Best wel slecht eigenlijk, maar dit is gewoon te vermakelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
S_O is aanwezig in R&P feedback, even popcorn pakken.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beter maar anders heb je morgen allemaal velletjes rond je anus
en een geslaagde rel.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was wel een geslaagde meet enzo
Was jij dat niet? Die ineens middenin die rel postte "Hey, waar gaat het over?"quote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol whut
Ik volg het helemaal niet, alleen maar gejank lees ik
Lachen toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol whut
Ik volg het helemaal niet, alleen maar gejank lees ik
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was jij dat niet? Die ineens middenin die rel postte "Hey, waar gaat het over?"![]()
Ik heb gisteravond wel even hartelijk kunnen lachen. Meteen ook een stel nieuwe FOK!kers leren kennen.quote:
Godver wilde net gaan douchenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
S_O is aanwezig in R&P feedback, even popcorn pakken.
Ik heb me die avond/nacht ook helemaal slap gelachen om haar gedrag.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk, maar dit is gewoon te vermakelijk.
Dat heb ik niet meer bijgehouden eigenlijk, had wel betere dingen te doenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb me die avond/nacht ook helemaal slap gelachen om haar gedrag.
Nee Tuurlijk niet, dat verzon ze opeens toen detective Snarf zei; wees blij dat er geen erge dingen zijn gebeurd.quote:
Meteen R&P uit m'n index geflikkerd.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef yvonne het volgende:
Als het hier verder gaat, als ik hier ook maar 1 iemand nog in R&P zie gaat deze reeks onherroepelijk dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |