ben je een dief?quote:
jaquote:
Doe ik ook altijdquote:
Kom de 22 van juni in Feyenoord shirtje naar Amsterdam dan, ik geef je wel een rondleidingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef Typisch het volgende:
Maar warom kom je niet effe hangen steven, gewoon ajax shirtje aan kijken hoelang je het uithoud.
Nee man, agressief volk daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Kom de 22 van juni in Feyenoord shirtje naar Amsterdam dan, ik geef je wel een rondleiding
Vriend van mij zijn neef zat met zijn pa in de Kuip tijdens Feyenoord-Ajax en Ajax scoorde en dat joch kreeg een klap van de befaamde Rotterdamse denker, dus ga nou niet lullen over agressief volkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, agressief volk daar.
In 03/04 dacht ik was ik met me pa mee naar Ajax-Fey. Maarja toen was ik 12 ofzo. Toen scoorde Feyenoord en riep ik ''jaa!!'' toen werden mijn pa en ik bijna in elkaar gemept.Toen liet mijn pa zijn seizoenkaart zien en was het goed.
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, agressief volk daar.
In 03/04 dacht ik was ik met me pa mee naar Ajax-Fey. Maarja toen was ik 12 ofzo. Toen scoorde Feyenoord en riep ik ''jaa!!'' toen werden mijn pa en ik bijna in elkaar gemept.Toen liet mijn pa zijn seizoenkaart zien en was het goed.
jij bent voor?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?
Bah
hehe, weet ik ook wel. Polen doen het ook altijd goed in De Kuip, vorige keer werd er 1 de gracht in gegooid.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij zijn neef zat met zijn pa in de Kuip tijdens Feyenoord-Ajax en Ajax scoorde en dat joch kreeg een klap van de befaamde Rotterdamse denker, dus ga nou niet lullen over agressief volk
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?
Bah
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Michel Vorm - rechtsback?
Wat vind je van deze kwestie?
Fixedquote:
hehehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehe, weet ik ook wel. Polen doen het ook altijd goed in De Kuip, vorige keer werd er 1 de gracht in gegooid.Als ik in De Kuip kom daalt mijn IQ met 30, maar het sneue is dat dat bij iedereen is. Ook van die eencellige die ipv 70 een IQ van 40 krijgen. En dan gaan ze zo retarded doen. Ik zou echt nooit iemand meppen omdat het een Ajacied is. Wmbt ben je dan gewoon niet goed bij je paasei.
Beetje uitschelden en boos aankijken hooguit, zo stoer ben ik dan wel.
Typisch is een goede, net als de rest van de kakkies uit de vbl scquote:
Ja toch, dat hoort erbij.quote:
Feyenoord is niet goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typisch is een goede, net als de rest van de kakkies uit de vbl sc
Nee klopt, maar die gasten zijn wel okequote:
Steven vind diep van binnen Feyenoorders best toffe gasten. Het gemiddelde niveau van andere clubs hier op dit forum ligt een stuk lager.quote:
gaat dan ook om de persoon he?quote:
Ach genoeg relletjes mee gemaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja toch, dat hoort erbij.Ik ben nooit van het knokken. Al ben ik tijdens het uitgaan áls we ruzie hebben wel altijd de lul, maar dat komt niet omdat ik agressief ben ofzo.
Ik mag Kapiteintje,Cara,hmf,DonRaja,Happel,Caland en jou wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Steven vind diep van binnen Feyenoorders best toffe gasten. Het gemiddelde niveau van andere clubs hier op dit forum ligt een stuk lager.
Zelfs jullie klubicoon(Johan Cruijff) heeft gezegd dat AZ dit jaar het beste speelde.quote:
Dat zal kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die gasten zijn wel oke
En dan stond je vooraan met doorgesnoven hoofd zo van KOM OP DAN?! Of meer achter de eerste rij?quote:
Ik sta meestal wel vooraan ja, zo dom ben ik nog welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan stond je vooraan met doorgesnoven hoofd zo van KOM OP DAN?! Of meer achter de eerste rij?Weet niet, ik vind het heerlijk om los te gaan in De Kuip zelf maar verder ben ik niet zo.
ja hoorquote:
ook wel een baas dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta meestal wel vooraan ja, zo dom ben ik nog wel
Als nog is Ajax kampioen, dus pech.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfs jullie klubicoon(Johan Cruijff) heeft gezegd dat AZ dit jaar het beste speelde.
En dat als ze kampioen zouden worden, de enige terechte waren.
probleem was alleen het afmaken van kansen(al het hele seizoen).
Hehe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta meestal wel vooraan ja, zo dom ben ik nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |