Dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Om angst te zaaien, zo zit het systeem in elkaar
Laat ze haten, zolang ze mij vrezen. Caligula in een van z'n briefen aan zijn vrienden.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Om angst te zaaien, zo zit het systeem in elkaar
Klopt. Zodat je volgende keer gewoon netjes precies het goede opgeeft. Het zit er zo in dat je dan anders terug gepakt wordt dat je wel gehoorzaamd.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laat ze haten, zolang ze mij vrezen. Caligula in een van z'n briefen aan zijn vrienden.
Maar ook een goed motto voor de belastingdienst.
Wij allemaalquote:
begrijpend lezen, het is een vak.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef monkyyy het volgende:
En ik snap nog steeds niet met wat ze nou bedoelen met "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"
Waarom maken ze het niet makkelijker dan?
Ik ben goed met cijfers, niet met domme woordspelingen waar geen mens wat aan heeft.quote:
Als ze het voor ons makkelijker maken, dan hebben hun het moeilijker, en het zijn de grootste ego's op deze aardbol dus niemand geeft om ons..quote:Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef monkyyy het volgende:
En ik snap nog steeds niet met wat ze nou bedoelen met "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"
Waarom maken ze het niet makkelijker dan?
Vertel ze, we moeten het bericht blijven zendenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laat ze haten, zolang ze mij vrezen. Caligula in een van z'n briefen aan zijn vrienden.
Maar ook een goed motto voor de belastingdienst.
Pics van juf anniequote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
in groep 8 hadden wij dat vak ook.
gr gr juf annie
quote:
Dat kan.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben goed met cijfers, niet met domme woordspelingen waar geen mens wat aan heeft.
De Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken en makkelijker willen we niet!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ze het voor ons makkelijker maken, dan hebben hun het moeilijker, en het zijn de grootste ego's op deze aardbol dus niemand geeft om ons..
Je stijgt rap in de top 500 zie ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |