Niet zo brutaalquote:Op zondag 27 mei 2012 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
WAAROM GAAT DIT TOPIC ZO SNEL KANKER ALLEMAAL EENS OP
wtf ga je mijn ding beetje veranderen om mij te naaienquote:
Als je het je serieus afvraagt: ¤50, en zo niet, doe niet zo raar tegen me.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoeveel zakgeld krijg je per maand AJ?
en moet je daarvan ook je kleding e.d. betalen?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het je serieus afvraagt: ¤50, en zo niet, doe niet zo raar tegen me.
quote:
Jep, maar ik werk in de vakanties, dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en moet je daarvan ook je kleding e.d. betalen?
Ik wou dat ik dat nog kreeg.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen mn vakantie deels, vet he.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat nog kreeg.Ik krijg alleen de kapper nog, de rest moet ik zelf betalen.
Ik wil weer gewoon 8 zijn.
Watquote:Op zondag 27 mei 2012 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf ga je mijn ding beetje veranderen om mij te naaien
gewoon op jezelf gaan wonen, krijg je alsnog moeilijk veel van je ouders als je een beetje zielig gaat kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat nog kreeg.Ik krijg alleen de kapper nog, de rest moet ik zelf betalen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Woon je nog thuis?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit, als ik op mezelf ga wonen gaan ze betalen, als ik hier blijf wonen moet ik hun gaan betalenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon op jezelf gaan wonen, krijg je alsnog moeilijk veel van je ouders als je een beetje zielig gaat kijken
Lekkah lekkah, ik had net een glas versgeperste sinaasappelsap omdat ik ziek benquote:Op zondag 27 mei 2012 13:43 schreef monkyyy het volgende:
2 broodjes roerei en een groot glas ijskoude melk heb ik nu wel zin in.
Ga de keuken in?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:43 schreef monkyyy het volgende:
2 broodjes roerei en een groot glas ijskoude melk heb ik nu wel zin in.
daar hoort se al te sein XdhwhahahahXdxDDdXdDquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon op jezelf gaan wonen, krijg je alsnog moeilijk veel van je ouders als je een beetje zielig gaat kijken
Ik woon 'op mezelf' in het huis van mijn pa, die is 25 dagen van de maand bij zijn vriendin. Dus grotendeels zit ik hier op mezelf ja. Maar ik moet wel gewoon inwoonvergoeding zooi betalen aan mijn ma, dus ik woon hier niet gratis.quote:
Whehequote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
daar hoort se al te sein XdhwhahahahXdxDDdXdD
Goed plan.quote:
quote:
dit dusquote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
tyf op man eht is kapot lekker daar zeik niet over warmte ziektelijers fucking hommo's poep met korrles brommers zonder spiegel
Brommers met spiegelsquote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
tyf op man eht is kapot lekker daar zeik niet over warmte ziektelijers fucking hommo's poep met korrles brommers zonder spiegel
Doe het dan niet. Zeg de volgende dag dat je het vergeten bent, gelijk de laatste keer dat je der gesproken heb dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef Dientje12 het volgende:
En ik moet zo me moeder feliciteren, dit vind ik altijd zo raar om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |