Vaak genomen, dat nooit gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef Typisch het volgende:
Ey steven heb jij wel eens mdma gebruikt? Ging je toen ook koprollen tijdens het uitgaan en in een woonkamer?
Ja 3 gasten hier hadden het op. Echt wtf die shit ga ik echt nooit gebruiken nadat ik dat gezien heb.quote:
Ja maar je hebt mensen die van wiet al rare dingen doenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja 3 gasten hier hadden het op. Echt wtf die shit ga ik echt nooit gebruiken nadat ik dat gezien heb.Spasme alles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die andere 2 staan niet meer erin
Goftedomme niks over mijn dorrupiequote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
achterhoek is wel gay man met dorpen als Lichtenvoorde en Varsseveld, om maar niet over die gay syntus verbinding te beginnen wat als trein moet voorstellen
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]doe er iets mee gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die andere 2 staan niet meer erin![]()
Was ook in combinatie met alcohol en wat wietjes, dus zal goed kunnen dat het gewoon kortsluiting was.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt mensen die van wiet al rare dingen doen
Mensen kunnen dingen goed overdrijven
lkr togquote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waarom zou ik, heb je hem al uitgeprint?
Beetje knappe mdma kost al gauw 50euro per gram, daar een sleutelpuntje van en je gaat hardquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was ook in combinatie met alcohol en wat wietjes, dus zal goed kunnen dat het gewoon kortsluiting was.
Maar zullen ook wel verkeerde dosis gebruikt hebben, want ze bleven maar van hun vinger likken tot het ging werken.''Ey wtf man ik voel nog niks'' Lik lik (hahahaha that's what she said, hi ha hooo) en maar door graaien in dat zakkie van ze. Trouwens wel fucking goedkoop als je kijkt hoeveel het was en hoeveel je nodig hebt.
P_z hoe staat het met je hossels?quote:
Pim.quote:
Nou voor mij was dat zien weer een goede reden om nooit aan de hard drugs te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje knappe mdma kost al gauw 50euro per gram, daar een sleutelpuntje van en je gaat hard
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
o ja,
random gek facebook wijf..
[ afbeelding ]
Dit zal haar leren
slecht gquote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
P_z hoe staat het met je hossels?
[..]
Pim.
Lekker gek.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
o ja,
random gek facebook wijf..
[ afbeelding ]
Dit zal haar leren
Aight mattie faka?quote:
Mensen die drugs misbruikenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou voor mij was dat zien weer een goede reden om nooit aan de hard drugs te gaan.Was met oude vrienden van de middelbare en 5 van de 15 zijn echt helemaal vertyft nu. Ingezakte koppies alles.
Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje g moet ze naaktpics sturen voordat je snapt dat ze je pener wil?
Ik heb zonder of met alcohol, wiet en/of hasj ook genoeg plezier.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die drugs misbruiken
Recreatief drugs gebruiken
omg dientjequote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?
Voel eens onder aan je buik. Daar zit een ding. Take my word for it. Zij heeft daar ook een ding, waar jouw ding in past. En ze wil jouw ding in haar ding. Aaaaaaaaaaaaaaaaightquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?
Ik hoef het niet wekelijks, kan ook maanden zonder maar gewoon drugs gebruiken is best leukquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zonder of met alcohol, wiet en/of hasj ook genoeg plezier.
wtf doe je nu nog wakker danquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Maar ik ga slapen, me wekker gaat straks om 05:15 laterss
Slecht om te horen broeder.quote:
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.quote:
heloef hosselbaasjequote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht om te horen broeder.
Ik ga binnenkort misschien met een meisje naar de film.
Alleen het lijkt me een arrogant kutwijf.
Maar gewoon batsen voor die papalandje jwz.
je hebt een nieuwe missie nu versiertips niet meer in R&P gegeven kan worden?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voel eens onder aan je buik. Daar zit een ding. Take my word for it. Zij heeft daar ook een ding, waar jouw ding in past. En ze wil jouw ding in haar ding. Aaaaaaaaaaaaaaaaight
dan worden ze wel zwartquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.
ja godverdomme typischquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.
Ja snap ik, als je dat gewoon voor je zelf duidelijk maakt is er niets mis mee. Maar ik vind het al kut om te stoned of dronken te zijn tijdens het uitgaan laat staan als ik aan het trippen ben.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoef het niet wekelijks, kan ook maanden zonder maar gewoon drugs gebruiken is best leuk
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Maar ik ga slapen, me wekker gaat straks om 05:15 laterss
gewoon proberen tochquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht om te horen broeder.
Ik ga binnenkort misschien met een meisje naar de film.
Alleen het lijkt me een arrogant kutwijf.
Maar gewoon batsen voor die papalandje jwz.
Grapje hoor dat zou ik nooit doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grapje hoor dat zou ik nooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoopte ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoopte ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your loss girl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: