ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
16
Ik zat op een terras en zag niet dat die kankerwesp in mijn glas cola zat
Er vloog eens een wesp in mijn haar, dat is nog erger.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik liep zo buiten op mijn terras en ben toen op die wesp gaan staan met m'n voetzag hem ook niet
daar gaan ze altijd in zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
16
Ik zat op een terras en zag niet dat die kankerwesp in mijn glas cola zat
Ik moest serieus janken toenquote:
een wesp dood knijpen erg vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er vloog eens een wesp in mijn haar, dat is nog erger.
Ik had niks door maar voelde dat iets in mijn haar zat, dus ik pakte het vast om hem uit te halen, bleek dus een wesp te zijn en ik had hem dood geknepen
Kwam net bij moonlight vandaan, dus zat niet echt op te lettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar gaan ze altijd in zitten.
ik ga dan altijd met zo'n ding om citroenen mee te persen in je glas ze pletten.
Wat is daar erg aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er vloog eens een wesp in mijn haar, dat is nog erger.
Ik had niks door maar voelde dat iets in mijn haar zat, dus ik pakte het vast om hem uit te halen, bleek dus een wesp te zijn en ik had hem dood geknepen
Dat lijkt me helemaal kutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wesp ingeslikt en die prikte mij toen
Hij had me net zo goed kunnen stekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een wesp dood knijpen erg vinden
juist goed gedaan
quote:
quote:
ik was vorig jaar op vakantie in Italie (quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij had me net zo goed kunnen steken
Ik ben niet bang voor beesten als spinnen, maar wel bang voor wespen, bijen, hommels etc
zal zo wel tinychat zijn ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme man, wat moet ik nou heel de avond doen? Ik heb dit echt bijna nooit dat ik helemaal niks te doen heb op vrijdag.
Help.
fokkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme man, wat moet ik nou heel de avond doen? Ik heb dit echt bijna nooit dat ik helemaal niks te doen heb op vrijdag.
Help.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik was vorig jaar op vakantie in Italie () en toen ging ik me omkleden na zwemmen, deed ik dat dus vlakbij een wespennest, ben 6 keer in mijn reet gestoken
ik haat die beesten echt.
bijen doen daarentegen niemand kwaad, alleen als je ze echt aanvalt.
Hommels doet niet zo'n pijn.
Daar wordt ik ook niet echt vrolijk van.quote:
nee, ik heb een dikke reet van het rennen tijdens hockeyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |