quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij is uitgewoond door wel 20 negers en elke keer dat jij eroverheen gaat en jij denkt oh wat is ze nat zit je eigenlijk in het kwakkie van een neger te dippen.
Have fun!
Ook dan gaat het over een vooroordeel dat van geen kant klopt. Naast het feit dat vrouwen daar niet ruimer van worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:23 schreef blek het volgende:
[..]
Het gaat in dit topic over grote lullen.Dat neger slaat dus op de grote lul en niet op zijn huidskleur. Ben je echt niet zo snugger of doe je alsof ???
Negers hebben grote lullen. Daarna blanken en aziaten hebben de kleinste. Uiteraard gaat het over gemiddelden dus ik hoop dat ik je niet uit hoeft te leggen dat er uitzonderingen zijn en dus ook negers met kleine lullen en negers met middelmatige lullen en negens met hele grote lullen. Ook zijn er blanken met kleine lullen en blanken met grote lullen net zo als er aziaten zijn met grote lullen en ook aziaten met middelmatige lullen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook dan gaat het over een vooroordeel dat van geen kant klopt. Naast het feit dat vrouwen daar niet ruimer van worden.
Heb je een gerenomeerde bron voor mij waaruit blijkt dat negers gemiddeld gezien een significant grotere penis hebben.... Dus meer dan een paar centimeter.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:05 schreef blek het volgende:
[..]
Negers hebben grote lullen. Daarna blanken en aziaten hebben de kleinste. Uiteraard gaat het over gemiddelden dus ik hoop dat ik je niet uit hoeft te leggen dat er uitzonderingen zijn en dus ook negers met kleine lullen en negers met middelmatige lullen en negens met hele grote lullen. Ook zijn er blanken met kleine lullen en blanken met grote lullen net zo als er aziaten zijn met grote lullen en ook aziaten met middelmatige lullen.
Dat sommige mannen ervan balen dat hun vriendin een kerel met een grotere pik hebben gehad is wel te begrijpen. Vrouwen zullen het ook niet altijd leuk vinden als een kerel een zeer knappe ex heeft gehad met een super figuurtje.Het is in beide gevallen toch een stap terug op een bepaald vlak.
Het is natuurlijk verstandiger om jezelf wijs te maken dat je beter bent dan die ex of in ieder geval goed genoeg voor je huidige partner maar als je eerlijk bent zijn er gewoon genoeg mensen die er wel op achteruit gaan. Dat zullen mensen niet snel toegeven maar als je goed om je heen kijkt zie je dat het wel gebeurd.
Ja, want die geven af, of niet? Dat heb ik namelijk van 1 van die sletjes die Balotelli aan zijn enorme zwans heeft geregen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Als ik wist dat mijn vriendin het ooit met neger zou hebben gedaan slaapt ze vanavond weer bij haar ouders.
Dat wordt verhuizen naar Venezuela.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Kumusta het volgende:
Kijk eens op deze site:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
En dan? Blijkt daar uit dat de lul van een neger centimeters langer is dan die van een blanke? Gemiddeld.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Kumusta het volgende:
Kijk eens op deze site:
Godverdomme.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef MrV het volgende:
Toen ik alleen de titel had gelezen.. hahahaha! Sorry. Dacht ik even dat je vriendin een man is geweest.
Nou, dan bof ik maar met mn Colombiaanse rootsquote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Kumusta het volgende:
Kijk eens op deze site:
Teminste nog iets waar we de duitsers in verslaan..quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Kumusta het volgende:
Kijk eens op deze site:
Klopt ik weet precies wat je bedoelt! Tis een vloek en een gavequote:Op woensdag 13 juni 2012 14:59 schreef Curiosity_m het volgende:
Dude, een permanente verwijding van de vagina is niet echt zo vlug te doen hoor
Trek het je niet aan wat ze gehad heeft.
Jij bent met haar en de seks is goed, toch?
Geniet ze????
Dat is het voornaamste
PS: groot geschapen zijn is niet zalig hoor. Je moet heel vaak opletten wat je doet, want je kan vrouwen echt pijn doen
Wel als ze dat dan niet met mij wil doen ja!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, dan bof ik maar met mn Colombiaanse roots
Kunnen mannen er ook niet tegen, als hun huidige vriendin flink heeft lopen experimenteren als in mmv trio's evt met dp's, vvm trio's, BDSM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |