dit dusquote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
tyf op man eht is kapot lekker daar zeik niet over warmte ziektelijers fucking hommo's poep met korrles brommers zonder spiegel
Brommers met spiegelsquote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
tyf op man eht is kapot lekker daar zeik niet over warmte ziektelijers fucking hommo's poep met korrles brommers zonder spiegel
Doe het dan niet. Zeg de volgende dag dat je het vergeten bent, gelijk de laatste keer dat je der gesproken heb dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Dientje12 het volgende:
En ik moet zo me moeder feliciteren, dit vind ik altijd zo raar om te doen
Autistisch?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Dientje12 het volgende:
En ik moet zo me moeder feliciteren, dit vind ik altijd zo raar om te doen
Je moeder feliciteren, is dat zo moeilijkquote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er autistisch aan feliciteren kut vinden?
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moeder feliciteren, is dat zo moeilijk
JIJ BENT GEEN PSYCHOLOOG DUS GA MENSEN NIET KWALIFICEREN MAN HOU JE BEK GEWOON TRUT MET JE DOMHEIDquote:
Zit er een shemale met haar piemeltje tegen je hoofd ofzo? Je typt zo achterlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JIJ BENT GEEN PSYCHOLOOG DUS GA MENSEN NIET KWALIFICEREN MAN HOU JE BEK GEWOON TRUT MET JE DOMHEID
nu nog een leven hebben en het is compleetquote:Op zondag 27 mei 2012 13:48 schreef Beach het volgende:
bier drinken en bbq en wifi mn leven is compleet
Alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er autistisch aan feliciteren kut vinden?
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JIJ BENT GEEN PSYCHOLOOG DUS GA MENSEN NIET KWALIFICEREN MAN HOU JE BEK GEWOON TRUT MET JE DOMHEID
Geen probleemquote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw medelijden schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |