Niks als je een slet was... dat kan zelfs tot t einde van een relatie leidde...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat schiet je er mee op om je huidige partner te vertellen over de seks die je in het verleden gehad hebt?
Een normale ex zou ik niets aandoen, maar jij bent zo'n jankert die de hele relatie hebt gesloopt om die grote lul, waar je zelf dan ook naar gevist hebt dat je niet beter verdient.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat jij fok!s grootste slet bent was al begrepen. Wat is je punt ? Waarom zou je je ex zoiets aandoen ?
Hoe kom je erbij dat ik daarmee die hele relatie ermee gesloopt hebt ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Een normale ex zou ik niets aandoen, maar jij bent zo'n jankert die de hele relatie hebt gesloopt om die grote lul, waar je zelf dan ook naar gevist hebt dat je niet beter verdient.
Serieus, het is maar tekst, in het echt zou ik dat niet doen, nou ja, wel 2 lullen, maar niet een ex daarmee raken
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Zneeser het volgende:
Hoe groot of klein ze ook mogen zijn.
Ik lach op het moment veel harder dan goed isquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Snap ook niet zo goed waarom ik niet over haar heen kom eigenlijk... was volgens mij niet eens verliefd en hield ook niet super veel van d'r. Misschien omdat ik sinds haar maar een iemand anders heb gehad... eenzaam ben... dunno..
Ik moet hier een beetje van huilen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niks als je een slet was... dat kan zelfs tot t einde van een relatie leidde...
Wat schiet je er mee op om je huidige partner te vertellen over alle kinderen die je in het verleden verkracht hebt ?
Kan alleen maar gezeik van komen. Gaat 'r niks aan. The past is the past. Nu is nu en daar moeten we van genieten.
lolquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Ik lach op het moment veel harder dan goed is [ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet hier een beetje van huilen.
Dat is serieus appels met peren vergelijken.
Snap je het nou echt niet?
Ik zou alleen de foto van de 2 lullen opsturen, niet van mezelf erbijquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb haar niks aangedaan (Hoe denken jullie hier over) ... Kan me inderdaad voorstellen dat je jezelf voor lul wilt zetten door twee grote lullen te nemen puur om je ex te kwetsen. Leuk natuurlijk als die ex op een gegeven moment over je heen is en jij een slet blijft die later aan haar nieuwe vriendje kan verantwoorden dat ze er één is, want die foto's + het bericht zullen natuurlijk niet onbekend blijven voor haar toekomstige man
Zie deze topic, je bent een jankert die overstuur raakte van iets waar je zelf naar gevist hebt, zo erg dat je er topics op het internet over ging openen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik daarmee die hele relatie ermee gesloopt hebt ?
Je zou erbij vermelden dat je er van genoten hebt... dat is printscreenbaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou alleen de foto van de 2 lullen opsturen, niet van mezelf erbij
Zeker niet bij een figuur als jij die al op het internet gejankt heeft dat je vriendin in het verleden een grote lul had gehad, dat spreekt niet echt van betrouwbaarheid ofzo...
Ja en?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je zou erbij vermelden dat je er van genoten hebt... dat is printscreenbaar
Waar heb je het over... naar gevist ? Het is nergens in dit topic duidelijk geworden hoe het naar boven was gekomen. Zij begon er min of meer erover en vertelde alles met het gemak.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie deze topic, je bent een jankert die overstuur raakte van iets waar je zelf naar gevist hebt, zo erg dat je er topics op het internet over ging openen.
Een onzeker mannetje en dat is nooit aantrekkelijk.
Geeft niks Djeezquote:Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee.
Enerzijds wil je doen alsof jou sex leven irrelevant is voor je nieuwe partner, anderzijds is het toch weer zo relevant dat je het niet durft/wilt vertellen.
Ja zomaar ineens begon zij over de grootste lul die ze had gehad toen jij je eigen lul in je handen had, daar heb je helemaal niet naar gevraagdquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waar heb je het over... naar gevist ? Het is nergens in dit topic duidelijk geworden hoe het naar boven was gekomen. Zij begon er min of meer erover en vertelde alles met het gemak.
Ja, ik was te nieuwschierig en er te onzeker door geworden, en ja dat was dom, en ja dat heeft ze waarschijnlijk wel gemerkt, maar anderzijds vind ik dat niets dan logisch. De meeste kerels zouden zoiets echt niet trekken hoor, wat zij vertelde. Zouden boos, et cetera worden. In ieder geval het soort kerels waar ze normaal mee date. Misschien had ze het beter gevonden als ik boos was geworden en er niet meer over wilde praten. Maar dat is niet mijn karakter, ik ga graag de confrontatie aan. Verder spoor ik ook niet gezien ik het geil vond en haar er later over liet praten toen ik me lag af te trekken.
Maar waarom het uitgegaan is heeft echter met veel meer te maken dan dat. Wel met de onzekerheid van mij, maar op totaal andere vlakken dan dit onderwerp. Het zou je sieren je te verdiepen in iets alvorens je je muil opentrekt.
Je spreekt jezelf continu tegen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja en?
Ik heb niet zo'n probleem ermee dat iemand zou weten dat ik 2 lullen heb gehad hoor. Ben niet zo van de onzekere ventjes die overstuur raken van wat seks in het verleden van hun partner.
In dit geval hebben we het over een meisje die een gewoon verleden heeft op seksgebied, niets raars, alleen iets waar jij niet tegen kon, hou op met haar bespreken op het internet, vind een eigen leven en wat zelfvertrouwen.
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, heb er geen probleem mee als mensen dat zouden weten, zou wel een probleem hebben met een ex die foto's daarvan verspreid. Dat doe ik zelf welquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf continu tegen...
Maar goed, ik moet inderdaad opzoek naar een leven want ik doe de laatste tijd helemaal niks meer
Vanaf het begin in de relatie (de scharrel-periode) hadden we het al veel over ons sex-verleden. Gewoon zonder bijsmaak, gewoon aftasten, et cetera. Gebeurd vaak, is niets mis mee. Zo leer je elkaar kennen. Maar dit soort gesprekken, verder in de relatie, wanneer er meer gevoel is, is gewoon wat gevaarlijker. Ik kan me niet meer herinneren hoe we erop kwamen, maar het was niet zo dat ik uit het niets vroeg; 'welke is de grootste die je gehad heb ?'quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja zomaar ineens begon zij over de grootste lul die ze had gehad toen jij je eigen lul in je handen had, daar heb je helemaal niet naar gevraagd
Je hebt echt niet door hoe sneu je bent of wel soms?
En dat is nou precies waarom je dat niet moet doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vanaf het begin in de relatie (de scharrel-periode) hadden we het al veel over ons sex-verleden. Gewoon zonder bijsmaak, gewoon aftasten, et cetera. Gebeurd vaak, is niets mis mee. Zo leer je elkaar kennen. Maar dit soort gesprekken, verder in de relatie, wanneer er meer gevoel is, is gewoon wat gevaarlijker. Ik kan me niet meer herinneren hoe we erop kwamen, maar het was niet zo dat ik uit het niets vroeg; 'welke is de grootste die je gehad heb ?'
Tevens kwam zij met uitspraken als; 'het was net alsof ik moest bevallen, zo bang was ik', en 'ik kon m niet pijpen'. Gewoon als extra..
Wij zouden nooit wat kunnen worden, hè.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, heb er geen probleem mee als mensen dat zouden weten, zou wel een probleem hebben met een ex die foto's daarvan verspreid. Dat doe ik zelf wel
Nee want ik heb ook al grote lullen gehadquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wij zouden nooit wat kunnen worden, hè.
Klopt, in die fase niet meer. Aftasten in het begin is mijns inziens wel noodzakelijk. Wil gewoon ongeveer weten waar ik mee te maken heb, maar in een verder stadium van de relatie, zal ik het onderwerp gewoon moeten vermijden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom je dat niet moet doen.
Zie je nou, na een grote lul kan een vrouw geen genoegen meer nemen met een net iets boven gemiddelde...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee want ik heb ook al grote lullen gehad
Serieus, wat is er mis met je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt, in die fase niet meer. Aftasten in het begin is mijns inziens wel noodzakelijk. Wil gewoon ongeveer weten waar ik mee te maken heb, maar in een verder stadium van de relatie, zal ik het onderwerp gewoon moeten vermijden.
Overigens zou sex-gerelateerde geschiedenis geen principieel breekpunt voor mij zijn, al zijn er wel grenzen natuurlijk. Emotioneel zal het lastig blijven en daar moet ik aan werken. Maar hoe ? Zelf maar gewoon veel gaan rond neuken ?
En dan rondlopen met een vrouw die de halve stad heeft geneukt zekerquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met je?
Je moet er gewoon niet naar vragen. Klaar.
Dus trouw met een maagdquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie je nou, na een grote lul kan een vrouw geen genoegen meer nemen met een net iets boven gemiddelde...
Ja, en als dat nou zo is? Dan wat? Is ze onbetrouwbaar ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dan rondlopen met een vrouw die de halve stad heeft geneukt zeker![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dan rondlopen met een vrouw die de halve stad heeft geneukt zeker![]()
Dat betekend dat ze niet selectief in haar keuzes is, wat betekent dat mijn ego niet gestreeld kan worden door met haar te zijn. Zo simpel ? Ja zo simpelquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, en als dat nou zo is? Dan wat? Is ze onbetrouwbaar ofzo?
Zo kortzichtig? Ja zo kortzichtig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat betekend dat ze niet selectief in haar keuzes is, wat betekent dat mijn ego niet gestreeld kan worden door met haar te zijn. Zo simpel ? Ja zo simpel
Dat als reactie geven toont juist niets dan onzekerheid... kinderachtig zelfs... tevens was dat al bij d'r bekend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef CoconutCum het volgende:
@lelijknap
Dude, waarom speel je het zo zwak? Als je denkt dat zij je onzeker en of jaloers probeert te maken over haar ex, dan sla je toch keihard terug.. Zeg dat jij een ex hebt met enorme borsten en een strakke kont. Toon mannelijkheid, laat je niet onzeker maken.
En ja, er zijn nou eenmaal meisjes die niet verder kunnen kijken dan de penis lang of dik is.
Geen enkel probleem met andere maten, alleen buiten het normale kan een probleem opleveren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie je nou, na een grote lul kan een vrouw geen genoegen meer nemen met een net iets boven gemiddelde...
Ow zijn we nu ego-ontbonden ? Echt ? Het ego is niet meer relevant binnen een relatie ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo kortzichtig? Ja zo kortzichtig.
Als jouw ego gebaseerd is op hoeveel kerels je vriendin gehad heeft, ben je een sneu mannetje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow zijn we nu ego-ontbonden ? Echt ? Het ego is niet meer relevant binnen een relatie ?
Dus ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik op dit moment in een relatie zit na een half jaar goed mijn best gedaan te hebben, en dat dat echt niet te vergelijken is met wat ik nu voel, of de seks die ik nu heb.
Dus je snapt het niet. Je snapt er geen zak van.quote:
Ik kan mijn ego niet onafhankelijk maken van mijn partnerkeuze. Als ik met een meid ga die zó willekeurig is met wie ze neukt dan kan ik het niet helpen dat ik het gevoel krijg dat ik niet speciaal (voor haar) ben. Dan kun je wel stellen; maar met jou wil ze wel een relatie, maar het kan ook zijn; geen van die neukers wil een relatie met haar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als jouw ego gebaseerd is op hoeveel kerels je vriendin gehad heeft, ben je een sneu mannetje.
Maar dat jij zo even een grietje neukt tussendoor waarmee je verder niets wil is natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kan mijn ego niet onafhankelijk maken van mijn partnerkeuze. Als ik met een meid ga die zó willekeurig is met wie ze neukt dan kan ik het niet helpen dat ik het gevoel krijg dat ik niet speciaal (voor haar) ben. Dan kun je wel stellen; maar met jou wil ze wel een relatie, maar het kan ook zijn; geen van die neukers wil een relatie met haar.
Ik ben me bewust van de kortzichtigheid van mijn/het ego, maar ik wil wel realistisch blijven. Het komt er hoe dan ook op neer.
Ja, dat slaat dus echt nergens op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kan mijn ego niet onafhankelijk maken van mijn partnerkeuze. Als ik met een meid ga die zó willekeurig is met wie ze neukt dan kan ik het niet helpen dat ik het gevoel krijg dat ik niet speciaal (voor haar) ben. Dan kun je wel stellen; maar met jou wil ze wel een relatie, maar het kan ook zijn; geen van die neukers wil een relatie met haar.
Ik ben me bewust van de kortzichtigheid van mijn/het ego, maar ik wil wel realistisch blijven. Het komt er hoe dan ook op neer.
Met die griet wil ik dan ook geen relatie. M'n laatste ex koste drie dates en dat respecteer en waardeer ik. Uitzonderingen daar gelaten... soms klikt het zo ongelooflijk goed dat ze gelijk met je in bed duikt. Dat kan ik accepteren, ook als het met andere gebeurd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dat jij zo even een grietje neukt tussendoor waarmee je verder niets wil is natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders...
Het staat niet los van jouw persoonlijkheid; van je opvattingen, je normen en waarden, je behoeften, je handelen, je kijk op het leven, je zelfwaarden, je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat slaat dus echt nergens op.
Ik heb met de nodige kerels het bed gedeeld. Voor 1 nacht, soms wat vaker dan 1 nacht. Maar dat staat volledig los van het hebben van een relatie.
Je zou s moeten weten hoe ik mijn huidige vriend ken.
Kortom, je bent net zo min ego strelend, jij duikt toch ook met mensen het bed in met wie je verder niets wil, ook niet zo kieskeurig dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met die griet wil ik dan ook geen relatie. M'n laatste ex koste drie dates en dat respecteer en waardeer ik. Uitzonderingen daar gelaten... soms klikt het zo ongelooflijk goed dat ze gelijk met je in bed duikt. Dat kan ik accepteren, ook als het met andere gebeurd.
Dus jij zou er geen probleem mee hebben als je man een maagd is ? Dat zou jou niet het een en ander vertellen over hem ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Kortom, je bent net zo min ego strelend, jij duikt toch ook met mensen het bed in met wie je verder niets wil, ook niet zo kieskeurig dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |