Okee man.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:41 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Troll een end op...
Ik spreek nergens over exen, behalve dat ik vermoed dat een van haar exen haar vaginaal heeft laten klaarkomen. Verder ben ik twee van de zes die haar heeft kunnen laten spuiten. Al kan dat ook weer ontwikkelingsgebonden zijn. Uiteindelijk ben ik iig niet bang dat ik minder goed ben dan haar exen. Ik sta alleen angstig tegenover die ene kerel en het idee dat ze permanent wijder geworden is.
Op de eerste pagina, zie ik één wikipedialink waar in een zin staat vermeld; "Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang." Wikipedia is voor mij geen wetenschappelijke bron..quote:
Geen idee, maar die lul van hem was wel zo groot, daar kreeg een paard de hik van.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef 30yearoldvirgin het volgende:
[..]
Seriously, lustte die "vriend" ook graag suikerklontjes en ging ie graag een stukje met 'r draven?
'Hebben nou eenmaal' ? Dat gebeurd zomaar, of liggen daar factoren aan ten grondslag ? Of, wat bedoel je eigenlijk met 'week worden' ? Letterlijk nat ?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Sommige vrouwen hebben nou eenmaal dat ze na een tijdje van binnen helemaal week worden. Ik vind dat nooit zo'n punt, is alleen maar aanleiding om lang en hard tekeer te gaan. Dat heeft ook niet zoveel met grootte te maken, een vriend van me vertelde ooit dat hij ook net kennis had gemaakt met dat fenomeen en ik weet uit betrouwbare bron dat hij echt heel flink geschapen is. Je kunt daardoor ook een beetje varieren en andere hoeken maken. Talloze mogelijkheden en één 'beperking' en jij focust daarop, tja......
En vrouwen weten uiteraard zelf niet het beste hoe hun lichaam voor en na de bevalling voelde. Nee, dat weet de man met z'n, door een grote neger genomen, vriendin beterquote:Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Op de eerste pagina, zie ik één wikipedialink waar in een zin staat vermeld; "Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang." Wikipedia is voor mij geen wetenschappelijke bron..
Alle andere pagina's zijn topics op forums waar het issue besproken wordt.
En er zit uiteraard geen verschil in tussen wat jullie weten en wat jullie naar buiten brengen...quote:Op maandag 28 mei 2012 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En vrouwen weten uiteraard zelf niet het beste hoe hun lichaam voor en na de bevalling voelde. Nee, dat weet de man met z'n, door een grote neger genomen, vriendin beter
Ja inderdaad, het is één groot complot TS. We doen allemaal alsof er niks veranderd is terwijl er eigenlijk een vrachtwagen in kan parkeren, en elke man die dat van dichtbij heeft gezien en de wereld in probeert te brengen ruimen we uit de weg.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef Dumbless het volgende:
[..]
En er zit uiteraard geen verschil in tussen wat jullie weten en wat jullie naar buiten brengen...
jullie zijn een belanghebbende partij..
Stel je nou voor dat je vriendin na 2x seks hebben met die vent flink opgerekt is (quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Verder zijn er ook vrouwen die aangeven zelf (veel) minder te voelen, na of een bevalling of (vele) sexuele partners (met grote dingdongs).
Je kan niet ontkennen dat dit een (excuus voor het generaliseren) een echt vrouwelijke bezigheid is...quote:
Dat weet ik niet. Voor nu wil ik het gewoon weten.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat je vriendin na 2x seks hebben met die vent flink opgerekt is (), wat wou je daar aan gaan doen? Je vriendin naar een chirurg sturen om het strakker te laten maken? Die man opzoeken en gaan janken over dat ie je vriendin opgerekt heeft? Het uitmaken?
Je wil met zekerheid weten of die neger haar heeft opgerekt? Ik heb wel medelijden met je vriendin moet ik zeggen... Je zal maar een vriend hebben die zich hier mee bezig houdt en tot overmaat van ramp ook nog wil dat je zorgt dat je vagina weer strakker wordtquote:Op maandag 28 mei 2012 11:12 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Voor nu wil ik het gewoon weten. Verder zou ze er zonder chirurgie ook iets aan kunnen doen d.m.v. oefeningen.
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:04 schreef emokid het volgende:
Vragen naar het 'verleden' van je vriendin is een fout die vele mensen maken. Het is een van de eerste regels waar je je aan moet houden in een relatie. Doe het niet. Niemand schiet er wat mee op. Probeer gewoon te genieten van de dingen zoals ze nu zijn.
En het zijn niet alleen mannen die dit doen. Ik moet mijn vriendin weleens dwingen om niet te vragen naar hoe mijn exen waren. Ik heb dat een keer gedaan en toen werd ze drie dagen depressief om iets (lichamelijks).
Nee, letterlijk slap. Dan wordt de weerstand ineens of in ieder geval vrij snel een stuk minder, en dat is geen kwestie van opwinding of dat die daarvoor nog niet voldoende was, maar gewoon een of andere fase die soms of vaak komt als je al een tijdje aan het neuken bent. Ik leidde uit je post af dat je daar zelf ook al kennis mee had gemaakt. Ook daarin zijn ze natuurlijk allemaal weer anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:54 schreef Dumbless het volgende:
[..]
'Hebben nou eenmaal' ? Dat gebeurd zomaar, of liggen daar factoren aan ten grondslag ? Of, wat bedoel je eigenlijk met 'week worden' ? Letterlijk nat ?
Wat word jij er beter van dan? Blijkbaar wordt je alleen maar onzeker.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.
Ik heb haar er nog nooit mee geconfronteerd. Ik ga haar hier, om de redenen die jij geeft, niet mee lastig vallen. Dat ik zo sneu ben, hoeft zij ook niet te weten, natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil met zekerheid weten of die neger haar heeft opgerekt? Ik heb wel medelijden met je vriendin moet ik zeggen... Je zal maar een vriend hebben die zich hier mee bezig houdt en tot overmaat van ramp ook nog wil dat je zorgt dat je vagina weer strakker wordtHeb je er wel eens over nagedacht dat ze wellicht nooit zo strak is geweest als jij graag zou willen?
Dan zou ze je misschien gelijk dumpen.. Dus nee beter van niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik heb haar er nog nooit mee geconfronteerd. Ik ga haar hier, om de redenen die jij geeft, niet mee lastig vallen. Dat ik zo sneu ben, hoeft zij ook niet te weten, natuurlijk.
Ik denk dat ik straks maar even tegen m'n vriend ga zeggen dat ie z'n lul groter moet maken d.m.v. oefeningen, dat hele negerverhaal klinkt me als muziek in de orenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef PixieDot het volgende:
Dude. Je bent een ongelovelijke zeikerd. Je hebt overigens het recht niet om te zeggen dat zij oefeningen moet gaan doen om strakker te wordenGatverdamme, zo'n onzeker persoon als jou.. blegh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met je relatie.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.
Op die fiets. Ja inderdaad. Maar ze is vaak al snel behoorlijk toegankelijk. Of ze altijd al snel opgewonden genoeg is, betwijfel ik zeer.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, letterlijk slap. Dan wordt de weerstand ineens of in ieder geval vrij snel een stuk minder, en dat is geen kwestie van opwinding of dat die daarvoor nog niet voldoende was, maar gewoon een of andere fase die soms of vaak komt als je al een tijdje aan het neuken bent. Ik leidde uit je post af dat je daar zelf ook al kennis mee had gemaakt. Ook daarin zijn ze natuurlijk allemaal weer anders.
Ik ben zo iemand, die het zichzelf niet graag makkelijk maakt. In ieder geval niet in de zin van; ik doe mijn ogen en oren dicht terwijl ik 'lalalala' zing. Ik probeer de realiteit altijd wel te vinden, waarna ik die wil proberen te accepteren, opdat ik zoveel mogelijk verassingen en negativiteit kan uitbannen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat word jij er beter van dan? Blijkbaar wordt je alleen maar onzeker.
Nee hoor. Ik waardeer haar sexuele ervaringen tot zekere hoogte. Ik mag zeer geile en vrije sex meemaken daardoor. Ik heb al aangegeven waarover ik graag duidelijkheid zal willen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef PixieDot het volgende:
Dude. Je bent een ongelovelijke zeikerd. Je hebt overigens het recht niet om te zeggen dat zij oefeningen moet gaan doen om strakker te wordenGatverdamme, zo'n onzeker persoon als jou.. blegh
Neem aan dat als jij meerdere sekspartners had gehad, zij ook niet had zitten zeiken.
Wtf boeit het dat zij een 'grote neger lul' in zich heeft gehad, ze had zeker ook nog maagd moeten blijven voor je?
Deze realiteit is een lachwekkend onzintopic.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand, die het zichzelf niet graag makkelijk maakt. In ieder geval niet in de zin van; ik doe mijn ogen en oren dicht terwijl ik 'lalalala' zing. Ik probeer de realiteit altijd wel te vinden, waarna ik die wil proberen te accepteren, opdat ik zoveel mogelijk verassingen en negativiteit kan uitbannen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks maar even tegen m'n vriend ga zeggen dat ie z'n lul groter moet maken d.m.v. oefeningen, dat hele negerverhaal klinkt me als muziek in de orenOefeningen wordt echt heel lastig, zeker voor de breedte. Dan kan je hem beter naar de chirurg sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met het zand in je ogen. Beter een ontevreden mens dan een tevreden zwijn of andersom ?quote:
Waarom, in godsnaam, vraag je dingen waarvan je het antwoord helemaal niet wil weten aan je vriendin?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Hello,
een paar weken geleden belandde ik, tot mijn spijt, met mijn vriendin in een gesprek dat ging over de grootste lul die ze gehad heeft. Nu raad je het al, het is niet de mijne. Het betrof een lul van circa 24 centimeter met een enorme omtrek, die ze tweemaal gehad heeft. Ik kan het niet verduidelijken in centimers, maar haar duim en wijsvinger waren ver van elkaar verwijderd toen ze de omtrek probeerde aan te duiden. Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.
Waarom we het hier over hadden en waarom ik het wilde weten en waarom zij het vertelde is hier niet de kwestie. Waar ik sindsdien wel mee zit: ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik voel me sindsdien een stuk kleiner (met een 'slechte' 17/18 cm lang en ietswat bredere omtrek dan gemiddeld). Dit besef betekend overigens niet dat ik nu het idee hebt dat ze niet van mij geniet, maar wel dat ze niet zoveel kan genieten als ze wellicht al eens gedaan heeft of zou willen.
Ze is in haar leven één keer vaginaal klaargekomen maar dat was niet met deze. Ze wilde niet zeggen wie het was (zou ik niet willen weten, dus waarschijnelijk haar ex).
Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat () moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.
Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.
Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd. Ik weet dat het spieren betreft die uit en terugtrekken, maar toch zet ik mij vraagtekens bij de theorie dat alles weer terugvalt naar hoe het was. Tevens gaf ze aan dat ze gebloed heeft, wat een (haar)scheur kan aanduiden. En zoals ik al eerder aangaf, na eventjes penentreren voel je een stuk minder. Nu heb ik met niet veel vrouwen (2 voor haar die behoorlijke sletjes waren) sex gehad dus ik heb moeite met vergelijken en het bepalen van haar strakheid.
De rede van dit topic is dat ik graag wat duidelijkheid zou ontvangen m.b.t. dit hartversnellende onderwerp. Ik ben me er van bewust dat dit overkomt als een onzeker-puber-topic, maar anderzijds is een lul die zij heeft gehad ook niet heel normaal.
Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |