Ik heb het boek nog niet gelezen maar ga ik binnenkort zeker doen, die legt in detail uit wat de symboliek van de Illuminati is, en waarom ze die gebruiken etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je hebt tig van die EXPOSED videos. Overal zouden illuminati afbeeldingen in verborgen zijn, met name het oog, de driehoek, en tekenen van bezetenheid komen er dan in voor.
Bijvoorbeeld:
enz.
Elke keer weer afbeeldingen in populaire cultuur, van kindershows tot grote artiesten. Maar mijn vraag is dus, er van uit gaande dat de illuminati bestaat en dit doet. Wat hebben ze er in godsnaam aan om deze afbeeldingen te laten zien. Dan geven ze toch aan dat ze bestaan. Het wordt mind control of programmering. Alsof je wordt beheerst door de (verborgen) beelden die je ziet. Hoe word je dan beinvloed door het zien van een vaag driehoekje in een clip? Lijkt me juist dat ze geheim willen blijven en juist niet constant hun trademark laten zien toch
.
Waarom hebben ze sowieso een trademark.
Kunnen mensen die hier niet in geloven niet gewoon beter wegblijven uit dit soort topics?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:22 schreef blup het volgende:
Serieus, kunnen mensen die hierin geloven niet gewoon beter het leven verlaten?
Lol, de Illuminati bestond al sinds 1776.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef roos94 het volgende:
Dat over spongebob is echt onzinlike wtf sommige afleveringen komen uit 1999 enzo toen bestond illuminatie nieteens
Waarom gebruikt de illuminati niet hun macht om dat boek niet uit te laten komen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Ik heb het boek nog niet gelezen maar ga ik binnenkort zeker doen, die legt in detail uit wat de symboliek van de Illuminati is, en waarom ze die gebruiken etc.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)002807926/index.html
Omdat dat dat censuur heet, en zoiets kunnen ze niet voorkomen zonder dat dat nóg meer vragen oplevert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom gebruikt de illuminati niet hun macht om dat boek niet uit te laten komen?
Die heb je mooi ingekleed, die verwensing.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:22 schreef blup het volgende:
Serieus, kunnen mensen die hierin geloven niet gewoon beter het leven verlaten?
Dat 1776 klopt idd. wel, maar waarom zou dat May 1st dan ook kloppen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:34 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
http://www.voorouders.net(...)tomatisch-berekenen/
Klopt, reken maar uit.
Aparte manier om de duivel te aanbidden...quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:36 schreef DrunkenBuddha het volgende:
En die symboliek in de media, waarom doen ze dat dan zul je je afvragen?
Dat is het aanbidden van de duivel. Niets meer, niets minder.
Eh nee? Anders krijgen dit soort topics zo'n gevoel van een 'circle jerk'.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:30 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Kunnen mensen die hier niet in geloven niet gewoon beter wegblijven uit dit soort topics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Ik zie BNW als een plek waar je hierover open kan praten, natuurlijk mag je het er niet mee eens zijn, maar het moet geen flamewar worden. En het onderwerp moet ook open zijn voor wel gelovers zonder dat er te veel gebasht wordtquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Eh nee? Anders krijgen dit soort topics zo'n gevoel van een 'circle jerk'.
Die hebben ze er voor de makkelijkheid waarschijnlijk maar even bijverzonnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat 1776 klopt idd. wel, maar waarom zou dat May 1st dan ook kloppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |