Behave.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We konden toen kiezen tussen Maud, Treble en nog een nietszeggend iemand. Best of the worst?
VOTE vote VOTE for the winners! We are the winners lalalalaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Redefine het volgende:
Ze waren toen sowieso kansloos. Want ze zaten tussen Lordi en We are the winners in.
Ik ook niet hoor..gewoon een protestliedje.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Lordi nooit leuk heb gevonden, niet goed-leuk, of grappig-leuk of wtf-leuk. Gewoon, ugh.
Dit was de 1e ACT festival.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Lordi nooit leuk heb gevonden, niet goed-leuk, of grappig-leuk of wtf-leuk. Gewoon, ugh.
Een soort euro neuroquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor..gewoon een protestliedje.
Echt zo'n liedje waarvan ik toen zoiets had van rot op, wat een kut nummerquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
VOTE vote VOTE for the winners! We are the winners lalalala
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Of die kalkoen uit Ierland.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een soort euro neuro
Ik vind het wel wat hebbenEuro neuro ook trouwens
"Een tafeltje als act-gimmick! Woeiiii!"quote:Op zondag 27 mei 2012 01:46 schreef alors het volgende:
Dit was ook echt zo'n knullige Nederlandse actik ruik de spruitjes hier
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:46 schreef alors het volgende:
Dit was ook echt zo'n knullige Nederlandse actik ruik de spruitjes hier
Een protest-act tegen het circus dat Eurovisie was geworden. Een arrogante tante. Nep, maar men dacht dat het echt wasquote:
Dat was juist de grap en de actquote:Op zondag 27 mei 2012 01:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Thank you i'm arrived"
Dat kwam idd een beetje arrogant over.
Ohhhh dat!quote:
Niets dan respect voor deze pot!!!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:48 schreef alors het volgende:
Oh dat was die pot van die pauzeshow donderdag!
Is 'ie ook. Maar niet zo goed als de 2004-inzending, niet voor niks gekozen tot beste liedje vorig jaarquote:Op zondag 27 mei 2012 01:50 schreef alors het volgende:
Ik vond de inzending van dit jaar van Servie mooier
Dima Bilan.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:49 schreef Redefine het volgende:
Nee dit was gewoon een terechte winnaar. Hierna gaan we naar een jaar, waarin het nog steeds onbegrijpelijk is dat de nummer twee toen niet won.
Ja en juist over deze inzending wordt gruwelijk geklaagd, dat het de winst alleen te danken zou hebben aan buurlanden.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:50 schreef Redefine het volgende:
Overigens denk ik dat dit voor het gezichtsbehoud heel belangrijk is geweest dat het won. Het vertrouwen in het ESF was toen vrij laag met Wild Dances en Lordi in de jaren ervoor.
Terecht afgestraft. Het werd ook zo ineens 'gepresenteerd' tijdens een show van Claudia de Breij. Dit is Hind, dit is het 10 jaar oude nummer dat ze nog in de kast had liggen, dit wordt 'm, daar moet u het mee doen. Klaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:51 schreef Redefine het volgende:
Dit nummer was echt zo'n geval van we gaan eens de rest proberen te kopiëren dan scoort het wel. Niet dus.
Vooral als je kijkt naar de nummer twee. Anni "knik, knik" Lorak met een geweldig nummer en performance. Die je nu nog herinnerd, niet dat nummer van die arrogante zak.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dima Bilan.
Hind deed het wel goed, maar voor Nederland is "wel goed" niet goed genoeg voor een finaleplaats.
En we gaan er zeker de finale mee halen. Als dat niet gebeurd, dan zijn we weer ontzettend verontwaardigd, maar hadden het al van te voren kunnen bedenken.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Terecht afgestraft. Het werd ook zo ineens 'gepresenteerd' tijdens een show van Claudia de Breij. Dit is Hind, dit is het 10 jaar oude nummer dat ze nog in de kast had liggen, dit wordt 'm, daar moet u het mee doen. Klaar.
Gastland betaalt.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:55 schreef PG18 het volgende:
Als we zouden winnen, kost het ons het jaar erna veel geld om het hier in Nederland te laten plaatsvinden? Of betaalt de "big 5" alles?
Want misschien verklaart dat het feit dat we zulke slechte acts laten optreden.Geld binnenhalen met de telefoonlijnen, maar expres ervoor zorgen dat we nooit zullen winnen.
Het kost de TROS 250.000 euro de telefoonlijnen worden door de EBU afgehuurd zij krijgen ook daar de winsten over.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:55 schreef PG18 het volgende:
Als we zouden winnen, kost het ons het jaar erna veel geld om het hier in Nederland te laten plaatsvinden? Of betaalt de "big 5" alles?
Want misschien verklaart dat het feit dat we zulke slechte acts laten optreden.Geld binnenhalen met de telefoonlijnen, maar expres ervoor zorgen dat we nooit zullen winnen.
Dat was een Russische Olympisch kampioenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat Hans Klok ook kon kunstschaatsen
Ik heb zo gehoopt dat die man zou uitglijden en per ongeluk (beetje maar hoor) het hoofd van Bilan zou raken.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat Hans Klok ook kon kunstschaatsen
Een van de beste Russische inzendingen vind ik nog steeds de allereerste. Solo van Alsu.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef miss_dynastie het volgende:
En het jaar erna ging voor Rusland een mens in een lijkzak om haar moeder schreeuwen, dat weet ik nog wel. En gek genoeg vind ik dat best een tof liedje. Eng mens ben ik
Same here.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zo gehoopt dat die man zou uitglijden en per ongeluk (beetje maar hoor) het hoofd van Bilan zou raken.
Mamo.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef miss_dynastie het volgende:
En het jaar erna ging voor Rusland een mens in een lijkzak om haar moeder schreeuwen, dat weet ik nog wel. En gek genoeg vind ik dat best een tof liedje. Eng mens ben ik
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Let ook op Gordon's apenbeweginkje op een gegeven moment. Als een ware King Kong staat 'ie op zijn tietjes te kloppen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Let ook op Gordon's apenbeweginkje op een gegeven moment. Als een ware King Kong staat 'ie op zijn tietjes te kloppen.
Liedje was echt niet slecht, maar het sloeg helaas niet aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:00 schreef Redefine het volgende:
Hier had je als Tros en de Toppers zoveel mee kunnen doen, plus een gunstige loting. Maar dan doe je dit
NSF werd toen al door de TROS georganiseerd. Sterker nog de TROS zond vanaf toen de toppers concerten uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:59 schreef Bundesrepublik het volgende:
Vanaf hier ging de TROS zich ermee bemoeien, is te zien ook.
Dat bedoel ik ook met potentie.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liedje was echt niet slecht, maar het sloeg helaas niet aan.
Nee, dit was echt de hand van Gordonquote:Op zondag 27 mei 2012 01:59 schreef Bundesrepublik het volgende:
Vanaf hier ging de TROS zich ermee bemoeien, is te zien ook.
Met dat muntjequote:Op zondag 27 mei 2012 02:04 schreef Redefine het volgende:
Hoewel ik het een verschrikkelijk liedje vind en de hele voorselectie belachelijk was, was het iig nog iets wat bij de kijkers bleef hangen.
Waarom Zjelko nemen als je Marianne Weber en Vader Abraham hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 02:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Let op mensen, in dit jaar hadden we ook een compositie van Zeljko Joksimovic kunnen sturen, maar de TROS koos hiervoor
Wat een topshow was dat vorig jaar, in tegenstelling tot dit jaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Het enige goede hieraan was Dusseldorf 2011
Ook, al was mijn favoriet dus Playing With Fire van Roemenië. Turkije was toen ook goed, en Azerbaijan, Georgië etc.quote:
Schrijnend jaquote:Op zondag 27 mei 2012 02:08 schreef Redefine het volgende:
Ach het dieptepunt komt nog: 2011. Cornald Maas eruit gezet en dan nog het onvergeeflijke : Welkom bij het Tros muziekfeest Eurovisie Song Festival![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Playing with firequote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook, al was mijn favoriet dus Playing With Fire van Roemenië. Turkije was toen ook goed, en Azerbaijan, Georgië etc.
Eigenlijk vind ik het contrast met Joan nog veel groter. Sieneke straalde nog enigzins en bewoog nog wat. Bij Joan miste alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Contrast met Sieneke is wel groot he? Zelfde leeftijd, andere generatie
dat wel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat dit allerlaatste is geëindigd, ook al was de act waardeloos.
quote:
Foute informatie.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat dit allerlaatste is geëindigd, ook al was de act waardeloos.
Maar de ACT stond niet. BBC commentaar "Ze hebben een paar bankstellen gesloopt en daar de kleding van gemaakt." en op Twitter riep iedereen dat hij het Jonny Logan jasje aan had.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Cee het volgende:
Super nummer dit, vind ik toch nog steeds. En als aller-allerlaatste geëindigd, van alle kandidaten, van beide halve finales.
Sieneke wist toch wel dat ze niet doorging dus kon er gewoon lekker van genieten, geen druk enzovoort. Bij Joan lag er toch wel druk op.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het contrast met Joan nog veel groter. Sieneke straalde nog enigzins en bewoog nog wat. Bij Joan miste alles.
Mijn neefje uit Servië stuurde me of de shampoo op wasquote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar de ACT stond niet. BBC commentaar "Ze hebben een paar bankstellen gesloopt en daar de kleding van gemaakt." en op Twitter riep iedereen dat hij het Jonny Logan jasje aan had.
Turkije.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef Cee het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe dit heeft kunnen winnen.
Echt héquote:Op zondag 27 mei 2012 02:12 schreef Redefine het volgende:
Een ander bizar ding van Daniel en Jan vond ik toen de reactie na hun optreden. Geweldig, fantastisch, sensationeel, de finale kan niet meer stuk. WTF.
En de hele godganse finale lang vervolgens zaten te chagerijnen in plaats van de finale te commentariseren.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:13 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Echt hé
En die Jan op het eind nadat de 3js niet doorgaan, goed lied met een goeie act.
En ziek dat ze waren, dat WE niet doorwaren. Een schande dat het wasquote:Op zondag 27 mei 2012 02:13 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Echt hé
En die Jan op het eind nadat de 3js niet doorgaan, goed lied met een goeie act.
Vriendje van de 3js en hij staat toch op de loonlijst bij de TROS.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Redefine het volgende:
En ik snap ook nog steeds niet uit welke griezelput ze hem vandaan getrokken hebben
Wat heb ik toen een spijt gehad, dat ik niet op de Belg of de Brit keek.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En de hele godganse finale lang vervolgens zaten te chagerijnen in plaats van de finale te commentariseren.
Nee ik bedoel de zanger van het duo van net.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Vriendje van de 3js en hij staat toch op de loonlijst bij de TROS.
Daar was ik na vijf minuten klaar mee en stapte over naar Belgie.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En de hele godganse finale lang vervolgens zaten te chagerijnen in plaats van de finale te commentariseren.
Was zijn hele voorkomen al niet erg genoeg? Alsof je ergste nachtmerrie is uitgekomen, zo'n blije gluiperd is hetquote:Op zondag 27 mei 2012 02:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit was mijn favoriet voordat de halve finales kwamen.
Alleen Nikki verpestte het liveoptreden, want zij kan gewoon niet zingen.
Ga je niet kijken naar "kreatief met papier" (met K toentertijd)quote:Op zondag 27 mei 2012 02:15 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, het was gezellig, ik duik m'n bedje in!
Ik zit nu met stomme verbazing te kijken.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ga je niet kijken naar "kreatief met papier" (met K toentertijd)
Parodie "Kreatief met Kurk" was leuker.quote:
Dat smurfenmasker. Ik heb nu nachtmerries.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Parodie "Kreatief met Kurk" was leuker.
Een kokerpoes! KOKERPOES. Ik trip helemaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Zetten ze papier mache OP HET HOOFD VAN EEN KIND? WTF?
Hahaha een papier mache opbergbak?! Ik neem nog een slok champagne
"Als je de poes erop hebt zitten dan heb je een spaarPot"quote:Op zondag 27 mei 2012 02:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Een kokerpoes! KOKERPOES. Ik trip helemaal.
Waar zou deze meneer in afgestudeerd zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 02:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Als je de poes erop hebt zitten dan heb je een spaarPot"
Het leek me in eerste instantie een dokter, maar dat zal wel nietquote:
Dat vond CvdM blijkbaar goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het leek me in eerste instantie een dokter, maar dat zal wel niet
Let ook op de subtiele sluikreclame van pampers en de head&shoulders en Dash op de achtergrond
Géén lijm met water gebruiken he!quote:Op zondag 27 mei 2012 02:26 schreef Cee het volgende:
Wel goed gevonden, van die dubbele wanden in de Pamperdoos. Ik dacht waar gaat dat naartoe maar nu begrijp ik het. Het zorgt voor een sterke constructie van het poppenhuis.
idd anders gaat het bobbelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Géén lijm met water gebruiken he!
Dat zijn van die hele dunne strookjes papier die je kan rollen en dan plak je ze aan elkaar en dan kan je daar weer figuren van maken. Toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 02:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet jij wat papierfiligraan (???) is?
Moest je dat googlen of wist je het uit jezelf?quote:Op zondag 27 mei 2012 02:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn van die hele dunne strookjes papier die je kan rollen en dan plak je ze aan elkaar en dan kan je daar weer figuren van maken. Toch?
Papierfiligraan is eigenlijk niks meer dan hele smalle, lange strookjes gekleurd papier.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet jij wat papierfiligraan (???) is?
OH NOESSSSSSSSSSSSSSS volgende week de laatste
Dat Engeland onderaan eindigt, heeft voor een groot deel met de loting te maken. Als eerste optreden is een gigantisch nadeel, zeker als je niet een super opvallend nummer hebt. Niets vriendjespolitiek, want Jade Ewen eindigde drie jaar terug nog gewoon in de top-5. En er is in de tussentijd weinig gebeurd met bevriende landen e.d.quote:Op zondag 27 mei 2012 09:34 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik dacht dat Albanië nog hoger zou scoren. Dat Engeland weer onderaan staat ligt enkel en alleen aan de vriendjespolitiek.![]()
Waarom zelfs de Oostblokkers Zweden veel punten gaven, blijft me een raadsel. Of is het omdat ze ook een allochtoon is?
Ik wist het uit mezelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moest je dat googlen of wist je het uit jezelf?
Wat is er dan zo goed aan? Een paar beats, veel show en bla bla bla...;(quote:Op zondag 27 mei 2012 09:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Engeland onderaan eindigt, heeft voor een groot deel met de loting te maken. Als eerste optreden is een gigantisch nadeel, zeker als je niet een super opvallend nummer hebt. Niets vriendjespolitiek, want Jade Ewen eindigde drie jaar terug nog gewoon in de top-5. En er is in de tussentijd weinig gebeurd met bevriende landen e.d.
En is het nou zo moeilijk raden waarom zelfs de Oostblokkers veel punten aan Zweden gaven?Gewoon omdat het het beste nummer was. Wake up, vriendjespolitiek maakt voor de einduitslag uiteindelijk weinig uit. Albanië kreeg bijv in West-Europa ook veel punten en niet alleen in Oost-Europa.
Dat dusquote:Op zondag 27 mei 2012 09:51 schreef TheArt het volgende:
Wake up, vriendjespolitiek maakt voor de einduitslag uiteindelijk weinig uit.
Het lijkt mij ook alsof ze onderhand afgesproken hebben om allemaal Zweden de hoogste punten te geven.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:35 schreef Eenskijken het volgende:
de uitslag staat al weken vantevoren vast joh, allemaal doorgespeelde kaart.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik kijk nu het scoreformulier van de eerste halve finale en de jury van Albanie gaf 12 punten aan Montenegro en 10 aan San Marino.
Ik denk dat ze nog steeds werken met de jury van drie jaar geleden toen de toppers tien punten kregen.
(uit het Albanië-topic)quote:Op zondag 27 mei 2012 02:28 schreef Fred_B het volgende:
Zingen kunnen ze in elk geval beter dan stemmen. Het bizarre puntenlijstje van Albanië in de 1e halve finale:
12. Montenegro
10. San Marino
8. Griekenland
7. Hongarije
6. Cyprus
5. Roemenië
4. Moldavië
3. Zwitserland
2. België
1. Finland
Het was in deze halve finale ook de enige die geen punten gaf aan winnaar Rusland.
Héh...? Moest hij voor hetero doorgaan?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Zijn de presentatoren al gedeporteerd naar Nagorno-Karabach? Echt zelden zo'n irritant presentatietrio gezien... en dat die gozer daar voor hetero moet doorgaan
Dat was echt dramatisch, en dan de grapjes.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Zijn de presentatoren al gedeporteerd naar Nagorno-Karabach? Echt zelden zo'n irritant presentatietrio gezien... en dat die gozer daar voor hetero moet doorgaan
Ja....quote:Op zondag 27 mei 2012 14:28 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch, en dan de grapjes.
Het mooiste moment was nog wel dat ze een compliment kregen van Peter van de Veire voor hun aldi jurk.
Teleurstellende?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog de reacties in Engeland meegekregen wat ze van hun teleurstellende Engelbert vonden?
Hetzelfde met Scandinavie... Spanje/Portugal... buurlanden van Rusland vielen best mee (Zweden kreeg de 12 punten van Rusland)...quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja....
Ik heb trouwens nog even naar die stemmen zitten kijken... Bosnie en Servie kregen van veel landen punten in de halve finale maar met name Kroatie kreeg 39 van hun 41 punten alleen maar van hun buren
Serieus?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef kossikvassik2 het volgende:
Wat ik zo grappig vind is dat Nederlanders gaan zeiken dat alle Oost-Europese landen op elkaar stemmen en dat alles zo corrupt is...
terwijl de laatste 4 jaar, Zweden, Noorwegen en Duitsland hebben gewonnen... men moet gewoon toegeven dat Nederland gewoon nog kuttere inzendingen heeft dan de andere landen...
Stuur gewoon mensen die hebben meegedaan aan The Voice of zo...
Het resultaat was teleurstellendquote:Op zondag 27 mei 2012 15:33 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Teleurstellende?
Voor ESF kon je hem zeker niet allesbehalve kwaliteit noemen.
Zoals Joan, bedoel je?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef kossikvassik2 het volgende:
Stuur gewoon mensen die hebben meegedaan aan The Voice of zo...
Zo, mooie benen heeft die roodharige.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus http://9gag.com/gag/3001779
Wat was hier mis mee? Dit was beter voor het ESF geweest dan zoals "we" dat nu gedaan hebben.
Albanië sowieso.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik kijk nu het scoreformulier van de eerste halve finale en de jury van Albanie gaf 12 punten aan Montenegro en 10 aan San Marino.
Ik denk dat ze nog steeds werken met de jury van drie jaar geleden toen de toppers tien punten kregen.
Ze bedoelen dat dit ís wat we nu gedaan hebben. Het gaat om die indiaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus http://9gag.com/gag/3001779
Wat was hier mis mee? Dit was beter voor het ESF geweest dan zoals "we" dat nu gedaan hebben.
Zie die presentatoren ook kijken. Help we gaan van het script af wat moeten we doen we glimlachen maar gewoon help wat duurt dit lang!quote:
Volgens mij is het typisch zo'n land, waar buiten de hoofdstad ze niet echt heel veel hebben. Wel genoeg moois om doorheen te trekken, maar niet waar het land zelf echt trots op is.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Bundesrepublik het volgende:
Zijn er trouwens tijdens de filmpjes vooraf de optredens nog andere steden in beeld geweest? Volgens mij telt het land maar een stad en dat is Baku.
Bovendien is een groot deel straatarm, maar dat willen ze natuurlijk niet aan de wereld laten zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch zo'n land, waar buiten de hoofdstad ze niet echt heel veel hebben. Wel genoeg moois om doorheen te trekken, maar niet waar het land zelf echt trots op is.
Hele puntenverdeling was toch zoquote:Op zondag 27 mei 2012 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Albanië sowieso.Die stemmen standaard op de slechtste liedjes.
Cyprus kreeg 12 punten van Griekenland en Griekenland 12 punten van Cyprus, wat een verrassing.![]()
Nou zou het wel erg apart zijn als ze bij de tussen filmpjes creperende mensen hadden laten zien. Mensen die uit hun huis gezet worden voor de bouw van het stadion, journalisten die bedreigd worden als ze willen schrijven wat ze zien, homo's die worden gemolesteerd, ruzie met Armenen enz. Was wel weer eens wat anders geweest natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bovendien is een groot deel straatarm, maar dat willen ze natuurlijk niet aan de wereld laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |