Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?quote:
Ik moest ook denken dat je vriendin eerst iemands vriend was geweest.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Je hoopte dat ik haar had laten neuken met iemand of dat ze was vreemdgegaan, of dat 't gefilmd was of zo ? Of je vind zo een lul niet enorm ?
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.
Ze vergeleek het wel met de angst voor een bevalling toen ze die lul zag. Niet dat ze ooit bevallen is...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
hoe ga je dat doen als jullie ooit kinderen nemen? Ga je dan de hele tijd denken aan dat kinderhoofdje dat er door is gekomen? Want dat is nog wel een stukje groter dan die lul.
Ik heb het idee dat hij wel graag bereden werd...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef 30yearoldvirgin het volgende:
[..]
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
Dit is totaal niet relevant en mag je dus editten en verwijderen voor je hier alleen maar gezeik om krijgt.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:20 schreef Dumbless het volgende:
Klein detail; it was a huge ass black guy.
Ben geen racist, heck, ik geloof niet eens in het concept van ras onder de mensheid, maar je zoekt het bij hen toch wel op, zo een grote lul. Tevens ging het ook enkel om de sex.
Dus mijn conclusies zijn wel (mogelijk) correct...(?)quote:Op maandag 28 mei 2012 10:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan 2 dingen doen:
- je er je druk over blijven maken, en ondertussen kan je er toch niets aan veranderen
- gewoon genieten van je vriendin
Aan jou de keuze.
Daarom had ik het inderdaad ook niet in de OP gezet. Maar aan de andere kant, ik wil wel eerlijk blijven over hoe ik er tegenaan kijk. Als ik dat negeer doe ik mijn topic misschien teniet.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is totaal niet relevant en mag je dus editten en verwijderen voor je hier alleen maar gezeik om krijgt.
En hou alsjeblieft op met je vriendin meer proberen te 'vullen' dat is echt het punt van seks niet, als het voorspel maar goed is en je niet alleen in missionarisstandje gaat kan er weinig mis zijn.
Ik denk niet dat het een verschil zal maken met 100 keer, mocht er iets gescheurd zijn in ieder geval.quote:
Jij weet echt veel te veel over het sexleven van je vriendin met d'r ex(en). Je bent wel een beetje zwakzinnig en onzeker als je daarnaar gaat vragen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:24 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Missionaris is de lol voor mij snel van af ja. Doggy geeft een veel strakker gevoel en geniet ze ook vele male meer van. Wat dan weer niet eens kon met die kerel.
Dat zeggen vrouwen zelf vaak inderdaad. Of dat werkelijk zo is, ik zou daar wel graag eens wetenschappelijke bevestiging van willen lezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bovendien krimpt het weer naar normale grootte na een baby en dan scheur/bloed je ook
Man man man, google eensquote:Op maandag 28 mei 2012 10:32 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen zelf vaak inderdaad. Of dat werkelijk zo is, ik zou daar wel graag eens wetenschappelijke bevestiging van willen lezen.
De interesse en nieuwschierigheid maken mij niet zwak, dat ik de antwoorden op mijn nieuwschierigheid niet goed kan handelen wel. Verder had ik al wat signalen van haar opgevangen, waarna het negeren van de vragen moeilijk blijft.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Jij weet echt veel te veel over het sexleven van je vriendin met d'r ex(en). Je bent wel een beetje zwakzinnig en onzeker als je daarnaar gaat vragen.
Signalen dat je minder goed in bed bent dan haar exen?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:34 schreef Dumbless het volgende:
[..]
De interesse en nieuwschierigheid maken mij niet zwak, dat ik de antwoorden op mijn nieuwschierigheid niet goed kan handelen wel. Verder had ik al wat signalen van haar opgevangen, waarna het negeren van de vragen moeilijk blijft.
Er bestaat altijd een kans dat ze seks met een ander lekkerder/beter vond. Maar dat heeft weinig met de grote van de lul te maken. Maar ze is nu met jou, dus je zal wel iets goed doen. Je kan je altijd druk blijven maken over dat eerste, of je kan gewoon blij zijn met het 2de.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:23 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Dus mijn conclusies zijn wel (mogelijk) correct...(?)
En genieten doe ik nog wel. Ik kan het verhaal zelfs implementeren in mijn fantasieën... I can be sick like that.
Troll een end op...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Signalen dat je minder goed in bed bent dan haar exen?Poor thing
"terugkrimpen vagina na bevalling"quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Dumbless het volgende:
[..]
What u think, al lang en breed gedaan...
welke zoektermen gebruik jij ?
Uiteraard. Vind het wel moeilijk om mijn naïve ego te vermelden dat ik niet nummer 1 kan zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Er bestaat altijd een kans dat ze seks met een ander lekkerder/beter vond. Maar dat heeft weinig met de grote van de lul te maken. Maar ze is nu met jou, dus je zal wel iets goed doen. Je kan je altijd druk blijven maken over dat eerste, of je kan gewoon blij zijn met het 2de.
Okee man.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:41 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Troll een end op...
Ik spreek nergens over exen, behalve dat ik vermoed dat een van haar exen haar vaginaal heeft laten klaarkomen. Verder ben ik twee van de zes die haar heeft kunnen laten spuiten. Al kan dat ook weer ontwikkelingsgebonden zijn. Uiteindelijk ben ik iig niet bang dat ik minder goed ben dan haar exen. Ik sta alleen angstig tegenover die ene kerel en het idee dat ze permanent wijder geworden is.
Op de eerste pagina, zie ik één wikipedialink waar in een zin staat vermeld; "Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang." Wikipedia is voor mij geen wetenschappelijke bron..quote:
Geen idee, maar die lul van hem was wel zo groot, daar kreeg een paard de hik van.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef 30yearoldvirgin het volgende:
[..]
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
'Hebben nou eenmaal' ? Dat gebeurd zomaar, of liggen daar factoren aan ten grondslag ? Of, wat bedoel je eigenlijk met 'week worden' ? Letterlijk nat ?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Sommige vrouwen hebben nou eenmaal dat ze na een tijdje van binnen helemaal week worden. Ik vind dat nooit zo'n punt, is alleen maar aanleiding om lang en hard tekeer te gaan. Dat heeft ook niet zoveel met grootte te maken, een vriend van me vertelde ooit dat hij ook net kennis had gemaakt met dat fenomeen en ik weet uit betrouwbare bron dat hij echt heel flink geschapen is. Je kunt daardoor ook een beetje varieren en andere hoeken maken. Talloze mogelijkheden en één 'beperking' en jij focust daarop, tja......
En vrouwen weten uiteraard zelf niet het beste hoe hun lichaam voor en na de bevalling voelde. Nee, dat weet de man met z'n, door een grote neger genomen, vriendin beterquote:Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Op de eerste pagina, zie ik één wikipedialink waar in een zin staat vermeld; "Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang." Wikipedia is voor mij geen wetenschappelijke bron..
Alle andere pagina's zijn topics op forums waar het issue besproken wordt.
En er zit uiteraard geen verschil in tussen wat jullie weten en wat jullie naar buiten brengen...quote:Op maandag 28 mei 2012 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En vrouwen weten uiteraard zelf niet het beste hoe hun lichaam voor en na de bevalling voelde. Nee, dat weet de man met z'n, door een grote neger genomen, vriendin beter
Ja inderdaad, het is één groot complot TS. We doen allemaal alsof er niks veranderd is terwijl er eigenlijk een vrachtwagen in kan parkeren, en elke man die dat van dichtbij heeft gezien en de wereld in probeert te brengen ruimen we uit de weg.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef Dumbless het volgende:
[..]
En er zit uiteraard geen verschil in tussen wat jullie weten en wat jullie naar buiten brengen...
jullie zijn een belanghebbende partij..
Stel je nou voor dat je vriendin na 2x seks hebben met die vent flink opgerekt is (quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Verder zijn er ook vrouwen die aangeven zelf (veel) minder te voelen, na of een bevalling of (vele) sexuele partners (met grote dingdongs).
Je kan niet ontkennen dat dit een (excuus voor het generaliseren) een echt vrouwelijke bezigheid is...quote:
Dat weet ik niet. Voor nu wil ik het gewoon weten.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat je vriendin na 2x seks hebben met die vent flink opgerekt is (), wat wou je daar aan gaan doen? Je vriendin naar een chirurg sturen om het strakker te laten maken? Die man opzoeken en gaan janken over dat ie je vriendin opgerekt heeft? Het uitmaken?
Je wil met zekerheid weten of die neger haar heeft opgerekt? Ik heb wel medelijden met je vriendin moet ik zeggen... Je zal maar een vriend hebben die zich hier mee bezig houdt en tot overmaat van ramp ook nog wil dat je zorgt dat je vagina weer strakker wordtquote:Op maandag 28 mei 2012 11:12 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Voor nu wil ik het gewoon weten. Verder zou ze er zonder chirurgie ook iets aan kunnen doen d.m.v. oefeningen.
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef emokid het volgende:
Vragen naar het 'verleden' van je vriendin is een fout die vele mensen maken. Het is een van de eerste regels waar je je aan moet houden in een relatie. Doe het niet. Niemand schiet er wat mee op. Probeer gewoon te genieten van de dingen zoals ze nu zijn.
En het zijn niet alleen mannen die dit doen. Ik moet mijn vriendin weleens dwingen om niet te vragen naar hoe mijn exen waren. Ik heb dat een keer gedaan en toen werd ze drie dagen depressief om iets (lichamelijks).
Nee, letterlijk slap. Dan wordt de weerstand ineens of in ieder geval vrij snel een stuk minder, en dat is geen kwestie van opwinding of dat die daarvoor nog niet voldoende was, maar gewoon een of andere fase die soms of vaak komt als je al een tijdje aan het neuken bent. Ik leidde uit je post af dat je daar zelf ook al kennis mee had gemaakt. Ook daarin zijn ze natuurlijk allemaal weer anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:54 schreef Dumbless het volgende:
[..]
'Hebben nou eenmaal' ? Dat gebeurd zomaar, of liggen daar factoren aan ten grondslag ? Of, wat bedoel je eigenlijk met 'week worden' ? Letterlijk nat ?
Wat word jij er beter van dan? Blijkbaar wordt je alleen maar onzeker.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.
Ik heb haar er nog nooit mee geconfronteerd. Ik ga haar hier, om de redenen die jij geeft, niet mee lastig vallen. Dat ik zo sneu ben, hoeft zij ook niet te weten, natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil met zekerheid weten of die neger haar heeft opgerekt? Ik heb wel medelijden met je vriendin moet ik zeggen... Je zal maar een vriend hebben die zich hier mee bezig houdt en tot overmaat van ramp ook nog wil dat je zorgt dat je vagina weer strakker wordtHeb je er wel eens over nagedacht dat ze wellicht nooit zo strak is geweest als jij graag zou willen?
Dan zou ze je misschien gelijk dumpen.. Dus nee beter van niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik heb haar er nog nooit mee geconfronteerd. Ik ga haar hier, om de redenen die jij geeft, niet mee lastig vallen. Dat ik zo sneu ben, hoeft zij ook niet te weten, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |