Dikke reet nog welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik heb een dikke reet van het rennen tijdens hockey
zijn gelukkig wel spieren en geen vet
Ahjoh, zijn genoeg vrouwen die dat wel leuk vinden. Leer je nog wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik heb een dikke reet van het rennen tijdens hockey
zijn gelukkig wel spieren en geen vet
dik is overdreven, maar echt smal is het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dikke reet nog wel![]()
Wat is hard Dimens?
welterustenquote:
Ik heb het nu in mijn hand.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dikke reet nog wel![]()
Wat is hard Dimens?
wordt ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar wordt ik ook niet echt vrolijk van.Heb een hekel aan webcams, laat staan met vreemden. Al is het kijken naar een webcam wel grappig.
Fijn voor jouquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dik is overdreven, maar echt smal is het niet
dankjequote:
hard.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankjenu kan ik met een gerust hard doodgaan, want nu heb jij gezegd dat dat leuk voor me is
Ben je autistisch ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
Kut![]()
morgen komt een vriend van mijn broertje hier slapen
Ninja edit is te laatquote:
gezellig toch kunnen jullie nagels lakken film kijken en ijs etenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
Kut![]()
morgen komt een vriend van mijn broertje hier slapen
Bedoelde meer dat meisjes een goeie kont wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankjenu kan ik met een gerust hart doodgaan, want nu heb jij gezegd dat dat leuk voor me is
Wat is een goede kont?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat meisjes een goeie kont wel kan waarderen.
Niet zo bitchy
mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat meisjes een goeie kont wel kan waarderen.
Niet zo bitchy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |