Niet meer in het park chillen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow de temperatuur gaat de komende dagen weer omlaag
Clouseau.quote:
Begon net bruin te worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Tenzij je het lekker vindt om met 13 graden te chillen
Enkele Fokkers hebben gekotst volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
Wie is er btw over zijn nek gegaan gister bij die bezetting van een park op Zuid door FOK!'ers? Dat las ik vanochtend/vanmiddag hier.
Nu ben ik benieuwd.
Gij zult de naam van de Eeuwige, uw God, niet ijdel gebruiken.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Begon net bruin te worden.
Wat kinderachtig, godverdomme.
Lief. Toch wel in het water oid? HOUD ROTTERDAM SCHOON, jonguh.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Enkele Fokkers hebben gekotst volgens mij.
Heb toch doorgestreept, ik zeg Verdomme.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gij zult de naam van de Eeuwige, uw God, niet ijdel gebruiken.
Alleen twi en WT.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Enkele Fokkers hebben gekotst volgens mij.
Ook gewoon in het parkquote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lief. Toch wel in het water oid? HOUD ROTTERDAM SCHOON, jonguh.
God is je aan het trollenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Begon net bruin te worden.
Wat kinderachtig, godverdomme.
Kotsen op de heilige grond van Rotterdam.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ook gewoon in het park
Maar ik niet en DV ook niet
Dit ga ik even bij de inlichtingendienst dienst melden. Dat zal je leren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
Ik heb als Amsterdammer Rotterdam heel schoon gehouden. Ik heb zelfs een vieze poster even schoongemaakt. Met mijn eigen pis.
Tijd om Hem terug ter trollen door een zonnebank te kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
God is je aan het trollen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef Plastic_zak het volgende:
typisch in de kelder bij beurs heb ik een keer bijna gekotstweet je wel waar je je jas kan ophangen
Trollbaasquote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tijd om Hem terug ter trollen door een zonnebank te kopen.
Ik hield Roffa schoon.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit ga ik even bij de inlichtingendienst dienst melden. Dat zal je leren.
Ik ben mijn kratje vergetenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
Ik heb als Amsterdammer Rotterdam heel schoon gehouden. Ik heb zelfs een vieze poster even schoongemaakt. Met mijn eigen pis.
Ik ken mijn eigen grenzen met alcohol en wiet wel zo'n beetje, dus daar blijf ik binnen. Gisteren bleef ik er ruim binnen, moet toch in ieder geval DV veilig thuisbrengenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kotsen op de heilige grond van Rotterdam.
Dan hebben jullie niet genoeg gebruikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |