ben je een dief?quote:
jaquote:
Doe ik ook altijdquote:
Kom de 22 van juni in Feyenoord shirtje naar Amsterdam dan, ik geef je wel een rondleidingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef Typisch het volgende:
Maar warom kom je niet effe hangen steven, gewoon ajax shirtje aan kijken hoelang je het uithoud.
Nee man, agressief volk daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Kom de 22 van juni in Feyenoord shirtje naar Amsterdam dan, ik geef je wel een rondleiding
Vriend van mij zijn neef zat met zijn pa in de Kuip tijdens Feyenoord-Ajax en Ajax scoorde en dat joch kreeg een klap van de befaamde Rotterdamse denker, dus ga nou niet lullen over agressief volkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, agressief volk daar.
In 03/04 dacht ik was ik met me pa mee naar Ajax-Fey. Maarja toen was ik 12 ofzo. Toen scoorde Feyenoord en riep ik ''jaa!!'' toen werden mijn pa en ik bijna in elkaar gemept.Toen liet mijn pa zijn seizoenkaart zien en was het goed.
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, agressief volk daar.
In 03/04 dacht ik was ik met me pa mee naar Ajax-Fey. Maarja toen was ik 12 ofzo. Toen scoorde Feyenoord en riep ik ''jaa!!'' toen werden mijn pa en ik bijna in elkaar gemept.Toen liet mijn pa zijn seizoenkaart zien en was het goed.
jij bent voor?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?
Bah
hehe, weet ik ook wel. Polen doen het ook altijd goed in De Kuip, vorige keer werd er 1 de gracht in gegooid.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij zijn neef zat met zijn pa in de Kuip tijdens Feyenoord-Ajax en Ajax scoorde en dat joch kreeg een klap van de befaamde Rotterdamse denker, dus ga nou niet lullen over agressief volk
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?
Bah
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Michel Vorm - rechtsback?
Wat vind je van deze kwestie?
Fixedquote:
hehehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehe, weet ik ook wel. Polen doen het ook altijd goed in De Kuip, vorige keer werd er 1 de gracht in gegooid.Als ik in De Kuip kom daalt mijn IQ met 30, maar het sneue is dat dat bij iedereen is. Ook van die eencellige die ipv 70 een IQ van 40 krijgen. En dan gaan ze zo retarded doen. Ik zou echt nooit iemand meppen omdat het een Ajacied is. Wmbt ben je dan gewoon niet goed bij je paasei.
Beetje uitschelden en boos aankijken hooguit, zo stoer ben ik dan wel.
Typisch is een goede, net als de rest van de kakkies uit de vbl scquote:
Ja toch, dat hoort erbij.quote:
Feyenoord is niet goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typisch is een goede, net als de rest van de kakkies uit de vbl sc
Nee klopt, maar die gasten zijn wel okequote:
Steven vind diep van binnen Feyenoorders best toffe gasten. Het gemiddelde niveau van andere clubs hier op dit forum ligt een stuk lager.quote:
gaat dan ook om de persoon he?quote:
Ach genoeg relletjes mee gemaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja toch, dat hoort erbij.Ik ben nooit van het knokken. Al ben ik tijdens het uitgaan áls we ruzie hebben wel altijd de lul, maar dat komt niet omdat ik agressief ben ofzo.
Ik mag Kapiteintje,Cara,hmf,DonRaja,Happel,Caland en jou wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Steven vind diep van binnen Feyenoorders best toffe gasten. Het gemiddelde niveau van andere clubs hier op dit forum ligt een stuk lager.
Zelfs jullie klubicoon(Johan Cruijff) heeft gezegd dat AZ dit jaar het beste speelde.quote:
Dat zal kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die gasten zijn wel oke
En dan stond je vooraan met doorgesnoven hoofd zo van KOM OP DAN?! Of meer achter de eerste rij?quote:
Ik sta meestal wel vooraan ja, zo dom ben ik nog welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan stond je vooraan met doorgesnoven hoofd zo van KOM OP DAN?! Of meer achter de eerste rij?Weet niet, ik vind het heerlijk om los te gaan in De Kuip zelf maar verder ben ik niet zo.
ja hoorquote:
ook wel een baas dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta meestal wel vooraan ja, zo dom ben ik nog wel
Als nog is Ajax kampioen, dus pech.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfs jullie klubicoon(Johan Cruijff) heeft gezegd dat AZ dit jaar het beste speelde.
En dat als ze kampioen zouden worden, de enige terechte waren.
probleem was alleen het afmaken van kansen(al het hele seizoen).
Hehe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta meestal wel vooraan ja, zo dom ben ik nog wel
Ja alleen het heeft een keer mijn baan gekost omdat ik in de Spits stondquote:
Ajax is ook terecht kampioen, 14 keer op rij winnen is niet niks.quote:
stuur eens zo'n filmpje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen het heeft een keer mijn baan gekost omdat ik in de Spits stond
Verder ben ik op een paar yt filmpjes herkenbaar in beeld
Harde waarheid ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Weten jullie wat pas echt is, mensen die voor PSV zijn
kut subsidieclubjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Weten jullie wat pas echt is, mensen die voor PSV zijn
Ja oke vooruitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajax is ook terecht kampioen, 14 keer op rij winnen is niet niks.
Maar het beste voetbal werd dit jaar door AZ gespeeld.![]()
en Feyenoord en RKC verdienen ook mijn respect
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel 's avonds he
http://i.imgur.com/BgvbJ.jpg
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overdag ook, Rotterdam is gewoon een leuke stad.
quote:
dankquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op 12 seconden in witte trui
Niet echt herkenbaar maar je mag het ermee doen
Support your locals iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:20 schreef Typisch het volgende:
Al die Ajacieden/Feyenoorders die ver van de Randstad vandaan wonen vind ik ook maar kut trouwens.
Wat dat betreft heeft deze debiel gelijk:
quote:
sowieso, mensen die voor tijd weggaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Bloed irritant wanneer er mensen 15minuten voor tijd weg moeten bij een cl of el wedstrijd omdat ze anders niet hun dorp in Limburg of Friesland terecht komen
Ja, maar die kopen tenminste nog een kaartje. Je hebt ook nog mensen die in Friesland wonen en en 1 keer per jaar naar de open dag gaan. En dan via eens stream 4 minuten te laat zitten te juichen voor hun laptop.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Bloed irritant wanneer er mensen 15minuten voor tijd weg moeten bij een cl of el wedstrijd omdat ze anders niet hun dorp in Limburg of Friesland terecht komen
en hij is voor AZ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn stiefvader woont op loopafstand van het AZ stadion
Ach Ajax had ook nog wel gekund bij jou, Amsterdam is zelfs dichterbijquote:
Ja of mensen die opeens twitter en fb gaan onderspammen tijdens een wedstrijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar die kopen tenminste nog een kaartje. Je hebt ook nog mensen die in Friesland wonen en en 1 keer per jaar naar de open dag gaan. En dan via eens stream 4 minuten te laat zitten te juichen voor hun laptop.
Haha andere keer danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef Typisch het volgende:
Ik zie net dat ik de 22e moet werken, dus ik kan sowieso niet komen naar dat kut stadje van je Steven.
Ja ik wil best wat FOK!'ertjes bekijken, maar dan alleen in Rotterdam. Als het dan kut is ben ik zo weer weg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha andere keer dan
Binnenkort ben ik wel keertje in Rotterdam
Stokstaart zou ik dan ook nog een biertje mee gaan doen
Hou je wel op de hoogte danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik wil best wat FOK!'ertjes bekijken, maar dan alleen in Rotterdam. Als het dan kut is ben ik zo weer weg.
ja klopt, bijna iedereen om me heen is voor Ajax.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach Ajax had ook nog wel gekund bij jou, Amsterdam is zelfs dichterbij
[..]
Ja of mensen die opeens twitter en fb gaan onderspammen tijdens een wedstrijd
Mijn pa en broer zijn voor Azquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja klopt, bijna iedereen om me heen is voor Ajax.
maar mijn vader ging vroeger met de oom van een vriend van me altijd naar de Alkmaarder Hout.
die oom is overleden en die vriend is daarom voor AZ. Ik ga nu wel vaak met hem naar wedstrijden.
ik heb ook een tijdje Feyenoord aangemoedigd, omdat mijn opa was overleden en heel erg voor Feyenoord was. kwam elke keer als we bij de muur kwamen waarin zijn urn stond ff de uitslagen van afgelopen wedstrijden doorgeven
Ik post daar nooitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar was er bijna een BNW meet georganiseerd, daar was ik sowieso naar toe gegaan.
jouw vader en broer zijn dus WEL verstandig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa en broer zijn voor Az
Ging toen tot mijn 12e elke zaterdagavond naar de Hout met mijn ouwe en op zondag naar Ajax
hehe toen mijn pa 30 jaar geleden naar Nederland kwam nam zijn buurman hem mee naar het voetbal, hij dacht en hoopte Ajax, het werd Az en sindsdien is ie voor Azquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jouw vader en broer zijn dus WEL verstandig.![]()
maar jij bent wel een baas, moet daar sws respect voor hebben
waar komt je pa vandaan dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hehe toen mijn pa 30 jaar geleden naar Nederland kwam nam zijn buurman hem mee naar het voetbal, hij dacht en hoopte Ajax, het werd Az en sindsdien is ie voor Az
Ouders en broer komen echt uit Ierland, ik heb alleen het paspoortquote:
nicequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ouders en broer komen echt uit Ierland, ik heb alleen het paspoort
Ik lees daar meer.quote:
Doe mijn best wel altijdquote:
is wel trollforum nr1 dat daarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lees daar meer.
En daar denken ze nog steeds dat ik een Freemason ben.Bazen discussies daar.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
BNW is toch brave new world ?
das toch het illuminati forum
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
En VBL is het Hooligan forum en ONZ is het forum voor debiele mensen.
gr gr vooroordeel fc
ik vraag alleen maar watquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
En VBL is het Hooligan forum en ONZ is het forum voor debiele mensen.
gr gr vooroordeel fc
Oja, dat is trollforum nr1quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vraag alleen maar wat![]()
en TRU is trouwens het illuminatie forum
quote:
dat is dus inderdaad het gemiddelde niveau daarquote:
Hehe daar heb ik ook nog trollposts.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Illuminati boodschappen in clips/films etc
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:55 schreef kijkmij het volgende:
Ik zeg bewust onzin omdat ik nogal nuchter ben (kom uit Groningen) en er eigenlijk niet in geloof. Maar aan de andere kant ik kan ook niet verklaren hoe het wel gebeurd. Mijn ouders hebben ergens in Groningen een boerderij. Ook daar werden een jaar of 10 geleden graancircels waargenomen. Mijn vader wilde het stil houden want hij stond niet echt te wachten op allerlei idioten die door zijn graanveld de halve oogst gingen vertrappen om die graancicels te bekijken. Maar uiteraard kon het niet stil blijven en na een week hadden ze allerlei mafkezen op bezoek die met meetapparatuur bezig gingen. IK heb die mensen toen een beetje belacheljk gemaakt. Maar ik heb die graancircels zelf ook bekeken, samen met mijn vader als een van de eersten, en kon zelf niet ontdekken hoe ze gemaakt zouden zijn. We zagen geen voetsporen ofzo. Ik had zelf het idee dat je ze zelf wel zou kunnen maken met bijvoorbeeld een stik in het midden en dan een stuk touw waarmee je het graan plat gaat drukken. Maar er waren verder geen sporen te vinden. Dus iedere keer als ik weer iets hoor over graancircels dan denk ik "hoe ontstaan die, toch grappenmakers? of zit er iets in de grond waardoor het graan plat slaat? blikseminslag? Maar het zijn gewoon echte circels en bij blikseminslag dan zou het beeld toch veel grilliger zijn." Het vervelende is dat ik het zelf niet kan verklaren. Ik heb die dingen met eigen ogen gezien maar kan/wil niet geloven dat ze zonder menskracht zijn gemaakt.
Het schoot met te binnen omdat ik vanmiddag bij een vriend was die ook een graanboerderij heeft en we kregen het ineens over die dingen. We waren het er allebei over eens dat het onzin is dat ze door buitenaardse invloeden zijn gemaakt. Maar we wisten beide niet hoe ze dan gemaakt zijn.
Ik wil overigens wel proberen om er een te maken. Dus wie weet komt mijn graancircel binnenkort in het nieuws als hij lukt en dan weet ik hoe ze gemaakt moeten worden.
quote:
wist je dat dat mij niet uitmaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:43 schreef Typisch het volgende:
Wisten jullie dat meneer Albert Heijn een Vrijmetselaar was? Net als Walt Disney en de familie Bush bijvoorbeeld.
Dat is kut manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme geprikt door een mug op mijn voet
wesp is nog erger denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is kut man
Ik ben vanmiddag door een wesp geprikt in mijn voet, ook niet echt een pretje
Gehaat door mannetjes van 15 misschien. Ik vind het een über eindbaas. Echt een sportbeest die gozer. Dat lichaam man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef TBakkert het volgende:
om maar ff een ander onderwerp aan te snijden.
Dit is de reden waarom Cristiano Ronaldo zo gehaat wordt:
heb je gelijk inquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, maar algemene kennis kan geen kwaad.
Het is waar. Je kunt niet genoeg van dingen weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je gelijk in
al klink je zo net als mijn Aardrijkskunde leraar
Ronaldo is ook een eindbaas, maar de NOS is illuminati en prijzen Messi altijd de hemel inquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gehaat door mannetjes van 15 misschien. Ik vind het een über eindbaas. Echt een sportbeest die gozer. Dat lichaam man.No homo.
Dit dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gehaat door mannetjes van 15 misschien. Ik vind het een über eindbaas. Echt een sportbeest die gozer. Dat lichaam man.No homo.
Ik liep zo buiten op mijn terras en ben toen op die wesp gaan staan met m'n voetquote:
Ik heb ooit een wesp ingeslikt en die prikte mij toenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik liep zo buiten op mijn terras en ben toen op die wesp gaan staan met m'n voetzag hem ook niet
Ik vind Ronaldo wel meer baas. Maar op dit moment, na dit seizoen, is Drogba ook een uber baas inderdaad.quote:
de manier waarop hij Barca teruggaf, wat ze hem in 2009 hadden aangedaan was indd wel heeeel heerlijkquote:
hoe oud was jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wesp ingeslikt en die prikte mij toen
16quote:
Beach kameraadquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
16
Ik zat op een terras en zag niet dat die kankerwesp in mijn glas cola zat
Er vloog eens een wesp in mijn haar, dat is nog erger.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik liep zo buiten op mijn terras en ben toen op die wesp gaan staan met m'n voetzag hem ook niet
daar gaan ze altijd in zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
16
Ik zat op een terras en zag niet dat die kankerwesp in mijn glas cola zat
Ik moest serieus janken toenquote:
een wesp dood knijpen erg vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er vloog eens een wesp in mijn haar, dat is nog erger.
Ik had niks door maar voelde dat iets in mijn haar zat, dus ik pakte het vast om hem uit te halen, bleek dus een wesp te zijn en ik had hem dood geknepen
Kwam net bij moonlight vandaan, dus zat niet echt op te lettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar gaan ze altijd in zitten.
ik ga dan altijd met zo'n ding om citroenen mee te persen in je glas ze pletten.
Wat is daar erg aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er vloog eens een wesp in mijn haar, dat is nog erger.
Ik had niks door maar voelde dat iets in mijn haar zat, dus ik pakte het vast om hem uit te halen, bleek dus een wesp te zijn en ik had hem dood geknepen
Dat lijkt me helemaal kutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wesp ingeslikt en die prikte mij toen
Hij had me net zo goed kunnen stekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een wesp dood knijpen erg vinden
juist goed gedaan
quote:
quote:
ik was vorig jaar op vakantie in Italie (quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij had me net zo goed kunnen steken
Ik ben niet bang voor beesten als spinnen, maar wel bang voor wespen, bijen, hommels etc
zal zo wel tinychat zijn ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme man, wat moet ik nou heel de avond doen? Ik heb dit echt bijna nooit dat ik helemaal niks te doen heb op vrijdag.
Help.
fokkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme man, wat moet ik nou heel de avond doen? Ik heb dit echt bijna nooit dat ik helemaal niks te doen heb op vrijdag.
Help.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik was vorig jaar op vakantie in Italie () en toen ging ik me omkleden na zwemmen, deed ik dat dus vlakbij een wespennest, ben 6 keer in mijn reet gestoken
ik haat die beesten echt.
bijen doen daarentegen niemand kwaad, alleen als je ze echt aanvalt.
Hommels doet niet zo'n pijn.
Daar wordt ik ook niet echt vrolijk van.quote:
nee, ik heb een dikke reet van het rennen tijdens hockeyquote:
FOK!'en doe ik al, morgen heb ik een afspraak met een meid dus effe verzamelen toch.quote:
Dikke reet nog welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik heb een dikke reet van het rennen tijdens hockey
zijn gelukkig wel spieren en geen vet
Ahjoh, zijn genoeg vrouwen die dat wel leuk vinden. Leer je nog wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik heb een dikke reet van het rennen tijdens hockey
zijn gelukkig wel spieren en geen vet
dik is overdreven, maar echt smal is het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dikke reet nog wel![]()
Wat is hard Dimens?
welterustenquote:
Ik heb het nu in mijn hand.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dikke reet nog wel![]()
Wat is hard Dimens?
wordt ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar wordt ik ook niet echt vrolijk van.Heb een hekel aan webcams, laat staan met vreemden. Al is het kijken naar een webcam wel grappig.
Fijn voor jouquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dik is overdreven, maar echt smal is het niet
dankjequote:
hard.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankjenu kan ik met een gerust hard doodgaan, want nu heb jij gezegd dat dat leuk voor me is
Ben je autistisch ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
Kut![]()
morgen komt een vriend van mijn broertje hier slapen
Ninja edit is te laatquote:
gezellig toch kunnen jullie nagels lakken film kijken en ijs etenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
Kut![]()
morgen komt een vriend van mijn broertje hier slapen
Bedoelde meer dat meisjes een goeie kont wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankjenu kan ik met een gerust hart doodgaan, want nu heb jij gezegd dat dat leuk voor me is
Wat is een goede kont?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat meisjes een goeie kont wel kan waarderen.
Niet zo bitchy
mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat meisjes een goeie kont wel kan waarderen.
Niet zo bitchy
sylvie of die andere ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat dat die van Van der Vaart is.
Kloten met jou zeker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, maar dat gozertje wat komt slapen gaat lopen kloten
Ligt aan je smaak. Ik zou gaan voor die van Sylvie, vrouwen zullen gaan voor die van Rafael. En mensen als DV voor beide.quote:
je bent op dreef, zie ikquote:
Beetje gay is oké.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bah
dan ga ik op hem zitten dan ist ie dood
Welk topic?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die staan in zo'n topic, welke was het?Maar ze is 15 dus niet op fappen, ist verboden.
nakend zeker he battieboyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bah
daar wil ik het fijne van wetenquote:
gaan jullie gayporn kijken en dan koekie kwak?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bah
Nee,quote:
en nog eens neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
gaan jullie gayporn kijken en dan koekie kwak?
pfff, saai hoorquote:
Ik krijg dat al een tijdje per dm van haar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef JApieman het volgende:
Ach A-J gaat wel in sexy en gewaagd posten als ze 16 is.
no homo.quote:
Leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik krijg dat al een tijdje per dm van haar.
quote:
Steven projecteert zijn onzekerheid op jou.quote:
dan wel helemaal naakt toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef JApieman het volgende:
Ach A-J gaat wel in sexy en gewaagd posten als ze 16 is.
Ik heb daar echt geen probleem mee, behalve als ze me gaan benaderen.quote:
Sexyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen vet?
Ik heb dan wel een kleine kont. Wat er zit, is een en al spier.
je quote me 2 keerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Steven projecteert zijn onzekerheid op jou.
Je buurman post hier ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy
Waarom gaat het nu weer over mij en naakt?
Jij bent een vrouw en wij zijn mannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy
Goede vriend van mij is gayquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen probleem mee, behalve als ze me gaan benaderen.![]()
Dat had ik vorige maand. Stond ik in Sorbonne beetje baas te wezen, kreeg ik drankje van een gozer.
Wist niet of ik het als compliment op moest vatten. Heb uiteraard het biertje gewoon opgedronken en toen ben ik ergens anders gaan staan.
omdat jij een meisje bent. duhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy
srry kusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
Kap daar nou eens mee![]()
het is echt wel duidelijk
Ja zou ik ook gewoon accepteren, mits hij mij niet interessant vind.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede vriend van mij is gay
Altijd wel lachen wanneer ie ruzie heeft met zijn vriend
geeft niks hoor, het is niet meer 1950 je kan er best voor uitkomenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
Kap daar nou eens mee![]()
het is echt wel duidelijk
je hebt gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef Beach het volgende:
[..]
geeft niks hoor, het is niet meer 1950 je kan er best voor uitkomen
ik hoef er niet voor uit te komen, ik weet het en ik heb er verder weinig problemen meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef Beach het volgende:
[..]
geeft niks hoor, het is niet meer 1950 je kan er best voor uitkomen
Ken hem al mijn hele leven en iedereen dacht altijd al dat ie gay was dus tja, en verder is er niks veranderd aan hem, tot ie ruzie krijgt met zijn vriend, hoop drama en shit, lijken dan wel 2 wijven manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja zou ik ook gewoon accepteren, mits hij mij niet interessant vind.
Hehe, hoe gaat zo'n bitch fight tussen mannen dan?
Niet allemaal hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
op Sexy en Gewaagd afgaand, zijn de meeste Fok!sters mooie vrouwen
geloof me dat wil je nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb zin in jouw![]()
![]()
#megazinnen #onlylove #tienerfeiten
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb zin in jouw![]()
![]()
#megazinnen #onlylove #tienerfeiten
jij gaat toch niet nep posten ofwa?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor.
En helft is nep ofzo
Klopt je bent een beetje eng.quote:
homo's en wietparkiet die niet met "bolle" aangesproken wil wordenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt je bent een beetje eng.
[..]
homo's en wietparkiet die niet met "bolle" aangesproken wil worden
Hehe, ja met huilen en shit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ken hem al mijn hele leven en iedereen dacht altijd al dat ie gay was dus tja, en verder is er niks veranderd aan hem, tot ie ruzie krijgt met zijn vriend, hoop drama en shit, lijken dan wel 2 wijven man
Doen andere vrouwen toch ook op FOK!ken na?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, ze FOK!en en gaan met autistische mannen om.
Ik ben eng maar tegelijkertijd een toffe gast?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat dan, het is zo. Je zult best een toffe gast zijn ofzo
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doen andere vrouwen toch ook op FOK!ken na?
Eng qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben eng maar tegelijkertijd een toffe gast?
Hmm..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doen andere vrouwen toch ook op FOK!ken na?
Wat een bolle homo, die Wietparkiet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
homo's en wietparkiet die niet met "bolle" aangesproken wil worden
Jonge doe even normaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een bolle homo, die Wietparkiet.
jawel, als je 16 bentquote:
Wietparkietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een bolle homo, die Wietparkiet.
Ja dik huilen enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ja met huilen en shit?
Ik ben in mijn leven iets van 5 keer benaderd door een homo.Lastig om ze dan uit te leggen dat je niet zo van piemels houd, zeker als je ze niet wil beledigen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dik huilen enzo
En ik was paar maanden terug op een fok meet in Amsterdam en toen vond een gast mij leuk, toen ging Yvonne mij uithuwelijken aan die gast toen ik buiten stond te roken
Kreeg de hele tijd luchtkusjes van hem enzo
ik ben een gozertquote:
Hehe nouja het is best awkward maar ik kan niet ontkennen dat het een soort van compliment is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dik huilen enzo
En ik was paar maanden terug op een fok meet in Amsterdam en toen vond een gast mij leuk, toen ging Yvonne mij uithuwelijken aan die gast toen ik buiten stond te roken
Kreeg de hele tijd luchtkusjes van hem enzo
Ja dat zei ik dus ook, maar mensen vonden het vreemd dat ik dat zeiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe nouja het is best awkward maar ik kan niet ontkennen dat het een soort van compliment is.
Hommos schijnen smaak te hebben.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die niet 16 of ouder zijn met uitzondering van Trollscience.
Jeweettoch, ik zou je nooit kwetsen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wietparkietdie ken ik niet, ik ken wel wietparkiet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
stil jijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die niet begrijpen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook, maar mensen vonden het vreemd dat ik dat zei
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Positieve of negatieve commentaar?
Echt jammer, ik mag helaas niet
Maar op mijn 16e verjaardag post ik er wel een
godvertwitter:MargreetMartini twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 21:49:16Haha Friesland, lekker voor je!
reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef Trollscience het volgende:
godvertwitter:MargreetMartini twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 21:49:16Haha Friesland, lekker voor je! [ afbeelding ] reageer retweet
Haha, met een willekeurige FOK!'er gaat mij een beetje te ver man. Ik ga morgen wel de stad in.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Typisch kom we gaan die smaatjes hosselen in de beurs
sowieso mensenquote:
Oh, toen kwam ik gewoon aandacht te kort en wilde even geile FOK!ers zien reageren.quote:
ik ben 14quote:
Wat een instellingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, met een willekeurige FOK!'er gaat mij een beetje te ver man. Ik ga morgen wel de stad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |