Ik verwacht juist dat ze wat met een ander doet... maar in hoeverre ik dit kan/mag accepteren is voor mij de vraag waar het om gaat...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:35 schreef trovey het volgende:
Wat verwacht je dan...dat ze maar geen relatie met een ander aanknoopt omdat het ooit weer eens aan zou kunnen gaan tussen jullie....wie weet over 20 jaar?
Klopt inderdaad. In de eerste weken interesseerde met het vrij weinig maar het begint meer en meer te knagen, waarschijnlijk omdat de kans met de tijd meegroeid/t...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:36 schreef Scuidward het volgende:
De periode zal, zeker als het een relatief korte tijd betreft, zeker een factor van belang zijn. In jouw situatie, je bent er behoorlijk mee bezig, lijkt me alles al snel zwaar kut. Denk dat ik zelf nog wel zo goed kan relativeren dat uit ook echt uit is, want je hebt geen 'pauze'.
Je kunt niets eisen....als je niet kunt accepteren dat ze iemand anders gehad heeft dan gaat het verhaal verder niet door met jullie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik verwacht juist dat ze wat met een ander doet... maar in hoeverre ik dit kan/mag accepteren is voor mij de vraag waar het om gaat...
Hoeverre je het kan accepteren, geen idee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik verwacht juist dat ze wat met een ander doet... maar in hoeverre ik dit kan/mag accepteren is voor mij de vraag waar het om gaat...
Mijn kijk op vrouwen ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
Sinds het uit is met je ex, nou ja, eigenlijk al sinds je topic dat je problemen had met haar, zie ik je regelmatig rare posts maken over vrouwen. Misschien moet je daar eens aan werken voor je überhaupt een nieuwe relatie overweegt.
Knap... hoe negeer jij dat dan ? Is je ego sterk genoeg ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:38 schreef Flurry het volgende:
Ik zou het niet willen weten, niet vragen, gewoon negeren. Je gaat samen verder en wat daarvoor/-tussen gebeurt is speelt geen rol. Zo zou ik het zien.
Dat begin ik me steeds meer te beseffen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
Dus gevoelsmatig is het helemaal niet uit.
Als ik er niet mee zou kunnen omgaan inderdaad. Dan zou het zaak zijn zo snel mogelijk een herstel te regelen. Probleem is echter dat ik wil dat zij de eerste stap zet, en die lijkt maar niet gezet te worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt niets eisen....als je niet kunt accepteren dat ze iemand anders gehad heeft dan gaat het verhaal verder niet door met jullie.
Heeft niks met ego te maken. Als je het gevoel hebt dat je de ware voor elkaar bent, dan doet de rest er niet meer toe. Als je dat gevoel niet hebt moet je er sowieso niet aan beginnen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:47 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Knap... hoe negeer jij dat dan ? Is je ego sterk genoeg ?
Heeft ze goede redenen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:50 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Als ik er niet mee zou kunnen omgaan inderdaad. Dan zou het zaak zijn zo snel mogelijk een herstel te regelen. Probleem is echter dat ik wil dat zij de eerste stap zet, en die lijkt maar niet gezet te worden.
In hoeverre is dat relevant ? Heeft verder totaal geen rol gespeeld bij de breuk...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:48 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dit topic lijkt me toch wel relevante achtergrondinformatie:
Vriendin heeft een enorme lul gehad
We zijn uit elkaar gegaan omdat:quote:
Omdat het aangeeft dat jij toch wel erge moeite hebt met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:50 schreef Dumbless het volgende:
[..]
In hoeverre is dat relevant ? Heeft verder totaal geen rol gespeeld bij de breuk...
Ah, het is dus geen knallende ruzie geweest. Ja, als ze zelf ook al zo'n balletje heeft opgegooid kan ik me goed voorstellen dat je het niet van je af kan zetten. Dan is het voor jou enkel de vraag, ga ik me echt volledig op haar focussen of gun ik mezelf óók die kans op een andere relatie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |