je mag zelf kiezen dit keerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wie van je neven gaat dat doen dan?
1e keer en ik mag meteen kiezenquote:
Oke, ze vond me leuk, we zijn paar keer uit geweest, en opeens had ze een vriend uit het niets, daarna ging het uit na pa maand kwam ze weer richting mij toe en nu weer een vriend..quote:
alleen maar omdat je grappen oud wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1e keer en ik mag meteen kiezen
niceee
je wacht te lang gquote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, ze vond me leuk, we zijn paar keer uit geweest, en opeens had ze een vriend uit het niets, daarna ging het uit na pa maand kwam ze weer richting mij toe en nu weer een vriend..
En komt ze weer zo doen
Gewoon even der over en weer door toch? Boeiend, voel je niks van als ze morgen weer een ander heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, ze vond me leuk, we zijn paar keer uit geweest, en opeens had ze een vriend uit het niets, daarna ging het uit na pa maand kwam ze weer richting mij toe en nu weer een vriend..
En komt ze weer zo doen
wtfquote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En komt ze weer zo doen
Optyfen met dat wijf danquote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En komt ze weer zo doen
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee zulke chicks moet je gewoon aan de kant zetten. Heb je geen flikker aan.
JA JIJ WAS HET.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pz onze autist die niks praktisch heeft meegemaakt
Ze wil laten zien aan je hoe bruin ze is rond haar tieten.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb zo'n wijf die aandacht zoek op wa, ze stuurt steeds foto's van de omgeving rond haar tieten over hoe bruin ze is
Waarom
dat swsquote:
Dit is al de 3e keer deze weekquote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze wil laten zien aan je hoe bruin ze is rond haar tieten.
Ja okequote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]Wel als je verder niets wil dan wat spelen.
Neequote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Dientje, is dit een kloon van je?
verliefd op meisje met vriendje
Zodat je alle foto's achter elkaar kan leggen en haar progress kan volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |