Stel je voor... je zit als degelijk-Vinex gezin met een kop koffie en kinderen in pyama naar de halve finale te kijken en deze alarminstallatie komt voorbij... dan ga je toch spontaan checken of al je glaswerk nog heel isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik zag van de week op youtube een flink aantal persoonlijke overzichtjes te bekijken van eurovisiefans. 'My personal top-30' enzo. Dit nummer staat echt bij iedereen helemaal in de aller onderste regionen. Begrijpelijk
Ik vind het ook mooi. Haar geschreeuw vind ik wat minder, maar de periodes dat ze dit niet doet, vind ik erg mooi. Ik denk dat dit echt een love-it-or-hate-it nummer is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:16 schreef ato het volgende:
hahaha en ik snap dat niet, ik hoor dit nummer graag. Zo mooi..
Ik heb het idee dat wij een beetje dezelfde smaak hebben ..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi. Haar geschreeuw vind ik wat minder, maar de periodes dat ze dit niet doet, vind ik erg mooi. Ik denk dat dit echt een love-it-or-hate-it nummer is.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Henno het volgende:
Ik zag de katten in een hoek van de kamer samenscholen, en ze hebben me zojuist op een vrij bedreigende wijze medegedeeld dat er bloed zal vloeien als ik zaterdag de TV op de verkeerde zender zet.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Als we elke nieuwe maandag van de maand om 12:00 uur haar nummer opzetten, hebben we geen luchtalarmen meer nodig
WTFquote:Op zondag 27 mei 2012 02:28 schreef Fred_B het volgende:
Zingen kunnen ze in elk geval beter dan stemmen. Het bizarre puntenlijstje van Albanië in de 1e halve finale:
12. Montenegro
10. San Marino
8. Griekenland
7. Hongarije
6. Cyprus
5. Roemenië
4. Moldavië
3. Zwitserland
2. België
1. Finland
Het was in deze halve finale ook de enige die geen punten gaf aan winnaar Rusland.
Montenegro en Griekenland zijn buurlanden, San Marino is wat vreemd (misschien als alternatief voor Italië?).quote:Op zondag 27 mei 2012 02:28 schreef Fred_B het volgende:
Zingen kunnen ze in elk geval beter dan stemmen. Het bizarre puntenlijstje van Albanië in de 1e halve finale:
12. Montenegro
10. San Marino
8. Griekenland
7. Hongarije
6. Cyprus
5. Roemenië
4. Moldavië
3. Zwitserland
2. België
1. Finland
Het was in deze halve finale ook de enige die geen punten gaf aan winnaar Rusland.
Zelfde jury als in 2009, die gaven 10 punten aan de toppers.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:28 schreef Fred_B het volgende:
12. Montenegro
10. San Marino
8. Griekenland
7. Hongarije
6. Cyprus
5. Roemenië
4. Moldavië
3. Zwitserland
2. België
1. Finland
Het viel gezien de punten toch wel in de smaak in Europa. Nogmaals technisch extreem knap gezongen, stukken knapper dan het nummer van Zweden in ieder geval! en dat met ook nog eens een mooie compositie. Prachtige jurk ook. Ik vind de 5e plaats zeer terecht, had misschien zelfs nog wel wat hoger verdiend. Ik besef me echter ook wel dat dit niet voor iedereens oren bestemd was.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Een paar jaar geleden werd Bulgarije al eens 5e met een zangeres/luchtalarm, maar dit was nog een graad erger, verschrikkelijk
die van mij renden ook de kamer uit...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo hard gelachen in de LIVE topics tijdens dit nummer![]()
'Help, er hangt hier momenteel bij elkaar 20 kilo kat in mijn gordijnen'.
Ik vond het ook 1 van de betere liedjes. Ben blij dat het hoog is geeindigd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Het viel gezien de punten toch wel in de smaak in Europa. Nogmaals technisch extreem knap gezongen, stukken knapper dan het nummer van Zweden in ieder geval! en dat met ook nog eens een mooie compositie. Prachtige jurk ook. Ik vind de 5e plaats zeer terecht, had misschien zelfs nog wel wat hoger verdiend. Ik besef me echter ook wel dat dit niet voor iedereens oren bestemd was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |