Balen manquote:Op zondag 27 mei 2012 23:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik niet helaas en dan zijn de winkels ook nog dicht
Gewoon hun kop eraf trappen met zo'n 360 kick tochquote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ganzen hebben mij een keer aangevallen toen ik samen met mijn oma hun brood kwam geven, maar toen was het brood op en gingen ze mij tegen de grond slaan.
doodsverwensing mag nietquote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
EY WOLALH WATSDEZE IK HAD EM EN IK HAD EEN GOEIE
''STERF, VOGELS'' OF ''VOGELS, STERF''
Kut steven ik ga je aanklagen bij de FOK!politie
Dat kon ik toen nog niet. Elke gans die ik nu ziet heeft geen nek meer als ik weg ga. Zo ben ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon hun kop eraf trappen met zo'n 360 kick toch
tenminste iets waarmee je sex kan hebben knulquote:
Zoiets?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik reed ooit een duif aan, en toen was er een explosie van veren
Mijn water x2quote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tenminste iets waarmee je sex kan hebben knul
lalalalalalallalalalalaquote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tenminste iets waarmee je sex kan hebben knul
Ja zo ziet het eruit, echt epic, zie het weleens vaker bij andere vrachtwagen..quote:
Plastic_zak scoort net zoveel wijven als dat negers bij de KKK lid wordenquote:
15?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plastic_zak scoort net zoveel wijven als dat negers bij de KKK lid worden
Hou nou op, ik plas zo nog in mijn broekquote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
15jongens heeft ie vast wel gehad ja die smeerpijpquote:
Eentje?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon broek uit doen toch, problem solvedquote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hou nou op, ik plas zo nog in mijn broek
Zolang mensen blijven huilen ga ik doorquote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Steven vind je het na 99999 keer niet genoeg om telkens het nieuwe deel te openen?
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon broek uit doen toch, problem solved
Is hij lid van de kkk dan?quote:
Doe nou niet moeilijk! Zeg gewoon: hahaha goeie.quote:
Geef gewoon antwoordquote:
PZ ookquote:Op zondag 27 mei 2012 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij heeft wel serieuze ambities volgens mij.
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe nou niet moeilijk! Zeg gewoon: hahaha goeie.
ben ik als ik 18 ben niet meer je schatje?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef coban het volgende:
mensen die haten op pz mijn blonde jailbait jb sgatje
ik ben vast, veel plezierquote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar ik ben los, filmpje kijken enzo. Kusjes.
nee dan moet ik weer wat anders verzinnenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ben ik als ik 18 ben niet meer je schatje?
Huh ik dacht dat hij die zwart haar blanke afro + bril combo was.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef coban het volgende:
mensen die haten op pz mijn blonde jailbait jb sgatje
yoo, latersquote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar ik ben los, filmpje kijken enzo. Kusjes.
jmrquote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
nee dan moet ik weer wat anders verzinnen
dat ben ikquote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat hij die zwart haar blanke afro + bril combo was.Wie is dat dan?
Nee ik heb jouw naam nog nooit gezien.quote:
pimquote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw naam nog nooit gezien.
Hij zit altijd in zo'n tinychat met nog 2 andere gasten te cammen en afentoe een willekeurige vrouw die dan na 3 minuten weer weg gaat.
ik heb geen idee ben nooit in tcquote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw naam nog nooit gezien.
Hij zit altijd in zo'n tinychat met nog 2 andere gasten te cammen en afentoe een willekeurige vrouw die dan na 3 minuten weer weg gaat.
Verpest mijn cover nietquote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef coban het volgende:
pim is een donkeredere neger dan akon en is kaal
post 69 heb je, hint.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb zo'n wijf die aandacht zoek op wa, ze stuurt steeds foto's van de omgeving rond haar tieten over hoe bruin ze is
Waarom
Stuur een foto van je piemel, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb zo'n wijf die aandacht zoek op wa, ze stuurt steeds foto's van de omgeving rond haar tieten over hoe bruin ze is
Waarom
ga hosselen danquote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stuur een foto van je piemel, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Ze wil neuken maar jij bent weer te autistisch om dat door te hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom
Echt een grappige post!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef coban het volgende:
wejow dientje krijgt veel aandacht van alle smatjes hier
Heb jij sowieso ooit weleens een grappige turk gezien dan?quote:
sowieso dat deze serieus is, ik ben zelf ook verliefd op hemquote:
dude, zit verhaal achterquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze wil neuken maar jij bent weer te autistisch om dat door te hebben
iemand wilt klappen hierquote:Op zondag 27 mei 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij sowieso ooit weleens een grappige turk gezien dan?
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij sowieso ooit weleens een grappige turk gezien dan?
Als je paar keer afspreekt om dingen samen te doen en dan niets van je laat horen dan weet je toch al genoegquote:
vertel eensquote:
En wie van je neven gaat dat doen dan?quote:
je mag zelf kiezen dit keerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wie van je neven gaat dat doen dan?
1e keer en ik mag meteen kiezenquote:
Oke, ze vond me leuk, we zijn paar keer uit geweest, en opeens had ze een vriend uit het niets, daarna ging het uit na pa maand kwam ze weer richting mij toe en nu weer een vriend..quote:
alleen maar omdat je grappen oud wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1e keer en ik mag meteen kiezen
niceee
je wacht te lang gquote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, ze vond me leuk, we zijn paar keer uit geweest, en opeens had ze een vriend uit het niets, daarna ging het uit na pa maand kwam ze weer richting mij toe en nu weer een vriend..
En komt ze weer zo doen
Gewoon even der over en weer door toch? Boeiend, voel je niks van als ze morgen weer een ander heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, ze vond me leuk, we zijn paar keer uit geweest, en opeens had ze een vriend uit het niets, daarna ging het uit na pa maand kwam ze weer richting mij toe en nu weer een vriend..
En komt ze weer zo doen
wtfquote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En komt ze weer zo doen
Optyfen met dat wijf danquote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En komt ze weer zo doen
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee zulke chicks moet je gewoon aan de kant zetten. Heb je geen flikker aan.
JA JIJ WAS HET.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pz onze autist die niks praktisch heeft meegemaakt
Ze wil laten zien aan je hoe bruin ze is rond haar tieten.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom
dat swsquote:
Dit is al de 3e keer deze weekquote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze wil laten zien aan je hoe bruin ze is rond haar tieten.
Ja okequote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]Wel als je verder niets wil dan wat spelen.
Neequote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Dientje, is dit een kloon van je?
verliefd op meisje met vriendje
Zodat je alle foto's achter elkaar kan leggen en haar progress kan volgen.quote:
omg jij gruwelijke bierbaasquote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Plopperdeplopperdeplop zei de Beugel.
De bh gaat ook steeds een stukje lagerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zodat je alle foto's achter elkaar kan leggen en haar progress kan volgen.
Post ze op facebook, zal der leren!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De bh gaat ook steeds een stukje lager
Ja dat gaan we.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Yo Flips, gaan we nou aardbeien eten of hoe zit dat
Ze wordt steeds comfortabeler met je.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
post die foto's hier eensquote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nicequote:
Geen idee waar dat uberhaupt is.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Moet je wel naar de godforesaken Achterhoek
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Moet je wel naar de godforesaken Achterhoek
Ik heb dat een tijdje gedaan omdat ex ergens diep in de achterhoek woondequote:
Nee manquote:
Ja dat had ik met Limburg. Wat een droefenis daar man. Daar wonen ook echt alleen maar zwakzinnige, geen een toffe gozer gezien daar. Ja behalve in Maastricht want daar waren meer toeristen dan Limbo's.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje gedaan omdat ex ergens diep in de achterhoek woonde
Kloptquote:
Het gat waar dat zaakje zit ligt echt hooguit 4km van de Duitse grensquote:
Dat is linksaf. Achterhoek is rechtsaf. You ever mess it up again, you diequote:
Vaak genomen, dat nooit gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef Typisch het volgende:
Ey steven heb jij wel eens mdma gebruikt? Ging je toen ook koprollen tijdens het uitgaan en in een woonkamer?
Ja 3 gasten hier hadden het op. Echt wtf die shit ga ik echt nooit gebruiken nadat ik dat gezien heb.quote:
Ja maar je hebt mensen die van wiet al rare dingen doenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja 3 gasten hier hadden het op. Echt wtf die shit ga ik echt nooit gebruiken nadat ik dat gezien heb.Spasme alles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die andere 2 staan niet meer erin
Goftedomme niks over mijn dorrupiequote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
achterhoek is wel gay man met dorpen als Lichtenvoorde en Varsseveld, om maar niet over die gay syntus verbinding te beginnen wat als trein moet voorstellen
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]doe er iets mee gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die andere 2 staan niet meer erin![]()
Was ook in combinatie met alcohol en wat wietjes, dus zal goed kunnen dat het gewoon kortsluiting was.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt mensen die van wiet al rare dingen doen
Mensen kunnen dingen goed overdrijven
lkr togquote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waarom zou ik, heb je hem al uitgeprint?
Beetje knappe mdma kost al gauw 50euro per gram, daar een sleutelpuntje van en je gaat hardquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was ook in combinatie met alcohol en wat wietjes, dus zal goed kunnen dat het gewoon kortsluiting was.
Maar zullen ook wel verkeerde dosis gebruikt hebben, want ze bleven maar van hun vinger likken tot het ging werken.''Ey wtf man ik voel nog niks'' Lik lik (hahahaha that's what she said, hi ha hooo) en maar door graaien in dat zakkie van ze. Trouwens wel fucking goedkoop als je kijkt hoeveel het was en hoeveel je nodig hebt.
P_z hoe staat het met je hossels?quote:
Pim.quote:
Nou voor mij was dat zien weer een goede reden om nooit aan de hard drugs te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje knappe mdma kost al gauw 50euro per gram, daar een sleutelpuntje van en je gaat hard
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
o ja,
random gek facebook wijf..
[ afbeelding ]
Dit zal haar leren
slecht gquote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
P_z hoe staat het met je hossels?
[..]
Pim.
Lekker gek.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
o ja,
random gek facebook wijf..
[ afbeelding ]
Dit zal haar leren
Aight mattie faka?quote:
Mensen die drugs misbruikenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou voor mij was dat zien weer een goede reden om nooit aan de hard drugs te gaan.Was met oude vrienden van de middelbare en 5 van de 15 zijn echt helemaal vertyft nu. Ingezakte koppies alles.
Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje g moet ze naaktpics sturen voordat je snapt dat ze je pener wil?
Ik heb zonder of met alcohol, wiet en/of hasj ook genoeg plezier.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die drugs misbruiken
Recreatief drugs gebruiken
omg dientjequote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?
Voel eens onder aan je buik. Daar zit een ding. Take my word for it. Zij heeft daar ook een ding, waar jouw ding in past. En ze wil jouw ding in haar ding. Aaaaaaaaaaaaaaaaightquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?
Ik hoef het niet wekelijks, kan ook maanden zonder maar gewoon drugs gebruiken is best leukquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zonder of met alcohol, wiet en/of hasj ook genoeg plezier.
wtf doe je nu nog wakker danquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Maar ik ga slapen, me wekker gaat straks om 05:15 laterss
Slecht om te horen broeder.quote:
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.quote:
heloef hosselbaasjequote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht om te horen broeder.
Ik ga binnenkort misschien met een meisje naar de film.
Alleen het lijkt me een arrogant kutwijf.
Maar gewoon batsen voor die papalandje jwz.
je hebt een nieuwe missie nu versiertips niet meer in R&P gegeven kan worden?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voel eens onder aan je buik. Daar zit een ding. Take my word for it. Zij heeft daar ook een ding, waar jouw ding in past. En ze wil jouw ding in haar ding. Aaaaaaaaaaaaaaaaight
dan worden ze wel zwartquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.
ja godverdomme typischquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.
Ja snap ik, als je dat gewoon voor je zelf duidelijk maakt is er niets mis mee. Maar ik vind het al kut om te stoned of dronken te zijn tijdens het uitgaan laat staan als ik aan het trippen ben.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoef het niet wekelijks, kan ook maanden zonder maar gewoon drugs gebruiken is best leuk
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Maar ik ga slapen, me wekker gaat straks om 05:15 laterss
gewoon proberen tochquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht om te horen broeder.
Ik ga binnenkort misschien met een meisje naar de film.
Alleen het lijkt me een arrogant kutwijf.
Maar gewoon batsen voor die papalandje jwz.
Grapje hoor dat zou ik nooit doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grapje hoor dat zou ik nooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoopte ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoopte ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your loss girl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee. Maar hij gaat het ook niet in 3-voud zwart op wit van de notaris krijgen, dus ik dacht ik help 'm ffquote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je hebt een nieuwe missie nu versiertips niet meer in R&P gegeven kan worden?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja snap ik, als je dat gewoon voor je zelf duidelijk maakt is er niets mis mee. Maar ik vind het al kut om te stoned of dronken te zijn tijdens het uitgaan laat staan als ik aan het trippen ben.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik verneuk dat altijd, dan zie je de tekst al.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die niet dubbel klik spoiler doenDus dan maar zo.
![]()
Heb ik ook afgeleerd, in den beginne deed ik dat nog wel eens, dan zat ik gewoon lekker spacend naar de lichten te staren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooit![]()
![]()
gwn 4 whiskey 3 jonko jatogquote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooit![]()
Deze vrouw niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel beetje hard to get en vervelend toch, dat vinden vrouwen toch leuk?!he parkietquote:![]()
Ik heb 2 beige broeken. Fucking stoer.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja toch. Echt zo'n swagger student alles. Beige broek en shit.![]()
Ze is wel out of my league.quote:
Ach ik geef geen neuk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zal eens tijd worden dat je dat ging doen, gezien je 18 bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel out of my league.
Ach ik geef geen neuk.
Haha goeie van mij!![]()
Gewoon ervoor gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel out of my league.
Ach ik geef geen neuk.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beige broeken. Driekwarts toch wel?
![]()
![]()
Kudo's voor dezen grap.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden dat je dat ging doen, gezien je 18 bent.
Haha goeie van mij!C'est la vie
Wij delen een liefde voor aardbeien en haten hard to get. Feel the lovequote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een chick niet van hard to het houdt?
Alleen ik mag dat soort grappen maken tegen Heloefquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden dat je dat ging doen, gezien je 18 bent.
Haha goeie van mij!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hooo, je neemt mijn posts te serieus.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een chick niet van hard to het houdt?![]()
Ik dol maar wat.![]()
En met ribbelsquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beige broeken. Driekwarts toch wel?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Dat hoor je niet maar werkt bij sommige wel. Bij sommige geniet veel aandacht geven en lief doen de voorkeurquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een chick niet van hard to het houdt?![]()
![]()
Ik ben nieuw hier, ik moet laten zien dat ik net zo goed ben als jij. Laten zien dat ik geen gozer ben waar je een zakje snoep van af kunt pakken, zo gaat dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen ik mag dat soort grappen maken tegen Heloef![]()
Omgg wie niet trouwens.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij delen een liefde voor aardbeien en haten hard to get. Feel the loveoh kut manquote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hooo, je neemt mijn posts te serieus.![]()
Ik dol maar wat.Haha deze man weet er alles van.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat hoor je niet maar werkt bij sommige wel. Bij sommige geniet veel aandacht geven en lief doen de voorkeur![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, ik moet laten zien dat ik net zo goed ben als jij. Laten zien dat ik geen gozer ben waar je een zakje snoep van af kunt pakken, zo gaat dat.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgg wie niet trouwens.
[..]
oh kut man
[..]
Haha deze man weet er alles van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn erbijquote:
Nouja, laat ze maar haten. Meer voor ons
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy is wel een humoristisch hertje
Snuf. rolt met dikke manchester in de pijpen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah, zonde. Ik juist goed, zijn ook mijn favoriete broeken
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is waar.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze zijn erbij
Nouja, laat ze maar haten. Meer voor ons
Inderdaad aardbeienAls je mij ergens wakker voor mag maken
![]()
Ik moet het doen met swagger spijkerbroeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah, zonde. Ik juist goed, zijn ook mijn favoriete broeken![]()
![]()
quote:
Wat?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snuf. rolt met dikke manchester in de pijpen?Ben je alweer uitgebrakt?
Ook tofquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet het doen met swagger spijkerbroeken.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we elkaar er voor wakker maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is waar.
Inderdaad aardbeienAls je mij ergens wakker voor mag maken
Niet meer in het park chillen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow de temperatuur gaat de komende dagen weer omlaagYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Clouseau.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Wie is er btw over zijn nek gegaan gister bij die bezetting van een park op Zuid door FOK!'ers? Dat las ik vanochtend/vanmiddag hier.
Nu ben ik benieuwd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 00:29:13 ]![]()
Begon net bruin te worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Tenzij je het lekker vindt om met 13 graden te chillen
Wat kinderachtig, godverdomme.
Enkele Fokkers hebben gekotst volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
Wie is er btw over zijn nek gegaan gister bij die bezetting van een park op Zuid door FOK!'ers? Dat las ik vanochtend/vanmiddag hier.
Nu ben ik benieuwd.![]()
Gij zult de naam van de Eeuwige, uw God, niet ijdel gebruiken.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Begon net bruin te worden.
Wat kinderachtig, godverdomme.![]()
Lief. Toch wel in het water oid? HOUD ROTTERDAM SCHOON, jonguh.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Enkele Fokkers hebben gekotst volgens mij.![]()
Heb toch doorgestreept, ik zeg Verdomme.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gij zult de naam van de Eeuwige, uw God, niet ijdel gebruiken.
Alleen twi en WT.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Enkele Fokkers hebben gekotst volgens mij.C'est la vie
Ook gewoon in het parkquote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lief. Toch wel in het water oid? HOUD ROTTERDAM SCHOON, jonguh.
Maar ik niet en DV ook niet![]()
![]()
God is je aan het trollenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Begon net bruin te worden.
Wat kinderachtig, godverdomme.![]()
![]()
Ik heb als Amsterdammer Rotterdam heel schoon gehouden. Ik heb zelfs een vieze poster even schoongemaakt. Met mijn eigen pis.C'est la vie
Kotsen op de heilige grond van Rotterdam.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ook gewoon in het park
Maar ik niet en DV ook niet
Dan hebben jullie niet genoeg gebruikt!![]()
typisch in de kelder bij beurs heb ik een keer bijna gekotstweet je wel waar je je jas kan ophangen
![]()
Dit ga ik even bij de inlichtingendienst dienst melden. Dat zal je leren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
Ik heb als Amsterdammer Rotterdam heel schoon gehouden. Ik heb zelfs een vieze poster even schoongemaakt. Met mijn eigen pis.![]()
![]()
Tijd om Hem terug ter trollen door een zonnebank te kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
God is je aan het trollen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef Plastic_zak het volgende:
typisch in de kelder bij beurs heb ik een keer bijna gekotstweet je wel waar je je jas kan ophangen
![]()
![]()
Trollbaasquote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tijd om Hem terug ter trollen door een zonnebank te kopen.![]()
![]()
Ik hield Roffa schoon.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit ga ik even bij de inlichtingendienst dienst melden. Dat zal je leren.
C'est la vie
Ik ben mijn kratje vergetenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
Ik heb als Amsterdammer Rotterdam heel schoon gehouden. Ik heb zelfs een vieze poster even schoongemaakt. Met mijn eigen pis.Ik ken mijn eigen grenzen met alcohol en wiet wel zo'n beetje, dus daar blijf ik binnen. Gisteren bleef ik er ruim binnen, moet toch in ieder geval DV veilig thuisbrengenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kotsen op de heilige grond van Rotterdam.
Dan hebben jullie niet genoeg gebruikt!![]()
![]()
goeie boyquote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ken mijn eigen grenzen met alcohol en wiet wel zo'n beetje, dus daar blijf ik binnen. Gisteren bleef ik er ruim binnen, moet toch in ieder geval DV veilig thuisbrengen![]()
Zoals het hoort, een echte gentleman deze snufferdquote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben mijn kratje vergeten
[..]
Ik ken mijn eigen grenzen met alcohol en wiet wel zo'n beetje, dus daar blijf ik binnen. Gisteren bleef ik er ruim binnen, moet toch in ieder geval DV veilig thuisbrengen![]()
![]()
Ik heb een taxi voor haar gebeldquote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zoals het hoort, een echte gentleman deze snufferd![]()
![]()
Twee biertjes, paar slokken Petrikov en een trekje wiet.
Ik ben zelden zo braaf geweest.
C'est la vie
Dat is zeker waar. Ach, het is maar geld.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klauwen met geld kosten ze, die vrouwen.![]()
Wel leuke foto's van jou en je zus manquote:Op maandag 28 mei 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
Twee biertjes, paar slokken Petrikov en een trekje wiet.
Ik ben zelden zo braaf geweest.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En zelf maar sparen voor die nieuwe schoenen die ze willen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ach, het is maar geld.
Emanciperen? Gebruik maken van hun positie als vrouw zul je bedoelen!![]()
Eeh, ik heb eigenlijk meer nodig ben ik vanmiddag achter gekomen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monks, 2 TB voor maar 100 euro
http://vanvoordeel.nl/aan(...)ect=1&utm_source=m4n
DV heeft nergens geld voorquote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zelf maar sparen voor die nieuwe schoenen die ze willen.
Emanciperen? Gebruik maken van hun positie als vrouw zul je bedoelen!![]()
![]()
Dat zeggen ze allemaal. Maar wel mooie kleren kopen, zo kan ik het ook.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 00:43:27 ]![]()
Wow hoeveel dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eeh, ik heb eigenlijk meer nodig ben ik vanmiddag achter gekomen.
Wat wil je er allemaal op gaan zetten![]()
![]()
Ze moet er toch mooi uit zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Maar wel mooie kleren kopen, zo kan ik het ook.![]()
Ik wil naar de hoeren maar ik heb geen geld.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Verkoop je koffer.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil naar de hoeren maar ik heb geen geld.![]()
Dat. En nooit meer werken. Uiteraardquote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil naar de hoeren maar ik heb geen geld.
http://tweakers.net/price(...)linkstation-pro-duo-(ls-wvl)-4tb.htmlquote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eeh, ik heb eigenlijk meer nodig ben ik vanmiddag achter gekomen.![]()
Ik heb nu twee externe HD's, ze zitten beide vol, totaal 1300 gig, die 700 gig ga ik zo vol krijgen, 4 TB zou wel goed zijn en kan ik een paar jaartjes mee vooruitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow hoeveel dan?
Wat wil je er allemaal op gaan zetten
Help.
Ik kan morgen om half 10 worden op eghaald om naar het strand te gaan. MAar dat vind ik veel te vroeg.Het is dat of heel de dag hier in de tuin FOK!'en. Keuzes, keuzes.
![]()
Oh en staat vol met 1080p HD porn van brazzers natuurlijk.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Strandquote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef Typisch het volgende:
Help.
Ik kan morgen om half 10 worden op eghaald om naar het strand te gaan. MAar dat vind ik veel te vroeg.Het is dat of heel de dag hier in de tuin FOK!'en. Keuzes, keuzes.
![]()
![]()
Gadver porno.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef monkyyy het volgende:
Oh en staat vol met 1080p HD porn van brazzers natuurlijk.![]()
brazzersquote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef monkyyy het volgende:
Oh en staat vol met 1080p HD porn van brazzers natuurlijk.![]()
![]()
Wowquote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb nu twee externe HD's, ze zitten beide vol, totaal 1300 gig, die 700 gig ga ik zo vol krijgen, 4 TB zou wel goed zijn en kan ik een paar jaartjes mee vooruit
Misschien 2 stuks van deze kopen dan?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: