zo snel risico op verkrachting ..•Heloef (de fokker die ook bij de meeting was zei als volgt)

•Maar mensen ik ga geen mooi weer spelen. Ik waardeer eerlijkheid en ik zal daarom ook gewoon eerlijk zijn. Ja we hebben achter gelaten. Zonder drank is ze druk maar wel gezellig. Dat was op een gegeven moment helemaal weg. Toen ze in slaap viel hebben we een dekentje over haar heen gelegd. We zijn geen barbaren. Mono heeft een uur geprobeerd om haar wat rustiger te maken. Proberen te vertellen dat ze niet letterlijk alles uit zijn verband moet trekken wat we tegen haar zeggen. Want niet alles is gemeen bedoeld. Het is de middelbare school niet. Maar het enige wat ze deed was schreeuwen en verwijten maken. Daar waren we gewoon klaar mee op een gegeven moment. Ik wil iedereen door de stad slepen zodat ie thuis komt. Als je maar gewoon relaxt doet. Nou dat ze totaal niet. Iedereen had er schoon genoeg van.

U mag er nu schande van gaan spreken dat we dit hebben gedaan. Het zal mij een worst zijn.

Tot zover deze mededeling.
het kan je toch niet schelen waarom probeer je het dan goed te praten ?
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_112122782
SO wat ik niet snap he, toen de groep alles ging inpakken, het vuur doofde en we besloten om weg te gaan waar was jij toen? Jij was klaar wakker en stond rechtop, en je praatte.

Waarom liep je niet mee?
  maandag 28 mei 2012 @ 13:21:19 #261
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_112122796
Even iets anders (sorry)

Is er een topic over ijzertekort of zit ik verkeerd?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:21:22 #262
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112122797
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef system_overload het volgende:

[..]

welke leugens ik heb vernomen van jullie wat gebeurd is en de aanranding diefstal etc zijn echt gebeurd
maar bedankt dat je sorry zegt dat waardeer ik
Dat wens je niemand toe. Ook jou niet.

Ik ben er niet bij geweest toen jij achterbleef in het park, ik kan daar dus ook weinig over zeggen.
Wat ik je wel wil meegeven is het volgende: niet alles is een aanval dus is constant (agressief) verdedigen ook echt niet nodig.

Verder zeg ik het ga je goed en ik hoop echt en oprecht dat je dit kan verwerken op een juiste manier.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112122798
Ik post regelmatig in het AHVNZMG topic, en ik merk eerlijk gezegd niks van een sfeer van pesten en dergelijke. Ja, er worden soms snedige opmerkingen gemaakt, maar dat is alles. Dat een aantal mensen zich behoorlijk schandalig hebben lopen gedragen ergens in een park met drank, lijkt mij dan ook geen reden tot sluiting.

But then again, ik was er niet bij. Als ik er wel bij was, had ik s_o waarschijnlijk niet eens die fles vodka laten kopen....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 13:21:45 #264
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112122808
Dit vat het wel samen:
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef Ryon het volgende:
Als ik het goed begrijp:

Een groep mensen die elkaar oppervlakkig kennen van het internet en gemeenschappelijk hebben dat zij sociaal kwetsbaar zijn, besluiten dat het een verstandig plan is om elkaar te ontmoeten 's nachts midden in een bos in de buurt van Rotterdam om daar grote hoeveelheden softdrugs en liters drank te gaan nuttigen. Tegen alle verwachtingen in blijkt niet iedereen even stabiel te zijn, raken mensen onder invloed en wordt het ruzie. Vervolgens worden er nog een boel merkwaardige foto's van elkaar gemaakt, een vuurtje gestookt en een lam en instabiel wijf achtergelaten in het bos. De rest strompelt midden in de nacht terug naar het wonderschone Rotterdam.

De dag erop moet dit succes nog even plein en public besproken worden op een forum en worden er in 'besloten' kring .rar bestanden met daarin de foto's rondgestuurd.

Leuke boel, zo'n meet. Volgende keer toch maar weer discobowlen en het houden bij een paar glazen ranja.
En nu ga ik iets anders doen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112122857
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef sararaats het volgende:
Even iets anders (sorry)

Is er een topic over ijzertekort of zit ik verkeerd?
Denk dat je dan beter in LIF kan kijken.

Lifestyle
  maandag 28 mei 2012 @ 13:24:01 #266
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112122912
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar waarom ben je dan niet gewoon naar huis gegaan?
omdat ik eenzaam en wanhopig ben ik wilde zo graag dat het werkte dit gevoel had ik al bij de 1e meet maar het liep los ik dacht same here niet dus
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 13:24:08 #267
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112122916
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef system_overload het volgende:

[..]

een post als weklke dan dat ik het naar vind dat je zo denigrerend overkomt of de post dat ik je negeer ik heb niks te verbergen jij wel?
Dat ik zei dat het niet hielp om 10 keer te melden dat je was aangerand. Ik zei dat het beter was om naar een psycholoog te gaan als het een traumatische ervaring voor je was. Toen begon je aanvallend te reageren waarop Huppelmuts zei dat ik je probeerde te helpen (die post met "domme gans").
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112122971
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef system_overload het volgende:

[..]

omdat ik eenzaam en wanhopig ben ik wilde zo graag dat het werkte dit gevoel had ik al bij de 1e meet maar het liep los ik dacht same here niet dus
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
SO wat ik niet snap he, toen de groep alles ging inpakken, het vuur doofde en we besloten om weg te gaan waar was jij toen? Jij was klaar wakker en stond rechtop, en je praatte.

Waarom liep je niet mee?
Wil je even hier antwoord op geven?
  maandag 28 mei 2012 @ 13:26:02 #269
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112122992
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef twi het volgende:

[..]

Je hebt niemand vanaf minuut 1 beledigd, maar je gedroeg je wel alsof je om bijna alles wat er tegen je gezegd werd door minder bekenden, beledigd werd. Ik heb een tijdje gewoon prima met je gesproken, op de momenten dat je de koptelefoon af had. Daar heb ik overigens ook nog wat over gezegd tegen je, maar je zei dat je die op had om rustiger te worden, omdat mensen je bij de vorige meet zo druk vonden. En dus niet zoals je zegt omdat je raar werd aangekeken.
het is een combinatie van beide
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 13:26:05 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112122996
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

[..]

Wil je even hier antwoord op geven?
Laat haar gewoon, niet elke vrouw is zo slim en mentaal sterk als jij.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112123016
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef system_overload het volgende:

[..]

omdat ik eenzaam en wanhopig ben ik wilde zo graag dat het werkte dit gevoel had ik al bij de 1e meet maar het liep los ik dacht same here niet dus
ik hoop dat je nu hebt gezien dat dit niet de juiste manier is en dat je beter iets constructiefs kunt gaan doen

1 leuke meet maakt nog geen zomer

ga in therapie of zo
je kunt waarschijnlijk alles vergoed krijgen
veel succes
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 28 mei 2012 @ 13:26:51 #272
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_112123030
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Denk dat je dan beter in LIF kan kijken.

Lifestyle
Dank je. Wat ik bedoelde was dat ik door het ijzertekort wel eens een dipje heb
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:26:55 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112123033
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik hoop dat je nu hebt gezien dat dit niet de juiste manier is en dat je beter iets constructiefs kunt gaan doen

1 leuke meet maakt nog geen zomer

ga in therapie of zo
je kunt waarschijnlijk alles vergoed krijgen
veel succes
Dit heb ik echt al 10x gezegd :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112123039
Misschien moeten jullie gewoon een nieuwe meet organiseren. Kunnen jullie het onder genot van een fles drank en een doos magic truffels mooi uitpraten.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:27:08 #275
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112123047
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

[..]

Wil je even hier antwoord op geven?
ik kon bijna niks zien zonder bril ik dacht dat ik jullie achternarende kortere route genomen door het struikwas en toen waren jullie weg
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 13:27:14 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112123050
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef system_overload het volgende:

[..]

een vreemde vent loopt niet zo snel risico op verkrachting ..•Heloef (de fokker die ook bij de meeting was zei als volgt)

•Maar mensen ik ga geen mooi weer spelen. Ik waardeer eerlijkheid en ik zal daarom ook gewoon eerlijk zijn. Ja we hebben achter gelaten. Zonder drank is ze druk maar wel gezellig. Dat was op een gegeven moment helemaal weg. Toen ze in slaap viel hebben we een dekentje over haar heen gelegd. We zijn geen barbaren. Mono heeft een uur geprobeerd om haar wat rustiger te maken. Proberen te vertellen dat ze niet letterlijk alles uit zijn verband moet trekken wat we tegen haar zeggen. Want niet alles is gemeen bedoeld. Het is de middelbare school niet. Maar het enige wat ze deed was schreeuwen en verwijten maken. Daar waren we gewoon klaar mee op een gegeven moment. Ik wil iedereen door de stad slepen zodat ie thuis komt. Als je maar gewoon relaxt doet. Nou dat ze totaal niet. Iedereen had er schoon genoeg van.

U mag er nu schande van gaan spreken dat we dit hebben gedaan. Het zal mij een worst zijn.

Tot zover deze mededeling.
het kan je toch niet schelen waarom probeer je het dan goed te praten ?
Ik hoef niks goed te praten, als mensen mij een klootzak vinden na aanleiding van dit incident kan ik dat best begrijpen. Zou ik ook vinden als ik het zo zou lezen.

Betekent niet dat ik mijn kant van het verhaal niet wil laten horen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112123068
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:26 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Laat haar gewoon, niet elke vrouw is zo slim en mentaal sterk als jij.
Slim en mentaal sterk genoeg om iemand om 3 uur ´s nachts achter te laten in een park in Rotterdam?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112123112
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Slim en mentaal sterk genoeg om iemand om 3 uur ´s nachts achter te laten in een park in Rotterdam?
Ik wou ook naar huis, ik had echt erg last van de blaren onder m'n voeten.

Maar hey, ik heb al sorry gezegd.
pi_112123128
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef system_overload het volgende:

[..]

welke leugens ik heb vernomen van jullie wat gebeurd is en de aanranding diefstal etc zijn echt gebeurd
maar bedankt dat je sorry zegt dat waardeer ik
Ja maar ik word niet graag beschuldigd van diefstal ;)

Ow en ik was diegene die je het flesje water gaf :+
  maandag 28 mei 2012 @ 13:29:07 #280
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112123135
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Slim en mentaal sterk genoeg om iemand om 3 uur ´s nachts achter te laten in een park in Rotterdam?
Was sarcasme :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112123160
-nvm-
Twiddel
pi_112123170
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Slim en mentaal sterk genoeg om iemand om 3 uur ´s nachts achter te laten in een park in Rotterdam?
Zeur niet. We hebben er alles aan gedaan wat kon, en nu gaan we deels door het stof en zeggen we sorry tegen haar.
Prima, het is gebeurd niets aan te veranderen.

Maar hou er serieus over op met het zeiken van "je hebt haar achtergelaten".
Dat is nog stukken zieliger dan het feit dat wij dat gedaan hebben.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:30:25 #283
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_112123191
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:27 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik kon bijna niks zien zonder bril ik dacht dat ik jullie achternarende kortere route genomen door het struikwas en toen waren jullie weg
Sorry dat ik nu erbij kom, maar je hebt net gezegd dat je helemaal niets meer weet, maar nu weet je het nog wel tot in details?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_112123212
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:29 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Zeur niet. We hebben er alles aan gedaan wat kon, en nu gaan we deels door het stof en zeggen we sorry tegen haar.
Prima, het is gebeurd niets aan te veranderen.

Maar hou er serieus over op met het zeiken van "je hebt haar achtergelaten".
Dat is nog stukken zieliger dan het feit dat wij dat gedaan hebben.
Dank je. Maar nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:30:58 #285
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112123214
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Je bent aangerand?
ja maar niet door een FOK! ker ik vroeg hysterisch waar ze waren uiterlijk beschrteven aan meerdere mensen toen ben ik op een gegeven moment nja jeweetwel
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 13:32:21 #286
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112123280
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Sorry dat ik nu erbij kom, maar je hebt net gezegd dat je helemaal niets meer weet, maar nu weet je het nog wel tot in details?
ik weet het bgin en het einde toen ze wegliepen de rest heeft twi mij verteld en anderen
ik was groteendeels passed out
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 13:32:28 #287
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112123284
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef system_overload het volgende:

[..]

ja maar niet door een FOK! ker ik vroeg hysterisch waar ze waren uiterlijk beschrteven aan meerdere mensen toen ben ik op een gegeven moment nja jeweetwel
:'). Ga gewoon weg. Hier posten lost toch niets op, ga in de zon liggen ofzo en denk eens goed na wat je nou wilt doen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112123299
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:29 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Zeur niet. We hebben er alles aan gedaan wat kon, en nu gaan we deels door het stof en zeggen we sorry tegen haar.
Prima, het is gebeurd niets aan te veranderen.

Maar hou er serieus over op met het zeiken van "je hebt haar achtergelaten".
Dat is nog stukken zieliger dan het feit dat wij dat gedaan hebben.
sorry hoor maar als jullie alles gedaan hadden wat jullie konden doen dan hadden we deze discussie niet hoeven voeren want dan lag ze of ergens op een bank bij iemand haar roes uit te slapen of was ze overgedragen aan professionals die er wat mee kunnen

maar ik zal me er verder niet mee bemoeien, mijn mening heb ik nu gegeven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112123313
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dank je. Maar nee.
Prima moet jij weten.

Ik ben er helemaal klaar mee. Er is genoeg gezegd, en ik vind het nog grappig allemaal ook.
Dingen zijn zo gelopen, ik heb er serieus schijt aan wat iedereen er van denkt.
Ja ik ben weg gelopen, en ja dat was niet netjes. Maar fuck it man.
Serieus nu al iets van 10 topics gehad en het is door zoveel mensen besproken :')_!

Zoek het lekker uit, ik ga bier drinken, en iedereen die me een lul vind kan lekker de kanker krijgen.
:W
  maandag 28 mei 2012 @ 13:33:23 #290
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112123339
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Prima moet jij weten.

Ik ben er helemaal klaar mee. Er is genoeg gezegd, en ik vind het nog grappig allemaal ook.
Dingen zijn zo gelopen, ik heb er serieus schijt aan wat iedereen er van denkt.
Ja ik ben weg gelopen, en ja dat was niet netjes. Maar fuck it man.
Serieus nu al iets van 10 topics gehad en het is door zoveel mensen besproken :')_!

Zoek het lekker uit, ik ga bier drinken, en iedereen die me een lul vind kan lekker de kanker krijgen.
:W
Rip.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 28 mei 2012 @ 13:34:12 #291
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112123380
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat ik zei dat het niet hielp om 10 keer te melden dat je was aangerand. Ik zei dat het beter was om naar een psycholoog te gaan als het een traumatische ervaring voor je was. Toen begon je aanvallend te reageren waarop Huppelmuts zei dat ik je probeerde te helpen (die post met "domme gans").
Hallo hallo, dat was ik niet :*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112123389
Wat Mono zegt.

Iedereen moet maar even een potje gaan janken. Het meeste is al uitgepraat, mensen hebben sorry gezegd. Het is gebeurd, wij kunnen er niks meer aan doen.

SO kan nog naar de therapeut/psycholoog gaan als ze daar behoefte aan heeft, maar dit zijn onze problemen niet meer.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:34:58 #293
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112123411
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat Mono zegt.

Iedereen moet maar even een potje gaan janken. Het meeste is al uitgepraat, mensen hebben sorry gezegd. Het is gebeurd, wij kunnen er niks meer aan doen.

SO kan nog naar de therapeut/psycholoog gaan als ze daar behoefte aan heeft, maar dit zijn onze problemen niet meer.
Janken
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 28 mei 2012 @ 13:35:05 #294
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112123417
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hallo hallo, dat was ik niet :*
Ok sorry :)
Iemand anders dan :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112123419
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef system_overload het volgende:

[..]

ik weet het bgin en het einde toen ze wegliepen de rest heeft twi mij verteld en anderen
ik was groteendeels passed out
De volgende keer moet je echt beter oppassen met het gebruik van alcohol en drugs S_O.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:35:12 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112123424
Mijn mening staat allang gepost.
Moraalriddertjes gaat vooral door op uw witte paarden. O+
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:35:48 #297
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112123453
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De volgende keer moet je echt beter oppassen met het gebruik van alcohol en drugs S_O.
j
waar 2 ruzie hebben hebben 2 schuld
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 13:35:56 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112123457
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De volgende keer moet je echt beter oppassen met het gebruik van alcohol en drugs S_O.
Ze heeft niet eens drugs gehad.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 13:36:17 #299
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112123473
Sommige mensen moeten leren wanneer te spreken en wanneer te zwijgen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 13:37:05 #300
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112123505
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:35 schreef heloef het volgende:
Mijn mening staat allang gepost.
Moraalriddertjes gaat vooral door op uw witte paarden. O+
Ik ben geen moraalridder, heb er gisteren ook wat serieuze dingen over gepost. SO is niet helemaal 100, dat isduidelijk, maar dit soort shit kan ook écht slecht aflopen, wat hier bij mij in de buurt wel eens is gebeurd.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112123509
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:35 schreef system_overload het volgende:

[..]

j
waar 2 ruzie hebben hebben 2 schuld
Je bent verantwoordelijk voor je eigen drank en drugsgebruik S_O, daar kan je anderen niet de schuld van geven. Je bent volwassen nu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')