Ja alleen het heeft een keer mijn baan gekost omdat ik in de Spits stondquote:
Ajax is ook terecht kampioen, 14 keer op rij winnen is niet niks.quote:
stuur eens zo'n filmpje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen het heeft een keer mijn baan gekost omdat ik in de Spits stond
Verder ben ik op een paar yt filmpjes herkenbaar in beeld
Harde waarheid ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Weten jullie wat pas echt is, mensen die voor PSV zijn
kut subsidieclubjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Weten jullie wat pas echt is, mensen die voor PSV zijn
Ja oke vooruitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajax is ook terecht kampioen, 14 keer op rij winnen is niet niks.
Maar het beste voetbal werd dit jaar door AZ gespeeld.![]()
en Feyenoord en RKC verdienen ook mijn respect
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel 's avonds he
http://i.imgur.com/BgvbJ.jpg
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overdag ook, Rotterdam is gewoon een leuke stad.
quote:
dankquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op 12 seconden in witte trui
Niet echt herkenbaar maar je mag het ermee doen
Support your locals iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:20 schreef Typisch het volgende:
Al die Ajacieden/Feyenoorders die ver van de Randstad vandaan wonen vind ik ook maar kut trouwens.
Wat dat betreft heeft deze debiel gelijk:
quote:
sowieso, mensen die voor tijd weggaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Bloed irritant wanneer er mensen 15minuten voor tijd weg moeten bij een cl of el wedstrijd omdat ze anders niet hun dorp in Limburg of Friesland terecht komen
Ja, maar die kopen tenminste nog een kaartje. Je hebt ook nog mensen die in Friesland wonen en en 1 keer per jaar naar de open dag gaan. En dan via eens stream 4 minuten te laat zitten te juichen voor hun laptop.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Bloed irritant wanneer er mensen 15minuten voor tijd weg moeten bij een cl of el wedstrijd omdat ze anders niet hun dorp in Limburg of Friesland terecht komen
en hij is voor AZ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn stiefvader woont op loopafstand van het AZ stadion
Ach Ajax had ook nog wel gekund bij jou, Amsterdam is zelfs dichterbijquote:
Ja of mensen die opeens twitter en fb gaan onderspammen tijdens een wedstrijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar die kopen tenminste nog een kaartje. Je hebt ook nog mensen die in Friesland wonen en en 1 keer per jaar naar de open dag gaan. En dan via eens stream 4 minuten te laat zitten te juichen voor hun laptop.
Haha andere keer danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef Typisch het volgende:
Ik zie net dat ik de 22e moet werken, dus ik kan sowieso niet komen naar dat kut stadje van je Steven.
Ja ik wil best wat FOK!'ertjes bekijken, maar dan alleen in Rotterdam. Als het dan kut is ben ik zo weer weg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha andere keer dan
Binnenkort ben ik wel keertje in Rotterdam
Stokstaart zou ik dan ook nog een biertje mee gaan doen
Hou je wel op de hoogte danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik wil best wat FOK!'ertjes bekijken, maar dan alleen in Rotterdam. Als het dan kut is ben ik zo weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |