SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je hebt zeg maar die indiaan-close-up en de foto daarnaast ben ik, en profil en dubieuzz kijkend.quote:
377 foto's en niet eens een linkjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar die indiaan-close-up en de foto daarnaast ben ik, en profil en dubieuzz kijkend.
Je hebt ze al gezien op het schermpje van de camera, maar je sliste iets van 'ooepzzz ik zzie zzee dubbellll'quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik zit met angst en beven voor de tequila pics
quote:
quote:
Welk nummer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar die indiaan-close-up en de foto daarnaast ben ik, en profil en dubieuzz kijkend.
Ja maar is ie dan niet te zien voor alles en iedereen? Ik ben altijd heel per ongeluk oepserfloepsnustaatieonline in dat soort dingen.quote:
Oh was jij datquote:
Anders doe je een dmquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar is ie dan niet te zien voor alles en iedereen? Ik ben altijd heel per ongeluk oepserfloepsnustaatieonline in dat soort dingen.
Het album staat op prive.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar is ie dan niet te zien voor alles en iedereen? Ik ben altijd heel per ongeluk oepserfloepsnustaatieonline in dat soort dingen.
Gevondenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
H. dmde net dat de streams down zijn bij hem.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Effe tussendoor: Is er nog een stream naar de jury-repetitie van de finale die net begonnen is? Ik heb er nu 1 met alleen geluid (escxtra.com), waar Engelbert nu zingt voor de UK.
^^of een vrijdag dan heb ik 2 dagen om bij te komenquote:
Ik vond je trouwens fantastisch geweldig juichen voor Oekraïne en heel mooi The Final Countdown zingen met BrandX.quote:
Helaas....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
H. dmde net dat de streams down zijn bij hem.
Ow hodfr... en die was voor de vakjuryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas....![]()
Engelbert haalde de slotnoot weer niet trouwens.
Oh dat is ook dikke prima!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
Die afterpanty doen we wel op een zaterdag- of zondagmiddag
En degenen die daarna nog willen blijven eten kunnen dan ook 's avonds nog blijven.
Wel leuk om te laten zienquote:
500 man die naar een journalist zitten te kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Effe tussendoor: Is er nog een stream naar de jury-repetitie van de finale die net begonnen is? Ik heb er nu 1 met alleen geluid (escxtra.com), waar Engelbert nu zingt voor de UK.
Fred! Waar moet je klikken op escxtra.com dan om het geluid te horen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas....![]()
Engelbert haalde de slotnoot weer niet trouwens.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond je trouwens fantastisch geweldig juichen voor Oekraïne en heel mooi The Final Countdown zingen met BrandX.
Ja, maar heb hem alleen wat foto's op zijn wall gepost/getagged met mensen die dat goed vonden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel leuk om te laten zienHeeft Henk er ook al wat?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar heb hem alleen wat foto's op zijn wall gepost/getagged met mensen die dat goed vonden.
Fraai!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef iteejer het volgende:
Ik heb net iets fout gedaan dat de upload onderbrak maar de tequila-pics moeten er ook bij dus nu komen die er aan
Fred weg? Het is op http://escxtra.com/live/quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Fred! Waar moet je klikken op escxtra.com dan om het geluid te horen?
Dank je! Ik kreeg al dm van hemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Fred weg? Het is op http://escxtra.com/live/
Correct. Dan krijg je dus die journalist 3 uur lang in beeldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Fred weg? Het is op http://escxtra.com/live/
Is de stream van hole weg? En waar is het topic gebleven?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Correct. Dan krijg je dus die journalist 3 uur lang in beeld
Heul slecht. Beetje vanuit de verte. En een andere journalist die er doorheen brabbeltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! Ik kreeg al dm van hem
Maar dat geluid is heel slecht, toch?
Neeeeeee!quote:
Ook werkt de stream op de site niet meer...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja, topic is weg. Heeft Hole de EBU op zijn dak gekregen?
Ja daar kom ik bijna nooitquote:
Wat wordt er nou bedoeld met "een lek in de jury"?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Topic is weg. Puur uit voorzorg
Streams zijn namelijk deaud. En ze hadden het over 'een lek in de jury'.
Ok! Jammer. Hij zal er toch geen problemen mee krijgen, hoop ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Topic is weg. Puur uit voorzorg
Streams zijn namelijk deaud. En ze hadden het over 'een lek in de jury'.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat wordt er nou bedoeld met "een lek in de jury"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]Recount!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Oh ja, d'uhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom een spoiler? Is het zo'n gedoe?![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Nee, maar we willen ook niet dat het dat wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja, d'uh
Maar waarom een spoiler? Is het zo'n gedoe?
Ze werd 21quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Was Yv's dochter jarig?
Zie ineens kadootjes? Of heb ik het mis?
Okayquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar we willen ook niet dat het dat wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, van meisje naar damequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
OkaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat hebben die spoilers eigenlijk voor nut?
Of leest de google de spoilers niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef APK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat hebben die spoilers eigenlijk voor nut?
Of leest de google de spoilers niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Thanks voor de nieuwe FB profielfotoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef iteejer het volgende:
Ah ik heb nog wat foto's op mijn telefoon zag ik.
Miranda met limoen en zo
Oh joyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef iteejer het volgende:
Ah ik heb nog wat foto's op mijn telefoon zag ik.
Miranda met limoen en zo
Kun je het mij ook vertellen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
Héh''e het kost wat moeite maar ik weet wie Cee is
camera pics staan er allemaal op. de echte tequila-pics waren met telefoon genomenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh joy![]()
Maar de upload is net niet verder gegaan toch met je gewone camera pics, klopt dat of missen we nu nog een deel?
quote:
Je hebt hem al gezien netquote:
Oh dan zou ik wel even de rode tint wat minder makenquote:
Nee die horen gewoon bij Henk zijn vaste inboedelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:59 schreef Oognip het volgende:
Wie waren trouwens die twee dames in indianenkleding en met pruiken? Waren die ook van fok!?
Alsof ik dat kanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dan zou ik wel even de rode tint wat minder maken.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die horen gewoon bij Henk zijn vaste inboedel
Maar die hadden ook het bord gezien dat er een songfestivalfeest zou komen
Gewoon met PhotoKlus, kan iedereenquote:
Ik heb nog foto's, maar ze zijn allemaal mislukt behalve een paar van MM en mij. Heeft dat toegevoegde waarde om die daar neer te zetten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Iteejer, ontzettend bedankt voor de foto's!![]()
Zijn er nog meer mensen met foto's? Ja toch?
Oh ja, Tombo sowieso ook nog!
Het orkest moet terug, al is 't maar om dat shotje van de dirigent die wordt aangekondigd en zich even vrolijk omdraait en dan de boel aanzwengelt met z'n stokkie, zo vlak voor het nummer begint.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef yvonne het volgende:
Kijk nou, hoe cute
Toen NSF nog écht was, met orkest
Ik heb er ééntje van Dhr en Mevr Bart met ElisaB (rete onscherp :' ) en eentje van de stoep en eentje van de indiaanquote:
Bij de finale gaven we ook altijd punten voor de dirigentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Het orkest moet terug, al is 't maar om dat shotje van de dirigent die wordt aangekondigd en zich even vrolijk omdraait en dan de boel aanzwengelt met z'n stokkie, zo vlak voor het nummer begint.
Zitten echt twee supertoffe portretten van jou bij, van iteejer!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oef, 421 foto's al, ben ik blij dat ik er maar op een paar sta.
Ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's, maar ze zijn allemaal mislukt behalve een paar van MM en mij. Heeft dat toegevoegde waarde om die daar neer te zetten?
Typte jij nou stoephoer?quote:
Welneent!quote:
Oh en ik snap werkelijk niet waarom jij ooit meetangst hadquote:
Vind je? Dank je.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten echt twee supertoffe portretten van jou bij, van iteejer!
Huh?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh en ik snap werkelijk niet waarom jij ooit meetangst had
Jij ging harstikke goed en leuk en gezellig enzo!
Nee welnee joh, zo kwam je in elk geval niet over hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Huh?
Dat idee had ik helemaal nietik had het gezellig met MM en Indaha, de rest was eng
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Huh?
Dat idee had ik helemaal nietik had het gezellig met MM en Indaha, de rest was eng
Ben het met Greys eensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vind je? Dank je.![]()
Ik ben nooit zo wild van die close-up portret foto's van mezelf.![]()
Nou, MM vroeg zich af of ik het wel naar m'n zin had, het leek alsof ik het niet naar m'n zin had namelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee welnee joh, zo kwam je in elk geval niet over hoor
Nou, niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]welnee je hebt meer gesocialized toch?
wat is er mis met een Rotterdamse stoep?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef moemoe het volgende:
Ooooh! Franklin Brown was de echte Franklin Brown![]()
![]()
.
Ik zat al naar hem te staren waar ik hem toch van kende.
Dacht je dat Greys een look a like had ingehuurd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef moemoe het volgende:
![]()
.
ik moet het hier toch is over hebben met mijn moeder hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef yvonne het volgende:
Kijk nou, hoe cute
Toen NSF nog écht was, met orkest
Gek kindquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef moemoe het volgende:
![]()
.
MOEMOEEEquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef moemoe het volgende:
![]()
.
Er brandde gewoon geen lampjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Dacht je dat Greys een look a like had ingehuurd?
Ik vroeg of je moe was, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, MM vroeg zich af of ik het wel naar m'n zin had, het leek alsof ik het niet naar m'n zin had namelijk
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef moemoe het volgende:
![]()
.
Insgelijksquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
Ja moemoe, wat leuk dat je er was!
En wat ben je mooi!
Kan je die foto niet aanpassen naar een bepaalde groep die het mag zien?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
HELP!
Ik heb een foto op mijn zus de wall gepost die ze weg wilde.
Dus ik heb het bericht verwijderd. En hij staat verder nergens meer in mijn fotomapje. Of in haar fotomapjes. Maar hij staat dus nog wel op de wall kennelijk voor haar collega's te zien. Hoe krijgen we dat weg?Hij mocht eerst online maar ze bedacht zich.
mijne komen morgen, nu moequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Iteejer, ontzettend bedankt voor de foto's!![]()
Zijn er nog meer mensen met foto's? Ja toch?
Oh ja, Tombo sowieso ook nog!
Ja? Niet veel van te merken anders!quote:
Je laat ons wachtenquote:
hele dag hard weekend in den hittequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je laat ons wachten![]()
Maar vooruit![]()
Wel iets leuks gedaan vanavond? Waar ben je moe van?
Het vervelende is: ik heb helemaal niet zo heel erg het idee dat ik zo'n stuk ouder ben en dat bevalt me nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Niet veel van te merken anders!
En zet die muziek zachter
Houd me facebook eens in de gaten mutsch!quote:
Waarom niet danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het vervelende is: ik heb helemaal niet zo heel erg het idee dat ik zo'n stuk ouder ben en dat bevalt me niet
Je bent net 30, niet zo overdrijven hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het vervelende is: ik heb helemaal niet zo heel erg het idee dat ik zo'n stuk ouder ben en dat bevalt me niet
50quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moet het hier toch is over hebben met mijn moeder hoor
hoe oud is die kerel?
Hihiiiiiiiiiiiiiihihihihiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef moemoe het volgende:
![]()
.
Vroeger (oma vertelt) toen ik zo rond de 20 was, hadden wij bij gelegenheden ook wel eens 'ouderen' en als die zich niet als 'ouderen' wilden gedragen, dan vonden wij dat toch maar een beetje sneuquote:
Ja, vastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent net 30, niet zo overdrijven hoor.
Ja vind ik echtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vind je? Dank je.![]()
Ik ben nooit zo wild van die close-up portret foto's van mezelf.![]()
Ik vond jou heul niet sneu, ik vond jou onwijs tofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vroeger (oma vertelt) toen ik zo rond de 20 was, hadden wij bij gelegenheden ook wel eens 'ouderen' en als die zich niet als 'ouderen' wilden gedragen, dan vonden wij dat toch maar een beetje sneu
Misschien is het tegenwoordig een beetje anders, omdat internet de van oudsher bestaande grenzen een beetje doorbreekt, maar toch bevalt het me niet helemaal
ElisaB was hilarisch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond jou heul niet sneu, ik vond jou onwijs tof
Dat is zo wanneer je in een bloot topje gaat rondrennen en in een te strakke broek. Maar jij komt gewoon als je gekke zelf en dat is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vroeger (oma vertelt) toen ik zo rond de 20 was, hadden wij bij gelegenheden ook wel eens 'ouderen' en als die zich niet als 'ouderen' wilden gedragen, dan vonden wij dat toch maar een beetje sneu
Misschien is het tegenwoordig een beetje anders, omdat internet de van oudsher bestaande grenzen een beetje doorbreekt, maar toch bevalt het me niet helemaal
Oh echt, ik riep enthousiast dat hij eind 40 is. Scheelt wel niet veelquote:
Dé Klundert, ej!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
ElisaB was hilarisch.
Klunderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt.
Erhm, wat schelen wij nou helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn lief
Maar het verrast me gewoon dat het zo is.
Dat zou nóg erger zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is zo wanneer je in een bloot topje gaat rondrennen en in een te strakke broek. Maar jij komt gewoon als je gekke zelf en dat is gewoon leuk.
Plus dat je bij Henk totaal niet uit de toon viel hoor
Heeft iemand anders nog last van een constant vastlopende emmer? De emmer freezet heel m'n computer steeds. Emmert haat me.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Staan ook leuke foto's van je in de emmert!
Emmert haatte mij net ook. Nu ik weer op de snelle PC met dito i-net zit, haat ie me iets minderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand anders nog last van een constant vastlopende emmer? De emmer freezet heel m'n computer steeds. Emmert haat me.
Have fun!!quote:
Ja nou nee ik bedoelde eigenlijk meer... als jij gaat roepen dat je zo oud bent... dan ben ik het ookquote:
Dáár hebben we echt jou voor nodig hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Fanks
hou jij het gespuis (en Elies) in het gareel?
Wake-up-call.... Dat ben je ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nee ik bedoelde eigenlijk meer... als jij gaat roepen dat je zo oud bent... dan ben ik het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Woehahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dáár hebben we echt jou voor nodig hoor
Indaha en ik voelden ons gister 80quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[dooddoener] Je bent zo oud als dat je je voelt.[/dooddoener] Maar het is wel zo
Oh auw, dat is geen weekend tijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehaha
Dankje Mlga nu snel slapen, morgen om 7 uur de wekker.
Truste Muis en veel plezier dit weekend!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehaha
Dankje Mlga nu snel slapen, morgen om 7 uur de wekker.
Die pech kan je wel eens hebben. Dat je op het moment dat je in vorm moet zijn. Je vorm het laat afwetenquote:
Pamper.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kom op zeg, al dat gedoe over oud worden/voelen/zijn.
Ga ik me ook nog oud voelen, ik ben ook AL 26.
Nou nouquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat had in vanmorgen toen ik uit bed stapte een beetjequote:
Die roze vlek.... Boewhahahahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik krijg toch een heel andere indruk als ik in die emmert kijk naar die wilde woeste roze gevederde vlek heurNiks oud
![]()
Oh wacht... op de speldmomenten mss wel
Zie je wel, ik wordt oud!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Vanmorgen? Wasda?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had in vanmorgen toen ik uit bed stapte een beetje
Ik zei vandaag tegen onze stagiaire bij wijze van grap dat ik nog precies wist wat ik deed op de dag dat ze geboren werd. Ik groef even in m'n geheugen en wist 't me verdomme nog te herinneren ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
Zodra ik 1990 of nog jonger zie verschijnen krijg ik er spontaan een rimpel bij.
Hoi!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jij blij dat ik uit oktober 1989 komquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
Zodra ik 1990 of nog jonger zie verschijnen krijg ik er spontaan een rimpel bij.
Au! Ik neem tegenwoordig van zulke jonge jongetjes aan dat ze met me gaan flirtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei vandaag tegen onze stagiaire bij wijze van grap dat ik nog precies wist wat ik deed op de dag dat ze geboren werd. Ik groef even in m'n geheugen en wist 't me verdomme nog te herinneren ook.
Eh, geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, was ook niet op onze kamer, Erik had de ventilator aan het plafond op hun kamer aangedaan, maar kon daarna niet meer bij het touwtje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
En hebben jullie die ventilatort ooit nog uit gekregen Roger en Pat?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gewenningquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap echt niet hoe Henk dat volhoudt trouwens hoor
Hij is net zo oudjong als ik, maar ik zit echt een tikkie (pietsie maar) in te kakken nu.
En hij moet als wij weg zijn ook altijd nog opruimen e.d. dus slaapt nog veel later. En gaat er gewoon vroeg weer uit. HOE??? Ik snap er geen moet van
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee, was ook niet op onze kamer, Erik had de ventilator aan het plafond op hun kamer aangedaan, maar kon daarna niet meer bij het touwtje.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, geen idee.
Er kwam op die kamer niet veel van slapen terecht.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wordt oud!
AuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar iedereen krijgt er een rimpel bij van mijn leeftijd![]()
Ik krijg er straks trouwens ook een rimpeltje bijGewoon vaak doen, dan bouw je die conditie opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap echt niet hoe Henk dat volhoudt trouwens hoor
Hij is net zo oudjong als ik, maar ik zit echt een tikkie (pietsie maar) in te kakken nu.
En hij moet als wij weg zijn ook altijd nog opruimen e.d. dus slaapt nog veel later. En gaat er gewoon vroeg weer uit. HOE??? Ik snap er geen moet van
Dus heel vaak kort slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, geen idee.
Er kwam op die kamer niet veel van slapen terecht.
quote:Nee, was ook niet op onze kamer, Erik had de ventilator aan het plafond op hun kamer aangedaan, maar kon daarna niet meer bij het touwtje.![]()
![]()
![]()
Heb het uiteraard wel geprobeerd, heer die ik ben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En jij kon dat niet even voor hem uit doen dan? Met je 2,5 meter?
Eh, misschien lag dat aan mijn gesnurk, geen idee hoe hard dat isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noujaaa, normaal is dat andersom. Het verbaasd me... Patrick slaapt altijd binnen 30 seconden terwijl ik nog uren ronddwaal.
Nou... dat begon pas om 4 uur ofzo...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, misschien lag dat aan mijn gesnurk, geen idee hoe hard dat is, wordt er zelf nog niet wakker van
Aah, heb je dan al die tijd wakker gelegen omdat je naar mij lag te kijken, hoe lief ik daar aan het slapen was?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou... dat begon pas om 4 uur ofzo...Toen was ik al een uur bezig om te slapen!
Met een stijfjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aah, heb je dan al die tijd wakker gelegen omdat je naar mij lag te kijken, hoe lief ik daar aan het slapen was?
quote:
Panty?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu ga ik slapen!
In 1x.. dat is wel het voordeel van 3 uurtjes slaap
Ik heb zin in de afterpantyyyy!!!
quote:
Girlz, get a roomquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
En dan maak je me niet even wakker, mag best hoor.
"We"? Jij bent toch de enige die ik op Fb heb? Of zijn er allerlei geheime kanalenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
MP! Je bent straks jarig![]()
Is dit dan het moment dat we gewoon hier mogen zeggen hoe oud je dan wordt? Ah?
JA, DAT ZEG JE NUquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
En dan maak je me niet even wakker, mag best hoor.
Straks als in 24:00 uur?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
MP! Je bent straks jarig![]()
Is dit dan het moment dat we gewoon hier mogen zeggen hoe oud je dan wordt? Ah?
Ah, ik heb dat altijd om 22:07 uur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Eigenlijk om 14.01 ofzo, maar ja
Deal!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, DAT ZEG JE NU
VOLGEND JAAR WEER MET JOU OP DE KAMERT!![]()
HARD! ROCK! HALLELUJAAAAAAAH!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, DAT ZEG JE NU
VOLGEND JAAR WEER MET JOU OP DE KAMERT!![]()
Nee ben wel stijf op dit moment maar dat schijnt weer aan die jáááren te liggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie... heb jij wel eens een stijfjeIk niet eiks
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie... heb jij wel eens een stijfjeIk niet eiks
quote:
Welterustenquote:
Lies!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou ook wel kunnen maffen. Denk dat ik er zo maar eens een punt achter zet en de luiken ga sluiten....:O
Erik is nog single... tenminste vanmorgen nogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
jeetje..
Ik wil volgende keer mee... kan duidelijk niet. Hij gaat al bij Roger op de kamer...
Er is ook een driepersoons-kamer in dat hotel, hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
jeetje..
Ik wil volgende keer mee... kan duidelijk niet. Hij gaat al bij Roger op de kamer...
Ik vind jouw portretten van iteejer echt tha bombquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:07 schreef Takaiki het volgende:
OMFG, sommige foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zooooo ontzettend genoten, echt voor herhaling vatbaar![]()
En dat heeft alleen kunnen gebeuren door het organisaaasietalent van onze eigenste Muis en Greys, met de support van meneer Muis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ontwattenzegjenouprecies?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
En over die kamerindeling volgend jaar... zeker geen kans dat ik er eentje kan ontheaumeauën?
Ik heb talentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jouw portretten van iteejer echt tha bomb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Ja, dat vond ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Lies!![]()
Die foto van mij en Erik is idd poepig![]()
Alleen jammer van die indianenarm
PatriQue en Roger zijn toch al hetero?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
En over die kamerindeling volgend jaar... zeker geen kans dat ik er eentje kan ontheaumeauën?
Nou kennelijk nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
PatriQue en Roger zijn toch al hetero?
Dat was die papieren zakquote:
Ik maak het van te voren wel uitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
Maar een doesj gaat wel nodig zijn dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:14 schreef Takaiki het volgende:
Maar daar liggen de Limburgse dames weer hoor![]()
Dan pakken ze die andere maar zonder weeceet en doesj![]()
En als jullie het echt spannend willen...er is ook een vierpersoonskamer
Hoe komen jullie er toch bij?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kennelijk niet
But they could have fooled me!
Ik jou ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga mezelf ook op mijn kussen storten.
Trusten liefjens, ik mis jullie nu al![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij?![]()
Ik eens in gesprek met twee vriendinnen van een vriend.
Dame 1: en heb jij een vriendin?
Ik: Eh, nee, ik ben homo.
Dame 2(erg enthousiast) tegen dame 2: Zie je wel!
Likewise van dat missen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Trusten Greysquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij?![]()
Ik eens in gesprek met twee vriendinnen van een vriend.
Dame 1: en heb jij een vriendin?
Ik: Eh, nee, ik ben homo.
Dame 2(erg enthousiast) tegen dame 2: Zie je wel!
Trusten Takkequote:
Ik ga nog niet, heb net een roseetje ingeschonkenquote:
Je bent te gespannen en veel te benieuwd wat voor cadeautjes je gaat krijgen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ga maar NCIS kijken, ik kan toch niet slapen nu![]()
Op zo'n leuke avond kan je niet genoeg hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ga nog niet, heb net een roseetje ingeschonken![]()
![]()
(alsof ik die gisteren nog niet genoeg gehad had)
Proost!quote:
Van wie zijn die schattige oranje?quote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef moemoe het volgende:
![]()
.
Oud genoeg om je vader te kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moet het hier toch is over hebben met mijn moeder hoor
hoe oud is die kerel?
Iig niet van mijquote:
Niet piepenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn lief
Maar het verrast me gewoon dat het zo is.
Oeiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei vandaag tegen onze stagiaire bij wijze van grap dat ik nog precies wist wat ik deed op de dag dat ze geboren werd. Ik groef even in m'n geheugen en wist 't me verdomme nog te herinneren ook.
Erg leukquote:
het is een intrigerende gedachte of niet?quote:
Neequote:
Nee hoor!quote:
Jullie lijken écht sprekend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een intrigerende gedachte of niet?
En aan je moeder laten zienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:20 schreef sp3c het volgende:
help me eraan herinneren dat ik er de volgende keer mee op de foto moet
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga nu toch maar slapen, zit van mijn stoel af te vallen.![]()
Welterusten allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |