Nee. Maar hij gaat het ook niet in 3-voud zwart op wit van de notaris krijgen, dus ik dacht ik help 'm ffquote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je hebt een nieuwe missie nu versiertips niet meer in R&P gegeven kan worden?
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja snap ik, als je dat gewoon voor je zelf duidelijk maakt is er niets mis mee. Maar ik vind het al kut om te stoned of dronken te zijn tijdens het uitgaan laat staan als ik aan het trippen ben.
Ik verneuk dat altijd, dan zie je de tekst al.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die niet dubbel klik spoiler doen
Heb ik ook afgeleerd, in den beginne deed ik dat nog wel eens, dan zat ik gewoon lekker spacend naar de lichten te staren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooit
gwn 4 whiskey 3 jonko jatogquote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooit
Deze vrouw niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel beetje hard to get en vervelend toch, dat vinden vrouwen toch leuk?!
he parkietquote:
Ik heb 2 beige broeken. Fucking stoer.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja toch. Echt zo'n swagger student alles. Beige broek en shit.
Ze is wel out of my league.quote:
Zal eens tijd worden dat je dat ging doen, gezien je 18 bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel out of my league.
Ach ik geef geen neuk.
Gewoon ervoor gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel out of my league.
Ach ik geef geen neuk.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beige broeken. Driekwarts toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |