abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114506282
Stel je gaat uit elkaar met (min of meer) wederzijdse acceptatie en komen later weer bij elkaar terug, is het voor jou dan relevant wat de ander in de tussentijd heeft uitgespookt op sexueel gebied ?
Welke factoren wegen hierin mee voor jou ? De periode/tijdsduur dat het uit was ? Of jij überhaupt wel echt achter de breuk stond en dat het mentaal moeilijk te verkroppen wordt dat de ander dingen heeft gedaan terwijl jij nog naar haar verlangde ? Of ligt het er aan of jijzelf wat hebt gedaan ? Of gaat het er enkel om dat je genoeg geeft om de ander en het als niet relevant ziet ?

Momenteel zie ik geen opening voor hervatting voor een relatie met mijn ex, waar het net twee maanden mee uit is, maar ik zou het ergens wel graag willen. Nu vraag ik me af, dat als 't ooit zover zou komen, in hoeverre ik daar mee mag/moet zitten.... en hoe ik het nu voor mezelf moet blokkeren me af te vragen of ze met andere neukt.
pi_114506330
Wat verwacht je dan...dat ze maar geen relatie met een ander aanknoopt omdat het ooit weer eens aan zou kunnen gaan tussen jullie....wie weet over 20 jaar? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114506338
Uit is uit.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:36:23 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_114506343
De periode zal, zeker als het een relatief korte tijd betreft, zeker een factor van belang zijn. In jouw situatie, je bent er behoorlijk mee bezig, lijkt me alles al snel zwaar kut. Denk dat ik zelf nog wel zo goed kan relativeren dat uit ook echt uit is, want je hebt geen 'pauze'.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:37:40 #5
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114506387
Sinds het uit is met je ex, nou ja, eigenlijk al sinds je topic dat je problemen had met haar, zie ik je regelmatig rare posts maken over vrouwen. Misschien moet je daar eens aan werken voor je überhaupt een nieuwe relatie overweegt.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:38:42 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_114506412
Ik zou het niet willen weten, niet vragen, gewoon negeren. Je gaat samen verder en wat daarvoor/-tussen gebeurt is speelt geen rol. Zo zou ik het zien.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_114506520
Niet zo zeuren TS.

Als je er zo naar kijkt geef ik het weinig kans. Uit is uit.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114506579
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:35 schreef trovey het volgende:
Wat verwacht je dan...dat ze maar geen relatie met een ander aanknoopt omdat het ooit weer eens aan zou kunnen gaan tussen jullie....wie weet over 20 jaar? :+
Ik verwacht juist dat ze wat met een ander doet... maar in hoeverre ik dit kan/mag accepteren is voor mij de vraag waar het om gaat...
  Forum Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 19:46:07 #9
232445 crew  Specularium
pi_114506606
Dus gevoelsmatig is het helemaal niet uit.
pi_114506617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:36 schreef Scuidward het volgende:
De periode zal, zeker als het een relatief korte tijd betreft, zeker een factor van belang zijn. In jouw situatie, je bent er behoorlijk mee bezig, lijkt me alles al snel zwaar kut. Denk dat ik zelf nog wel zo goed kan relativeren dat uit ook echt uit is, want je hebt geen 'pauze'.
Klopt inderdaad. In de eerste weken interesseerde met het vrij weinig maar het begint meer en meer te knagen, waarschijnlijk omdat de kans met de tijd meegroeid/t...
Ik vraag me af of ik het zou kunnen relativeren.
pi_114506625
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Ik verwacht juist dat ze wat met een ander doet... maar in hoeverre ik dit kan/mag accepteren is voor mij de vraag waar het om gaat...
Je kunt niets eisen....als je niet kunt accepteren dat ze iemand anders gehad heeft dan gaat het verhaal verder niet door met jullie.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:46:43 #12
203089 Scuidward
pi_114506627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Hoeverre je het kan accepteren, geen idee.

Hoeverre je het moet accepteren, je moet het accepteren want ze gaat zoals eerder al gezegd is niet in een gewillige pose in bed liggen de komende 20 jaar.
pi_114506644
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
Sinds het uit is met je ex, nou ja, eigenlijk al sinds je topic dat je problemen had met haar, zie ik je regelmatig rare posts maken over vrouwen. Misschien moet je daar eens aan werken voor je überhaupt een nieuwe relatie overweegt.
Mijn kijk op vrouwen ?
pi_114506660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:38 schreef Flurry het volgende:
Ik zou het niet willen weten, niet vragen, gewoon negeren. Je gaat samen verder en wat daarvoor/-tussen gebeurt is speelt geen rol. Zo zou ik het zien.
Knap... hoe negeer jij dat dan ? Is je ego sterk genoeg ?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:48:11 #15
351921 CruellaDeVil
pi_114506666
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:47 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Mijn kijk op vrouwen ?
Ja.
pi_114506677
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
Dus gevoelsmatig is het helemaal niet uit.
Dat begin ik me steeds meer te beseffen...
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:48:55 #17
351921 CruellaDeVil
pi_114506688
Dit topic lijkt me toch wel relevante achtergrondinformatie:
Vriendin heeft een enorme lul gehad
pi_114506714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Je kunt niets eisen....als je niet kunt accepteren dat ze iemand anders gehad heeft dan gaat het verhaal verder niet door met jullie.
Als ik er niet mee zou kunnen omgaan inderdaad. Dan zou het zaak zijn zo snel mogelijk een herstel te regelen. Probleem is echter dat ik wil dat zij de eerste stap zet, en die lijkt maar niet gezet te worden.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:50:36 #19
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_114506720
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:47 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Knap... hoe negeer jij dat dan ? Is je ego sterk genoeg ?
Heeft niks met ego te maken. Als je het gevoel hebt dat je de ware voor elkaar bent, dan doet de rest er niet meer toe. Als je dat gevoel niet hebt moet je er sowieso niet aan beginnen natuurlijk :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:50:40 #20
203089 Scuidward
pi_114506723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:50 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Als ik er niet mee zou kunnen omgaan inderdaad. Dan zou het zaak zijn zo snel mogelijk een herstel te regelen. Probleem is echter dat ik wil dat zij de eerste stap zet, en die lijkt maar niet gezet te worden.
Heeft ze goede redenen?
pi_114506727
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:48 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dit topic lijkt me toch wel relevante achtergrondinformatie:
Vriendin heeft een enorme lul gehad
In hoeverre is dat relevant ? Heeft verder totaal geen rol gespeeld bij de breuk...
pi_114506881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:50 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Heeft ze goede redenen?
We zijn uit elkaar gegaan omdat:

- Ze niet in een relatie wilde zijn/met haarzelf in de knoop zit
- Ik geen werk/school, etc had wat haar behoorlijk irriteerde
- Verliefdheid wegebde om bovengenoemde redenen

Ze wilde bij me blijven omdat:

- Ze houd van me
- Niemand kende haar zo goed als ik
-

Zij had het in eerste instantie veel zwaarder met de breuk. Ook heeft zij in de relatie veel meer gehouden van mij dan ik van haar. Ik kon mezelf niet geven omdat ik gevoelsmatig nog half in mijn vorige relatie zat. Nu twee maanden single zijn heeft mij echter doen realiseren dat ik eigenlijk ook wel heel erg van haar houd.
Maar goed, ze heeft net na de breuk aangegeven dat het miss weer wat kon worden als 'zij het mentaal op een rijtje zou hebben, en ik daar buiten'. Ik heb het meeste nu weer goed geregeld en begin me nu af te vragen hoe serieus de kans op een hereniging nog is. Toen ze de aanzet gaf om het uit te maken had ze ook nog vermeld dat ze er niet helemaal achter stond maar ik heb ons samen overtuigd er toch een punt achter te zetten. Haar gedrag van toen deed me ook steeds minder interesse in haar hebben.
Verder laat ik me erg lijden door berichten van haar op FB, zoals b.v.: "Forgetting somebody you love is like remembering someone you never met". Ik weet niet of ik näief ben te denken dat het nog wat kan worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2012 19:59:22 ]
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:57:39 #23
351921 CruellaDeVil
pi_114506897
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:50 schreef Dumbless het volgende:

[..]

In hoeverre is dat relevant ? Heeft verder totaal geen rol gespeeld bij de breuk...
Omdat het aangeeft dat jij toch wel erge moeite hebt met dit soort dingen.
Je kon er al niet tegen de details van het seksleven van je toenmalige vriendin van nog voor ze jou überhaupt had leren kennen. Al heb jij als ik het mij goed herinner wel lopen aandringen op die details... Nu open je een topic met hoe met seksuele ervaringen tussen twee relaties in om te gaan. Ik vind het er sterk op wijzen dat jij jezelf alweer samen ziet met haar, maar van jezelf weet dat mocht dit ooit gebeuren je hier enorme moeite mee zult hebben. Je geschiedenis op dit vlak lijkt mij dus vrij relevant voor de adviesgeving.
pi_114506917
Ik denk dat je in je TT moet aangeven waar je topic over gaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:58:52 #25
203089 Scuidward
pi_114506928
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef Dumbless het volgende:

[..]

-ingekort
Ah, het is dus geen knallende ruzie geweest. Ja, als ze zelf ook al zo'n balletje heeft opgegooid kan ik me goed voorstellen dat je het niet van je af kan zetten. Dan is het voor jou enkel de vraag, ga ik me echt volledig op haar focussen of gun ik mezelf óók die kans op een andere relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')