pimquote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw naam nog nooit gezien.
Hij zit altijd in zo'n tinychat met nog 2 andere gasten te cammen en afentoe een willekeurige vrouw die dan na 3 minuten weer weg gaat.
ik heb geen idee ben nooit in tcquote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw naam nog nooit gezien.
Hij zit altijd in zo'n tinychat met nog 2 andere gasten te cammen en afentoe een willekeurige vrouw die dan na 3 minuten weer weg gaat.
Verpest mijn cover nietquote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef coban het volgende:
pim is een donkeredere neger dan akon en is kaal
post 69 heb je, hint.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb zo'n wijf die aandacht zoek op wa, ze stuurt steeds foto's van de omgeving rond haar tieten over hoe bruin ze is
Waarom
Stuur een foto van je piemel, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb zo'n wijf die aandacht zoek op wa, ze stuurt steeds foto's van de omgeving rond haar tieten over hoe bruin ze is
Waarom
ga hosselen danquote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stuur een foto van je piemel, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Ze wil neuken maar jij bent weer te autistisch om dat door te hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom
Echt een grappige post!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef coban het volgende:
wejow dientje krijgt veel aandacht van alle smatjes hier
Heb jij sowieso ooit weleens een grappige turk gezien dan?quote:
sowieso dat deze serieus is, ik ben zelf ook verliefd op hemquote:
dude, zit verhaal achterquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze wil neuken maar jij bent weer te autistisch om dat door te hebben
iemand wilt klappen hierquote:Op zondag 27 mei 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij sowieso ooit weleens een grappige turk gezien dan?
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij sowieso ooit weleens een grappige turk gezien dan?
Als je paar keer afspreekt om dingen samen te doen en dan niets van je laat horen dan weet je toch al genoegquote:
vertel eensquote:
En wie van je neven gaat dat doen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |