Ja, dat heb ik ook...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel als ze dat dan niet met mij wil doen ja!
Mijn eerste reactie was dat je vriendin vroeger een lul had, en dat ze een geslachtsoperatie heeft ondergaan. Zoals mr Garrison in South Parkquote:Wat een misleidende titel zeg
Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:
[..]
What u think, al lang en breed gedaan...
welke zoektermen gebruik jij ?
Oh god dit topic wordt mijn doodquote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:
[..]
What u think, al lang en breed gedaan...
niggaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:17 schreef marijn17gay het volgende:
Fuck dude laat je nix wijsmaken. Lengte stelt nix voor alleen dikte. Natuurlijk heb je een gevulder gevoel als een lul erg dik is. Maar de meeste vrouwen kunnen 24 cm nie eens hebben omdat er zoiets als een baarmoedermond in de weg zit en eloof me als je daarin komt krijg je me toch en grote auw en stomp voor je kop. (anaal kan ut natuurlijk dus tenzij ze in haar kont is geneukt ipv in haar kut) zit je goed
En daarbij 18 cm en iets meer dan gemiddelde omtrek is nice hoor daar zou je mij nie over horen klagen
24 cm is gewoon.. overbodige cm's. Gemiddelde vagina is 14 cm lang. Een pik van 17-18 cm is gewoon ideaal. ik hoef echt geen pik van 24 cmquote:Op zondag 15 juli 2012 19:17 schreef marijn17gay het volgende:
Fuck dude laat je nix wijsmaken. Lengte stelt nix voor alleen dikte. Natuurlijk heb je een gevulder gevoel als een lul erg dik is. Maar de meeste vrouwen kunnen 24 cm nie eens hebben omdat er zoiets als een baarmoedermond in de weg zit en eloof me als je daarin komt krijg je me toch en grote auw en stomp voor je kop. (anaal kan ut natuurlijk dus tenzij ze in haar kont is geneukt ipv in haar kut) zit je goed
En daarbij 18 cm en iets meer dan gemiddelde omtrek is nice hoor daar zou je mij nie over horen klagen
Serieus?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OK dit had ik niet moeten zeggen. Krijg nu allemaal DM's van enge mannen....
volgens mij krijg ik dan een ban...quote:Op zondag 22 juli 2012 00:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Serieus?Typisch FOK! weer. Post de usernames maar.
FOK!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OK dit had ik niet moeten zeggen. Krijg nu allemaal DM's van enge mannen....
Is dat niet heel erg breed?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
mijn dildo is 17 cm en dat is per-fect
DUDE!quote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef Dagkaart het volgende:
Post eens iets wat ze zeggen dan, zonder namen.
Wel eens kwijt geraakt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
mijn dildo is 17 cm en dat is per-fect
nee.... :p gelukkig niet stel je voor dat mijn moeder hem ergens in huis tegen zou komenquote:
Is toch niet erg als ze hem daarna gewoon netjes schoonmaakt?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee.... :p gelukkig niet stel je voor dat mijn moeder hem ergens in huis tegen zou komen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
Nou ze heeft m weer geneukt hoor o.O twee maandjes na de breuk...
n dat terwijl ze me gvd nog heeft laten klaarkomen door er over te vertellen toen we nog wat hadden... maar toen ik tijdens t rukken vroeg of ze die dikke lul niet miste dan, zei ze nee ik ben toch met jou :/ ff later ligt ze met m te neuken -_- doe dan niet zo schijnheilig man en zeg dat je uitgewoonde stinkkut behoefte heeft aan n neger van 2m met een pik van 3 xD
Wat is nu precies het probleem, ben je nog steeds boos dat die neger een grotere lul heeft dan jij of twijfel je mischien aan het feit dat zij bij jou heeft zitten faken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
n dat terwijl ze me gvd nog heeft laten klaarkomen door er over te vertellen toen we nog wat hadden... maar toen ik tijdens t rukken vroeg of ze die dikke lul niet miste dan, zei ze nee ik ben toch met jou :/ ff later ligt ze met m te neuken -_- doe dan niet zo schijnheilig man en zeg dat je uitgewoonde stinkkut behoefte heeft aan n neger van 2m met een pik van 3 xD
quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
Net goed, wees maar blij dat ik je ex niet bent, ik had minstens 2 grote lullen opgezocht, om dan een foto van die pikken naar je op te sturen met de mededeling dat ik eindelijk weereens echt goede seks had gehad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:26 schreef LelijKnap het volgende:
2 lullen tegelijkertijd?!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Net goed, wees maar blij dat ik je ex niet bent, ik had minstens 2 grote lullen opgezocht, om dan een foto van die pikken naar je op te sturen met de mededeling dat ik eindelijk weereens echt goede seks had gehad.
Minstens in dit gevalquote:
o ok, wilde al bijna sorry zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:20 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Klein detail; it was a huge ass black guy.
Dat jij fok!s grootste slet bent was al begrepen. Wat is je punt ? Waarom zou je je ex zoiets aandoen ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Net goed, wees maar blij dat ik je ex niet bent, ik had minstens 2 grote lullen opgezocht, om dan een foto van die pikken naar je op te sturen met de mededeling dat ik eindelijk weereens echt goede seks had gehad.
Betwijfel nu waarom ze het heeft uitgemaakt. Misschien kreeg ze door onze gesprekken erover weer zin in die lulquote:Op vrijdag 14 september 2012 04:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wat is nu precies het probleem, ben je nog steeds boos dat die neger een grotere lul heeft dan jij of twijfel je mischien aan het feit dat zij bij jou heeft zitten faken?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat jij fok!s grootste slet bent was al begrepen. Wat is je punt ? Waarom zou je je ex zoiets aandoen ?
Ik heb haar niks aangedaan (Hoe denken jullie hier over) ... Kan me inderdaad voorstellen dat je jezelf voor lul wilt zetten door twee grote lullen te nemen puur om je ex te kwetsen. Leuk natuurlijk als die ex op een gegeven moment over je heen is en jij een slet blijft die later aan haar nieuwe vriendje kan verantwoorden dat ze er één is, want die foto's + het bericht zullen natuurlijk niet onbekend blijven voor haar toekomstige manquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat je ex gedaan heeft he?
Ik kan mij situaties voorstellen waarbij dit ontzettend bevredigend (no pun) kan zijn.
Ik zou geen 2 grote lullen nemen om mijn ex te kwetsen, ik zou 2 grote lullen nemen omdat ik het lekker vind.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb haar niks aangedaan (Hoe denken jullie hier over) ... Kan me inderdaad voorstellen dat je jezelf voor lul wilt zetten door twee grote lullen te nemen puur om je ex te kwetsen. Leuk natuurlijk als die ex op een gegeven moment over je heen is en jij een slet blijft die later aan haar nieuwe vriendje kan verantwoorden dat ze er één is, want die foto's + het bericht zullen natuurlijk niet onbekend blijven voor haar toekomstige man
Zoals erodome het zei kwam het over alsof dat ze het zou doen om dr ex (mij) te kwetsen. Dat ze het lekker vind is bijkomend. Dat zou het mijns inziens zeer sletterig maken. Als je het doet puur voor het genot ook, maar ook dat is persoonlijk. Gelukkig zijn vrouwen in staat zelf in te vullen of ze een slet zijn of niet. Lang leve de subjectiviteit, hèquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou geen 2 grote lullen nemen om mijn ex te kwetsen, ik zou 2 grote lullen nemen omdat ik het lekker vind.
Maakt je dat een slet dan?
En waarom zou ik dat in HEMELSNAAM uit moeten leggen aan een toekomstige vriend? Alsof ik alles vertel wat ik ooit uitgespookt heb als ik een nieuwe vriend krijg.
Even voor mijn beeldvorming, hoe oud ben jij?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Zneeser het volgende:
Volgens mij wordt het toch wel eens tijd dat jij dingen los leert laten. Hoe groot of klein ze ook mogen zijn.
Kalm aan jij, ben er gister pas achtergekomen....quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Zneeser het volgende:
Volgens mij wordt het toch wel eens tijd dat jij dingen los leert laten. Hoe groot of klein ze ook mogen zijn.
Seriously dude, er is zoveel mis met jouw wereldbeeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zoals erodome het zei kwam het over alsof dat ze het zou doen om dr ex (mij) te kwetsen. Dat ze het lekker vind is bijkomend. Dat zou het mijns inziens zeer sletterig maken. Als je het doet puur voor het genot ook, maar ook dat is persoonlijk. Gelukkig zijn vrouwen in staat zelf in te vullen of ze een slet zijn of niet. Lang leve de subjectiviteit, hè
Uiteraard ga je het niet vertellen, want blijkbaar is het iets wat je vriend/man niet leuk zou vinden... Toch een beetje bang dat ie je een slet zou vinden ?
Het is je EX. Boeien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kalm aan jij, ben er gister pas achtergekomen....
So?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kalm aan jij, ben er gister pas achtergekomen....
Dit. En dat geldt ook als je een nieuwe vriend/vriendin krijgt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef Zneeser het volgende:
[..]
So?
Twee maanden na de breuk.
Serieus, soms is het beter om bepaalde dingen niet te weten.
Ik zeg nergens dat je het zou willen delen ? Waarom je dat niet wilt spreekt voor zich. Een maagd of iemand met één of twee ex-bedpartners, zou daar wat minder problemen mee hebben, me dunkt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Seriously dude, er is zoveel mis met jouw wereldbeeld.
Waarom zou ik mijn seksleven uit het verleden willen delen met een huidige vriend? Dat boeit toch geen flikker, dat DOET er toch niet toe?
Wat schiet je er mee op om je huidige partner te vertellen over de seks die je in het verleden gehad hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je het zou willen delen ? Waarom je dat niet wilt spreekt voor zich. Een maagd of iemand met één of twee ex-bedpartners, zou daar wat minder problemen mee hebben, me dunkt.
En hoezo doet het er niet toe ? Verleden is verleden ? Iemands verleden verteld veel over iemand imo...
Klopt. Snap ook niet zo goed waarom ik niet over haar heen kom eigenlijk... was volgens mij niet eens verliefd en hield ook niet super veel van d'r. Misschien omdat ik sinds haar maar een iemand anders heb gehad... eenzaam ben... dunno..quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef Zneeser het volgende:
[..]
So?
Twee maanden na de breuk.
Serieus, soms is het beter om bepaalde dingen niet te weten.
[EDIT] Trouwens, hoeveel moeite doe jij om overal achter te komen? Ook niet echt goed, he. Zo kun je nooit verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |