Dat wordt moeilijk dan ja.quote:
Geforceerd gezellig doen met de familie.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet zometeen verplicht mee naar een familie bbq, red me
Beide wel eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
man op man, deed je het zelf of had je een dame met voorbind ding aan de haak geslagen?
doe alsof je weer begluurd bent, zeg dat je emotionele schade opgelopen bent en dat je niemand ouder dan 30 kan zien vandaag.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet zometeen verplicht mee naar een familie bbq, red me
Ga je mee?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geforceerd gezellig doen met de familie.
Hoe witte ik wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ze gaan in jouw schattige wangetjes knijpen en allesquote:Op zondag 27 mei 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als die mensen mij met rust laten en ik gewoon mijn vlees op mag eten, wil ik best mee.
Dat is beter verwoord. Je leert het al.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus?
Ik vind dat ik tot nu toe niks mis.
Sinds wanneer zijn mijn wangetjes schattig?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ze gaan in jouw schattige wangetjes knijpen en alles
Samen huilen.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:34 schreef Plastic_zak het volgende:
dimens g ik voel je
ik heb ook geen bier
Sexy? Geil dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mijn wangetjes schattig?
Yeej me.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is beter verwoord. Je leert het al.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe witte ik wat?Dat ze 15 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Niet zo brutaalquote:Op zondag 27 mei 2012 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
WAAROM GAAT DIT TOPIC ZO SNEL KANKER ALLEMAAL EENS OP
wtf ga je mijn ding beetje veranderen om mij te naaienquote:
Als je het je serieus afvraagt: ¤50, en zo niet, doe niet zo raar tegen me.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoeveel zakgeld krijg je per maand AJ?
en moet je daarvan ook je kleding e.d. betalen?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het je serieus afvraagt: ¤50, en zo niet, doe niet zo raar tegen me.
quote:
Jep, maar ik werk in de vakanties, dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en moet je daarvan ook je kleding e.d. betalen?
Ik wou dat ik dat nog kreeg.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen mn vakantie deels, vet he.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat nog kreeg.Ik krijg alleen de kapper nog, de rest moet ik zelf betalen.
Ik wil weer gewoon 8 zijn.
Watquote:Op zondag 27 mei 2012 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf ga je mijn ding beetje veranderen om mij te naaien
gewoon op jezelf gaan wonen, krijg je alsnog moeilijk veel van je ouders als je een beetje zielig gaat kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat nog kreeg.Ik krijg alleen de kapper nog, de rest moet ik zelf betalen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Woon je nog thuis?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit, als ik op mezelf ga wonen gaan ze betalen, als ik hier blijf wonen moet ik hun gaan betalenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon op jezelf gaan wonen, krijg je alsnog moeilijk veel van je ouders als je een beetje zielig gaat kijken
Lekkah lekkah, ik had net een glas versgeperste sinaasappelsap omdat ik ziek benquote:Op zondag 27 mei 2012 13:43 schreef monkyyy het volgende:
2 broodjes roerei en een groot glas ijskoude melk heb ik nu wel zin in.
Ga de keuken in?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:43 schreef monkyyy het volgende:
2 broodjes roerei en een groot glas ijskoude melk heb ik nu wel zin in.
daar hoort se al te sein XdhwhahahahXdxDDdXdDquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon op jezelf gaan wonen, krijg je alsnog moeilijk veel van je ouders als je een beetje zielig gaat kijken
Ik woon 'op mezelf' in het huis van mijn pa, die is 25 dagen van de maand bij zijn vriendin. Dus grotendeels zit ik hier op mezelf ja. Maar ik moet wel gewoon inwoonvergoeding zooi betalen aan mijn ma, dus ik woon hier niet gratis.quote:
Whehequote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
daar hoort se al te sein XdhwhahahahXdxDDdXdD
Goed plan.quote:
quote:
dit dusquote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
tyf op man eht is kapot lekker daar zeik niet over warmte ziektelijers fucking hommo's poep met korrles brommers zonder spiegel
Brommers met spiegelsquote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
tyf op man eht is kapot lekker daar zeik niet over warmte ziektelijers fucking hommo's poep met korrles brommers zonder spiegel
Doe het dan niet. Zeg de volgende dag dat je het vergeten bent, gelijk de laatste keer dat je der gesproken heb dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Dientje12 het volgende:
En ik moet zo me moeder feliciteren, dit vind ik altijd zo raar om te doen
Autistisch?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Dientje12 het volgende:
En ik moet zo me moeder feliciteren, dit vind ik altijd zo raar om te doen
Je moeder feliciteren, is dat zo moeilijkquote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er autistisch aan feliciteren kut vinden?
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moeder feliciteren, is dat zo moeilijk
JIJ BENT GEEN PSYCHOLOOG DUS GA MENSEN NIET KWALIFICEREN MAN HOU JE BEK GEWOON TRUT MET JE DOMHEIDquote:
Zit er een shemale met haar piemeltje tegen je hoofd ofzo? Je typt zo achterlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JIJ BENT GEEN PSYCHOLOOG DUS GA MENSEN NIET KWALIFICEREN MAN HOU JE BEK GEWOON TRUT MET JE DOMHEID
nu nog een leven hebben en het is compleetquote:Op zondag 27 mei 2012 13:48 schreef Beach het volgende:
bier drinken en bbq en wifi mn leven is compleet
Alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er autistisch aan feliciteren kut vinden?
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JIJ BENT GEEN PSYCHOLOOG DUS GA MENSEN NIET KWALIFICEREN MAN HOU JE BEK GEWOON TRUT MET JE DOMHEID
Geen probleemquote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw medelijden schatje.
Iets vreemd vinden om te doen maakt het niet gelijk autistisch. Voor jou betekent het, dat je je perspectief in iets 'normaal vinden' moet verbreden.quote:
wat ik vind dat geen probleem hoorquote:
het is aan!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu nog een leven hebben en het is compleet
Wat heb jij in gedachten?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]zeiken op vrouwen die gratis met iedereen neuken
hommo
Is dat echt zo?
gewoon om de dag toch man. Je piemel moet ook kunnen rusttequote:
watquote:Op zondag 27 mei 2012 13:53 schreef Typisch het volgende:
hommo
Is dat echt zo?
anders krijg je aidsquote:Op zondag 27 mei 2012 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon om de dag toch man. Je piemel moet ook kunnen rustte
Inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon om de dag toch man. Je piemel moet ook kunnen rustte
Stiekem wel blij om.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet, dus dat scheelt.
Wat is echt zoquote:Op zondag 27 mei 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
hommo
Is dat echt zo?
ik ben nog nooit gepeild door m. de hond derhalve geloof ik zijn peilingen niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:57 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)pvv-haalt-vvd-in.xml
Lees die FB reacties. Echt kk domme jostis.
Geilquote:Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
ik ga eten denk ik kusjes op A-Js piemel
Omdat ik dat soort dingen niet met me moeder doequote:Op zondag 27 mei 2012 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kom er nooit onderuit.
En zometeen ook weer
Triest nieuws voor Nederland.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:57 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)pvv-haalt-vvd-in.xml
Lees die FB reacties. Echt kk domme jostis.
Goeie moeder.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik dat soort dingen niet met me moeder doe
quote:
quote:
Daarom ben je ook een goeie papaquote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En uit goeie moeders komen goeie zonen, ik ben goed
Mag ik een stukje?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef Typisch het volgende:
Ik eet eigen gemaakte cake. LITTLE PIECES OF HEAVEN ZEG IK JE, GOD-DE-LIJK.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt ie ook wel eens tegen je ''who is your daddy now''? En meer van die opbeurende teksten?
Crisis? ik heb er nog helemaal niks van gemerktquote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Eindelijk. Nederland wordt wakker. Stem PVV en we hebben straks weer geld om uit te geven.Dat is de enige manier om uit de crisis te komen. Met het huidige akkoord wordt onze portemonnee helemaal leeg gezogen. Europa ligt in een deuk en de Nederlanders moeten maar zien hoe ze rond komen. Wat mij betreft hebben de Kunduz-5 duidelijk laten merken dat wij Nederlanders er niet meer toe doen. Stem PVV en alles komt goed !!
Ik kan cake niet via internet verzenden en pics gaat lastig worden want geen kabeltje om van mobiel naar pc te gaan.quote:
Een klein beetje gelijk heeft ze welquote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Eindelijk. Nederland wordt wakker. Stem PVV en we hebben straks weer geld om uit te geven.Dat is de enige manier om uit de crisis te komen. Met het huidige akkoord wordt onze portemonnee helemaal leeg gezogen. Europa ligt in een deuk en de Nederlanders moeten maar zien hoe ze rond komen. Wat mij betreft hebben de Kunduz-5 duidelijk laten merken dat wij Nederlanders er niet meer toe doen. Stem PVV en alles komt goed !!
"Steek je lul in een tosti-ijzer en alles komt goed!"quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn stiefvader is een tokkie, hij gaat op PVV stemmen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Echt gelukkig ben ik niet of zo. Maar dat mag wel duidelijk zijn aan het aantal posts hier op Facebook denk ik.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn stiefvader is een tokkie, hij gaat op PVV stemmen.
Ga stemmen en stem op de Piraten Partij, kunnen ze er geen misbruik van maken.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zelf stem niet, maar ze hadden mijn stem ook voor pvv gebruikt__
Ach ja, minder FOK!en dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt gelukkig ben ik niet of zo. Maar dat mag wel duidelijk zijn aan het aantal posts hier op Facebook denk ik.
Dat gaat van mijn salaris afquote:Op zondag 27 mei 2012 14:06 schreef monkyyy het volgende:
Mensen, ze mogen de uitkeringen wel wat hoger maken. Wat van hun is, is ook van ons! Stem SP of PvdA om dit te bewerkstelligen!
die heeft niet eens de basisschool afgemaakt. beterder?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ruud dat dacht jij het word alleen maar een stuk beterder want dan gaan de mensen weer meer kansen om geld uit tegeven in plaats hun hand op de knip te houden en als de vvd aan de macht komen zal je zien dat alles falliet gaat de meeste dan en alles op ze reet ligt
Ook een mooie
Jij bent al rijk genoeg, geef de armen ook wat (meer)!quote:
Je moet toch zelf erheen om te stemmen? Gewoon jezelf vastbinden aan jouw bedquote:Op zondag 27 mei 2012 14:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt gelukkig ben ik niet of zo. Maar dat mag wel duidelijk zijn aan het aantal posts hier op Facebook denk ik.
Stemkaart in stukken scheuren danquote:Op zondag 27 mei 2012 14:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zoiets zeiden zequote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je moet toch zelf erheen om te stemmen? Gewoon jezelf vastbinden aan jouw bed
Je eigen post openen dan!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe zo'n ding eruit ziet
Aah, post-angst, die heb ik ook weleens gehad.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik haat post, ligt nog een FNV bondenoten envelop hier gesloten van vorige week
Ik word boos als mijn ouders mijn post openen. Er staat niet voor niets mijn naam opquote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb allemaal post van mijn zorgverzekeraar maar durf het niet te openen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aah, post-angst, die heb ik ook weleens gehad.
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aah, post-angst, die heb ik ook weleens gehad.
Uhm, gewoon niet betalen tochquote:Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb allemaal post van mijn zorgverzekeraar maar durf het niet te openen.Denk dat ik nog moet betalen.
IK BETAAL HELEMAAL NERGENS MEER VOOR.quote:
Neuhquote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ga je iets leuks doen met vrienden.
Om angst te zaaien, zo zit het systeem in elkaarquote:Op zondag 27 mei 2012 14:12 schreef monkyyy het volgende:
Brief van de belasting dienst gister, hart in m'n keel, geopend, krijg ik niets, maar hoef ook niets te betalen, waarom dan zo'n enge brief sturen, lijers.
Ja toch, laat ze zien hoe het erop staatquote:Op zondag 27 mei 2012 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
IK BETAAL HELEMAAL NERGENS MEER VOOR.
Nee, ik krijg nog geld van die leijers. Ik had vorig jaar 120 eu per maand bij die gasten, maar nu heb ik voor 80 oid. Maar had nog 4 maanden lang 120 naar ze overgemaakt, maar ze doen fucking moeilijk over die 320 eu om het terug te storten. Dus nu wacht ik met betalen totdat ze me bellen, dan laat ik ze zien dat ik nog geld van hun krijg.
Ik ben geniaal, fight the system alles.
Dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Om angst te zaaien, zo zit het systeem in elkaar
Laat ze haten, zolang ze mij vrezen. Caligula in een van z'n briefen aan zijn vrienden.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Om angst te zaaien, zo zit het systeem in elkaar
Klopt. Zodat je volgende keer gewoon netjes precies het goede opgeeft. Het zit er zo in dat je dan anders terug gepakt wordt dat je wel gehoorzaamd.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laat ze haten, zolang ze mij vrezen. Caligula in een van z'n briefen aan zijn vrienden.
Maar ook een goed motto voor de belastingdienst.
Wij allemaalquote:
begrijpend lezen, het is een vak.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef monkyyy het volgende:
En ik snap nog steeds niet met wat ze nou bedoelen met "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"
Waarom maken ze het niet makkelijker dan?
Ik ben goed met cijfers, niet met domme woordspelingen waar geen mens wat aan heeft.quote:
Als ze het voor ons makkelijker maken, dan hebben hun het moeilijker, en het zijn de grootste ego's op deze aardbol dus niemand geeft om ons..quote:Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef monkyyy het volgende:
En ik snap nog steeds niet met wat ze nou bedoelen met "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"
Waarom maken ze het niet makkelijker dan?
Vertel ze, we moeten het bericht blijven zendenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laat ze haten, zolang ze mij vrezen. Caligula in een van z'n briefen aan zijn vrienden.
Maar ook een goed motto voor de belastingdienst.
Pics van juf anniequote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
in groep 8 hadden wij dat vak ook.
gr gr juf annie
quote:
Dat kan.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben goed met cijfers, niet met domme woordspelingen waar geen mens wat aan heeft.
De Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken en makkelijker willen we niet!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ze het voor ons makkelijker maken, dan hebben hun het moeilijker, en het zijn de grootste ego's op deze aardbol dus niemand geeft om ons..
Je stijgt rap in de top 500 zie ik.quote:
die rechter, hoeveel kinderen heeft zij al gepoept?quote:
laten we het hebben overquote:Op zondag 27 mei 2012 14:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Stop hiermee voordat UDOWU weer dichtgaat
Waar kom je vandaan dan? Ik ken haar, zat ik bij in de klas tot en met de brug klas.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die linker komt me akelig bekend voor.
Hoeveel fotosyntheses moeten er plaatsvinden voordat de bananenboom genoeg voedsel heeft om er bananen van te maken?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten we het hebben over
bananen
ik houd mijn spreekbeurt over bananen, ze zijn geel en eerst zijn ze groen en als je te lang wacht zijn ze bruin
dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |