Playing with firequote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook, al was mijn favoriet dus Playing With Fire van Roemenië. Turkije was toen ook goed, en Azerbaijan, Georgië etc.
Eigenlijk vind ik het contrast met Joan nog veel groter. Sieneke straalde nog enigzins en bewoog nog wat. Bij Joan miste alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Contrast met Sieneke is wel groot he? Zelfde leeftijd, andere generatie
dat wel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat dit allerlaatste is geëindigd, ook al was de act waardeloos.
quote:
Foute informatie.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat dit allerlaatste is geëindigd, ook al was de act waardeloos.
Maar de ACT stond niet. BBC commentaar "Ze hebben een paar bankstellen gesloopt en daar de kleding van gemaakt." en op Twitter riep iedereen dat hij het Jonny Logan jasje aan had.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Cee het volgende:
Super nummer dit, vind ik toch nog steeds. En als aller-allerlaatste geëindigd, van alle kandidaten, van beide halve finales.
Sieneke wist toch wel dat ze niet doorging dus kon er gewoon lekker van genieten, geen druk enzovoort. Bij Joan lag er toch wel druk op.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het contrast met Joan nog veel groter. Sieneke straalde nog enigzins en bewoog nog wat. Bij Joan miste alles.
Mijn neefje uit Servië stuurde me of de shampoo op wasquote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar de ACT stond niet. BBC commentaar "Ze hebben een paar bankstellen gesloopt en daar de kleding van gemaakt." en op Twitter riep iedereen dat hij het Jonny Logan jasje aan had.
Turkije.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef Cee het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe dit heeft kunnen winnen.
Echt héquote:Op zondag 27 mei 2012 02:12 schreef Redefine het volgende:
Een ander bizar ding van Daniel en Jan vond ik toen de reactie na hun optreden. Geweldig, fantastisch, sensationeel, de finale kan niet meer stuk. WTF.
En de hele godganse finale lang vervolgens zaten te chagerijnen in plaats van de finale te commentariseren.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:13 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Echt hé
En die Jan op het eind nadat de 3js niet doorgaan, goed lied met een goeie act.
En ziek dat ze waren, dat WE niet doorwaren. Een schande dat het wasquote:Op zondag 27 mei 2012 02:13 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Echt hé
En die Jan op het eind nadat de 3js niet doorgaan, goed lied met een goeie act.
Vriendje van de 3js en hij staat toch op de loonlijst bij de TROS.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Redefine het volgende:
En ik snap ook nog steeds niet uit welke griezelput ze hem vandaan getrokken hebben
Wat heb ik toen een spijt gehad, dat ik niet op de Belg of de Brit keek.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En de hele godganse finale lang vervolgens zaten te chagerijnen in plaats van de finale te commentariseren.
Nee ik bedoel de zanger van het duo van net.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Vriendje van de 3js en hij staat toch op de loonlijst bij de TROS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |