Geilquote:Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
ik ga eten denk ik kusjes op A-Js piemel
Omdat ik dat soort dingen niet met me moeder doequote:Op zondag 27 mei 2012 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kom er nooit onderuit.
En zometeen ook weer
Triest nieuws voor Nederland.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:57 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)pvv-haalt-vvd-in.xml
Lees die FB reacties. Echt kk domme jostis.
Goeie moeder.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik dat soort dingen niet met me moeder doe
quote:
quote:
Daarom ben je ook een goeie papaquote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En uit goeie moeders komen goeie zonen, ik ben goed
Mag ik een stukje?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef Typisch het volgende:
Ik eet eigen gemaakte cake. LITTLE PIECES OF HEAVEN ZEG IK JE, GOD-DE-LIJK.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt ie ook wel eens tegen je ''who is your daddy now''? En meer van die opbeurende teksten?
Crisis? ik heb er nog helemaal niks van gemerktquote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Eindelijk. Nederland wordt wakker. Stem PVV en we hebben straks weer geld om uit te geven.Dat is de enige manier om uit de crisis te komen. Met het huidige akkoord wordt onze portemonnee helemaal leeg gezogen. Europa ligt in een deuk en de Nederlanders moeten maar zien hoe ze rond komen. Wat mij betreft hebben de Kunduz-5 duidelijk laten merken dat wij Nederlanders er niet meer toe doen. Stem PVV en alles komt goed !!
Ik kan cake niet via internet verzenden en pics gaat lastig worden want geen kabeltje om van mobiel naar pc te gaan.quote:
Een klein beetje gelijk heeft ze welquote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Eindelijk. Nederland wordt wakker. Stem PVV en we hebben straks weer geld om uit te geven.Dat is de enige manier om uit de crisis te komen. Met het huidige akkoord wordt onze portemonnee helemaal leeg gezogen. Europa ligt in een deuk en de Nederlanders moeten maar zien hoe ze rond komen. Wat mij betreft hebben de Kunduz-5 duidelijk laten merken dat wij Nederlanders er niet meer toe doen. Stem PVV en alles komt goed !!
"Steek je lul in een tosti-ijzer en alles komt goed!"quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn stiefvader is een tokkie, hij gaat op PVV stemmen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Echt gelukkig ben ik niet of zo. Maar dat mag wel duidelijk zijn aan het aantal posts hier op Facebook denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |