abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116777935
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee want ik heb ook al grote lullen gehad ;)
Zie je nou, na een grote lul kan een vrouw geen genoegen meer nemen met een net iets boven gemiddelde... :(
pi_116778005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klopt, in die fase niet meer. Aftasten in het begin is mijns inziens wel noodzakelijk. Wil gewoon ongeveer weten waar ik mee te maken heb, maar in een verder stadium van de relatie, zal ik het onderwerp gewoon moeten vermijden.
Overigens zou sex-gerelateerde geschiedenis geen principieel breekpunt voor mij zijn, al zijn er wel grenzen natuurlijk. Emotioneel zal het lastig blijven en daar moet ik aan werken. Maar hoe ? Zelf maar gewoon veel gaan rond neuken ?
Serieus, wat is er mis met je?

Je moet er gewoon niet naar vragen. Klaar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_116778046
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Serieus, wat is er mis met je?

Je moet er gewoon niet naar vragen. Klaar.
En dan rondlopen met een vrouw die de halve stad heeft geneukt zeker _O- :W
Weet je wat ik ook kan doen ? In een apenpak mensen om bananen gaan vragen. :{

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2012 13:56:05 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:55:08 #229
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_116778065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zie je nou, na een grote lul kan een vrouw geen genoegen meer nemen met een net iets boven gemiddelde... :(
Dus trouw met een maagd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_116778077
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, en als dat nou zo is? Dan wat? Is ze onbetrouwbaar ofzo?
pi_116778124
@lelijknap

Dude, waarom speel je het zo zwak? Als je denkt dat zij je onzeker en of jaloers probeert te maken over haar ex, dan sla je toch keihard terug.. Zeg dat jij een ex hebt met enorme borsten en een strakke kont. Toon mannelijkheid, laat je niet onzeker maken.

En ja, er zijn nou eenmaal meisjes die niet verder kunnen kijken dan de penis lang of dik is.
pi_116778129
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus trouw met een maagd
Je gelooft zeker ook in de kerstman ? ~:)
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:57:24 #233
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_116778161
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja en?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_116778203
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, en als dat nou zo is? Dan wat? Is ze onbetrouwbaar ofzo?
Dat betekend dat ze niet selectief in haar keuzes is, wat betekent dat mijn ego niet gestreeld kan worden door met haar te zijn. Zo simpel ? Ja zo simpel :)
pi_116778246
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat betekend dat ze niet selectief in haar keuzes is, wat betekent dat mijn ego niet gestreeld kan worden door met haar te zijn. Zo simpel ? Ja zo simpel :)
Zo kortzichtig? Ja zo kortzichtig. :)
pi_116778250
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef CoconutCum het volgende:
@lelijknap

Dude, waarom speel je het zo zwak? Als je denkt dat zij je onzeker en of jaloers probeert te maken over haar ex, dan sla je toch keihard terug.. Zeg dat jij een ex hebt met enorme borsten en een strakke kont. Toon mannelijkheid, laat je niet onzeker maken.

En ja, er zijn nou eenmaal meisjes die niet verder kunnen kijken dan de penis lang of dik is.
Dat als reactie geven toont juist niets dan onzekerheid... kinderachtig zelfs... tevens was dat al bij d'r bekend.
pi_116778256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Geen enkel probleem met andere maten, alleen buiten het normale kan een probleem opleveren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_116778275
Serieus. Ik heb echt het idee dat er al best wat hersencellen dood zijn gegaan in dit "gesprek".

Ik kan je vertellen dat ik op dit moment in een relatie zit na een half jaar goed mijn best gedaan te hebben, en dat dat echt niet te vergelijken is met wat ik nu voel, of de seks die ik nu heb.
pi_116778296
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zo kortzichtig? Ja zo kortzichtig. :)
Ow zijn we nu ego-ontbonden ? Echt ? Het ego is niet meer relevant binnen een relatie ? 8)7
pi_116778316
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ow zijn we nu ego-ontbonden ? Echt ? Het ego is niet meer relevant binnen een relatie ? 8)7
Als jouw ego gebaseerd is op hoeveel kerels je vriendin gehad heeft, ben je een sneu mannetje.
pi_116778363
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik op dit moment in een relatie zit na een half jaar goed mijn best gedaan te hebben, en dat dat echt niet te vergelijken is met wat ik nu voel, of de seks die ik nu heb.
Dus ?
pi_116778426
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus ?
Dus je snapt het niet. Je snapt er geen zak van.

Je eigenwaarde is toch niet afhankelijk van hoeveel kerels je vriendin geneukt heeft? En zowel, ben je een sneu mannetje.
pi_116778450
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als jouw ego gebaseerd is op hoeveel kerels je vriendin gehad heeft, ben je een sneu mannetje.
Ik kan mijn ego niet onafhankelijk maken van mijn partnerkeuze. Als ik met een meid ga die zó willekeurig is met wie ze neukt dan kan ik het niet helpen dat ik het gevoel krijg dat ik niet speciaal (voor haar) ben. Dan kun je wel stellen; maar met jou wil ze wel een relatie, maar het kan ook zijn; geen van die neukers wil een relatie met haar.
Ik ben me bewust van de kortzichtigheid van mijn/het ego, maar ik wil wel realistisch blijven. Het komt er hoe dan ook op neer.
pi_116778495
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik kan mijn ego niet onafhankelijk maken van mijn partnerkeuze. Als ik met een meid ga die zó willekeurig is met wie ze neukt dan kan ik het niet helpen dat ik het gevoel krijg dat ik niet speciaal (voor haar) ben. Dan kun je wel stellen; maar met jou wil ze wel een relatie, maar het kan ook zijn; geen van die neukers wil een relatie met haar.
Ik ben me bewust van de kortzichtigheid van mijn/het ego, maar ik wil wel realistisch blijven. Het komt er hoe dan ook op neer.
Maar dat jij zo even een grietje neukt tussendoor waarmee je verder niets wil is natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_116778560
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, dat slaat dus echt nergens op. :')

Ik heb met de nodige kerels het bed gedeeld. Voor 1 nacht, soms wat vaker dan 1 nacht. Maar dat staat volledig los van het hebben van een relatie.

Je zou s moeten weten hoe ik mijn huidige vriend ken. :')
pi_116778589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar dat jij zo even een grietje neukt tussendoor waarmee je verder niets wil is natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders...
Met die griet wil ik dan ook geen relatie. M'n laatste ex koste drie dates en dat respecteer en waardeer ik. Uitzonderingen daar gelaten... soms klikt het zo ongelooflijk goed dat ze gelijk met je in bed duikt. Dat kan ik accepteren, ook als het met andere gebeurd.
pi_116778600
@ lelijknap

Ik snap je probleem dan echt niet. Waarom kom je uithuilen met zo'n non-onderwerp. Je kunt het ook omdraaien en stellen dat je vriendin eerlijk tegen je is geweest, want er lopen ook een heel hoop rond die zulke verhalen voor zich zelf houden. Mijn advies zou zijn ; als je er heeel erg mee zit, dumpen. Dat is voor jezelf het beste. Stress en onzekerheid kan je dagelijkse leven kapot maken. Er lopen een hoop meiden rond die een gemiddelde penis verkiezen boven een grotere.
pi_116778649
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat slaat dus echt nergens op. :')

Ik heb met de nodige kerels het bed gedeeld. Voor 1 nacht, soms wat vaker dan 1 nacht. Maar dat staat volledig los van het hebben van een relatie.

Je zou s moeten weten hoe ik mijn huidige vriend ken. :')
Het staat niet los van jouw persoonlijkheid; van je opvattingen, je normen en waarden, je behoeften, je handelen, je kijk op het leven, je zelfwaarden, je zelfvertrouwen.
pi_116778659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Met die griet wil ik dan ook geen relatie. M'n laatste ex koste drie dates en dat respecteer en waardeer ik. Uitzonderingen daar gelaten... soms klikt het zo ongelooflijk goed dat ze gelijk met je in bed duikt. Dat kan ik accepteren, ook als het met andere gebeurd.
Kortom, je bent net zo min ego strelend, jij duikt toch ook met mensen het bed in met wie je verder niets wil, ook niet zo kieskeurig dus?
pi_116778702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Kortom, je bent net zo min ego strelend, jij duikt toch ook met mensen het bed in met wie je verder niets wil, ook niet zo kieskeurig dus?
Dus jij zou er geen probleem mee hebben als je man een maagd is ? Dat zou jou niet het een en ander vertellen over hem ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')