quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn stiefvader is een tokkie, hij gaat op PVV stemmen.
Ga stemmen en stem op de Piraten Partij, kunnen ze er geen misbruik van maken.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zelf stem niet, maar ze hadden mijn stem ook voor pvv gebruikt__
Ach ja, minder FOK!en dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt gelukkig ben ik niet of zo. Maar dat mag wel duidelijk zijn aan het aantal posts hier op Facebook denk ik.
Dat gaat van mijn salaris afquote:Op zondag 27 mei 2012 14:06 schreef monkyyy het volgende:
Mensen, ze mogen de uitkeringen wel wat hoger maken. Wat van hun is, is ook van ons! Stem SP of PvdA om dit te bewerkstelligen!
die heeft niet eens de basisschool afgemaakt. beterder?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ruud dat dacht jij het word alleen maar een stuk beterder want dan gaan de mensen weer meer kansen om geld uit tegeven in plaats hun hand op de knip te houden en als de vvd aan de macht komen zal je zien dat alles falliet gaat de meeste dan en alles op ze reet ligt
Ook een mooie
Jij bent al rijk genoeg, geef de armen ook wat (meer)!quote:
Je moet toch zelf erheen om te stemmen? Gewoon jezelf vastbinden aan jouw bedquote:Op zondag 27 mei 2012 14:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt gelukkig ben ik niet of zo. Maar dat mag wel duidelijk zijn aan het aantal posts hier op Facebook denk ik.
Stemkaart in stukken scheuren danquote:Op zondag 27 mei 2012 14:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zoiets zeiden zequote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je moet toch zelf erheen om te stemmen? Gewoon jezelf vastbinden aan jouw bed
Je eigen post openen dan!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe zo'n ding eruit ziet
Aah, post-angst, die heb ik ook weleens gehad.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik haat post, ligt nog een FNV bondenoten envelop hier gesloten van vorige week
Ik word boos als mijn ouders mijn post openen. Er staat niet voor niets mijn naam opquote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb allemaal post van mijn zorgverzekeraar maar durf het niet te openen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |