Behave.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We konden toen kiezen tussen Maud, Treble en nog een nietszeggend iemand. Best of the worst?
VOTE vote VOTE for the winners! We are the winners lalalalaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Redefine het volgende:
Ze waren toen sowieso kansloos. Want ze zaten tussen Lordi en We are the winners in.
Ik ook niet hoor..gewoon een protestliedje.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Lordi nooit leuk heb gevonden, niet goed-leuk, of grappig-leuk of wtf-leuk. Gewoon, ugh.
Dit was de 1e ACT festival.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Lordi nooit leuk heb gevonden, niet goed-leuk, of grappig-leuk of wtf-leuk. Gewoon, ugh.
Een soort euro neuroquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor..gewoon een protestliedje.
Echt zo'n liedje waarvan ik toen zoiets had van rot op, wat een kut nummerquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
VOTE vote VOTE for the winners! We are the winners lalalala
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef Cee het volgende:
Of die kalkoen uit Ierland.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een soort euro neuro
Ik vind het wel wat hebbenEuro neuro ook trouwens
"Een tafeltje als act-gimmick! Woeiiii!"quote:Op zondag 27 mei 2012 01:46 schreef alors het volgende:
Dit was ook echt zo'n knullige Nederlandse actik ruik de spruitjes hier
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:46 schreef alors het volgende:
Dit was ook echt zo'n knullige Nederlandse actik ruik de spruitjes hier
Een protest-act tegen het circus dat Eurovisie was geworden. Een arrogante tante. Nep, maar men dacht dat het echt wasquote:
Dat was juist de grap en de actquote:Op zondag 27 mei 2012 01:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Thank you i'm arrived"
Dat kwam idd een beetje arrogant over.
Ohhhh dat!quote:
Niets dan respect voor deze pot!!!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:48 schreef alors het volgende:
Oh dat was die pot van die pauzeshow donderdag!
Is 'ie ook. Maar niet zo goed als de 2004-inzending, niet voor niks gekozen tot beste liedje vorig jaarquote:Op zondag 27 mei 2012 01:50 schreef alors het volgende:
Ik vond de inzending van dit jaar van Servie mooier
Dima Bilan.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:49 schreef Redefine het volgende:
Nee dit was gewoon een terechte winnaar. Hierna gaan we naar een jaar, waarin het nog steeds onbegrijpelijk is dat de nummer twee toen niet won.
Ja en juist over deze inzending wordt gruwelijk geklaagd, dat het de winst alleen te danken zou hebben aan buurlanden.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:50 schreef Redefine het volgende:
Overigens denk ik dat dit voor het gezichtsbehoud heel belangrijk is geweest dat het won. Het vertrouwen in het ESF was toen vrij laag met Wild Dances en Lordi in de jaren ervoor.
Terecht afgestraft. Het werd ook zo ineens 'gepresenteerd' tijdens een show van Claudia de Breij. Dit is Hind, dit is het 10 jaar oude nummer dat ze nog in de kast had liggen, dit wordt 'm, daar moet u het mee doen. Klaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:51 schreef Redefine het volgende:
Dit nummer was echt zo'n geval van we gaan eens de rest proberen te kopiëren dan scoort het wel. Niet dus.
Vooral als je kijkt naar de nummer twee. Anni "knik, knik" Lorak met een geweldig nummer en performance. Die je nu nog herinnerd, niet dat nummer van die arrogante zak.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dima Bilan.
Hind deed het wel goed, maar voor Nederland is "wel goed" niet goed genoeg voor een finaleplaats.
En we gaan er zeker de finale mee halen. Als dat niet gebeurd, dan zijn we weer ontzettend verontwaardigd, maar hadden het al van te voren kunnen bedenken.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Terecht afgestraft. Het werd ook zo ineens 'gepresenteerd' tijdens een show van Claudia de Breij. Dit is Hind, dit is het 10 jaar oude nummer dat ze nog in de kast had liggen, dit wordt 'm, daar moet u het mee doen. Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |