Deze vrouw niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel beetje hard to get en vervelend toch, dat vinden vrouwen toch leuk?!
he parkietquote:
Ik heb 2 beige broeken. Fucking stoer.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja toch. Echt zo'n swagger student alles. Beige broek en shit.
Ze is wel out of my league.quote:
Zal eens tijd worden dat je dat ging doen, gezien je 18 bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel out of my league.
Ach ik geef geen neuk.
Gewoon ervoor gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel out of my league.
Ach ik geef geen neuk.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beige broeken. Driekwarts toch wel?
Kudo's voor dezen grap.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden dat je dat ging doen, gezien je 18 bent.
Haha goeie van mij!
Wij delen een liefde voor aardbeien en haten hard to get. Feel the lovequote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een chick niet van hard to het houdt?
Alleen ik mag dat soort grappen maken tegen Heloefquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden dat je dat ging doen, gezien je 18 bent.
Haha goeie van mij!
Hooo, je neemt mijn posts te serieus.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En met ribbelsquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beige broeken. Driekwarts toch wel?
Dat hoor je niet maar werkt bij sommige wel. Bij sommige geniet veel aandacht geven en lief doen de voorkeurquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, ik moet laten zien dat ik net zo goed ben als jij. Laten zien dat ik geen gozer ben waar je een zakje snoep van af kunt pakken, zo gaat dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen ik mag dat soort grappen maken tegen Heloef
Omgg wie niet trouwens.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij delen een liefde voor aardbeien en haten hard to get. Feel the love
oh kut manquote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hooo, je neemt mijn posts te serieus.![]()
Ik dol maar wat.
Haha deze man weet er alles van.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat hoor je niet maar werkt bij sommige wel. Bij sommige geniet veel aandacht geven en lief doen de voorkeur
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, ik moet laten zien dat ik net zo goed ben als jij. Laten zien dat ik geen gozer ben waar je een zakje snoep van af kunt pakken, zo gaat dat.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgg wie niet trouwens.
[..]
oh kut man
[..]
Haha deze man weet er alles van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn erbijquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy is wel een humoristisch hertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |