quote:
wist je dat dat mij niet uitmaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:43 schreef Typisch het volgende:
Wisten jullie dat meneer Albert Heijn een Vrijmetselaar was? Net als Walt Disney en de familie Bush bijvoorbeeld.
Dat is kut manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme geprikt door een mug op mijn voet
wesp is nog erger denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is kut man
Ik ben vanmiddag door een wesp geprikt in mijn voet, ook niet echt een pretje
Gehaat door mannetjes van 15 misschien. Ik vind het een über eindbaas. Echt een sportbeest die gozer. Dat lichaam man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef TBakkert het volgende:
om maar ff een ander onderwerp aan te snijden.
Dit is de reden waarom Cristiano Ronaldo zo gehaat wordt:
heb je gelijk inquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, maar algemene kennis kan geen kwaad.
Het is waar. Je kunt niet genoeg van dingen weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je gelijk in
al klink je zo net als mijn Aardrijkskunde leraar
Ronaldo is ook een eindbaas, maar de NOS is illuminati en prijzen Messi altijd de hemel inquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gehaat door mannetjes van 15 misschien. Ik vind het een über eindbaas. Echt een sportbeest die gozer. Dat lichaam man.No homo.
Dit dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gehaat door mannetjes van 15 misschien. Ik vind het een über eindbaas. Echt een sportbeest die gozer. Dat lichaam man.No homo.
Ik liep zo buiten op mijn terras en ben toen op die wesp gaan staan met m'n voetquote:
Ik heb ooit een wesp ingeslikt en die prikte mij toenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik liep zo buiten op mijn terras en ben toen op die wesp gaan staan met m'n voetzag hem ook niet
Ik vind Ronaldo wel meer baas. Maar op dit moment, na dit seizoen, is Drogba ook een uber baas inderdaad.quote:
de manier waarop hij Barca teruggaf, wat ze hem in 2009 hadden aangedaan was indd wel heeeel heerlijkquote:
hoe oud was jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wesp ingeslikt en die prikte mij toen
16quote:
Beach kameraadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |