ik ben vast, veel plezierquote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar ik ben los, filmpje kijken enzo. Kusjes.
nee dan moet ik weer wat anders verzinnenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ben ik als ik 18 ben niet meer je schatje?
Huh ik dacht dat hij die zwart haar blanke afro + bril combo was.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef coban het volgende:
mensen die haten op pz mijn blonde jailbait jb sgatje
yoo, latersquote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar ik ben los, filmpje kijken enzo. Kusjes.
jmrquote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
nee dan moet ik weer wat anders verzinnen
dat ben ikquote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat hij die zwart haar blanke afro + bril combo was.Wie is dat dan?
Nee ik heb jouw naam nog nooit gezien.quote:
pimquote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw naam nog nooit gezien.
Hij zit altijd in zo'n tinychat met nog 2 andere gasten te cammen en afentoe een willekeurige vrouw die dan na 3 minuten weer weg gaat.
ik heb geen idee ben nooit in tcquote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw naam nog nooit gezien.
Hij zit altijd in zo'n tinychat met nog 2 andere gasten te cammen en afentoe een willekeurige vrouw die dan na 3 minuten weer weg gaat.
Verpest mijn cover nietquote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef coban het volgende:
pim is een donkeredere neger dan akon en is kaal
post 69 heb je, hint.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb zo'n wijf die aandacht zoek op wa, ze stuurt steeds foto's van de omgeving rond haar tieten over hoe bruin ze is
Waarom
Stuur een foto van je piemel, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb zo'n wijf die aandacht zoek op wa, ze stuurt steeds foto's van de omgeving rond haar tieten over hoe bruin ze is
Waarom
ga hosselen danquote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stuur een foto van je piemel, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |