nee. samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met 2 lelijke mensen op foto's welke ook nog eens overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer, gemist. Terug lezen waard?
[..]
[..]
Het sweetiepietjes
Het is uit met mn zus en haar vriend en nu ben ik een beetje verdrietig.
Nee gewoon, omdat ik weet hoe het voelt wanneer een relatie uit gaat.Is gewoon kut en dat vind ik sneu voor haarquote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar verdrietig over? was hij zo leuk dan?
Dat gaat goedquote:
Hahaquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met 2 lelijke mensen op foto's welke ook nog eens overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.
zoiets.
ik ontken.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gewoon, omdat ik weet hoe het voelt wanneer een relatie uit gaat.Is gewoon kut en dat vind ik sneu voor haar.
[..]
Dat gaat goed.
[..]
Haha. Ennn, heb jij die rar toevallig zodat ik die ook kan bekijken?
mooizo,quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gewoon, omdat ik weet hoe het voelt wanneer een relatie uit gaat.Is gewoon kut en dat vind ik sneu voor haar.
[..]
Dat gaat goed.
[..]
Juist niet. Mensen zijn bereid om veel te betalen voor Apple.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:14 schreef Boterbartje het volgende:
maar het grote probleem waardoor je in mijn inzicht gezakt bent voor je kutproject is:
APPLE![]()
oja hallo kusjes
R&P FB lezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer dat het goed gaat.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat goed.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fkiojasdiofdsopsofid2012?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet zitten te wachten in de starbucks op een fokker
pics or it didn't happen. met buitenlucht en een krant van vandaag.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat het goed gaat.ik zou graag tchock van je overnemen.
tchock
Je mag hem van mij best een paar dagen lenen als je wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Hipsterquote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
Wat?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
Het was wel een geslaagde meet enzoquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met 2 lelijke mensen op foto's welke ook nog eens overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.
zoiets.
Echt?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag hem van mij best een paar dagen lenen als je wilt?
niet haten op mijn sneeuwmuts en grote bril zonder glazenquote:
waarom?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef monkyyy het volgende:
Best wel slecht eigenlijk, maar dit is gewoon te vermakelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
S_O is aanwezig in R&P feedback, even popcorn pakken.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beter maar anders heb je morgen allemaal velletjes rond je anus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |