abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112116664
een paar weken geleden belandde ik, tot mijn spijt, met mijn vriendin in een gesprek dat ging over de grootste lul die ze gehad heeft. Nu raad je het al, het is niet de mijne. Het betrof een lul van circa 24 centimeter met een enorme omtrek, die ze tweemaal gehad heeft. Ik kan het niet verduidelijken in centimers, maar haar duim en wijsvinger waren ver van elkaar verwijderd toen ze de omtrek probeerde aan te duiden. Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.

Waarom we het hier over hadden en waarom ik het wilde weten en waarom zij het vertelde is hier niet de kwestie. Waar ik sindsdien wel mee zit: ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik voel me sindsdien een stuk kleiner (met een 'slechte' 17/18 cm lang en ietswat bredere omtrek dan gemiddeld). Dit besef betekend overigens niet dat ik nu het idee hebt dat ze niet van mij geniet, maar wel dat ze niet zoveel kan genieten als ze wellicht al eens gedaan heeft of zou willen.
Ze is in haar leven één keer vaginaal klaargekomen maar dat was niet met deze. Ze wilde niet zeggen wie het was (zou ik niet willen weten, dus waarschijnelijk haar ex).

Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat ( ) moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.

Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.

Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd. Ik weet dat het spieren betreft die uit en terugtrekken, maar toch zet ik mij vraagtekens bij de theorie dat alles weer terugvalt naar hoe het was. Tevens gaf ze aan dat ze gebloed heeft, wat een (haar)scheur kan aanduiden. En zoals ik al eerder aangaf, na eventjes penentreren voel je een stuk minder. Nu heb ik met niet veel vrouwen (2 voor haar die behoorlijke sletjes waren) sex gehad dus ik heb moeite met vergelijken en het bepalen van haar strakheid.

De rede van dit topic is dat ik graag wat duidelijkheid zou ontvangen m.b.t. dit hartversnellende onderwerp. Ik ben me er van bewust dat dit overkomt als een onzeker-puber-topic, maar anderzijds is een lul die zij heeft gehad ook niet heel normaal.

Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.

[ Bericht 33% gewijzigd door stbabylon op 31-05-2012 14:46:43 (op terug gezet) ]
  maandag 28 mei 2012 @ 09:58:30 #2
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_112116753
Goed verhaal.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_112116773
Wat een misleidende titel zeg :P
pi_112116793
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:59 schreef Suc het volgende:
Wat een misleidende titel zeg :P
Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 10:01:36 ]
pi_112116833
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?
Ik moest ook denken dat je vriendin eerst iemands vriend was geweest.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:03:52 #6
246140 Klipnap
Petrowh <3
  maandag 28 mei 2012 @ 10:06:41 #7
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_112116898
TS neukt met een ladyboy ;(
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_112116941
:') Waar is de titel-edit knop |:(
216 views in 15 min :/

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 10:10:42 ]
pi_112116999
Je kan 2 dingen doen:
- je er je druk over blijven maken, en ondertussen kan je er toch niets aan veranderen
- gewoon genieten van je vriendin

Aan jou de keuze.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:15:13 #10
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_112117067
hoe ga je dat doen als jullie ooit kinderen nemen? Ga je dan de hele tijd denken aan dat kinderhoofdje dat er door is gekomen? Want dat is nog wel een stukje groter dan die lul.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_112117121
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
pi_112117161
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
hoe ga je dat doen als jullie ooit kinderen nemen? Ga je dan de hele tijd denken aan dat kinderhoofdje dat er door is gekomen? Want dat is nog wel een stukje groter dan die lul.
Ze vergeleek het wel met de angst voor een bevalling toen ze die lul zag. Niet dat ze ooit bevallen is...
Maar baren doet pijn, deze lul was niet niet fijn. En is het niet zo dat na een bevalling, de vagina idd minder strak is ? Zit misschien ook een stukje frustratie bij, dat ze zich überhaupt heeft laten nemen door deze kerel. Klein detail; it was a huge ass black guy.
Ben geen racist, heck, ik geloof niet eens in het concept van ras onder de mensheid, maar je zoekt het bij hen toch wel op, zo een grote lul. Tevens ging het ook enkel om de sex.
pi_112117195
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef 30yearoldvirgin het volgende:

[..]

Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
Ik heb het idee dat hij wel graag bereden werd...
  maandag 28 mei 2012 @ 10:22:14 #14
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112117208
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:20 schreef Dumbless het volgende:
Klein detail; it was a huge ass black guy.
Ben geen racist, heck, ik geloof niet eens in het concept van ras onder de mensheid, maar je zoekt het bij hen toch wel op, zo een grote lul. Tevens ging het ook enkel om de sex.

Dit is totaal niet relevant en mag je dus editten en verwijderen voor je hier alleen maar gezeik om krijgt.

En hou alsjeblieft op met je vriendin meer proberen te 'vullen' dat is echt het punt van seks niet, als het voorspel maar goed is en je niet alleen in missionarisstandje gaat kan er weinig mis zijn.
pi_112117227
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan 2 dingen doen:
- je er je druk over blijven maken, en ondertussen kan je er toch niets aan veranderen
- gewoon genieten van je vriendin

Aan jou de keuze.
Dus mijn conclusies zijn wel (mogelijk) correct...(?)
En genieten doe ik nog wel. Ik kan het verhaal zelfs implementeren in mijn fantasieën... I can be sick like that.
pi_112117251
Het verhaal is duidelijk in ieder geval. Ik weet niet of het allemaal wel zo zinvol is. Je kunt er wel een soort consumentenbondtest van koffiezetapparaten van gaan maken, maar dat heeft alleen zin als je ook daadwerkelijk een keuze daartussen gaat maken. Dat lijkt me niet aan de orde.
pi_112117261
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dit is totaal niet relevant en mag je dus editten en verwijderen voor je hier alleen maar gezeik om krijgt.

En hou alsjeblieft op met je vriendin meer proberen te 'vullen' dat is echt het punt van seks niet, als het voorspel maar goed is en je niet alleen in missionarisstandje gaat kan er weinig mis zijn.
Daarom had ik het inderdaad ook niet in de OP gezet. Maar aan de andere kant, ik wil wel eerlijk blijven over hoe ik er tegenaan kijk. Als ik dat negeer doe ik mijn topic misschien teniet.
Missionaris is de lol voor mij snel van af ja. Doggy geeft een veel strakker gevoel en geniet ze ook vele male meer van. Wat dan weer niet eens kon met die kerel.
Maar waar gaat seks wel om ? En ik doel dan speficiek op het penentreren. Niet over dat ze klaar kan komen (spuitend) na lik en vingerwerk.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 10:28:05 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 10:30:24 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112117372
quote:
Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd.
Na 2x seks? :')
  maandag 28 mei 2012 @ 10:31:22 #19
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112117386
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Bovendien krimpt het weer naar normale grootte na een baby en dan scheur/bloed je ook :')
pi_112117396
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een verschil zal maken met 100 keer, mocht er iets gescheurd zijn in ieder geval.
pi_112117399
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:24 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Missionaris is de lol voor mij snel van af ja. Doggy geeft een veel strakker gevoel en geniet ze ook vele male meer van. Wat dan weer niet eens kon met die kerel.
Jij weet echt veel te veel over het sexleven van je vriendin met d'r ex(en). Je bent wel een beetje zwakzinnig en onzeker als je daarnaar gaat vragen.
pi_112117414
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Bovendien krimpt het weer naar normale grootte na een baby en dan scheur/bloed je ook :')
Dat zeggen vrouwen zelf vaak inderdaad. Of dat werkelijk zo is, ik zou daar wel graag eens wetenschappelijke bevestiging van willen lezen.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:33:28 #23
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112117424
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:32 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Dat zeggen vrouwen zelf vaak inderdaad. Of dat werkelijk zo is, ik zou daar wel graag eens wetenschappelijke bevestiging van willen lezen.
Man man man, google eens :')
pi_112117451
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Jij weet echt veel te veel over het sexleven van je vriendin met d'r ex(en). Je bent wel een beetje zwakzinnig en onzeker als je daarnaar gaat vragen.
De interesse en nieuwschierigheid maken mij niet zwak, dat ik de antwoorden op mijn nieuwschierigheid niet goed kan handelen wel. Verder had ik al wat signalen van haar opgevangen, waarna het negeren van de vragen moeilijk blijft.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 10:37:12 ]
pi_112117461
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Man man man, google eens :')
What u think, al lang en breed gedaan...
welke zoektermen gebruik jij ?
pi_112117496
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:34 schreef Dumbless het volgende:

[..]

De interesse en nieuwschierigheid maken mij niet zwak, dat ik de antwoorden op mijn nieuwschierigheid niet goed kan handelen wel. Verder had ik al wat signalen van haar opgevangen, waarna het negeren van de vragen moeilijk blijft.
Signalen dat je minder goed in bed bent dan haar exen? _O- Poor thing
pi_112117529
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:23 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Dus mijn conclusies zijn wel (mogelijk) correct...(?)
En genieten doe ik nog wel. Ik kan het verhaal zelfs implementeren in mijn fantasieën... I can be sick like that.
Er bestaat altijd een kans dat ze seks met een ander lekkerder/beter vond. Maar dat heeft weinig met de grote van de lul te maken. Maar ze is nu met jou, dus je zal wel iets goed doen. Je kan je altijd druk blijven maken over dat eerste, of je kan gewoon blij zijn met het 2de.
pi_112117582
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Signalen dat je minder goed in bed bent dan haar exen? _O- Poor thing
Troll een end op...
Ik spreek nergens over exen, behalve dat ik vermoed dat een van haar exen haar vaginaal heeft laten klaarkomen. Verder ben ik twee van de zes die haar heeft kunnen laten spuiten. Al kan dat ook weer ontwikkelingsgebonden zijn. Uiteindelijk ben ik iig niet bang dat ik minder goed ben dan haar exen. Ik sta alleen angstig tegenover die ene kerel en het idee dat ze permanent wijder geworden is.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:42:56 #29
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_112117613
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:

[..]

What u think, al lang en breed gedaan...
welke zoektermen gebruik jij ?
"terugkrimpen vagina na bevalling"
pi_112117621
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Er bestaat altijd een kans dat ze seks met een ander lekkerder/beter vond. Maar dat heeft weinig met de grote van de lul te maken. Maar ze is nu met jou, dus je zal wel iets goed doen. Je kan je altijd druk blijven maken over dat eerste, of je kan gewoon blij zijn met het 2de.
Uiteraard. Vind het wel moeilijk om mijn naïve ego te vermelden dat ik niet nummer 1 kan zijn.
Waarschijnlijk ook de rede waarom vele een maagd willen :P
pi_112117661
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:41 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Troll een end op...
Ik spreek nergens over exen, behalve dat ik vermoed dat een van haar exen haar vaginaal heeft laten klaarkomen. Verder ben ik twee van de zes die haar heeft kunnen laten spuiten. Al kan dat ook weer ontwikkelingsgebonden zijn. Uiteindelijk ben ik iig niet bang dat ik minder goed ben dan haar exen. Ik sta alleen angstig tegenover die ene kerel en het idee dat ze permanent wijder geworden is.
Okee man. :')
pi_112117750
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

"terugkrimpen vagina na bevalling"
Op de eerste pagina, zie ik één wikipedialink waar in een zin staat vermeld; "Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang." Wikipedia is voor mij geen wetenschappelijke bron..
Alle andere pagina's zijn topics op forums waar het issue besproken wordt.
pi_112117761
Sommige vrouwen hebben nou eenmaal dat ze na een tijdje van binnen helemaal week worden. Ik vind dat nooit zo'n punt, is alleen maar aanleiding om lang en hard tekeer te gaan. Dat heeft ook niet zoveel met grootte te maken, een vriend van me vertelde ooit dat hij ook net kennis had gemaakt met dat fenomeen en ik weet uit betrouwbare bron dat hij echt heel flink geschapen is. Je kunt daardoor ook een beetje varieren en andere hoeken maken. Talloze mogelijkheden en één 'beperking' en jij focust daarop, tja......
  maandag 28 mei 2012 @ 10:52:21 #34
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_112117821
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef 30yearoldvirgin het volgende:

[..]

Geen idee, maar die lul van hem was wel zo groot, daar kreeg een paard de hik van.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 28 mei 2012 @ 10:52:33 #35
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_112117826
Geniaal topic overigens
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_112117880
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Sommige vrouwen hebben nou eenmaal dat ze na een tijdje van binnen helemaal week worden. Ik vind dat nooit zo'n punt, is alleen maar aanleiding om lang en hard tekeer te gaan. Dat heeft ook niet zoveel met grootte te maken, een vriend van me vertelde ooit dat hij ook net kennis had gemaakt met dat fenomeen en ik weet uit betrouwbare bron dat hij echt heel flink geschapen is. Je kunt daardoor ook een beetje varieren en andere hoeken maken. Talloze mogelijkheden en één 'beperking' en jij focust daarop, tja......
'Hebben nou eenmaal' ? Dat gebeurd zomaar, of liggen daar factoren aan ten grondslag ? Of, wat bedoel je eigenlijk met 'week worden' ? Letterlijk nat ?
  maandag 28 mei 2012 @ 11:02:56 #37
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112118107
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Op de eerste pagina, zie ik één wikipedialink waar in een zin staat vermeld; "Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang." Wikipedia is voor mij geen wetenschappelijke bron..
Alle andere pagina's zijn topics op forums waar het issue besproken wordt.
En vrouwen weten uiteraard zelf niet het beste hoe hun lichaam voor en na de bevalling voelde. Nee, dat weet de man met z'n, door een grote neger genomen, vriendin beter :')
pi_112118146
Vragen naar het 'verleden' van je vriendin is een fout die vele mensen maken. Het is een van de eerste regels waar je je aan moet houden in een relatie. Doe het niet. Niemand schiet er wat mee op. Probeer gewoon te genieten van de dingen zoals ze nu zijn.

En het zijn niet alleen mannen die dit doen. Ik moet mijn vriendin weleens dwingen om niet te vragen naar hoe mijn exen waren. Ik heb dat een keer gedaan en toen werd ze drie dagen depressief om iets (lichamelijks).
pi_112118157
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En vrouwen weten uiteraard zelf niet het beste hoe hun lichaam voor en na de bevalling voelde. Nee, dat weet de man met z'n, door een grote neger genomen, vriendin beter :')
En er zit uiteraard geen verschil in tussen wat jullie weten en wat jullie naar buiten brengen...
jullie zijn een belanghebbende partij..
Verder zijn er ook vrouwen die aangeven zelf (veel) minder te voelen, na of een bevalling of (vele) sexuele partners (met grote dingdongs).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 11:05:42 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 11:06:59 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112118211
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef Dumbless het volgende:

[..]

En er zit uiteraard geen verschil in tussen wat jullie weten en wat jullie naar buiten brengen...
jullie zijn een belanghebbende partij..
Ja inderdaad, het is één groot complot TS. We doen allemaal alsof er niks veranderd is terwijl er eigenlijk een vrachtwagen in kan parkeren, en elke man die dat van dichtbij heeft gezien en de wereld in probeert te brengen ruimen we uit de weg.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:09:28 #41
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112118261
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Verder zijn er ook vrouwen die aangeven zelf (veel) minder te voelen, na of een bevalling of (vele) sexuele partners (met grote dingdongs).
Stel je nou voor dat je vriendin na 2x seks hebben met die vent flink opgerekt is ( :') ), wat wou je daar aan gaan doen? Je vriendin naar een chirurg sturen om het strakker te laten maken? Die man opzoeken en gaan janken over dat ie je vriendin opgerekt heeft? Het uitmaken?
pi_112118300
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

We doen allemaal alsof
Je kan niet ontkennen dat dit een (excuus voor het generaliseren) een echt vrouwelijke bezigheid is...
pi_112118320
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Stel je nou voor dat je vriendin na 2x seks hebben met die vent flink opgerekt is ( :') ), wat wou je daar aan gaan doen? Je vriendin naar een chirurg sturen om het strakker te laten maken? Die man opzoeken en gaan janken over dat ie je vriendin opgerekt heeft? Het uitmaken?
Dat weet ik niet. Voor nu wil ik het gewoon weten.
Verder zou ze er zonder chirurgie ook iets aan kunnen doen d.m.v. oefeningen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 11:13:41 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 11:14:25 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112118354
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:12 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Voor nu wil ik het gewoon weten. Verder zou ze er zonder chirurgie ook iets aan kunnen doen d.m.v. oefeningen.
Je wil met zekerheid weten of die neger haar heeft opgerekt? Ik heb wel medelijden met je vriendin moet ik zeggen... Je zal maar een vriend hebben die zich hier mee bezig houdt en tot overmaat van ramp ook nog wil dat je zorgt dat je vagina weer strakker wordt :{ Heb je er wel eens over nagedacht dat ze wellicht nooit zo strak is geweest als jij graag zou willen? :{
pi_112118371
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef emokid het volgende:
Vragen naar het 'verleden' van je vriendin is een fout die vele mensen maken. Het is een van de eerste regels waar je je aan moet houden in een relatie. Doe het niet. Niemand schiet er wat mee op. Probeer gewoon te genieten van de dingen zoals ze nu zijn.

En het zijn niet alleen mannen die dit doen. Ik moet mijn vriendin weleens dwingen om niet te vragen naar hoe mijn exen waren. Ik heb dat een keer gedaan en toen werd ze drie dagen depressief om iets (lichamelijks).
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.
pi_112118382
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:54 schreef Dumbless het volgende:

[..]

'Hebben nou eenmaal' ? Dat gebeurd zomaar, of liggen daar factoren aan ten grondslag ? Of, wat bedoel je eigenlijk met 'week worden' ? Letterlijk nat ?
Nee, letterlijk slap. Dan wordt de weerstand ineens of in ieder geval vrij snel een stuk minder, en dat is geen kwestie van opwinding of dat die daarvoor nog niet voldoende was, maar gewoon een of andere fase die soms of vaak komt als je al een tijdje aan het neuken bent. Ik leidde uit je post af dat je daar zelf ook al kennis mee had gemaakt. Ook daarin zijn ze natuurlijk allemaal weer anders.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:15:53 #47
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112118392
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.
Wat word jij er beter van dan? Blijkbaar wordt je alleen maar onzeker.
pi_112118428
Dude. Je bent een ongelovelijke zeikerd. Je hebt overigens het recht niet om te zeggen dat zij oefeningen moet gaan doen om strakker te worden :') Gatverdamme, zo'n onzeker persoon als jou.. blegh

Neem aan dat als jij meerdere sekspartners had gehad, zij ook niet had zitten zeiken.

Wtf boeit het dat zij een 'grote neger lul' in zich heeft gehad, ze had zeker ook nog maagd moeten blijven voor je?
Hai :D
pi_112118435
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je wil met zekerheid weten of die neger haar heeft opgerekt? Ik heb wel medelijden met je vriendin moet ik zeggen... Je zal maar een vriend hebben die zich hier mee bezig houdt en tot overmaat van ramp ook nog wil dat je zorgt dat je vagina weer strakker wordt :{ Heb je er wel eens over nagedacht dat ze wellicht nooit zo strak is geweest als jij graag zou willen? :{
Ik heb haar er nog nooit mee geconfronteerd. Ik ga haar hier, om de redenen die jij geeft, niet mee lastig vallen. Dat ik zo sneu ben, hoeft zij ook niet te weten, natuurlijk.
pi_112118446
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Ik heb haar er nog nooit mee geconfronteerd. Ik ga haar hier, om de redenen die jij geeft, niet mee lastig vallen. Dat ik zo sneu ben, hoeft zij ook niet te weten, natuurlijk.
Dan zou ze je misschien gelijk dumpen.. Dus nee beter van niet.
Hai :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')