Je eigen post openen dan!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe zo'n ding eruit ziet
Aah, post-angst, die heb ik ook weleens gehad.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik haat post, ligt nog een FNV bondenoten envelop hier gesloten van vorige week
Ik word boos als mijn ouders mijn post openen. Er staat niet voor niets mijn naam opquote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb allemaal post van mijn zorgverzekeraar maar durf het niet te openen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aah, post-angst, die heb ik ook weleens gehad.
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aah, post-angst, die heb ik ook weleens gehad.
Uhm, gewoon niet betalen tochquote:Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb allemaal post van mijn zorgverzekeraar maar durf het niet te openen.Denk dat ik nog moet betalen.
IK BETAAL HELEMAAL NERGENS MEER VOOR.quote:
Neuhquote:Op zondag 27 mei 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ga je iets leuks doen met vrienden.
Om angst te zaaien, zo zit het systeem in elkaarquote:Op zondag 27 mei 2012 14:12 schreef monkyyy het volgende:
Brief van de belasting dienst gister, hart in m'n keel, geopend, krijg ik niets, maar hoef ook niets te betalen, waarom dan zo'n enge brief sturen, lijers.
Ja toch, laat ze zien hoe het erop staatquote:Op zondag 27 mei 2012 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
IK BETAAL HELEMAAL NERGENS MEER VOOR.
Nee, ik krijg nog geld van die leijers. Ik had vorig jaar 120 eu per maand bij die gasten, maar nu heb ik voor 80 oid. Maar had nog 4 maanden lang 120 naar ze overgemaakt, maar ze doen fucking moeilijk over die 320 eu om het terug te storten. Dus nu wacht ik met betalen totdat ze me bellen, dan laat ik ze zien dat ik nog geld van hun krijg.
Ik ben geniaal, fight the system alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |