Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje g moet ze naaktpics sturen voordat je snapt dat ze je pener wil?
Ik heb zonder of met alcohol, wiet en/of hasj ook genoeg plezier.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die drugs misbruiken
Recreatief drugs gebruiken
omg dientjequote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?
Voel eens onder aan je buik. Daar zit een ding. Take my word for it. Zij heeft daar ook een ding, waar jouw ding in past. En ze wil jouw ding in haar ding. Aaaaaaaaaaaaaaaaightquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik die krijg stuur ik ze door naar jou toch, dan spreek ik een plek met haar af, en dan ga jij heen in plaats van ik, goed geregeld toch?
Ik hoef het niet wekelijks, kan ook maanden zonder maar gewoon drugs gebruiken is best leukquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zonder of met alcohol, wiet en/of hasj ook genoeg plezier.
wtf doe je nu nog wakker danquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Maar ik ga slapen, me wekker gaat straks om 05:15 laterss
Slecht om te horen broeder.quote:
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.quote:
heloef hosselbaasjequote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht om te horen broeder.
Ik ga binnenkort misschien met een meisje naar de film.
Alleen het lijkt me een arrogant kutwijf.
Maar gewoon batsen voor die papalandje jwz.
je hebt een nieuwe missie nu versiertips niet meer in R&P gegeven kan worden?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voel eens onder aan je buik. Daar zit een ding. Take my word for it. Zij heeft daar ook een ding, waar jouw ding in past. En ze wil jouw ding in haar ding. Aaaaaaaaaaaaaaaaight
dan worden ze wel zwartquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.
ja godverdomme typischquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Flippiee richting hier wil komen dan geef ik wel jouw adres, voor 10 euro wil ik dat wel voor je doen. Moet je wel tortilla's kunnen maken.
Ja snap ik, als je dat gewoon voor je zelf duidelijk maakt is er niets mis mee. Maar ik vind het al kut om te stoned of dronken te zijn tijdens het uitgaan laat staan als ik aan het trippen ben.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoef het niet wekelijks, kan ook maanden zonder maar gewoon drugs gebruiken is best leuk
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Maar ik ga slapen, me wekker gaat straks om 05:15 laterss
gewoon proberen tochquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht om te horen broeder.
Ik ga binnenkort misschien met een meisje naar de film.
Alleen het lijkt me een arrogant kutwijf.
Maar gewoon batsen voor die papalandje jwz.
Grapje hoor dat zou ik nooit doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grapje hoor dat zou ik nooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoopte ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoopte ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your loss girl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee. Maar hij gaat het ook niet in 3-voud zwart op wit van de notaris krijgen, dus ik dacht ik help 'm ffquote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je hebt een nieuwe missie nu versiertips niet meer in R&P gegeven kan worden?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja snap ik, als je dat gewoon voor je zelf duidelijk maakt is er niets mis mee. Maar ik vind het al kut om te stoned of dronken te zijn tijdens het uitgaan laat staan als ik aan het trippen ben.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik verneuk dat altijd, dan zie je de tekst al.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die niet dubbel klik spoiler doenDus dan maar zo.
![]()
Heb ik ook afgeleerd, in den beginne deed ik dat nog wel eens, dan zat ik gewoon lekker spacend naar de lichten te staren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooit![]()
![]()
gwn 4 whiskey 3 jonko jatogquote:Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom nooit blowen tijdens het stappen, doe ik zelf ook nooit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: