Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?quote:
Ik moest ook denken dat je vriendin eerst iemands vriend was geweest.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.
Ze vergeleek het wel met de angst voor een bevalling toen ze die lul zag. Niet dat ze ooit bevallen is...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
hoe ga je dat doen als jullie ooit kinderen nemen? Ga je dan de hele tijd denken aan dat kinderhoofdje dat er door is gekomen? Want dat is nog wel een stukje groter dan die lul.
Ik heb het idee dat hij wel graag bereden werd...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef 30yearoldvirgin het volgende:
[..]
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
Dit is totaal niet relevant en mag je dus editten en verwijderen voor je hier alleen maar gezeik om krijgt.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:20 schreef Dumbless het volgende:
Klein detail; it was a huge ass black guy.
Ben geen racist, heck, ik geloof niet eens in het concept van ras onder de mensheid, maar je zoekt het bij hen toch wel op, zo een grote lul. Tevens ging het ook enkel om de sex.
Dus mijn conclusies zijn wel (mogelijk) correct...(?)quote:Op maandag 28 mei 2012 10:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan 2 dingen doen:
- je er je druk over blijven maken, en ondertussen kan je er toch niets aan veranderen
- gewoon genieten van je vriendin
Aan jou de keuze.
Daarom had ik het inderdaad ook niet in de OP gezet. Maar aan de andere kant, ik wil wel eerlijk blijven over hoe ik er tegenaan kijk. Als ik dat negeer doe ik mijn topic misschien teniet.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is totaal niet relevant en mag je dus editten en verwijderen voor je hier alleen maar gezeik om krijgt.
En hou alsjeblieft op met je vriendin meer proberen te 'vullen' dat is echt het punt van seks niet, als het voorspel maar goed is en je niet alleen in missionarisstandje gaat kan er weinig mis zijn.
Ik denk niet dat het een verschil zal maken met 100 keer, mocht er iets gescheurd zijn in ieder geval.quote:
Jij weet echt veel te veel over het sexleven van je vriendin met d'r ex(en). Je bent wel een beetje zwakzinnig en onzeker als je daarnaar gaat vragen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:24 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Missionaris is de lol voor mij snel van af ja. Doggy geeft een veel strakker gevoel en geniet ze ook vele male meer van. Wat dan weer niet eens kon met die kerel.
Dat zeggen vrouwen zelf vaak inderdaad. Of dat werkelijk zo is, ik zou daar wel graag eens wetenschappelijke bevestiging van willen lezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bovendien krimpt het weer naar normale grootte na een baby en dan scheur/bloed je ook
Man man man, google eensquote:Op maandag 28 mei 2012 10:32 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen zelf vaak inderdaad. Of dat werkelijk zo is, ik zou daar wel graag eens wetenschappelijke bevestiging van willen lezen.
De interesse en nieuwschierigheid maken mij niet zwak, dat ik de antwoorden op mijn nieuwschierigheid niet goed kan handelen wel. Verder had ik al wat signalen van haar opgevangen, waarna het negeren van de vragen moeilijk blijft.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Jij weet echt veel te veel over het sexleven van je vriendin met d'r ex(en). Je bent wel een beetje zwakzinnig en onzeker als je daarnaar gaat vragen.
Signalen dat je minder goed in bed bent dan haar exen?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:34 schreef Dumbless het volgende:
[..]
De interesse en nieuwschierigheid maken mij niet zwak, dat ik de antwoorden op mijn nieuwschierigheid niet goed kan handelen wel. Verder had ik al wat signalen van haar opgevangen, waarna het negeren van de vragen moeilijk blijft.
Er bestaat altijd een kans dat ze seks met een ander lekkerder/beter vond. Maar dat heeft weinig met de grote van de lul te maken. Maar ze is nu met jou, dus je zal wel iets goed doen. Je kan je altijd druk blijven maken over dat eerste, of je kan gewoon blij zijn met het 2de.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:23 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Dus mijn conclusies zijn wel (mogelijk) correct...(?)
En genieten doe ik nog wel. Ik kan het verhaal zelfs implementeren in mijn fantasieën... I can be sick like that.
Troll een end op...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Signalen dat je minder goed in bed bent dan haar exen?Poor thing
"terugkrimpen vagina na bevalling"quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:
[..]
What u think, al lang en breed gedaan...
welke zoektermen gebruik jij ?
Uiteraard. Vind het wel moeilijk om mijn naïve ego te vermelden dat ik niet nummer 1 kan zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Er bestaat altijd een kans dat ze seks met een ander lekkerder/beter vond. Maar dat heeft weinig met de grote van de lul te maken. Maar ze is nu met jou, dus je zal wel iets goed doen. Je kan je altijd druk blijven maken over dat eerste, of je kan gewoon blij zijn met het 2de.
Okee man.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:41 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Troll een end op...
Ik spreek nergens over exen, behalve dat ik vermoed dat een van haar exen haar vaginaal heeft laten klaarkomen. Verder ben ik twee van de zes die haar heeft kunnen laten spuiten. Al kan dat ook weer ontwikkelingsgebonden zijn. Uiteindelijk ben ik iig niet bang dat ik minder goed ben dan haar exen. Ik sta alleen angstig tegenover die ene kerel en het idee dat ze permanent wijder geworden is.
Op de eerste pagina, zie ik één wikipedialink waar in een zin staat vermeld; "Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang." Wikipedia is voor mij geen wetenschappelijke bron..quote:
Geen idee, maar die lul van hem was wel zo groot, daar kreeg een paard de hik van.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef 30yearoldvirgin het volgende:
[..]
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
'Hebben nou eenmaal' ? Dat gebeurd zomaar, of liggen daar factoren aan ten grondslag ? Of, wat bedoel je eigenlijk met 'week worden' ? Letterlijk nat ?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Sommige vrouwen hebben nou eenmaal dat ze na een tijdje van binnen helemaal week worden. Ik vind dat nooit zo'n punt, is alleen maar aanleiding om lang en hard tekeer te gaan. Dat heeft ook niet zoveel met grootte te maken, een vriend van me vertelde ooit dat hij ook net kennis had gemaakt met dat fenomeen en ik weet uit betrouwbare bron dat hij echt heel flink geschapen is. Je kunt daardoor ook een beetje varieren en andere hoeken maken. Talloze mogelijkheden en één 'beperking' en jij focust daarop, tja......
En vrouwen weten uiteraard zelf niet het beste hoe hun lichaam voor en na de bevalling voelde. Nee, dat weet de man met z'n, door een grote neger genomen, vriendin beterquote:Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Op de eerste pagina, zie ik één wikipedialink waar in een zin staat vermeld; "Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang." Wikipedia is voor mij geen wetenschappelijke bron..
Alle andere pagina's zijn topics op forums waar het issue besproken wordt.
En er zit uiteraard geen verschil in tussen wat jullie weten en wat jullie naar buiten brengen...quote:Op maandag 28 mei 2012 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En vrouwen weten uiteraard zelf niet het beste hoe hun lichaam voor en na de bevalling voelde. Nee, dat weet de man met z'n, door een grote neger genomen, vriendin beter
Ja inderdaad, het is één groot complot TS. We doen allemaal alsof er niks veranderd is terwijl er eigenlijk een vrachtwagen in kan parkeren, en elke man die dat van dichtbij heeft gezien en de wereld in probeert te brengen ruimen we uit de weg.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef Dumbless het volgende:
[..]
En er zit uiteraard geen verschil in tussen wat jullie weten en wat jullie naar buiten brengen...
jullie zijn een belanghebbende partij..
Stel je nou voor dat je vriendin na 2x seks hebben met die vent flink opgerekt is (quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Verder zijn er ook vrouwen die aangeven zelf (veel) minder te voelen, na of een bevalling of (vele) sexuele partners (met grote dingdongs).
Je kan niet ontkennen dat dit een (excuus voor het generaliseren) een echt vrouwelijke bezigheid is...quote:
Dat weet ik niet. Voor nu wil ik het gewoon weten.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat je vriendin na 2x seks hebben met die vent flink opgerekt is (), wat wou je daar aan gaan doen? Je vriendin naar een chirurg sturen om het strakker te laten maken? Die man opzoeken en gaan janken over dat ie je vriendin opgerekt heeft? Het uitmaken?
Je wil met zekerheid weten of die neger haar heeft opgerekt? Ik heb wel medelijden met je vriendin moet ik zeggen... Je zal maar een vriend hebben die zich hier mee bezig houdt en tot overmaat van ramp ook nog wil dat je zorgt dat je vagina weer strakker wordtquote:Op maandag 28 mei 2012 11:12 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Voor nu wil ik het gewoon weten. Verder zou ze er zonder chirurgie ook iets aan kunnen doen d.m.v. oefeningen.
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef emokid het volgende:
Vragen naar het 'verleden' van je vriendin is een fout die vele mensen maken. Het is een van de eerste regels waar je je aan moet houden in een relatie. Doe het niet. Niemand schiet er wat mee op. Probeer gewoon te genieten van de dingen zoals ze nu zijn.
En het zijn niet alleen mannen die dit doen. Ik moet mijn vriendin weleens dwingen om niet te vragen naar hoe mijn exen waren. Ik heb dat een keer gedaan en toen werd ze drie dagen depressief om iets (lichamelijks).
Nee, letterlijk slap. Dan wordt de weerstand ineens of in ieder geval vrij snel een stuk minder, en dat is geen kwestie van opwinding of dat die daarvoor nog niet voldoende was, maar gewoon een of andere fase die soms of vaak komt als je al een tijdje aan het neuken bent. Ik leidde uit je post af dat je daar zelf ook al kennis mee had gemaakt. Ook daarin zijn ze natuurlijk allemaal weer anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:54 schreef Dumbless het volgende:
[..]
'Hebben nou eenmaal' ? Dat gebeurd zomaar, of liggen daar factoren aan ten grondslag ? Of, wat bedoel je eigenlijk met 'week worden' ? Letterlijk nat ?
Wat word jij er beter van dan? Blijkbaar wordt je alleen maar onzeker.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.
Ik heb haar er nog nooit mee geconfronteerd. Ik ga haar hier, om de redenen die jij geeft, niet mee lastig vallen. Dat ik zo sneu ben, hoeft zij ook niet te weten, natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil met zekerheid weten of die neger haar heeft opgerekt? Ik heb wel medelijden met je vriendin moet ik zeggen... Je zal maar een vriend hebben die zich hier mee bezig houdt en tot overmaat van ramp ook nog wil dat je zorgt dat je vagina weer strakker wordtHeb je er wel eens over nagedacht dat ze wellicht nooit zo strak is geweest als jij graag zou willen?
Dan zou ze je misschien gelijk dumpen.. Dus nee beter van niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik heb haar er nog nooit mee geconfronteerd. Ik ga haar hier, om de redenen die jij geeft, niet mee lastig vallen. Dat ik zo sneu ben, hoeft zij ook niet te weten, natuurlijk.
Ik denk dat ik straks maar even tegen m'n vriend ga zeggen dat ie z'n lul groter moet maken d.m.v. oefeningen, dat hele negerverhaal klinkt me als muziek in de orenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef PixieDot het volgende:
Dude. Je bent een ongelovelijke zeikerd. Je hebt overigens het recht niet om te zeggen dat zij oefeningen moet gaan doen om strakker te wordenGatverdamme, zo'n onzeker persoon als jou.. blegh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met je relatie.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.
Op die fiets. Ja inderdaad. Maar ze is vaak al snel behoorlijk toegankelijk. Of ze altijd al snel opgewonden genoeg is, betwijfel ik zeer.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, letterlijk slap. Dan wordt de weerstand ineens of in ieder geval vrij snel een stuk minder, en dat is geen kwestie van opwinding of dat die daarvoor nog niet voldoende was, maar gewoon een of andere fase die soms of vaak komt als je al een tijdje aan het neuken bent. Ik leidde uit je post af dat je daar zelf ook al kennis mee had gemaakt. Ook daarin zijn ze natuurlijk allemaal weer anders.
Ik ben zo iemand, die het zichzelf niet graag makkelijk maakt. In ieder geval niet in de zin van; ik doe mijn ogen en oren dicht terwijl ik 'lalalala' zing. Ik probeer de realiteit altijd wel te vinden, waarna ik die wil proberen te accepteren, opdat ik zoveel mogelijk verassingen en negativiteit kan uitbannen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat word jij er beter van dan? Blijkbaar wordt je alleen maar onzeker.
Nee hoor. Ik waardeer haar sexuele ervaringen tot zekere hoogte. Ik mag zeer geile en vrije sex meemaken daardoor. Ik heb al aangegeven waarover ik graag duidelijkheid zal willen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef PixieDot het volgende:
Dude. Je bent een ongelovelijke zeikerd. Je hebt overigens het recht niet om te zeggen dat zij oefeningen moet gaan doen om strakker te wordenGatverdamme, zo'n onzeker persoon als jou.. blegh
Neem aan dat als jij meerdere sekspartners had gehad, zij ook niet had zitten zeiken.
Wtf boeit het dat zij een 'grote neger lul' in zich heeft gehad, ze had zeker ook nog maagd moeten blijven voor je?
Deze realiteit is een lachwekkend onzintopic.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand, die het zichzelf niet graag makkelijk maakt. In ieder geval niet in de zin van; ik doe mijn ogen en oren dicht terwijl ik 'lalalala' zing. Ik probeer de realiteit altijd wel te vinden, waarna ik die wil proberen te accepteren, opdat ik zoveel mogelijk verassingen en negativiteit kan uitbannen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks maar even tegen m'n vriend ga zeggen dat ie z'n lul groter moet maken d.m.v. oefeningen, dat hele negerverhaal klinkt me als muziek in de orenOefeningen wordt echt heel lastig, zeker voor de breedte. Dan kan je hem beter naar de chirurg sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met het zand in je ogen. Beter een ontevreden mens dan een tevreden zwijn of andersom ?quote:
Waarom, in godsnaam, vraag je dingen waarvan je het antwoord helemaal niet wil weten aan je vriendin?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Hello,
een paar weken geleden belandde ik, tot mijn spijt, met mijn vriendin in een gesprek dat ging over de grootste lul die ze gehad heeft. Nu raad je het al, het is niet de mijne. Het betrof een lul van circa 24 centimeter met een enorme omtrek, die ze tweemaal gehad heeft. Ik kan het niet verduidelijken in centimers, maar haar duim en wijsvinger waren ver van elkaar verwijderd toen ze de omtrek probeerde aan te duiden. Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.
Waarom we het hier over hadden en waarom ik het wilde weten en waarom zij het vertelde is hier niet de kwestie. Waar ik sindsdien wel mee zit: ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik voel me sindsdien een stuk kleiner (met een 'slechte' 17/18 cm lang en ietswat bredere omtrek dan gemiddeld). Dit besef betekend overigens niet dat ik nu het idee hebt dat ze niet van mij geniet, maar wel dat ze niet zoveel kan genieten als ze wellicht al eens gedaan heeft of zou willen.
Ze is in haar leven één keer vaginaal klaargekomen maar dat was niet met deze. Ze wilde niet zeggen wie het was (zou ik niet willen weten, dus waarschijnelijk haar ex).
Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat () moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.
Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.
Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd. Ik weet dat het spieren betreft die uit en terugtrekken, maar toch zet ik mij vraagtekens bij de theorie dat alles weer terugvalt naar hoe het was. Tevens gaf ze aan dat ze gebloed heeft, wat een (haar)scheur kan aanduiden. En zoals ik al eerder aangaf, na eventjes penentreren voel je een stuk minder. Nu heb ik met niet veel vrouwen (2 voor haar die behoorlijke sletjes waren) sex gehad dus ik heb moeite met vergelijken en het bepalen van haar strakheid.
De rede van dit topic is dat ik graag wat duidelijkheid zou ontvangen m.b.t. dit hartversnellende onderwerp. Ik ben me er van bewust dat dit overkomt als een onzeker-puber-topic, maar anderzijds is een lul die zij heeft gehad ook niet heel normaal.
Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.
Ook al doet ze die oefeningen, van binnen zal de ruimte gewoon blijven, daar zitten geen spieren omheen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik waardeer haar sexuele ervaringen tot zekere hoogte. Ik mag zeer geile en vrije sex meemaken daardoor. Ik heb al aangegeven waarover ik graag duidelijkheid zal willen.
Verder kunnen die oefeningen de sex voor haar ook geiler maken. Ik zelf zal het, denk ik niet opbrengen, mits ik niet duidelijke signalen krijg dat ze minder geniet dan zou kunnen.
Schatje, IK ben onzeker en dus wil ik dat JIJ oefeningen gaat doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik waardeer haar sexuele ervaringen tot zekere hoogte. Ik mag zeer geile en vrije sex meemaken daardoor. Ik heb al aangegeven waarover ik graag duidelijkheid zal willen.
Verder kunnen die oefeningen de sex voor haar ook geiler maken. Ik zelf zal het, denk ik niet opbrengen, mits ik niet duidelijke signalen krijg dat ze minder geniet dan zou kunnen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks maar even tegen m'n vriend ga zeggen dat ie z'n lul groter moet maken d.m.v. oefeningen, dat hele negerverhaal klinkt me als muziek in de orenOf je dumpt je te klein geschapen vriendje en zoekt er één met een echte dikke paarsgepunte puddingbuks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:13 schreef GSbrder het volgende:
TS met zijn kleine pikkie en opvulvingertjes voor de tochtgaten in de vagijn.
Scherpquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Rasmussen het volgende:
geweldig topic. waarom hebben figuren die dit soort dingen posten zelf ook altijd zogenaamd een grote lul. 18cm en dan zo'n jankverhaal
de lengte was toch niet het probleem maar de dikte.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Scherp![]()
Het zal wel dichter bij de 14 cm zijn anders zie ik het probleem ook niet zo.
omdat dat dus 6 cm verschil is...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Rasmussen het volgende:
geweldig topic. waarom hebben figuren die dit soort dingen posten zelf ook altijd zogenaamd een grote lul. 18cm en dan zo'n jankverhaal
Dit,quote:
Al zie ik nu dat de OP door anderen is gequoot.quote:Hello,
een paar weken geleden belandde ik, tot mijn spijt, met mijn vriendin in een gesprek dat ging over de grootste lul die ze gehad heeft. Nu raad je het al, het is niet de mijne. Het betrof een lul van circa 24 centimeter met een enorme omtrek, die ze tweemaal gehad heeft. Ik kan het niet verduidelijken in centimers, maar haar duim en wijsvinger waren ver van elkaar verwijderd toen ze de omtrek probeerde aan te duiden. Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.
Waarom we het hier over hadden en waarom ik het wilde weten en waarom zij het vertelde is hier niet de kwestie. Waar ik sindsdien wel mee zit: ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik voel me sindsdien een stuk kleiner (met een 'slechte' 17/18 cm lang en ietswat bredere omtrek dan gemiddeld). Dit besef betekend overigens niet dat ik nu het idee hebt dat ze niet van mij geniet, maar wel dat ze niet zoveel kan genieten als ze wellicht al eens gedaan heeft of zou willen.
Ze is in haar leven één keer vaginaal klaargekomen maar dat was niet met deze. Ze wilde niet zeggen wie het was (zou ik niet willen weten, dus waarschijnelijk haar ex).
Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat () moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.
Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.
Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd. Ik weet dat het spieren betreft die uit en terugtrekken, maar toch zet ik mij vraagtekens bij de theorie dat alles weer terugvalt naar hoe het was. Tevens gaf ze aan dat ze gebloed heeft, wat een (haar)scheur kan aanduiden. En zoals ik al eerder aangaf, na eventjes penentreren voel je een stuk minder. Nu heb ik met niet veel vrouwen (2 voor haar die behoorlijke sletjes waren) sex gehad dus ik heb moeite met vergelijken en het bepalen van haar strakheid.
De rede van dit topic is dat ik graag wat duidelijkheid zou ontvangen m.b.t. dit hartversnellende onderwerp. Ik ben me er van bewust dat dit overkomt als een onzeker-puber-topic, maar anderzijds is een lul die zij heeft gehad ook niet heel normaal.
Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dumbless op 28-05-2012 10:07:22 ]
Dus omdat een hoertje een grotere vagina had dan een vriendin uit Tilburg ( |TMI FYI) is dat voor jou bewijs?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Gulmez het volgende:
toen ik is met hoettje had gedaan, daar voelde ik minder van dan met me vriendin uit tilburg, dus uitgerekt kan wel
Als je regelmatig seks hebt rekt ze wel uit (eigen ervaring) twee weken niets en het is merkbaar strakker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat een hoertje een grotere vagina had dan een vriendin uit Tilburg ( |TMI FYI) is dat voor jou bewijs?
Waarom zijn er dit soort mannen?
Maar dus geen blijvende schade.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je regelmatig seks hebt rekt ze wel uit (eigen ervaring) twee weken niets en het is merkbaar strakker.
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Dat is wat ik zei ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dus geen blijvende schade.
De vagina is als een elastiek, die kan bij opwinding inderdaad uitrekken maar ook bij bv een bevalling, maar daarna rekt het gewoon weer terug in de oude staat.
Het is niet zo dat als een vrouw regelmatig seks heeft ze voor altijd uitgelubberd is.
Vriendin 2 kinderen gebaard, kan wel zeggen dat het niet terug gaat naar orginele maat om het zo maar te zeggenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:15 schreef kijkmij het volgende:
[..]Even een eethoek bestellen, de wanden spacken en je kunt er gaan wonen.
![]()
Dat is ze een grote uitzondering, sneu voor haar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef ylSs het volgende:
[..]
Vriendin 2 kinderen gebaard, kan wel zeggen dat het niet terug gaat naar orginele maat om het zo maar te zeggen
Dit ja. Er is al meerdere malen uit onderzoek gebleken dat het permanent uitrekken van een vrouw na de geboorte meestal tussen de oren van de man zit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ze een grote uitzondering, sneu voor haar.
Dat hangt er vanaf. Als je de vagina tijd geeft om te genezen en wellicht met spierversterkende oefeningen dan zal het geen probleem zijn. Als je een vagina langdurig blijft misbruiken of een gigantische baby hebt, tja. In de ouderenzorg heb ik ook schrikbarende vagina's gezien waar zes kinderen uitgepoept waren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dit ja. Er is al meerdere malen uit onderzoek gebleken dat het permanent uitrekken van een vrouw na de geboorte meestal tussen de oren van de man zit.
Hoe vaker je het zegt , hoe meer het de waarheid wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ze een grote uitzondering, sneu voor haar.
Daar zeg je het al, ouderenzorg, dat staat los van kinderen baren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als je de vagina tijd geeft om te genezen en wellicht met spierversterkende oefeningen dan zal het geen probleem zijn. Als je een vagina langdurig blijft misbruiken of een gigantische baby hebt, tja. In de ouderenzorg heb ik ook schrikbarende vagina's gezien waar zes kinderen uitgepoept waren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Hoe vaker je het zegt , hoe meer het de waarheid wordt.
Echt waar!
Blijf geloven.
Goed punt. Daar heb je gelijk in. Maar er is bij jonge, gezonde vrouwen natuurlijk ook een grens aan de elasticiteit van haar spieren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar zeg je het al, ouderenzorg, dar staat los van kinderen baren.
Als een vrouw de overgang ingaat verliest de vagina namelijk elasticiteit, dat heeft dus niks met kindren baren te maken maar met de overgang.
In principe is het lichaam er voor gemaakt dus zou alles weer in de oude staat terug moeten gaan, uiteraard zijn er uitzondering, er kan altijd iets mis gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Goed punt. Daar heb je gelijk in. Maar er is bij jonge, gezonde vrouwen natuurlijk ook een grens aan de elasticiteit van haar spieren.
Zie je het, nog speciaal onderstreepte, woordje meestal staan? Dat er uitzonderingen zijn weet ik ook wel. Een vrouw die 6 kinderen heeft is in deze tijd sowieso een uitzondering.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als je de vagina tijd geeft om te genezen en wellicht met spierversterkende oefeningen dan zal het geen probleem zijn. Als je een vagina langdurig blijft misbruiken of een gigantische baby hebt, tja. In de ouderenzorg heb ik ook schrikbarende vagina's gezien waar zes kinderen uitgepoept waren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar zeg je het al, ouderenzorg, dat staat los van kinderen baren.
Als een vrouw de overgang ingaat verliest de vagina namelijk elasticiteit, dat heeft dus niks met kindren baren te maken maar met de overgang.
Och, sommige dieren overlijden zelfs standaard na de seks. Ik weet niet of wij gemaakt zijn om in perfecte staat te blijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
In principe is het lichaam er voor gemaakt dus zou alles weer in de oude staat terug moeten gaan, uiteraard zijn er uitzondering, er kan altijd iets mis gaan.
Je moet maar zo denken, die vrouwen zijn voor de zoveelse keer zwanger geworden dus het is echt geen gapend gat, daar zou een man nooit in klaar kunnen komen.
1 kind gebaard, volgens manlief er niet losser op geworden, volgens een minnaar die niet wist dat ik had gebaard in de tussentijd zelfs strakker geworden. Natuurlijk hebben we het dan niet over de eerste maanden na de bevalling, een vrouwenlichaam heeft ongeveer net zoveel tijd nodig om bij te komen van de zwangerschap als hoe lang de zwangerschap duurde.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef ylSs het volgende:
[..]
Vriendin 2 kinderen gebaard, kan wel zeggen dat het niet terug gaat naar orginele maat om het zo maar te zeggen
Je hebt in hun vagina's gezeten, daar rondgevoeld of ze die niet meer strak konden trekken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Over je vorige seksleven praten met je huidige partner. Not done, not classyquote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat ( ) moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.
Er gewoon over praten is één ding.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:19 schreef Hedera het volgende:
[..]
Over je vorige seksleven praten met je huidige partner. Not done, not classy
Dat zeker. Maar gewoon praten zou ik ook nooit doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Er gewoon over praten is één ding.
De ander half dwingen je dingen over zijn vroegere seksleven te vertellen en vervolgens op FOK! gaan zeiken dat het antwoord je niet bevalt en dat je vindt dat je partner daar maar iets aan moet doen...
Daar heb je gelijk in, al vind ik het onderwerp angstvallig vermijden ook weer te ver gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef Hedera het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar gewoon praten zou ik ook nooit doen.
Een vriendin van mij heeft toen het uit was met haar vriend hem uitgelachen om zijn "kleine" lul maar ze is nu met hem getrouwd. Je kunt je voorstellen wat voor gedachte er soms spontaan bij mij opkomt als ik die vent zie.
Dat soort intieme dingen, moet je echt voor jezelf houden. Anders belandt je je op een punt dat je mensen wellicht belachelijk maakt en erg kwetst. En daarmee uiteindelijk ook jezelf.
Dat zou een goede stap zijn, weg bij jou.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Als ik wist dat mijn vriendin het ooit met neger zou hebben gedaan slaapt ze vanavond weer bij haar ouders.
Speel je altijd gelijk op de man na iemands opmerking? Goede mod ben jij manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een goede stap zijn, weg bij jou.
Ik maak het niet persoonlijk hoor. Ik vind iedereen die zo bekrompen en racistisch denkt een eikelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Speel je altijd gelijk op de man na iemands opmerking? Goede mod ben jij man
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak het niet persoonlijk hoor. Ik vind iedereen die zo bekrompen en racistisch denkt een eikel![]()
Als iemand zijn vriendin niet meer wil omdat ze eens meh een negers naar bed is geweest, is die vriendin beter af zonder die kerel.
Dwaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Als ik wist dat mijn vriendin het ooit met neger zou hebben gedaan slaapt ze vanavond weer bij haar ouders.
Beetje onzeker? Bang dat ze niks meer van jou voelt of dat jou piemeltje ineens niet goed genoeg meer is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik hoop dat zij is uitgewoond door wel 20 negers en elke keer dat jij eroverheen gaat en jij denkt oh wat is ze nat zit je eigenlijk in het kwakkie van een neger te dippen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nou dan? Waar maak je je verder nog druk om?quote:
Je moet niet teveel bij het verleden stil blijven staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Schat, je plakkerige rechterhand is van het mannelijke geslacht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het gaat in dit topic over grote lullen.Dat neger slaat dus op de grote lul en niet op zijn huidskleur. Ben je echt niet zo snugger of doe je alsof ???quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak het niet persoonlijk hoor. Ik vind iedereen die zo bekrompen en racistisch denkt een eikel![]()
Als iemand zijn vriendin niet meer wil omdat ze eens meh een negers naar bed is geweest, is die vriendin beter af zonder die kerel.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij is uitgewoond door wel 20 negers en elke keer dat jij eroverheen gaat en jij denkt oh wat is ze nat zit je eigenlijk in het kwakkie van een neger te dippen.
Have fun!
Ook dan gaat het over een vooroordeel dat van geen kant klopt. Naast het feit dat vrouwen daar niet ruimer van worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:23 schreef blek het volgende:
[..]
Het gaat in dit topic over grote lullen.Dat neger slaat dus op de grote lul en niet op zijn huidskleur. Ben je echt niet zo snugger of doe je alsof ???
Negers hebben grote lullen. Daarna blanken en aziaten hebben de kleinste. Uiteraard gaat het over gemiddelden dus ik hoop dat ik je niet uit hoeft te leggen dat er uitzonderingen zijn en dus ook negers met kleine lullen en negers met middelmatige lullen en negens met hele grote lullen. Ook zijn er blanken met kleine lullen en blanken met grote lullen net zo als er aziaten zijn met grote lullen en ook aziaten met middelmatige lullen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook dan gaat het over een vooroordeel dat van geen kant klopt. Naast het feit dat vrouwen daar niet ruimer van worden.
Heb je een gerenomeerde bron voor mij waaruit blijkt dat negers gemiddeld gezien een significant grotere penis hebben.... Dus meer dan een paar centimeter.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:05 schreef blek het volgende:
[..]
Negers hebben grote lullen. Daarna blanken en aziaten hebben de kleinste. Uiteraard gaat het over gemiddelden dus ik hoop dat ik je niet uit hoeft te leggen dat er uitzonderingen zijn en dus ook negers met kleine lullen en negers met middelmatige lullen en negens met hele grote lullen. Ook zijn er blanken met kleine lullen en blanken met grote lullen net zo als er aziaten zijn met grote lullen en ook aziaten met middelmatige lullen.
Dat sommige mannen ervan balen dat hun vriendin een kerel met een grotere pik hebben gehad is wel te begrijpen. Vrouwen zullen het ook niet altijd leuk vinden als een kerel een zeer knappe ex heeft gehad met een super figuurtje.Het is in beide gevallen toch een stap terug op een bepaald vlak.
Het is natuurlijk verstandiger om jezelf wijs te maken dat je beter bent dan die ex of in ieder geval goed genoeg voor je huidige partner maar als je eerlijk bent zijn er gewoon genoeg mensen die er wel op achteruit gaan. Dat zullen mensen niet snel toegeven maar als je goed om je heen kijkt zie je dat het wel gebeurd.
Ja, want die geven af, of niet? Dat heb ik namelijk van 1 van die sletjes die Balotelli aan zijn enorme zwans heeft geregen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dat wordt verhuizen naar Venezuela.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Kumusta het volgende:
Kijk eens op deze site:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
En dan? Blijkt daar uit dat de lul van een neger centimeters langer is dan die van een blanke? Gemiddeld.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Kumusta het volgende:
Kijk eens op deze site:
Godverdomme.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef MrV het volgende:
Toen ik alleen de titel had gelezen.. hahahaha! Sorry. Dacht ik even dat je vriendin een man is geweest.
Nou, dan bof ik maar met mn Colombiaanse rootsquote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Kumusta het volgende:
Kijk eens op deze site:
Teminste nog iets waar we de duitsers in verslaan..quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Kumusta het volgende:
Kijk eens op deze site:
Klopt ik weet precies wat je bedoelt! Tis een vloek en een gavequote:Op woensdag 13 juni 2012 14:59 schreef Curiosity_m het volgende:
Dude, een permanente verwijding van de vagina is niet echt zo vlug te doen hoor
Trek het je niet aan wat ze gehad heeft.
Jij bent met haar en de seks is goed, toch?
Geniet ze????
Dat is het voornaamste
PS: groot geschapen zijn is niet zalig hoor. Je moet heel vaak opletten wat je doet, want je kan vrouwen echt pijn doen
Wel als ze dat dan niet met mij wil doen ja!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, dan bof ik maar met mn Colombiaanse roots
Kunnen mannen er ook niet tegen, als hun huidige vriendin flink heeft lopen experimenteren als in mmv trio's evt met dp's, vvm trio's, BDSM?
Ja, dat heb ik ook...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel als ze dat dan niet met mij wil doen ja!
Mijn eerste reactie was dat je vriendin vroeger een lul had, en dat ze een geslachtsoperatie heeft ondergaan. Zoals mr Garrison in South Parkquote:Wat een misleidende titel zeg
Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:
[..]
welke zoektermen gebruik jij ?
Oh god dit topic wordt mijn doodquote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:
[..]
niggaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:17 schreef marijn17gay het volgende:
Fuck dude laat je nix wijsmaken. Lengte stelt nix voor alleen dikte. Natuurlijk heb je een gevulder gevoel als een lul erg dik is. Maar de meeste vrouwen kunnen 24 cm nie eens hebben omdat er zoiets als een baarmoedermond in de weg zit en eloof me als je daarin komt krijg je me toch en grote auw en stomp voor je kop. (anaal kan ut natuurlijk dus tenzij ze in haar kont is geneukt ipv in haar kut) zit je goed
En daarbij 18 cm en iets meer dan gemiddelde omtrek is nice hoor daar zou je mij nie over horen klagen
24 cm is gewoon.. overbodige cm's. Gemiddelde vagina is 14 cm lang. Een pik van 17-18 cm is gewoon ideaal. ik hoef echt geen pik van 24 cmquote:Op zondag 15 juli 2012 19:17 schreef marijn17gay het volgende:
Fuck dude laat je nix wijsmaken. Lengte stelt nix voor alleen dikte. Natuurlijk heb je een gevulder gevoel als een lul erg dik is. Maar de meeste vrouwen kunnen 24 cm nie eens hebben omdat er zoiets als een baarmoedermond in de weg zit en eloof me als je daarin komt krijg je me toch en grote auw en stomp voor je kop. (anaal kan ut natuurlijk dus tenzij ze in haar kont is geneukt ipv in haar kut) zit je goed
En daarbij 18 cm en iets meer dan gemiddelde omtrek is nice hoor daar zou je mij nie over horen klagen
Serieus?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OK dit had ik niet moeten zeggen. Krijg nu allemaal DM's van enge mannen....
volgens mij krijg ik dan een ban...quote:Op zondag 22 juli 2012 00:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Serieus?Typisch FOK! weer. Post de usernames maar.
FOK!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OK dit had ik niet moeten zeggen. Krijg nu allemaal DM's van enge mannen....
Is dat niet heel erg breed?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
mijn dildo is 17 cm en dat is per-fect
DUDE!quote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef Dagkaart het volgende:
Post eens iets wat ze zeggen dan, zonder namen.
Wel eens kwijt geraakt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
mijn dildo is 17 cm en dat is per-fect
nee.... :p gelukkig niet stel je voor dat mijn moeder hem ergens in huis tegen zou komenquote:
Is toch niet erg als ze hem daarna gewoon netjes schoonmaakt?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee.... :p gelukkig niet stel je voor dat mijn moeder hem ergens in huis tegen zou komen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
Nou ze heeft m weer geneukt hoor o.O twee maandjes na de breuk...
n dat terwijl ze me gvd nog heeft laten klaarkomen door er over te vertellen toen we nog wat hadden... maar toen ik tijdens t rukken vroeg of ze die dikke lul niet miste dan, zei ze nee ik ben toch met jou :/ ff later ligt ze met m te neuken -_- doe dan niet zo schijnheilig man en zeg dat je uitgewoonde stinkkut behoefte heeft aan n neger van 2m met een pik van 3 xD
Wat is nu precies het probleem, ben je nog steeds boos dat die neger een grotere lul heeft dan jij of twijfel je mischien aan het feit dat zij bij jou heeft zitten faken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
n dat terwijl ze me gvd nog heeft laten klaarkomen door er over te vertellen toen we nog wat hadden... maar toen ik tijdens t rukken vroeg of ze die dikke lul niet miste dan, zei ze nee ik ben toch met jou :/ ff later ligt ze met m te neuken -_- doe dan niet zo schijnheilig man en zeg dat je uitgewoonde stinkkut behoefte heeft aan n neger van 2m met een pik van 3 xD
quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
Net goed, wees maar blij dat ik je ex niet bent, ik had minstens 2 grote lullen opgezocht, om dan een foto van die pikken naar je op te sturen met de mededeling dat ik eindelijk weereens echt goede seks had gehad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
2 lullen tegelijkertijd?!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Net goed, wees maar blij dat ik je ex niet bent, ik had minstens 2 grote lullen opgezocht, om dan een foto van die pikken naar je op te sturen met de mededeling dat ik eindelijk weereens echt goede seks had gehad.
Minstens in dit gevalquote:
o ok, wilde al bijna sorry zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:20 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Klein detail; it was a huge ass black guy.
Dat jij fok!s grootste slet bent was al begrepen. Wat is je punt ? Waarom zou je je ex zoiets aandoen ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Net goed, wees maar blij dat ik je ex niet bent, ik had minstens 2 grote lullen opgezocht, om dan een foto van die pikken naar je op te sturen met de mededeling dat ik eindelijk weereens echt goede seks had gehad.
Betwijfel nu waarom ze het heeft uitgemaakt. Misschien kreeg ze door onze gesprekken erover weer zin in die lulquote:Op vrijdag 14 september 2012 04:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wat is nu precies het probleem, ben je nog steeds boos dat die neger een grotere lul heeft dan jij of twijfel je mischien aan het feit dat zij bij jou heeft zitten faken?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat jij fok!s grootste slet bent was al begrepen. Wat is je punt ? Waarom zou je je ex zoiets aandoen ?
Ik heb haar niks aangedaan (Hoe denken jullie hier over) ... Kan me inderdaad voorstellen dat je jezelf voor lul wilt zetten door twee grote lullen te nemen puur om je ex te kwetsen. Leuk natuurlijk als die ex op een gegeven moment over je heen is en jij een slet blijft die later aan haar nieuwe vriendje kan verantwoorden dat ze er één is, want die foto's + het bericht zullen natuurlijk niet onbekend blijven voor haar toekomstige manquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat je ex gedaan heeft he?
Ik kan mij situaties voorstellen waarbij dit ontzettend bevredigend (no pun) kan zijn.
Ik zou geen 2 grote lullen nemen om mijn ex te kwetsen, ik zou 2 grote lullen nemen omdat ik het lekker vind.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb haar niks aangedaan (Hoe denken jullie hier over) ... Kan me inderdaad voorstellen dat je jezelf voor lul wilt zetten door twee grote lullen te nemen puur om je ex te kwetsen. Leuk natuurlijk als die ex op een gegeven moment over je heen is en jij een slet blijft die later aan haar nieuwe vriendje kan verantwoorden dat ze er één is, want die foto's + het bericht zullen natuurlijk niet onbekend blijven voor haar toekomstige man
Zoals erodome het zei kwam het over alsof dat ze het zou doen om dr ex (mij) te kwetsen. Dat ze het lekker vind is bijkomend. Dat zou het mijns inziens zeer sletterig maken. Als je het doet puur voor het genot ook, maar ook dat is persoonlijk. Gelukkig zijn vrouwen in staat zelf in te vullen of ze een slet zijn of niet. Lang leve de subjectiviteit, hèquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou geen 2 grote lullen nemen om mijn ex te kwetsen, ik zou 2 grote lullen nemen omdat ik het lekker vind.
Maakt je dat een slet dan?
En waarom zou ik dat in HEMELSNAAM uit moeten leggen aan een toekomstige vriend? Alsof ik alles vertel wat ik ooit uitgespookt heb als ik een nieuwe vriend krijg.
Even voor mijn beeldvorming, hoe oud ben jij?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Zneeser het volgende:
Volgens mij wordt het toch wel eens tijd dat jij dingen los leert laten. Hoe groot of klein ze ook mogen zijn.
Kalm aan jij, ben er gister pas achtergekomen....quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Zneeser het volgende:
Volgens mij wordt het toch wel eens tijd dat jij dingen los leert laten. Hoe groot of klein ze ook mogen zijn.
Seriously dude, er is zoveel mis met jouw wereldbeeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zoals erodome het zei kwam het over alsof dat ze het zou doen om dr ex (mij) te kwetsen. Dat ze het lekker vind is bijkomend. Dat zou het mijns inziens zeer sletterig maken. Als je het doet puur voor het genot ook, maar ook dat is persoonlijk. Gelukkig zijn vrouwen in staat zelf in te vullen of ze een slet zijn of niet. Lang leve de subjectiviteit, hè
Uiteraard ga je het niet vertellen, want blijkbaar is het iets wat je vriend/man niet leuk zou vinden... Toch een beetje bang dat ie je een slet zou vinden ?
Het is je EX. Boeien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kalm aan jij, ben er gister pas achtergekomen....
So?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kalm aan jij, ben er gister pas achtergekomen....
Dit. En dat geldt ook als je een nieuwe vriend/vriendin krijgt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef Zneeser het volgende:
[..]
So?
Twee maanden na de breuk.
Serieus, soms is het beter om bepaalde dingen niet te weten.
Ik zeg nergens dat je het zou willen delen ? Waarom je dat niet wilt spreekt voor zich. Een maagd of iemand met één of twee ex-bedpartners, zou daar wat minder problemen mee hebben, me dunkt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Seriously dude, er is zoveel mis met jouw wereldbeeld.
Waarom zou ik mijn seksleven uit het verleden willen delen met een huidige vriend? Dat boeit toch geen flikker, dat DOET er toch niet toe?
Wat schiet je er mee op om je huidige partner te vertellen over de seks die je in het verleden gehad hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je het zou willen delen ? Waarom je dat niet wilt spreekt voor zich. Een maagd of iemand met één of twee ex-bedpartners, zou daar wat minder problemen mee hebben, me dunkt.
En hoezo doet het er niet toe ? Verleden is verleden ? Iemands verleden verteld veel over iemand imo...
Klopt. Snap ook niet zo goed waarom ik niet over haar heen kom eigenlijk... was volgens mij niet eens verliefd en hield ook niet super veel van d'r. Misschien omdat ik sinds haar maar een iemand anders heb gehad... eenzaam ben... dunno..quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef Zneeser het volgende:
[..]
So?
Twee maanden na de breuk.
Serieus, soms is het beter om bepaalde dingen niet te weten.
[EDIT] Trouwens, hoeveel moeite doe jij om overal achter te komen? Ook niet echt goed, he. Zo kun je nooit verder
Niks als je een slet was... dat kan zelfs tot t einde van een relatie leidde...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat schiet je er mee op om je huidige partner te vertellen over de seks die je in het verleden gehad hebt?
Een normale ex zou ik niets aandoen, maar jij bent zo'n jankert die de hele relatie hebt gesloopt om die grote lul, waar je zelf dan ook naar gevist hebt dat je niet beter verdient.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat jij fok!s grootste slet bent was al begrepen. Wat is je punt ? Waarom zou je je ex zoiets aandoen ?
Hoe kom je erbij dat ik daarmee die hele relatie ermee gesloopt hebt ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Een normale ex zou ik niets aandoen, maar jij bent zo'n jankert die de hele relatie hebt gesloopt om die grote lul, waar je zelf dan ook naar gevist hebt dat je niet beter verdient.
Serieus, het is maar tekst, in het echt zou ik dat niet doen, nou ja, wel 2 lullen, maar niet een ex daarmee raken
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Zneeser het volgende:
Hoe groot of klein ze ook mogen zijn.
Ik lach op het moment veel harder dan goed isquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Snap ook niet zo goed waarom ik niet over haar heen kom eigenlijk... was volgens mij niet eens verliefd en hield ook niet super veel van d'r. Misschien omdat ik sinds haar maar een iemand anders heb gehad... eenzaam ben... dunno..
Ik moet hier een beetje van huilen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niks als je een slet was... dat kan zelfs tot t einde van een relatie leidde...
Wat schiet je er mee op om je huidige partner te vertellen over alle kinderen die je in het verleden verkracht hebt ?
Kan alleen maar gezeik van komen. Gaat 'r niks aan. The past is the past. Nu is nu en daar moeten we van genieten.
lolquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Ik lach op het moment veel harder dan goed is [ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet hier een beetje van huilen.
Dat is serieus appels met peren vergelijken.
Snap je het nou echt niet?
Ik zou alleen de foto van de 2 lullen opsturen, niet van mezelf erbijquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb haar niks aangedaan (Hoe denken jullie hier over) ... Kan me inderdaad voorstellen dat je jezelf voor lul wilt zetten door twee grote lullen te nemen puur om je ex te kwetsen. Leuk natuurlijk als die ex op een gegeven moment over je heen is en jij een slet blijft die later aan haar nieuwe vriendje kan verantwoorden dat ze er één is, want die foto's + het bericht zullen natuurlijk niet onbekend blijven voor haar toekomstige man
Zie deze topic, je bent een jankert die overstuur raakte van iets waar je zelf naar gevist hebt, zo erg dat je er topics op het internet over ging openen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik daarmee die hele relatie ermee gesloopt hebt ?
Je zou erbij vermelden dat je er van genoten hebt... dat is printscreenbaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou alleen de foto van de 2 lullen opsturen, niet van mezelf erbij
Zeker niet bij een figuur als jij die al op het internet gejankt heeft dat je vriendin in het verleden een grote lul had gehad, dat spreekt niet echt van betrouwbaarheid ofzo...
Ja en?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je zou erbij vermelden dat je er van genoten hebt... dat is printscreenbaar
Waar heb je het over... naar gevist ? Het is nergens in dit topic duidelijk geworden hoe het naar boven was gekomen. Zij begon er min of meer erover en vertelde alles met het gemak.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie deze topic, je bent een jankert die overstuur raakte van iets waar je zelf naar gevist hebt, zo erg dat je er topics op het internet over ging openen.
Een onzeker mannetje en dat is nooit aantrekkelijk.
Geeft niks Djeezquote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee.
Enerzijds wil je doen alsof jou sex leven irrelevant is voor je nieuwe partner, anderzijds is het toch weer zo relevant dat je het niet durft/wilt vertellen.
Ja zomaar ineens begon zij over de grootste lul die ze had gehad toen jij je eigen lul in je handen had, daar heb je helemaal niet naar gevraagdquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waar heb je het over... naar gevist ? Het is nergens in dit topic duidelijk geworden hoe het naar boven was gekomen. Zij begon er min of meer erover en vertelde alles met het gemak.
Ja, ik was te nieuwschierig en er te onzeker door geworden, en ja dat was dom, en ja dat heeft ze waarschijnlijk wel gemerkt, maar anderzijds vind ik dat niets dan logisch. De meeste kerels zouden zoiets echt niet trekken hoor, wat zij vertelde. Zouden boos, et cetera worden. In ieder geval het soort kerels waar ze normaal mee date. Misschien had ze het beter gevonden als ik boos was geworden en er niet meer over wilde praten. Maar dat is niet mijn karakter, ik ga graag de confrontatie aan. Verder spoor ik ook niet gezien ik het geil vond en haar er later over liet praten toen ik me lag af te trekken.
Maar waarom het uitgegaan is heeft echter met veel meer te maken dan dat. Wel met de onzekerheid van mij, maar op totaal andere vlakken dan dit onderwerp. Het zou je sieren je te verdiepen in iets alvorens je je muil opentrekt.
Je spreekt jezelf continu tegen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja en?
Ik heb niet zo'n probleem ermee dat iemand zou weten dat ik 2 lullen heb gehad hoor. Ben niet zo van de onzekere ventjes die overstuur raken van wat seks in het verleden van hun partner.
In dit geval hebben we het over een meisje die een gewoon verleden heeft op seksgebied, niets raars, alleen iets waar jij niet tegen kon, hou op met haar bespreken op het internet, vind een eigen leven en wat zelfvertrouwen.
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, heb er geen probleem mee als mensen dat zouden weten, zou wel een probleem hebben met een ex die foto's daarvan verspreid. Dat doe ik zelf welquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf continu tegen...
Maar goed, ik moet inderdaad opzoek naar een leven want ik doe de laatste tijd helemaal niks meer
Vanaf het begin in de relatie (de scharrel-periode) hadden we het al veel over ons sex-verleden. Gewoon zonder bijsmaak, gewoon aftasten, et cetera. Gebeurd vaak, is niets mis mee. Zo leer je elkaar kennen. Maar dit soort gesprekken, verder in de relatie, wanneer er meer gevoel is, is gewoon wat gevaarlijker. Ik kan me niet meer herinneren hoe we erop kwamen, maar het was niet zo dat ik uit het niets vroeg; 'welke is de grootste die je gehad heb ?'quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja zomaar ineens begon zij over de grootste lul die ze had gehad toen jij je eigen lul in je handen had, daar heb je helemaal niet naar gevraagd
Je hebt echt niet door hoe sneu je bent of wel soms?
En dat is nou precies waarom je dat niet moet doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vanaf het begin in de relatie (de scharrel-periode) hadden we het al veel over ons sex-verleden. Gewoon zonder bijsmaak, gewoon aftasten, et cetera. Gebeurd vaak, is niets mis mee. Zo leer je elkaar kennen. Maar dit soort gesprekken, verder in de relatie, wanneer er meer gevoel is, is gewoon wat gevaarlijker. Ik kan me niet meer herinneren hoe we erop kwamen, maar het was niet zo dat ik uit het niets vroeg; 'welke is de grootste die je gehad heb ?'
Tevens kwam zij met uitspraken als; 'het was net alsof ik moest bevallen, zo bang was ik', en 'ik kon m niet pijpen'. Gewoon als extra..
Wij zouden nooit wat kunnen worden, hè.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, heb er geen probleem mee als mensen dat zouden weten, zou wel een probleem hebben met een ex die foto's daarvan verspreid. Dat doe ik zelf wel
Nee want ik heb ook al grote lullen gehadquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wij zouden nooit wat kunnen worden, hè.
Klopt, in die fase niet meer. Aftasten in het begin is mijns inziens wel noodzakelijk. Wil gewoon ongeveer weten waar ik mee te maken heb, maar in een verder stadium van de relatie, zal ik het onderwerp gewoon moeten vermijden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom je dat niet moet doen.
Zie je nou, na een grote lul kan een vrouw geen genoegen meer nemen met een net iets boven gemiddelde...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee want ik heb ook al grote lullen gehad
Serieus, wat is er mis met je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt, in die fase niet meer. Aftasten in het begin is mijns inziens wel noodzakelijk. Wil gewoon ongeveer weten waar ik mee te maken heb, maar in een verder stadium van de relatie, zal ik het onderwerp gewoon moeten vermijden.
Overigens zou sex-gerelateerde geschiedenis geen principieel breekpunt voor mij zijn, al zijn er wel grenzen natuurlijk. Emotioneel zal het lastig blijven en daar moet ik aan werken. Maar hoe ? Zelf maar gewoon veel gaan rond neuken ?
En dan rondlopen met een vrouw die de halve stad heeft geneukt zekerquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met je?
Je moet er gewoon niet naar vragen. Klaar.
Dus trouw met een maagdquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie je nou, na een grote lul kan een vrouw geen genoegen meer nemen met een net iets boven gemiddelde...
Ja, en als dat nou zo is? Dan wat? Is ze onbetrouwbaar ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dan rondlopen met een vrouw die de halve stad heeft geneukt zeker![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dan rondlopen met een vrouw die de halve stad heeft geneukt zeker![]()
Dat betekend dat ze niet selectief in haar keuzes is, wat betekent dat mijn ego niet gestreeld kan worden door met haar te zijn. Zo simpel ? Ja zo simpelquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, en als dat nou zo is? Dan wat? Is ze onbetrouwbaar ofzo?
Zo kortzichtig? Ja zo kortzichtig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat betekend dat ze niet selectief in haar keuzes is, wat betekent dat mijn ego niet gestreeld kan worden door met haar te zijn. Zo simpel ? Ja zo simpel
Dat als reactie geven toont juist niets dan onzekerheid... kinderachtig zelfs... tevens was dat al bij d'r bekend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef CoconutCum het volgende:
@lelijknap
Dude, waarom speel je het zo zwak? Als je denkt dat zij je onzeker en of jaloers probeert te maken over haar ex, dan sla je toch keihard terug.. Zeg dat jij een ex hebt met enorme borsten en een strakke kont. Toon mannelijkheid, laat je niet onzeker maken.
En ja, er zijn nou eenmaal meisjes die niet verder kunnen kijken dan de penis lang of dik is.
Geen enkel probleem met andere maten, alleen buiten het normale kan een probleem opleveren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie je nou, na een grote lul kan een vrouw geen genoegen meer nemen met een net iets boven gemiddelde...
Ow zijn we nu ego-ontbonden ? Echt ? Het ego is niet meer relevant binnen een relatie ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo kortzichtig? Ja zo kortzichtig.
Als jouw ego gebaseerd is op hoeveel kerels je vriendin gehad heeft, ben je een sneu mannetje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow zijn we nu ego-ontbonden ? Echt ? Het ego is niet meer relevant binnen een relatie ?
Dus ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik op dit moment in een relatie zit na een half jaar goed mijn best gedaan te hebben, en dat dat echt niet te vergelijken is met wat ik nu voel, of de seks die ik nu heb.
Dus je snapt het niet. Je snapt er geen zak van.quote:
Ik kan mijn ego niet onafhankelijk maken van mijn partnerkeuze. Als ik met een meid ga die zó willekeurig is met wie ze neukt dan kan ik het niet helpen dat ik het gevoel krijg dat ik niet speciaal (voor haar) ben. Dan kun je wel stellen; maar met jou wil ze wel een relatie, maar het kan ook zijn; geen van die neukers wil een relatie met haar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als jouw ego gebaseerd is op hoeveel kerels je vriendin gehad heeft, ben je een sneu mannetje.
Maar dat jij zo even een grietje neukt tussendoor waarmee je verder niets wil is natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kan mijn ego niet onafhankelijk maken van mijn partnerkeuze. Als ik met een meid ga die zó willekeurig is met wie ze neukt dan kan ik het niet helpen dat ik het gevoel krijg dat ik niet speciaal (voor haar) ben. Dan kun je wel stellen; maar met jou wil ze wel een relatie, maar het kan ook zijn; geen van die neukers wil een relatie met haar.
Ik ben me bewust van de kortzichtigheid van mijn/het ego, maar ik wil wel realistisch blijven. Het komt er hoe dan ook op neer.
Ja, dat slaat dus echt nergens op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kan mijn ego niet onafhankelijk maken van mijn partnerkeuze. Als ik met een meid ga die zó willekeurig is met wie ze neukt dan kan ik het niet helpen dat ik het gevoel krijg dat ik niet speciaal (voor haar) ben. Dan kun je wel stellen; maar met jou wil ze wel een relatie, maar het kan ook zijn; geen van die neukers wil een relatie met haar.
Ik ben me bewust van de kortzichtigheid van mijn/het ego, maar ik wil wel realistisch blijven. Het komt er hoe dan ook op neer.
Met die griet wil ik dan ook geen relatie. M'n laatste ex koste drie dates en dat respecteer en waardeer ik. Uitzonderingen daar gelaten... soms klikt het zo ongelooflijk goed dat ze gelijk met je in bed duikt. Dat kan ik accepteren, ook als het met andere gebeurd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dat jij zo even een grietje neukt tussendoor waarmee je verder niets wil is natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders...
Het staat niet los van jouw persoonlijkheid; van je opvattingen, je normen en waarden, je behoeften, je handelen, je kijk op het leven, je zelfwaarden, je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat slaat dus echt nergens op.
Ik heb met de nodige kerels het bed gedeeld. Voor 1 nacht, soms wat vaker dan 1 nacht. Maar dat staat volledig los van het hebben van een relatie.
Je zou s moeten weten hoe ik mijn huidige vriend ken.
Kortom, je bent net zo min ego strelend, jij duikt toch ook met mensen het bed in met wie je verder niets wil, ook niet zo kieskeurig dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met die griet wil ik dan ook geen relatie. M'n laatste ex koste drie dates en dat respecteer en waardeer ik. Uitzonderingen daar gelaten... soms klikt het zo ongelooflijk goed dat ze gelijk met je in bed duikt. Dat kan ik accepteren, ook als het met andere gebeurd.
Dus jij zou er geen probleem mee hebben als je man een maagd is ? Dat zou jou niet het een en ander vertellen over hem ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Kortom, je bent net zo min ego strelend, jij duikt toch ook met mensen het bed in met wie je verder niets wil, ook niet zo kieskeurig dus?
Wat verteld het dan over jou dat je met meiden het bed induikt waarmee je niets wil verder?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het staat niet los van jouw persoonlijkheid; van je opvattingen, je normen en waarden, je behoeften, je handelen, je kijk op het leven, je zelfwaarden, je zelfvertrouwen.
Het is al maanden uit manquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef CoconutCum het volgende:
@ lelijknap
Ik snap je probleem dan echt niet. Waarom kom je uithuilen met zo'n non-onderwerp. Je kunt het ook omdraaien en stellen dat je vriendin eerlijk tegen je is geweest, want er lopen ook een heel hoop rond die zulke verhalen voor zich zelf houden. Mijn advies zou zijn ; als je er heeel erg mee zit, dumpen. Dat is voor jezelf het beste. Stress en onzekerheid kan je dagelijkse leven kapot maken. Er lopen een hoop meiden rond die een gemiddelde penis verkiezen boven een grotere.
Nu ik in de 30 ben zou ik daar wel van opkijken ja, maar als ik echt verliefd zou zijn zou ook dat niet uitmaken, net als dat het niet zou uitmaken als hij al 100+ vrouwen heeft geneukt, zolang hij maar geen soa meeneemt de relatie in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus jij zou er geen probleem mee hebben als je man een maagd is ? Dat zou jou niet het een en ander vertellen over hem ?
De laatste waren voornamelijk 1) voor mijn ego/zwakke zelfvertrouwen, 2) reboundbehoeften, 3) geilheid, 4) voor de fun/plezier hebben..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat verteld het dan over jou dat je met meiden het bed induikt waarmee je niets wil verder?
Hoe zit het met jouw neukteller eigenlijk?
Je zou ervan opkijken omdat het abnormaal is, afwijkend van de norm, en omdat je waarschijnlijk toch zal denken; wat is er mis met hem dat hij nog geen vrouw zover heeft weten te krijgen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Nu ik in de 30 ben zou ik daar wel van opkijken ja, maar als ik echt verliefd zou zijn zou ook dat niet uitmaken, net als dat het niet zou uitmaken als hij al 100+ vrouwen heeft geneukt, zolang hij maar geen soa meeneemt de relatie in.
Zal ik doen, let er wel op dat je niet verliefd wordt hè...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef bachu5 het volgende:
Gniffel.
Doe haar de groeten van me. Als ze nog een keer aan mijn megalul wil zitten, moet ze maar weer bellen.
Wees maar blij dat ik hem dan niet zou zijn want al die foto`s van jou met 2 negerlullen zullen in jou hele buurt in de bus liggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dé sletjes van fok in het harnas gejaagd...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef Godshand het volgende:
Goed topic
Wel lullige opmerkingen naar TS, zeg
Die hebben me allang in allerlei sekspositie's gezien joh, die kijken nergens meer van opquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:26 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik hem dan niet zou zijn want al die foto`s van jou met 2 negerlullen zullen in jou hele buurt in de bus liggen.
Waar woon jij in godsnaam want daar wil ik ook wonen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Die hebben me allang in allerlei sekspositie's gezien joh, die kijken nergens meer van op
Niet irl gezien, maar filmpjes/foto's, je weet hoe dat gaat, als 1 iemand erachter komt dat er dat soort beelden voorhanden zijn dan gaat dat als een lopend vuurtje rond.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waar woon jij in godsnaam want daar wil ik ook wonen!
Ja dat filmpje van jou heb ik ook gezien, had alleen niet verwacht dat de mensen in jou buurt daar ook van op de hoogte zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet irl gezien, maar filmpjes/foto's, je weet hoe dat gaat, als 1 iemand erachter komt dat er dat soort beelden voorhanden zijn dan gaat dat als een lopend vuurtje rond.
Wat ze niet hebben gezien hebben ze met hun eigen fantasie aangevuld, dus niets wat ik doe kan nog erger zijn dan dat
Vroeger had ik een eigen site zelfs en wel meer filmpjes dan alleen die hier op fok rondgegaan is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:28 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ja dat filmpje van jou heb ik ook gezien, had alleen niet verwacht dat de mensen in jou buurt daar ook van op de hoogte zijn.
Waarom heb je die site weggedaan, het lijkt mij dat er wel een hoop geld in te verdienen valt. Al heb ik van horen zeggen dat mannen maar een fooitje krijgen tegenover vrouwen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Vroeger had ik een eigen site zelfs en wel meer filmpjes dan alleen die hier op fok rondgegaan is.
Het is maar een gehucht waar ik woon, hier hou je niets geheim en gaat alles heel vlot rond. Ze vonden het wel moeilijk in het begin, maar alles went blijkbaar en ze begrepen al snel dat ook pornosletjes gewone mensen zijn uiteindelijk.
Kost een heleboel tijd om dat bij te houden, je komt niet ver met 1 setje foto's en nooit nieuw matriaal, je moet steeds nieuw matriaal leveren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waarom heb je die site weggedaan, het lijkt mij dat er wel een hoop geld in te verdienen valt. Al heb ik van horen zeggen dat mannen maar een fooitje krijgen tegenover vrouwen.
Laten we zeggen die ene scene die jij heb gedaan in die villa, hoeveel krijg je daar dan ongeveer voor? Dat zal toch wel op zijn minst boven de 1000 opleveren lijkt mij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Kost een heleboel tijd om dat bij te houden, je komt niet ver met 1 setje foto's en nooit nieuw matriaal, je moet steeds nieuw matriaal leveren.
Het was voor mij geen echte broodwinning, gewoon wat seksueel expirimenteren op een andersoortige manier, was leuk voor een tijdje, maar niet om heel erg lang zo intensief mee bezig te zijn.
Verdiensten vallen trouwens best wel tegen, hier in nederland wordt je niet rijk van dat soort zaken.
Boven de 1000? Dat heb ik alleen gekregen voor de fake rape en sm films, maar ik zat zelfs nog in de "goede" tijd van betaling(in de echte pro hoek is het wel beter, maar dat komt eigenlijk niet voor in nederland).quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Laten we zeggen die ene scene die jij heb gedaan in die villa, hoeveel krijg je daar dan ongeveer voor? Dat zal toch wel op zijn minst boven de 1000 opleveren lijkt mij?
Dat wat Kim Holland doet is toch wel behoorlijk professioneel? Ze hebben nu zelfs een zender, lijkt mij juist dat de NL porno booming is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Boven de 1000? Dat heb ik alleen gekregen voor de fake rape en sm films, maar ik zat zelfs nog in de "goede" tijd van betaling(in de echte pro hoek is het wel beter, maar dat komt eigenlijk niet voor in nederland).
Voor een half dagje 500 krijgen is al best redelijk, gewone seks dan, 1 op 1.
Niet prof vergeleken bij private e.d....quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat wat Kim Holland doet is toch wel behoorlijk professioneel? Ze hebben nu zelfs een zender, lijkt mij juist dat de NL porno booming is.
Google is your friend too!quote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef LelijKnap het volgende:
Doe s n linkje plaatsen van graris nederlandse porno
Check Louis Theroux's documentaire Twilight of the Porn Stars, prachtige docu over het wel en wee van de acteurs en actrices in de porno industrie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat wat Kim Holland doet is toch wel behoorlijk professioneel? Ze hebben nu zelfs een zender, lijkt mij juist dat de NL porno booming is.
Zal ik eens doen en die ene van dat bordeel is geweldig, ik kreeg toen echt sterk het idee dat Theroux homo was.quote:Op zondag 16 september 2012 14:36 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Check Louis Theroux's documentaire Twilight of the Porn Stars, prachtige docu over het wel en wee van de acteurs en actrices in de porno industrie.
Ik zit ineens na te denken, waarom zou een Pools meisje een hele dag uittrekken om 250 Euro te verdienen terwijl ze in de escort makkelijk het dubbele kan verdienen in 2 uurtjes?quote:Op zondag 16 september 2012 14:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet prof vergeleken bij private e.d....
Porno is misschien wel booming, maar de prijzen zijn omlaag gegaan, sinds er veel uitgeweken wordt naar poolse meisjes e.d., die kan je voor een euro of 250 voor een half dagje inhuren(ook weer gewone 1 op 1 seks dan he). Ze betalen niet meer voor nederlandse meisjes als ze anders goedkopere kunnen krijgen.
Het hangt ook een beetje af van welke werkgever je hebt, Kim is altijd wel redelijk met haar betaling, leuk mens om voor te werken verder ook. Don en Ad willen voor een duppie op de eerste rij zitten, die ken ik als types die altijd proberen er meer uit te slepen voor het geld wat ze betalen.
Dat heb ik me ook weleens afgevraagd. Het is natuurlijk wel zo dat je in porno veel vrijer bent om te kiezen met wie je het doet, vaak gaat het om 2 meisjes die elkaar al kennen en het is een iets veiligere hoek om in te werken(iets veiliger, niet geheel veilig).quote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zit ineens na te denken, waarom zou een Pools meisje een hele dag uittrekken om 250 Euro te verdienen terwijl ze in de escort makkelijk het dubbele kan verdienen in 2 uurtjes?
En in Duitsland dan? Die hebben toch wel een enorme porno industrie? Valt daar dan niet beter te verdienen dan die schamele 250 Euro voor een halve dag?quote:Op zondag 16 september 2012 16:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook weleens afgevraagd. Het is natuurlijk wel zo dat je in porno veel vrijer bent om te kiezen met wie je het doet, vaak gaat het om 2 meisjes die elkaar al kennen en het is een iets veiligere hoek om in te werken(iets veiliger, niet geheel veilig).
En het gaat dan om een half dagje he, niet om een hele dag.
Denk ook wel dat een boel meisjes de hoop hebben een beetje door te breken en dan meer te gaan verdienen, wat voor verreweg de meeste een luchtkasteel is.
Private enzo zitten daar ook, daar valt wel meer te verdienen, maar blijf je op het niveau van don en ad en kim holland dan is het ook gewoon voor een grijpstuiver.quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En in Duitsland dan? Die hebben toch wel een enorme porno industrie? Valt daar dan niet beter te verdienen dan die schamele 250 Euro voor een halve dag?
Ik heb een een keertje zo`n Don en Ad filmpje gekeken, ik kreeg sterk het gevoel dat ik dat filmpje toch een stuk beter had kunnen maken. Het was wel amateurisme ten top hoor. Heb jij wel eens iets met die mannen gedaan?quote:Op zondag 16 september 2012 16:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Private enzo zitten daar ook, daar valt wel meer te verdienen, maar blijf je op het niveau van don en ad en kim holland dan is het ook gewoon voor een grijpstuiver.
Voor jou 10 anderen he, zo werkt het.
Voor hun gewerkt, ja, met hun wat gedaan, neequote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik heb een een keertje zo`n Don en Ad filmpje gekeken, ik kreeg sterk het gevoel dat ik dat filmpje toch een stuk beter had kunnen maken. Het was wel amateurisme ten top hoor. Heb jij wel eens iets met die mannen gedaan?
Dat is ook wat ik bedoelde he.quote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Voor hun gewerkt, ja, met hun wat gedaan, nee
Ja ik snap het concept wel maar het is gewoon niet goed, ik vind de vrouwen vaak niet echt geweldig en dat zogenaamde spontane is wel er geacteerd dat bedoel ik met amateuristisch.quote:Maar het is ook hun bedoeling dat het amateuristisch is, dat is gunstig voor ze op vele fronten, van budget tot mensen die ze ermee aanspreken.
Op FOK! zei je toch?quote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef PKRChamp het volgende:
Er is ooit eens een linkje gepost op FOK!, ik weet alleen niet meer waar.
Zo goed als nergens meer, is oeroude porno inmiddelsquote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alleen nederporn.nl maar dat zijn gekorte versies van films
en jij, waar ben jij te vinden ?
Heb je geen nieuw scenes meer of heb je de camera aan de wilgen gehangen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo goed als nergens meer, is oeroude porno inmiddels
Geen openbare meer nee. Voor mij was porno gewoon leuk expirimenteren, ik heb dan ook niet al teveel mainstream porno gedaan, meer in de wat apartere genre's waar ik dingen kon doen die je thuis niet zo even kan regelen. Voornamelijk in het fake rape/bdsm genre. Maar daarvan heb ik eigenlijk bijna geen matriaal zelf gezien, vind ik van sommige films wel erg jammer.quote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb je geen nieuw scenes meer of heb je de camera aan de wilgen gehangen?
Idd, soms is het boek gewoon beterquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen openbare meer nee. Voor mij was porno gewoon leuk expirimenteren, ik heb dan ook niet al teveel mainstream porno gedaan, meer in de wat apartere genre's waar ik dingen kon doen die je thuis niet zo even kan regelen. Voornamelijk in het fake rape/bdsm genre. Maar daarvan heb ik eigenlijk bijna geen matriaal zelf gezien, vind ik van sommige films wel erg jammer.
Helaas niet mijn ding dus mijn behoefte om dat te kijken is gelijk weg. Overigens wel bizar dat je je eigen films niet eens heb teruggezien.quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen openbare meer nee. Voor mij was porno gewoon leuk expirimenteren, ik heb dan ook niet al teveel mainstream porno gedaan, meer in de wat apartere genre's waar ik dingen kon doen die je thuis niet zo even kan regelen. Voornamelijk in het fake rape/bdsm genre. Maar daarvan heb ik eigenlijk bijna geen matriaal zelf gezien, vind ik van sommige films wel erg jammer.
Ach nou ja, het maken was het leukstequote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Helaas niet mijn ding dus mijn behoefte om dat te kijken is gelijk weg. Overigens wel bizar dat je je eigen films niet eens heb teruggezien.
Deed je filmen dan of montage of geluid, wat precies?quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach nou ja, het maken was het leukste
Ik werd gefilmd, was het willige slachtofferquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Deed je filmen dan of montage of geluid, wat precies?
Horrorfilms? Coolquote:Op zondag 16 september 2012 21:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik werd gefilmd, was het willige slachtoffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |