ja klopt, bijna iedereen om me heen is voor Ajax.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach Ajax had ook nog wel gekund bij jou, Amsterdam is zelfs dichterbij
[..]
Ja of mensen die opeens twitter en fb gaan onderspammen tijdens een wedstrijd
Mijn pa en broer zijn voor Azquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja klopt, bijna iedereen om me heen is voor Ajax.
maar mijn vader ging vroeger met de oom van een vriend van me altijd naar de Alkmaarder Hout.
die oom is overleden en die vriend is daarom voor AZ. Ik ga nu wel vaak met hem naar wedstrijden.
ik heb ook een tijdje Feyenoord aangemoedigd, omdat mijn opa was overleden en heel erg voor Feyenoord was. kwam elke keer als we bij de muur kwamen waarin zijn urn stond ff de uitslagen van afgelopen wedstrijden doorgeven
Ik post daar nooitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar was er bijna een BNW meet georganiseerd, daar was ik sowieso naar toe gegaan.
jouw vader en broer zijn dus WEL verstandig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa en broer zijn voor Az
Ging toen tot mijn 12e elke zaterdagavond naar de Hout met mijn ouwe en op zondag naar Ajax
hehe toen mijn pa 30 jaar geleden naar Nederland kwam nam zijn buurman hem mee naar het voetbal, hij dacht en hoopte Ajax, het werd Az en sindsdien is ie voor Azquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jouw vader en broer zijn dus WEL verstandig.![]()
maar jij bent wel een baas, moet daar sws respect voor hebben
waar komt je pa vandaan dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hehe toen mijn pa 30 jaar geleden naar Nederland kwam nam zijn buurman hem mee naar het voetbal, hij dacht en hoopte Ajax, het werd Az en sindsdien is ie voor Az
Ouders en broer komen echt uit Ierland, ik heb alleen het paspoortquote:
nicequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ouders en broer komen echt uit Ierland, ik heb alleen het paspoort
Ik lees daar meer.quote:
Doe mijn best wel altijdquote:
is wel trollforum nr1 dat daarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lees daar meer.
En daar denken ze nog steeds dat ik een Freemason ben.Bazen discussies daar.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
BNW is toch brave new world ?
das toch het illuminati forum
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
En VBL is het Hooligan forum en ONZ is het forum voor debiele mensen.
gr gr vooroordeel fc
ik vraag alleen maar watquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
En VBL is het Hooligan forum en ONZ is het forum voor debiele mensen.
gr gr vooroordeel fc
Oja, dat is trollforum nr1quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vraag alleen maar wat![]()
en TRU is trouwens het illuminatie forum
quote:
dat is dus inderdaad het gemiddelde niveau daarquote:
Hehe daar heb ik ook nog trollposts.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Illuminati boodschappen in clips/films etc
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:55 schreef kijkmij het volgende:
Ik zeg bewust onzin omdat ik nogal nuchter ben (kom uit Groningen) en er eigenlijk niet in geloof. Maar aan de andere kant ik kan ook niet verklaren hoe het wel gebeurd. Mijn ouders hebben ergens in Groningen een boerderij. Ook daar werden een jaar of 10 geleden graancircels waargenomen. Mijn vader wilde het stil houden want hij stond niet echt te wachten op allerlei idioten die door zijn graanveld de halve oogst gingen vertrappen om die graancicels te bekijken. Maar uiteraard kon het niet stil blijven en na een week hadden ze allerlei mafkezen op bezoek die met meetapparatuur bezig gingen. IK heb die mensen toen een beetje belacheljk gemaakt. Maar ik heb die graancircels zelf ook bekeken, samen met mijn vader als een van de eersten, en kon zelf niet ontdekken hoe ze gemaakt zouden zijn. We zagen geen voetsporen ofzo. Ik had zelf het idee dat je ze zelf wel zou kunnen maken met bijvoorbeeld een stik in het midden en dan een stuk touw waarmee je het graan plat gaat drukken. Maar er waren verder geen sporen te vinden. Dus iedere keer als ik weer iets hoor over graancircels dan denk ik "hoe ontstaan die, toch grappenmakers? of zit er iets in de grond waardoor het graan plat slaat? blikseminslag? Maar het zijn gewoon echte circels en bij blikseminslag dan zou het beeld toch veel grilliger zijn." Het vervelende is dat ik het zelf niet kan verklaren. Ik heb die dingen met eigen ogen gezien maar kan/wil niet geloven dat ze zonder menskracht zijn gemaakt.
Het schoot met te binnen omdat ik vanmiddag bij een vriend was die ook een graanboerderij heeft en we kregen het ineens over die dingen. We waren het er allebei over eens dat het onzin is dat ze door buitenaardse invloeden zijn gemaakt. Maar we wisten beide niet hoe ze dan gemaakt zijn.
Ik wil overigens wel proberen om er een te maken. Dus wie weet komt mijn graancircel binnenkort in het nieuws als hij lukt en dan weet ik hoe ze gemaakt moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |