Gastland betaalt.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:55 schreef PG18 het volgende:
Als we zouden winnen, kost het ons het jaar erna veel geld om het hier in Nederland te laten plaatsvinden? Of betaalt de "big 5" alles?
Want misschien verklaart dat het feit dat we zulke slechte acts laten optreden.Geld binnenhalen met de telefoonlijnen, maar expres ervoor zorgen dat we nooit zullen winnen.
Het kost de TROS 250.000 euro de telefoonlijnen worden door de EBU afgehuurd zij krijgen ook daar de winsten over.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:55 schreef PG18 het volgende:
Als we zouden winnen, kost het ons het jaar erna veel geld om het hier in Nederland te laten plaatsvinden? Of betaalt de "big 5" alles?
Want misschien verklaart dat het feit dat we zulke slechte acts laten optreden.Geld binnenhalen met de telefoonlijnen, maar expres ervoor zorgen dat we nooit zullen winnen.
Dat was een Russische Olympisch kampioenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat Hans Klok ook kon kunstschaatsen
Ik heb zo gehoopt dat die man zou uitglijden en per ongeluk (beetje maar hoor) het hoofd van Bilan zou raken.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat Hans Klok ook kon kunstschaatsen
Een van de beste Russische inzendingen vind ik nog steeds de allereerste. Solo van Alsu.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef miss_dynastie het volgende:
En het jaar erna ging voor Rusland een mens in een lijkzak om haar moeder schreeuwen, dat weet ik nog wel. En gek genoeg vind ik dat best een tof liedje. Eng mens ben ik
Same here.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zo gehoopt dat die man zou uitglijden en per ongeluk (beetje maar hoor) het hoofd van Bilan zou raken.
Mamo.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef miss_dynastie het volgende:
En het jaar erna ging voor Rusland een mens in een lijkzak om haar moeder schreeuwen, dat weet ik nog wel. En gek genoeg vind ik dat best een tof liedje. Eng mens ben ik
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Let ook op Gordon's apenbeweginkje op een gegeven moment. Als een ware King Kong staat 'ie op zijn tietjes te kloppen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Let ook op Gordon's apenbeweginkje op een gegeven moment. Als een ware King Kong staat 'ie op zijn tietjes te kloppen.
Liedje was echt niet slecht, maar het sloeg helaas niet aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:00 schreef Redefine het volgende:
Hier had je als Tros en de Toppers zoveel mee kunnen doen, plus een gunstige loting. Maar dan doe je dit
NSF werd toen al door de TROS georganiseerd. Sterker nog de TROS zond vanaf toen de toppers concerten uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:59 schreef Bundesrepublik het volgende:
Vanaf hier ging de TROS zich ermee bemoeien, is te zien ook.
Dat bedoel ik ook met potentie.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liedje was echt niet slecht, maar het sloeg helaas niet aan.
Nee, dit was echt de hand van Gordonquote:Op zondag 27 mei 2012 01:59 schreef Bundesrepublik het volgende:
Vanaf hier ging de TROS zich ermee bemoeien, is te zien ook.
Met dat muntjequote:Op zondag 27 mei 2012 02:04 schreef Redefine het volgende:
Hoewel ik het een verschrikkelijk liedje vind en de hele voorselectie belachelijk was, was het iig nog iets wat bij de kijkers bleef hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |