Ja, dat heb ik ook...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel als ze dat dan niet met mij wil doen ja!
Mijn eerste reactie was dat je vriendin vroeger een lul had, en dat ze een geslachtsoperatie heeft ondergaan. Zoals mr Garrison in South Parkquote:Wat een misleidende titel zeg
Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:
[..]
What u think, al lang en breed gedaan...
welke zoektermen gebruik jij ?
Oh god dit topic wordt mijn doodquote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:
[..]
What u think, al lang en breed gedaan...
niggaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:17 schreef marijn17gay het volgende:
Fuck dude laat je nix wijsmaken. Lengte stelt nix voor alleen dikte. Natuurlijk heb je een gevulder gevoel als een lul erg dik is. Maar de meeste vrouwen kunnen 24 cm nie eens hebben omdat er zoiets als een baarmoedermond in de weg zit en eloof me als je daarin komt krijg je me toch en grote auw en stomp voor je kop. (anaal kan ut natuurlijk dus tenzij ze in haar kont is geneukt ipv in haar kut) zit je goed
En daarbij 18 cm en iets meer dan gemiddelde omtrek is nice hoor daar zou je mij nie over horen klagen
24 cm is gewoon.. overbodige cm's. Gemiddelde vagina is 14 cm lang. Een pik van 17-18 cm is gewoon ideaal. ik hoef echt geen pik van 24 cmquote:Op zondag 15 juli 2012 19:17 schreef marijn17gay het volgende:
Fuck dude laat je nix wijsmaken. Lengte stelt nix voor alleen dikte. Natuurlijk heb je een gevulder gevoel als een lul erg dik is. Maar de meeste vrouwen kunnen 24 cm nie eens hebben omdat er zoiets als een baarmoedermond in de weg zit en eloof me als je daarin komt krijg je me toch en grote auw en stomp voor je kop. (anaal kan ut natuurlijk dus tenzij ze in haar kont is geneukt ipv in haar kut) zit je goed
En daarbij 18 cm en iets meer dan gemiddelde omtrek is nice hoor daar zou je mij nie over horen klagen
Serieus?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OK dit had ik niet moeten zeggen. Krijg nu allemaal DM's van enge mannen....
volgens mij krijg ik dan een ban...quote:Op zondag 22 juli 2012 00:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Serieus?Typisch FOK! weer. Post de usernames maar.
FOK!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OK dit had ik niet moeten zeggen. Krijg nu allemaal DM's van enge mannen....
Is dat niet heel erg breed?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
mijn dildo is 17 cm en dat is per-fect
DUDE!quote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef Dagkaart het volgende:
Post eens iets wat ze zeggen dan, zonder namen.
Wel eens kwijt geraakt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
mijn dildo is 17 cm en dat is per-fect
nee.... :p gelukkig niet stel je voor dat mijn moeder hem ergens in huis tegen zou komenquote:
Is toch niet erg als ze hem daarna gewoon netjes schoonmaakt?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee.... :p gelukkig niet stel je voor dat mijn moeder hem ergens in huis tegen zou komen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
Nou ze heeft m weer geneukt hoor o.O twee maandjes na de breuk...
n dat terwijl ze me gvd nog heeft laten klaarkomen door er over te vertellen toen we nog wat hadden... maar toen ik tijdens t rukken vroeg of ze die dikke lul niet miste dan, zei ze nee ik ben toch met jou :/ ff later ligt ze met m te neuken -_- doe dan niet zo schijnheilig man en zeg dat je uitgewoonde stinkkut behoefte heeft aan n neger van 2m met een pik van 3 xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |