Jij blij dat ik uit oktober 1989 komquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
Zodra ik 1990 of nog jonger zie verschijnen krijg ik er spontaan een rimpel bij.
Au! Ik neem tegenwoordig van zulke jonge jongetjes aan dat ze met me gaan flirtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei vandaag tegen onze stagiaire bij wijze van grap dat ik nog precies wist wat ik deed op de dag dat ze geboren werd. Ik groef even in m'n geheugen en wist 't me verdomme nog te herinneren ook.
Eh, geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, was ook niet op onze kamer, Erik had de ventilator aan het plafond op hun kamer aangedaan, maar kon daarna niet meer bij het touwtje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
En hebben jullie die ventilatort ooit nog uit gekregen Roger en Pat?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gewenningquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap echt niet hoe Henk dat volhoudt trouwens hoor
Hij is net zo oudjong als ik, maar ik zit echt een tikkie (pietsie maar) in te kakken nu.
En hij moet als wij weg zijn ook altijd nog opruimen e.d. dus slaapt nog veel later. En gaat er gewoon vroeg weer uit. HOE??? Ik snap er geen moet van
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee, was ook niet op onze kamer, Erik had de ventilator aan het plafond op hun kamer aangedaan, maar kon daarna niet meer bij het touwtje.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, geen idee.
Er kwam op die kamer niet veel van slapen terecht.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wordt oud!
AuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar iedereen krijgt er een rimpel bij van mijn leeftijd![]()
Ik krijg er straks trouwens ook een rimpeltje bijGewoon vaak doen, dan bouw je die conditie opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap echt niet hoe Henk dat volhoudt trouwens hoor
Hij is net zo oudjong als ik, maar ik zit echt een tikkie (pietsie maar) in te kakken nu.
En hij moet als wij weg zijn ook altijd nog opruimen e.d. dus slaapt nog veel later. En gaat er gewoon vroeg weer uit. HOE??? Ik snap er geen moet van
Dus heel vaak kort slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, geen idee.
Er kwam op die kamer niet veel van slapen terecht.
quote:Nee, was ook niet op onze kamer, Erik had de ventilator aan het plafond op hun kamer aangedaan, maar kon daarna niet meer bij het touwtje.![]()
![]()
![]()
Heb het uiteraard wel geprobeerd, heer die ik ben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En jij kon dat niet even voor hem uit doen dan? Met je 2,5 meter?
Eh, misschien lag dat aan mijn gesnurk, geen idee hoe hard dat isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noujaaa, normaal is dat andersom. Het verbaasd me... Patrick slaapt altijd binnen 30 seconden terwijl ik nog uren ronddwaal.
Nou... dat begon pas om 4 uur ofzo...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, misschien lag dat aan mijn gesnurk, geen idee hoe hard dat is, wordt er zelf nog niet wakker van
Aah, heb je dan al die tijd wakker gelegen omdat je naar mij lag te kijken, hoe lief ik daar aan het slapen was?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou... dat begon pas om 4 uur ofzo...Toen was ik al een uur bezig om te slapen!
Met een stijfjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aah, heb je dan al die tijd wakker gelegen omdat je naar mij lag te kijken, hoe lief ik daar aan het slapen was?
quote:
Panty?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu ga ik slapen!
In 1x.. dat is wel het voordeel van 3 uurtjes slaap
Ik heb zin in de afterpantyyyy!!!
quote:
Girlz, get a roomquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
En dan maak je me niet even wakker, mag best hoor.
"We"? Jij bent toch de enige die ik op Fb heb? Of zijn er allerlei geheime kanalenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
MP! Je bent straks jarig![]()
Is dit dan het moment dat we gewoon hier mogen zeggen hoe oud je dan wordt? Ah?
JA, DAT ZEG JE NUquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
En dan maak je me niet even wakker, mag best hoor.
Straks als in 24:00 uur?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
MP! Je bent straks jarig![]()
Is dit dan het moment dat we gewoon hier mogen zeggen hoe oud je dan wordt? Ah?
Ah, ik heb dat altijd om 22:07 uur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Eigenlijk om 14.01 ofzo, maar ja
Deal!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, DAT ZEG JE NU
VOLGEND JAAR WEER MET JOU OP DE KAMERT!![]()
HARD! ROCK! HALLELUJAAAAAAAH!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, DAT ZEG JE NU
VOLGEND JAAR WEER MET JOU OP DE KAMERT!![]()
Nee ben wel stijf op dit moment maar dat schijnt weer aan die jáááren te liggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie... heb jij wel eens een stijfjeIk niet eiks
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie... heb jij wel eens een stijfjeIk niet eiks
quote:
Welterustenquote:
Lies!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou ook wel kunnen maffen. Denk dat ik er zo maar eens een punt achter zet en de luiken ga sluiten....:O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |